Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Ce izpuh doda 5KM maksimalne moci in 5Nm maksimalnega navora (podatka ki se ponavadi navajata), to se ne pomeni, da to velja za celotno rpm linijo moci in navora, se manj pa pomeni, da je to neznaten prirastek v moci in navoru. Lahko imas dva motorja, enega z originalnim in enega s sportnim izpuhom, ki imata oba 100 konjev in maksimalni navor 100Nm pri 8000rpm, pa bo v praksi eden veliko bolje pospeseval kot drugi. Navadno tisti, ki s sportnim izpuhom izravna luknjo v navoru med 5000 in 7000rpm naprimer. Koncna moc in navor bosta pa se vedno enaka.

Objavljeno
Ce izpuh doda 5KM maksimalne moci in 5Nm maksimalnega navora (podatka ki se ponavadi navajata), to se ne pomeni, da to velja za celotno rpm linijo moci in navora, se manj pa pomeni, da je to neznaten prirastek v moci in navoru. Lahko imas dva motorja, enega z originalnim in enega s sportnim izpuhom, ki imata oba 100 konjev in maksimalni navor 100Nm pri 8000rpm, pa bo v praksi eden veliko bolje pospeseval kot drugi. Navadno tisti, ki s sportnim izpuhom izravna luknjo v navoru med 5000 in 7000rpm naprimer. Koncna moc in navor bosta pa se vedno enaka.

To kar drži. Če primerjate grafe moči se vidi zgoraj napisano. Ni veliko pridobljenega v maksimalnih točkah grafov, je pa več pridobljenega pri vrtljajih pred temi ekstremi.

Objavljeno
HELLOU

dans sem nardil izpit za A!! :yea1:

jutri pade polog za novega črnega banditeka 1250 :worship: :worship: :worship: :worship:

cel vikend vmes, da prevzamem zverinico :headbang:

drug teden pa.... še en bandit fahrer v SLO :whistle:

pol pa kr klub ustanovit pa se srečevat pa vozit :evilgrin:

mimogrede, a mate kake crashpadse gor al mate okvirje al nimate nič?

a je kdo dal bugspoiler spodaj gor? men se zadeva zelo lepo vidi..

pa če ma kdo kako sliko, bi bil hvaležen:)

pa če mate kake infote, kje se da to dobit pa za kakšen denar?

lep banditovski pozdrav

pozdrav, čestitam za A, pa čim več sreče na cesti!! A je zverina že doma??

Kar se tiče zaščite(cevi, crashpadi) - zaenkrat še nič, pa bo treba nekaj namontirat, nikol ne veš kje te cesta čaka. Drugače za crashpade poglej nemško firmo LSL ali GSG, cevi pa ima zelo lepe GIVI-za starega 1200, samo ne vem še če jih imajo tudi že za 1250?!

Bugspoiler ima v katalogu dodatne opreme tudi sam Suzuki, samo ne vem kolk stane, drugače pa jih dela tudi možakar z naše obale -je tudi na Motosvetu, pa malo poglej z iskalnikom!

lp :rolleyes:

Objavljeno
Najprej lep pozdrav vsem!

Mene pa zanima, kako mate lastniki banditov nastavljeno vzmetenje?

Ste se mogoče poigravali z nastavitvami ali pustili na tovarniških?

LP

originalne nastavitve so kar precej športno trde, tako da Motorrad zadaj za solo vožnjo namesto položaja vzmeti 4 priporoča 3 in precej odprt blažilnik v raztegu- namesto 1,25 obrata 3,5 obrata od zaprtega položaja, pa malo laže diha!!

LP

Objavljeno
pozdrav, čestitam za A, pa čim več sreče na cesti!! A je zverina že doma??

Kar se tiče zaščite(cevi, crashpadi) - zaenkrat še nič, pa bo treba nekaj namontirat, nikol ne veš kje te cesta čaka. Drugače za crashpade poglej nemško firmo LSL ali GSG, cevi pa ima zelo lepe GIVI-za starega 1200, samo ne vem še če jih imajo tudi že za 1250?!

Bugspoiler ima v katalogu dodatne opreme tudi sam Suzuki, samo ne vem kolk stane, drugače pa jih dela tudi možakar z naše obale -je tudi na Motosvetu, pa malo poglej z iskalnikom!

lp :rolleyes:

V četrtek grem po zverinico iz japanske :evilgrin: !

za bugspoiler in okvir, sem jiva naročil kar v trgovini, kjer sem naročil motor, je zastonj montaža, pa še ugodna cena:)

Samo še en cel dan, potem pa na cesto nabirat izkušnje za varne kilometre.

pa čimprej v kako šolo varne vožnje.

ker, ko mal gledaš pa bereš pa opazuješ avtomobiliste in motoriste na cesti, pa te je lahk kr strah..

prvih, ker jih 90 % ne ve, kaj dela na cesti, in jih ma žal 98 % slabo mnenje o motoristih zaradi dost drugih, ki nimajo poštimano v desnem zapestju..

lp

Objavljeno
V četrtek grem po zverinico iz japanske :evilgrin: !

za bugspoiler in okvir, sem jiva naročil kar v trgovini, kjer sem naročil motor, je zastonj montaža, pa še ugodna cena:)

Samo še en cel dan, potem pa na cesto nabirat izkušnje za varne kilometre.

pa čimprej v kako šolo varne vožnje.

ker, ko mal gledaš pa bereš pa opazuješ avtomobiliste in motoriste na cesti, pa te je lahk kr strah..

prvih, ker jih 90 % ne ve, kaj dela na cesti, in jih ma žal 98 % slabo mnenje o motoristih zaradi dost drugih, ki nimajo poštimano v desnem zapestju..

lp

Koliko je to ugodna cena, bi jaz tudi mogoče?! Trening ti je dobra ideja, tudi jaz sem že bil parkrat.

S tem tvojim o avtomobilistih in motoristih bi se kar strinjal, tako da pazi kaj delaš in še bolj kaj delajo drugi!!!(avtomobilisti-zavijanje brez smernikov, odvzemanje prednosti, prehitevanje v škarje-češ saj motor je ozek :unsure: ..., motoristi-prevelika hitrost, izzivajo usodo in se peljejo na smrt, brez malo rezerve, če gre kaj narobe).

Jaz pravim tako, da je to krasen, pa tudi nevaren hobi, samo treba je vozit z glavo, ne samo z desnim zapestjem - povezava med glavo in zapestjem mora funkcionirat, drugač je hudič in kdor išče mejo-limit, jo bo enkrat tudi našel, samo bo moral imeti presneto veliko srečo, da jo bo dobro odnesel. Saj kot pravijo tud za najhitrejšim se nabere vrsta, če ne prej -pri pogrebu!! (pa tudi jaz nisem nek angelček :closedeyes: in se rad hitro zapeljem, samo ne izzivam usode!)

LP

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pri nas se ponudba vizirjev za bandita začne pri Givi in konča pri MRA, vmes nisem našel nič. Skidmarx ne pošilja v Slovenijo. Če bi rad kaj drugega, boš moral verjetno naročiti kar tam.

Objavljeno

Katere kovčke priporočate, ter kje to dobit pri nas?

Objavljeno

Topcase: Kappa K48 z roštiljem in naslonom, kupil pri Nitro v Ilirski Bistrici

1519.jpg

Stranski: Givi E41, kupil rabljene

GIVI-E41N902.jpg

Zaenkrat sem zadovoljen, če bi še enkrat kupoval, pa bi namesto 48 litrske Kappe vzel Givi Maxia. Sicer se v glavnem voziva dva, pa je prostora več kot dovolj. Tiste dodatne 4 litre pa pogrešam predvsem takrat, ko poleg čelad v topcase bašem še rokavice, ledvične pasove in podobno šaro. Pri montaži nosilcev za stranske kovčke je potrebno malo več dela, ker je treba prestaviti smernike z originalne pozicije na nosilec, ki ga dobiš zraven kovčkov. Stvar bi bila zelo enostavna, če ne bi bilo potrebno podaljšati kablov za smernike - so namreč prekratki.

Večino Givi in Kappa kovčkov v glavnem prodajajo skoraj vse mototrgovine pri nas.

Potegnil sem tudi 12V vtičnico do balance, čakam pa še na Givijev vizir. Po potrebi si bom omislil še tank torbo in potem bo to zaenkrat vse.

Objavljeno (popravljeno)

Zaenkrat sem naročil Maxio, stranske kovčke bom naknadno...

btw pri stranskih ni problemov glede montaže zaradi auspuha?

Popravljeno . Popravil gumby
Objavljeno (popravljeno)

Maxia je zakon, kar se top casev tiče. Ne pozabi na roštilj (prljžnik za na maxio), in če se bosta vozila dva, na naslon.

Za montažo stranskih kovčkov originalni izpuhi niso problematični, problem nastane, če imaš kakšne aftermarket izpuhe.

Popravljeno . Popravil jetman
Objavljeno

Zdravo

Mene pa zanima če je kdo od vas "Banditašov" prej vozil fazerko (fz6s) . Namreč zanima me kakšne so primerjave v voznih lasnostih. Pri teh 1250ccm je vožnja verjetno bolj lepša.

Kaj pa športnost ter velikost motorja. Je mojih 190cm+ primernih za ta motor? Ker fazerka mi je malo majhna.

Objavljeno
Zdravo

Mene pa zanima če je kdo od vas "Banditašov" prej vozil fazerko (fz6s) . Namreč zanima me kakšne so primerjave v voznih lasnostih. Pri teh 1250ccm je vožnja verjetno bolj lepša.

Kaj pa športnost ter velikost motorja. Je mojih 190cm+ primernih za ta motor? Ker fazerka mi je malo majhna.

Sem vozil pred banditom Fazerco fz6s in razlika je ogromna. Velik sem 187 cm pa tuddi na fazerci nisem imel nekih problemov imel sem na njej tudi visoko šipo in krmilo od tdm-ke pa je zelo pomagalo. Razlika je predvsem občutna pri navoru pri 3000 bandit vleče kot fazerca pri 7000. Je pa res da je teža precej večja, ko pa motor premakneš z mesta pa o teži ni ne duha ne sluha. Imam jo 600 km pa se mi zdi da lepše v ovinke pada. Edino original šipa je u ku... prenizka in jo moram zamenjat. Drugače pa je zelo velika razlika pri dodajanju in odvzemanju plina. Pri FZ6 je bil to eno samo "cukanje" pri banditu pa kot po maslu teče, Pa še sedež se mi zdi boljši, je pa res, da nisem daljših fur še peljal. Lahko celo po dve brzini preskakujem, toliko navora ima. Športnosti ne manjka, bi rekel da je bolj hudoben kot fz. Zame mi je motor pisan na kožo.

LP octoPUSSY

Objavljeno
Zdravo

Mene pa zanima če je kdo od vas "Banditašov" prej vozil fazerko (fz6s) . Namreč zanima me kakšne so primerjave v voznih lasnostih. Pri teh 1250ccm je vožnja verjetno bolj lepša.

Kaj pa športnost ter velikost motorja. Je mojih 190cm+ primernih za ta motor? Ker fazerka mi je malo majhna.

Tvoja velikost ti bo še najboljše prišla prav pri premikanju motorja na mestu, saj je zadeva precej težka za premikat na kakšnem neprimernem terenu. Vsaj jaz imam probleme s svojimi 176 cm. Za moje pojme je torej ta motor glede velikosti definitivno primeren zate. Zdej sem prevozil nekaj čez 4000 km z njim in morm rečt, da zadeva res dobr vleče, no mogoče kakšen KM ne bi bil odveč. Tudi v ovinkih je dovolj okreten, čeprav proti sportašem nima za burek kar se ovinkov tiče. Vetrna zaščita, bi definitivno lahko bila boljša, saj je šipa pod napačnim kotom in prenizka. Po drugi strani pa, če ne bi bilo malo vetra ter upora, človek sploh ne bi vedel da se pelje. Čemu potem sploh motor, če si pa čisto zabarikadiran?

Objavljeno (popravljeno)

Tvoja velikost ti bo še najboljše prišla prav pri premikanju motorja na mestu, saj je zadeva precej težka za premikat na kakšnem neprimernem terenu. Vsaj jaz imam probleme s svojimi 176 cm. Za moje pojme je torej ta motor glede velikosti definitivno primeren zate. Zdej sem prevozil nekaj čez 4000 km z njim in morm rečt, da zadeva res dobr vleče, no mogoče kakšen KM ne bi bil odveč. Tudi v ovinkih je dovolj okreten, čeprav proti sportašem nima za burek kar se ovinkov tiče. Vetrna zaščita, bi definitivno lahko bila boljša, saj je šipa pod napačnim kotom in prenizka. Po drugi strani pa, če ne bi bilo malo vetra ter upora, človek sploh ne bi vedel da se pelje. Čemu potem sploh motor, če si pa čisto zabarikadiran?

p.s. Še glede kovčkov, ker je bilo nekaj govora o tem. Sam sem se namreč Nateg. , s tem ko sem kupil original suzuki kovček ter nosilec. Z originalnim kovčkom, hitro namreč zmanjka prostora za lagodno vožnjo v dvoje brez prekomernega stiskanja. Pa nisem kakšen 200 kilaš, ki bi že sam zasedel cel sedež. Poleg tega me čisto nov kovček že jeb.e , saj se kdaj zatakne mehanizem in se ga ne da odpreti, brez kakega ostrejšega predmeta kot je nož ali izvijač.

Popravljeno . Popravil Ladjar28
Objavljeno

Hvala lepa za odgovore, me pa še zanima kakšna je dejanska teža Bandita, saj nekje zasledim 220kg nekje pa 250. Ali je mišljeno s praznim oziroma polnim rezervoarjem?

Objavljeno
Tvoja velikost ti bo še najboljše prišla prav pri premikanju motorja na mestu, saj je zadeva precej težka za premikat na kakšnem neprimernem terenu. Vsaj jaz imam probleme s svojimi 176 cm. Za moje pojme je torej ta motor glede velikosti definitivno primeren zate. Zdej sem prevozil nekaj čez 4000 km z njim in morm rečt, da zadeva res dobr vleče, no mogoče kakšen KM ne bi bil odveč. Tudi v ovinkih je dovolj okreten, čeprav proti sportašem nima za burek kar se ovinkov tiče. Vetrna zaščita, bi definitivno lahko bila boljša, saj je šipa pod napačnim kotom in prenizka. Po drugi strani pa, če ne bi bilo malo vetra ter upora, človek sploh ne bi vedel da se pelje. Čemu potem sploh motor, če si pa čisto zabarikadiran?

p.s. Še glede kovčkov, ker je bilo nekaj govora o tem. Sam sem se namreč Nateg. , s tem ko sem kupil original suzuki kovček ter nosilec. Z originalnim kovčkom, hitro namreč zmanjka prostora za lagodno vožnjo v dvoje brez prekomernega stiskanja. Pa nisem kakšen 200 kilaš, ki bi že sam zasedel cel sedež. Poleg tega me čisto nov kovček že jeb.e , saj se kdaj zatakne mehanizem in se ga ne da odpreti, brez kakega ostrejšega predmeta kot je nož ali izvijač.

Tudi sam imam originalne nosilce za kufre. Problem je zadnji kufer, ker pride prever v sopotnikov prostor. Zadevo sem rešil tako, da sem gor namontiral še givijevo adapter plato in jo pomaknil malo bolj nazaj. Sedaj je vse BP in tudi nimam nobenih težav s kakšnim zatikanjem; zelo zadovoljen.

Objavljeno
Hvala lepa za odgovore, me pa še zanima kakšna je dejanska teža Bandita, saj nekje zasledim 220kg nekje pa 250. Ali je mišljeno s praznim oziroma polnim rezervoarjem?

V navodilih piše "suha teža" 229kg za SA model.

Sicer sem tudi sam visok 193cm in nimam nekih problemov zaradi višine - sem pa dvignil sedež za tistih 2cm, kolikor je pač mogoče.

Objavljeno (popravljeno)
Tudi sam imam originalne nosilce za kufre. Problem je zadnji kufer, ker pride prever v sopotnikov prostor. Zadevo sem rešil tako, da sem gor namontiral še givijevo adapter plato in jo pomaknil malo bolj nazaj. Sedaj je vse BP in tudi nimam nobenih težav s kakšnim zatikanjem; zelo zadovoljen.

Ne vem meni se pa to bedasto zdi, če sem kupoval originalno opremo, da bom moral sedaj naknadno dajati še neko givijevo adapter plato. Čist mem! Vseeno bi potem bilo, če bi že v začetku kupil vse od Givija, pa še ceneje bi skoz prišel. Res ne vem a fantje, ki take stvari delajo res nič ne preverijo al kaj.

Popravljeno . Popravil Ladjar28
Objavljeno

Eko, pri meni se bliža 4 servis 18000km, kjer naj bi se štelalo ventile... Ali se dejansko štelajo pri 18000? Kdaj ste jih vi? Kako bi jaz lahko vedel, kot amater, kdaj so za poštelat? Pa se to...kdaj so zavorne ploscice za zamenat?...ker pri meni zavorna ročka že skoraj ob ročko udari pri bremzanju..

Kaj lahko še pričakujem pri 4 servisu?

btw...dela ko urca, tudi 1 uro priganjanja po Grobniku je preživu :)

Objavljeno

Hm ja, težko je preterat mašino od tovornjaka s tistimi astmatičnimi 100 konji. :whistle:

Objavljeno
ker me je motilo kako slabo vidim ponoci (kljub HID) sem se odlocil se prebiti na dno problematike.

in glej ga hudica, suzuki je slampiral pri materialih.

vzrok je sparanje pri tesnilih. in materialu v zarometu.

razstavil sem zaromet (S verzija), ga temeljito ocistil (leci, ohisje) in zasilikoniziral (loctite do 200°C) kromiran obroc ki drzi leco na ohisju (tu okoli prihaja prah na leco in v ohisje zarometa, ker ni tesnila oz. podlozke, ki bi preprecevala poskakovanje posameznih delov med voznjo; posledice so medsebojno brusenje in nastajanje praha, ki se kot receno, lepo vleze cez leco).

posledice: kljub HID zmanjasanje vidnega polja na cesti (zarometi so nasprotivozecim se vedno normalno vidni).

vse sestavil v obratni smeri in sedaj moram samo se ponoci sprobati rezultat. v mraku je razlika ze opazna, ponoci pa se nisem sprobal.

stranski ucinek: zaromet se sveti kot nov (upam, da se bo se kaj svetilo).

Evo, tud pri meni isti problem, a se da lečo razstaviti seveda, če mi bo uspelo podreti ohišje. Praviš v pečico z njim, a gre potem dobo narazen a se kaj lahko poškoduje.

Meni se pleg tega, da je polno prahu trese tudi tisti pleh v leči in zvončklja pri določeni obratih.

Mislil sem v lečo dati nekaj čistila in dobro sprati, da nebi bilo treba podirati komplet lampe samo kako naj fiksiram tisti pleh.

Ajd

Objavljeno

oj wilson.......

ne spiraj zarometa s cistili, ker je hudic spet vse ocistiti (vedno "nekaj" nekje ostane).

razstavi se VSE....... lahko drzis leco v roki (samo glej da jo potem "spoliras", dugace bo imel fleke na cesti :whistle: ). jaz sem to tresenje&zvoncklanje odpravil z visokotemperaturnim (200°C) silikonom; sedaj vse tiho.

pazi na tiste plasticne "zatice" okoli zarometa, da jih ne zvijes prevec ali polomis. s tankim izvijacem ni problema odpreti, z sirokim za zacetek lepo razpres polovici zarometa in ju potem potegnes narazen.

Objavljeno
oj wilson.......

ne spiraj zarometa s cistili, ker je hudic spet vse ocistiti (vedno "nekaj" nekje ostane).

razstavi se VSE....... lahko drzis leco v roki (samo glej da jo potem "spoliras", dugace bo imel fleke na cesti :whistle: ). jaz sem to tresenje&zvoncklanje odpravil z visokotemperaturnim (200°C) silikonom; sedaj vse tiho.

pazi na tiste plasticne "zatice" okoli zarometa, da jih ne zvijes prevec ali polomis. s tankim izvijacem ni problema odpreti, z sirokim za zacetek lepo razpres polovici zarometa in ju potem potegnes narazen.

Ali je okoli žarometa tesnilo ali kit oz če je kit kako potem zakitat, da se bo dalo še kdaj pdret.

Ajd

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!