Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Ni problema, vozi do intervala. Tudi v service manualu piše da menjaj na toliko pa toliko km (pri tebi 6000) ali na 1 leto.-pa verjemi da si proizvajalec vzame rezerve.

LP

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pozdravljeni,

lani sem nabavil Bandita 1250 SA. Motorček je huda stvar, a mi žal ni uspelo se veliko vozit, preden sem ga moral pospravit na zimovanje. Evo pomlad je tu in počasi ga bo potrebno prebuditi iz zimskega spanja. Pa se sprašujem, a bi mu zamenjal olje navkljub dejstvu, da sem lani od servisa na 6000 km uspel skupaj spraviti slabih 2500 (8500 po števcu) km ali brez slabe vesti lahko počakam na predvidenih 12.000 in grem z njim na servis kasneje?

Hvala

Lp

Sašo

Osebno delam servis vsak začetek sezone nato pa spet čez 6.000 do 10.000... Menjam vedno zavorno olje na dve leti pa zavore razstavim spiham očistim namažem sestavim. Takrat tudi menjam svečke, in zračni filter

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zivjo,

mi lahko kdo pove kak akumolator bi bil dober za bandita 1200 k5? Lansko leto sem ga menjal na servisu in so mi dali shin yo ctx12-bs ... in sem imel ze takoj od zacetka tezave z njim (kot da ne bi bil dovolj močen). Zgledalo je nekako tako da ko je bil motor mrzel, ga je zaganjal kar nekaj časa. Zej leto pa je akumolator v se slabsem stanju in vergler ene 2x obrne, pol pa konc.

Zej na servisu so mi rekli da bodo pogledali in probali nekaj zrihtat, sam ces da akumolator ima 6 mesecev garancije.

Rad bi se oborožil s informacijami, kateri akumolator bi bil dober za bandita?

Objavljeno

jaz imam dobre izkušnje z yuasa, varta pa unibat. migm pa nebi še enkrat kupoval

Objavljeno

"plombirani", ali kako bi jim rekel, brez cepkov; yuasa, varta, hawker (gel).

BTW originalna baterija se vedno v uporabi (10. sezono), letos motor prvic ni vzgal (baterija cez zimo v predsobi mna konst. ca. 17°C, brez polnilca). po 70 km se je baterija dovolj napolnila, da vse spet dela normalno.

Objavljeno

Ja meni je original dobro sluzil, dokler ga eno sezono nisem pustil v motorju cez zimo (cca 15 stopinj). Potem so se zacele tezave. Tudi nov akumolator je ze na zacetku hitro crknil.

Kaksna vrsta okvare bi lahko bila, ce ni akumolator kriv?

Objavljeno

hmm, ne najdem edit funkcije za sporočila.

Malce sumim tudi svecke, da motor tezje vziga ko je hladen.

So x27etr ok, oz kake priporočate.

Objavljeno

suzuki pise v servisni knjigi NGK JR9B. te uporabljam od zacetka, redno kontroliram in cistim, menjam na ca. 35-40k km, oz. po potrebi. vedno vse stiri naenkrat.

masina trenutno 104k km + drobiz.

odvij svecke in poglej kako izgledajo. ce so svetlo sive ali svetlo rjave je ok, vsaka druga barva ali zamascenost pomeni, da je nekaj narobe.

najlazje to naredis, ce se zapodis po AC par kilometrov malce hitreje in potem takoj ugasnes masino (stisni sklopko in pusti menjalnik v N), se ustavis in pogledas svecke.

za vse ostalo povprasaj nekoga, ki ve kaj dela in ti lahko pogleda, konstruktivno pove o morebitnih napakah in jih odpravi.

Objavljeno (popravljeno)

mene pa zanima če kdo ve kje se nahaja blokada v banditu???

Vem da so dve, namreč ena je pri sesalnem kolektorju nekakšne "šajbce", da zmanjšajo pretok zraka, za njih vem kje se nahajajo,

Druga pa menda ne dovoljuje odpiranja loput do konca, in se nahajajo nekje pod fergazerji... Kakšna ideja???

Popravljeno . Popravil spidybaw
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Lepo prosim za info., koliko olja gre v vilice???

LP Jan

Objavljeno

v modele E-03 (UK), 28 (kanada) in 33 (kalifornia) gre v vsak teleskop 507 ml (visina olja 107 mm), za vse ostale po 509 ml (105 mm).

v knjigi pise (poglavje 5-18 podvozje):

pri doziranju olja odstraniti fedre in stisniti teleskop. zraka v vilici ne sme biti, drugace lahko pride zrak v cartridge.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

ste dobili obvestilo za menjavo

regulatorja napetosti(regler) ? :hmm:

lp

Objavljeno

ste dobili obvestilo za menjavo

regulatorja napetosti(regler) ? :hmm:

lp

Hm....,sicer imam GSXRja.....,meni so ga pred 2mi dnevi zamenjali....,so me poklicali,da naj motor pripeljem...,bil pa je tam tudi nekdo,ki je imel bandita 1250....,ki so mu ravno tako menjali regler...

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Lep pozdrav vsem

Zanima me ali kdo ve kje bi se splačalo kupit zavorne diske za Gsf 1200 s, letnik 1997, lahko so tudi rabljeni, samo, da je zadeva OK. Ali ima kdo izkušnje s kiti, ki se prodajajo na ebay-u? Za odgovore vnaprej hvala.

Objavljeno

Lep pozdrav vsem

Zanima me ali kdo ve kje bi se splačalo kupit zavorne diske za Gsf 1200 s, letnik 1997, lahko so tudi rabljeni, samo, da je zadeva OK. Ali ima kdo izkušnje s kiti, ki se prodajajo na ebay-u? Za odgovore vnaprej hvala.

Če kupiš PRAVI kit(npr.Brembo,Lucas,ATE,Girling itd.) nebo problema !!!

Objavljeno

SBS deluje tudi ok. ze nekaj vec kot 5 let.

Objavljeno

Če kupiš PRAVI kit(npr.Brembo,Lucas,ATE,Girling itd.) nebo problema !!!

Ja, to mi je znano. Na Ebay-u se pojavljajo neki kiti Gold stuff, za kar prvič slišim in za njih me zanima kake kvalitete je to. Drugače sem pa presenečen nad cenami, seveda neugodno.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Kupil sem Bandita 1250 ki ima montiran izpuh Akrapovič,pa me zanima kako to gre skupaj z stranskimi kovčki Givi E-41.Kovčki so mi ostali od prejšnjega motorja,pa ne bi rad kupil stranskih nosilcev in potem ugotovil da se ne da montirati.Ali ima kdo to kombinacijo?Izpuh se verjetno ne da nižati ker ima spodaj zgornji naslon za centralno stojalo in bi potem znižal tudi tega.

Zanima me tudi kje se priključi 12V vtičnica,ali kar direktno na akumulator ali ima mogoče že pripravljene kakšne izhode?

LP Toni

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

odvisno katere nosilce imas. osnovno ogrodje nosilcev najbrz ne pase na bandita, ce je delano za drug model motorja, sami nosilci kovckov pa mozno da pasejo.

ce akrapovic ni montiran v drugi/spremenjeni poziciji, kot original lonec, se nimas kaj sekirati glede prostora. je potem vse odvisno samo od ogrodja.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Kje bi dobil crash padse za bandita? In kam se montirajo?

Objavljeno

Kje bi dobil crash padse za bandita? In kam se montirajo?

Montažna navodila so ti vedno priložena, ko kupiš crash padse,naročiš jih lahkov v Kozini je ena motoristična trgovina lastnik se piše Kebelj njegov Gsm;031/600875

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

teden dni nazaj po 10,5 letih prvic zamenjal originalni akumulator. enostavno ni vec hotel vedno in povsod. spet original za € 34.- pri r3-batterie.at

po prevozenih 110.480 km.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Živjo!

Po enem letu vožnje na Banditu sem se odločil da montiram grete ročke in poiščem višje vetrobransko steklo.Zanima me ali ima Bandit 22mm ročke da bi mu ustrezale tele Saito II http://www.louis.de/_101803913780a3b42906586398b4cdca51/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=460&wgr=338&list_total=4&anzeige=0&artnr_gr=10032046 .Ali mogoče ve kdo za kakšne boljše,rabim pa tudi nasvet kje pogledati za kakšno višje vetrobransko steklo in kakšne so cene?

LP

Objavljeno

Za šipco poglej mal na strica Gugla in vtipkaj www. Mra.de pa jo boš našel apsolutno vzemi z nastavljivim špojlerjem je zelo vredu !

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zanima me, če ima morda kdo papirje za športni lonec za bandita, letnik 01....

Lahko tudi na ZS

Hvala, LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!