Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

ICEeeeeeee :yawn:

A, kdo ve kod pohaja?

Objavljeno

A teh motorjev noben več ne prodaja al kaj? Na avtonetu ga ni enga solidnega (mislim naked varianto)!?

Nevem ali mora biti 1250 ali kupuješ tudi 1200 Bandita kolega ga že ca 1/2 leta prodaja in nikakor negre od hiše.

Zdaj vozi B-Kinga, poglej v to temo tam v njegovem podpisu je ta motor naprodaj.

Objavljeno

Nevem ali mora biti 1250 ali kupuješ tudi 1200 Bandita kolega ga že ca 1/2 leta prodaja in nikakor negre od hiše.

Zdaj vozi B-Kinga, poglej v to temo tam v njegovem podpisu je ta motor naprodaj.

Moj Bandit 1250N K8 je bil prodan 08.07. v Gornjo Radgono, če si mislil name, pozabil povedat.

Objavljeno

Moj Bandit 1250N K8 je bil prodan 08.07. v Gornjo Radgono, če si mislil name, pozabil povedat.

Točno nate sem mislil, ampak se še eden ali celo dva prodajata od Mirana iz Adriatika in Jože iz TPV-eja je tudi nekaj omenil.Pa saj je za dober denar vsak motor naprodaj in nikakor ni res, da se nebi našlo ravno Bandita. :whistle:

Objavljeno

Točno nate sem mislil, ampak se še eden ali celo dva prodajata od Mirana iz Adriatika in Jože iz TPV-eja je tudi nekaj omenil.Pa saj je za dober denar vsak motor naprodaj in nikakor ni res, da se nebi našlo ravno Bandita. :whistle:

Res imata oba naprodaj, vendar S varianto, nowfak pa išče naked, če se ne motim. Sta pa zelo dobro - odlično ohranjena.

Objavljeno

Ali se je kdo vozil s tem motorjem,da je imel in da ni imel abs-a,me pa zanima kaksna je razlika?

Objavljeno

Ali se je kdo vozil s tem motorjem,da je imel in da ni imel abs-a,me pa zanima kaksna je razlika?

Moje mnenje: zavore na Bandtitu so edina slaba lastnost tega motorja, z ABS-om nisem probal, verjetno, pa nebi bila napačna odločitev.

Objavljeno

Ker očitno guruja Ice-ja ne bom dočakal, me zanima, če je že kdo menjal verigo venilov.

Rad bi vedel pri koliko km jo je potrebno menjat, kje ste jo menjal, ali se menjajo tudi napenjalec in drsniki...

Vsaka info dobrodošla.

Ajd

Objavljeno

Ker očitno guruja Ice-ja ne bom dočakal, me zanima, če je že kdo menjal verigo venilov.

Rad bi vedel pri koliko km jo je potrebno menjat, kje ste jo menjal, ali se menjajo tudi napenjalec in drsniki...

Vsaka info dobrodošla.

Ajd

Najprej se popravi ali zamenja samo šponer in če šponer ne pomaga in je veriga še vedno glasna moraš pač razdret in zamenjat še verigo in disnike, zobnika se ponavadi nemenjata.

Ps; določene šponerje se da tudi npr; očistiti,če je v kombinaciji z pritiskom olja ali podložiti z podloško vzmet itd.nebi vedel točno za tvoj tip motorja pozanimaj se na kakem servisu ali pri nekomu, ki je že imel težave z rožlanjem verige v motorju. :hmm:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Najprej se popravi ali zamenja samo šponer in če šponer ne pomaga in je veriga še vedno glasna moraš pač razdret in zamenjat še verigo in disnike, zobnika se ponavadi nemenjata.

Ps; določene šponerje se da tudi npr; očistiti,če je v kombinaciji z pritiskom olja ali podložiti z podloško vzmet itd.nebi vedel točno za tvoj tip motorja pozanimaj se na kakem servisu ali pri nekomu, ki je že imel težave z rožlanjem verige v motorju. :hmm:

Šponer se verjetno ne menja, ker pritiska preko vzmeti na drsnik, se nima kaj obrabiti.

A, se ketno menja ko ta začne ropotat al pr določenih km?

Objavljeno

wilson, ka se te deres........... tu sem.

(brumer, lepo da si enkrat nekaj skapiral.)

verige ventilov in/ali napenjalca pri mojem (se) nisem menjal (trenutno 95k+ km). bom pa zadevo cez zimo prevetril in po potrebi zamenjal kar bo potrebno. "bumo fideli", je djal slepi gluhemu. porocam ko & ce......

Objavljeno

wilson, ka se te deres........... tu sem.

Verige ventilov in/ali napenjalca pri mojem (se) nisem menjal (trenutno 95k+ km). bom pa zadevo cez zimo prevetril in po potrebi zamenjal kar bo potrebno. "bumo fideli", je djal slepi gluhemu. porocam ko & ce......

:eek: Kaj se ne bom drl, če si pa zginil za 14 dni+,

čeprav kot vidim je nekaterim celo pasal. :devil:

Jaz sm se pa po sili razmer moral drugot pozanimati, in so djal, da 100K ni nikakršen problem, če je motor sorazmerno lepo vožen.

A, se pr teb veriga že kaj sliši?

Ajd

Objavljeno

yep, 14 dni grcije je pasalo. :grim

veriga se ne slisi; oz. se nisem bil nikoli -ali moral biti- toliko pozoren, da bi jo slisal. in sem se kar picajzelj glede "taksnih" zvokov. bom pa med zimo vseeno malo bolj pogledal cel motor. 100k km je le 100 k km.

(ceprav, darko je ravno obrnil 1.000.000-ti km na FJ-tki).

Objavljeno (popravljeno)

Imam vprasanje za lastnike Banditov 1200cc do 99'<-- glede stevca za prikaz goriva.

Namrec na ebay.de sem zasledil kompleten stevec za ugoden znesek, vendar pa me zanima kako je potem glede prikaza porabe, saj (predvidevam) da 600cc nima plovca v tanku, niti bencinske pumpe. Bi moral menjat se bencinski tank, saj najbrz ni tako preprosto vgradit plovca vanj.

Lep pozdrav vsem lastnikom Kultnega mopeda!

Popravljeno . Popravil Gloga
Objavljeno

Imam vprasanje za lastnike Banditov 1200cc do 99'<-- glede stevca za prikaz goriva.

Namrec na ebay.de sem zasledil kompleten stevec za ugoden znesek, vendar pa me zanima kako je potem glede prikaza porabe, saj (predvidevam) da 600cc nima plovca v tanku, niti bencinske pumpe. Bi moral menjat se bencinski tank, saj najbrz ni tako preprosto vgradit plovca vanj.

Lep pozdrav vsem lastnikom Kultnega mopeda!

Iz te moke nebo kruha kar ostani pri tvoji armaturi, ker bo preveč komplicirano.Vsekakor bi moral menjat tudi tank in vprašanje je če bi sploh še pasal konektor na armaturo saj če so naredili novo armaturo je sigurno še kaj drugega na njej novega ne samo števec za gorivo.Jaz toliko tega motorja nepopznam čeprav sem ga nekje okoli leta 96 hotel kupiti pa je na srečo zmagal takrat V-max,ki je potem bil pri hiši celih 9 let in srečno prevoženih ca 76 K kil!!!!

Objavljeno

ojla banditosi!

nobenega tu gor že skoraj mesec dni :unsure: ?!

V vednost -če kdo še slučajno ni zamenjal ogromnega originalnega izpušnega "dimnika", je trenutno na voljo zelo dobra in ugodna varianta in sicer:

slip on lonec, Leo Vinci SBK Oval II Titan, koda 7799, prej 456 EUR, zdaj pri nas 340 EUR, v Trstu sem dal zanj samo smešnih 255 EUR :worship: !!! Titan varianta gre iz proizvodnje, nadomešča jo INOX, nekaj pa jih Leo Vinci še ima v skladišču, zato ko to voli, nek izvoli!!

Po testih zelo močan (cca.115 KM in 120 Nm), kvalitetno narejen in lahek -2,6 kg. Bil po treh nemških primerjalnih testih izpuhov med najboljšimi (boljši od Akrapoviča - čeprav je drugače Akrapo zakon, ampak naj mi da kdo novega za 255 EU :naughty: )!?

Že zmontiral, preizkušen in sem zelo zadovoljen - končno ima ta makina pravi glas (že z Db killerjem), kot se spodobi za 1255 kubikov :evilgrin: , brez pa tako al tako :worship: !!

lp vsem

Objavljeno

Se tudi jaz pridružujem debati .

Bandit je zakon

Lahko pa tudi jaz ponudim izpuh za 250€

"MASS" za dober glas

www.(Zbrisano&#33; Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com).com

Objavljeno

Ali ima kdo na banditu stranske kovcke od givija V-35N? Zanima me kako se obnesejo in če je dejasnko kaj ožji kot pa če bi imel obične stranke.

lp

Objavljeno

Ali ima kdo na banditu stranske kovcke od givija V-35N? Zanima me kako se obnesejo in če je dejasnko kaj ožji kot pa če bi imel obične stranke.

lp

Ali ima kdo izkušnje oz informacije kateri izpuh (namesto originala) ne sodi k določenim stranskim kovčkom?

Sam sem imel v mislih Givi V35 in izpuh Leovince.

Ali ima kdo na banditu stranske kovcke od givija V-35N? Zanima me kako se obnesejo in če je dejasnko kaj ožji kot pa če bi imel obične stranke.

lp

Ali ima kdo izkušnje oz informacije kateri izpuh (namesto originala) ne sodi k določenim stranskim kovčkom?

Sam sem imel v mislih Givi V35 in izpuh Leovince.

Objavljeno

trance_11_confused.gif

Suzuki Bandit 1250, l. 2008, servisiran po PS-u, zadnja guma 5000 Km, prednja 1500 - obe OK, motor 13k.

Torej tako: Pred par dnevi sem med vožnjo nekako začutil rahlo nestabilnost oz podrhtavanje prednjega kolesa.

Najprej na pumpo, preveril tlak in morebitne poškodbe na gumah. Vse OK.

Doma preveril še morebitne manjkajoče svinčene uteži za centriranje koles. Vse OK.

Potem preveril še vse vidne vijake na okvirju, kolesih, ... Tudi vse OK.

Veriga ? Pogledano z laičnimi očmi - vse OK.

Ko sem se pa danes peljal iz službe, sem pa na stranski cesti spustil belanco pri hitrosti cca. 40 km/h in če je nebi hitro zagrabil,

bi nabrž ... kaj jaz vem kaj ! Začela je opletat levo-desno, da je bilo 'veselje'.

Jasno, čimprej na servis. Pa vendarle, kakšen namig bi bil zelo dobrodošel. trance_19_hmm.gif

Objavljeno

trance_11_confused.gif

Suzuki Bandit 1250, l. 2008, servisiran po PS-u, zadnja guma 5000 Km, prednja 1500 - obe OK, motor 13k.

Ko sem se pa danes peljal iz službe, sem pa na stranski cesti spustil belanco pri hitrosti cca. 40 km/h in če je nebi hitro zagrabil,

bi nabrž ... kaj jaz vem kaj ! Začela je opletat levo-desno, da je bilo 'veselje'.

Daj ponovno scentrirat prednjo gumo in OBVEZNO dotegni križe!!!pa bo 100% vredu.Na bivšem V-maxu sem moral to narediti vsako leto in na ženinem Kawasakiju ER-5-N zdaj na novem ER-6-N in mojem BMW-eju(tretja sezona) to še nibilo potrebno naredi :hmm::hmm:

Objavljeno

Jasno, čimprej na servis. Pa vendarle, kakšen namig bi bil zelo dobrodošel.

Si kaj s kufrom v zadnjem času delal (nov kufer ?)

A maš mogoče RoadSmart_ke gor ?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!