impulz Objavljeno December 6, 2009 Opozori Objavljeno December 6, 2009 vsekakor je prepustnost originalnega akra z kat ter spark arest (po homologaciji euro 2) manjša kot pri mojem sliponu! Motor je tišji ter delovanje agregata (katerega je Štern izvrstno predelal) je nemoteno v vsem območju.Nisem dal akra zato ker je razvit z vsem prej naštetim za originalen agregat.Ni mi jasno zakaj se moraš toliko obremenjevat.Tisti kateri ga bo kupil mu bom pokazal vse kar ga bo zanimaloTorej... To da je Modic izvrten voznik se popolnoma strinjam da je uspel Mlakarja nabit z 8kw se nebi preveč strinjal in verjetno tudi Mlakar ne.Od originalnega tomosa je le okvir,blažilec,rezeroar !! ja pa vzameš pač vn db-killer če ti pretiho prdi, ni treba takoj cel dušilec drug dat. stane tud manj. z odstranjevanjem katalizatorja si pa tudi dobil mogoče 0.001kw sploh se ne sekiram zaradi tega, kvečjemu občudujem tvojo kreativnost. tvoj je pač malo drugačen pa kaj?!
abn Objavljeno December 6, 2009 Opozori Objavljeno December 6, 2009 (popravljeno) ja pa vzameš pač vn db-killer če ti pretiho prdi, ni treba takoj cel dušilec drug dat. stane tud manj. z odstranjevanjem katalizatorja si pa tudi dobil mogoče 0.001kw sploh se ne sekiram zaradi tega, kvečjemu občudujem tvojo kreativnost. tvoj je pač malo drugačen pa kaj?! kompleten motor je sestavljen v nekem ravnotežju komponent katere dajo max za ta denar (vse je iz kakovostnih komponent).Menim da komponente na tomosu niso v sorazmerju.Akra je krepko pretiran (kot brandname) napram zavoram (španske-indijske) vzmetenje (kitajsko) kolesa kitajska (pri novih modeli),...toliko bolj je cena mojega motorja realna :glare: Popravljeno December 6, 2009. Popravil abn
impulz Objavljeno December 6, 2009 Opozori Objavljeno December 6, 2009 (popravljeno) sj vzmetenje maš še vedno kitajsko če je orginal? akrapo ma visoke cene ja samo očitno se še nisi vprašal zakaj je milkina čokolada dražja od merkatorjeve?! ta z zavorami je tud bosa kt da bi dal keramične bremze na katrco... mam pač drgačno logiko (: k pa boš prodal tega zaflikanega frankenstein tomosa pa lahko greva na kakšn klepet na obali aja... se zdj tomos kej boljše pele ko maš harmonijo med komponentami? Popravljeno December 6, 2009. Popravil impulz
abn Objavljeno December 6, 2009 Opozori Objavljeno December 6, 2009 sj vzmetenje maš še vedno kitajsko če je orginal? akrapo ma visoke cene ja samo očitno se še nisi vprašal zakaj je milkina čokolada dražja od merkatorjeve?! ta z zavorami je tud bosa kt da bi dal keramične bremze na katrco... mam pač drgačno logiko (: k pa boš prodal tega zaflikanega frankenstein tomosa pa lahko greva na kakšn klepet na obali aja... se zdj tomos kej boljše pele ko maš harmonijo med komponentami? ker očitno ne razumeš ti bom še enkrat (zadnjič) razložil.Tomos 125 je setavljen iz (v oklepaju moj motor): -.Kitajskih prednjih vilic( marzocchi usd 40) -indijski blažilec ( sebac-italija) -zavorni sistem indijskega proizvajalca ter španskega AJP ( nissin Japan) -diski kitajski ( braking) -sedež iz indije ( dellavalle verjetno prvič slišiš za to znamko) -kolesa indija ( rexfelgen z rezkanimi cnc pesti) -gume sava ( dunlop) -krmilo kitajsko fe ( Tomaselli alu ) -ročke kitajske ( tomaselli ) -brez ščitnikov rok (polisport ) -svetila kitajska (moja osram-led) Mogoče še ne veš,da so vsa vozila višjega razreda sestavljena (po tvoje frankenstein) iz znanih ter afermiranih proizvajalcev komponent nihče več ne dela sam doma , Ampak se vse kupi ter sestavi!! Ti svetujem , da probaš tvoje teorije spraviti v prakso enkrat toliko.... upam da ti je to dovolj
impulz Objavljeno December 6, 2009 Opozori Objavljeno December 6, 2009 (popravljeno) razumem razumem zakaj maš pa 2 različni gumi? prvo maš za enduro zadaj pa supermoto... se ti ne zdi da je to nevarno za ostrejše ovinke? (da o tem, da je to nelegalno ne govorim, in nelegalno ni brez razloga) če ni skrivnost, koliko pa si dal za te "predelave"? vem tudi, da če si sestavljaš naprimer husqvarno sms 125 bi dal za njo cca 8-9000€ medtem ko nova stane 4.500€ o kerih teorijah pa točno govoriš? sam indijanski sedeži pa niso tako slabi!!! meni je blo prou comfy ko sem sedel na tomosu ^^ Popravljeno December 6, 2009. Popravil impulz
abn Objavljeno December 6, 2009 Opozori Objavljeno December 6, 2009 razumem razumem zakaj maš pa 2 različni gumi? prvo maš za enduro zadaj pa supermoto... se ti ne zdi da je to nevarno za ostrejše ovinke? (da o tem, da je to nelegalno ne govorim, in nelegalno ni brez razloga) če ni skrivnost, koliko pa si dal za te "predelave"? vem tudi, da če si sestavljaš naprimer husqvarno sms 125 bi dal za njo cca 8-9000€ medtem ko nova stane 4.500€ o kerih teorijah pa točno govoriš? sam indijanski sedeži pa niso tako slabi!!! meni je blo prou comfy ko sem sedel na tomosu ^^ verjetno se delaš da ne razumeš...vsaj upam.Prednja guma enduro 16,5?. ...prvič slišim.Prednja in zadnja so cestne gume dunlop motard.Slick niso homologirane (ta je vse drugo kot slick ali ne?) Sedež ni indijanski ampak indijski Kot že omenjeno je to moj zadnji odgovor. janstyle 1
impulz Objavljeno December 6, 2009 Opozori Objavljeno December 6, 2009 verjetno se delaš da ne razumeš...vsaj upam.Prednja guma enduro 16,5?. ...prvič slišim.Prednja in zadnja so cestne gume dunlop motard.Slick niso homologirane (ta je vse drugo kot slick ali ne?) Sedež ni indijanski ampak indijski Kot že omenjeno je to moj zadnji odgovor. eeh to je kt da bi pohani šnicl z marelično marmelado jedo... in takšni je verjetno tudi občutek v želodcu ko se peleš s tem frankensteinom... pa dost sreče pr prodaji
budacki Objavljeno December 6, 2009 Opozori Objavljeno December 6, 2009 razumem razumem zakaj maš pa 2 različni gumi? prvo maš za enduro zadaj pa supermoto... se ti ne zdi da je to nevarno za ostrejše ovinke? (da o tem, da je to nelegalno ne govorim, in nelegalno ni brez razloga) če ni skrivnost, koliko pa si dal za te "predelave"? vem tudi, da če si sestavljaš naprimer husqvarno sms 125 bi dal za njo cca 8-9000€ medtem ko nova stane 4.500€ o kerih teorijah pa točno govoriš? sam indijanski sedeži pa niso tako slabi!!! meni je blo prou comfy ko sem sedel na tomosu ^^ Jou k je brat vidu tega Tomosa se je kr stopiu Ni da ni Pfeifer sam rec mu, da si furau državno pa da zdj furaš CRF 450 pa bo mir Razn če si že prodau Hondo :$ Sicer pa 16.5 col spredi sploh ni homologiranih gum ( vsaj kokr sm jst seznanjen ), so pa to dimenzije ki se uporabljajo za dirkalne motarde, zakaj točno sem že pozabil. Enduro guma = 21, 19 col ( pri nekaterih tudi zadnja namesto 19 kar 18 ) Tale Tomos je vrh vrha, samo za njegovo moč če sm iskren škoda vlaganje razn seveda če nisi vse iz Cabalerota prestavu na tega ( sicer pa sprednji disk vilice pa Selle Dalle Valle sedž :$ ) pa če ne mislš z njemu čez viknde dirkat čez tedn se pa furat
abn Objavljeno December 6, 2009 Opozori Objavljeno December 6, 2009 Jou k je brat vidu tega Tomosa se je kr stopiu Ni da ni Pfeifer sam rec mu, da si furau državno pa da zdj furaš CRF 450 pa bo mir Razn če si že prodau Hondo :$ Sicer pa 16.5 col spredi sploh ni homologiranih gum ( vsaj kokr sm jst seznanjen ), so pa to dimenzije ki se uporabljajo za dirkalne motarde, zakaj točno sem že pozabil. Enduro guma = 21, 19 col ( pri nekaterih tudi zadnja namesto 19 kar 18 ) Tale Tomos je vrh vrha, samo za njegovo moč če sm iskren škoda vlaganje razn seveda če nisi vse iz Cabalerota prestavu na tega ( sicer pa sprednji disk vilice pa Selle Dalle Valle sedž :$ ) pa če ne mislš z njemu čez viknde dirkat čez tedn se pa furat Gumo 16,5 je možno dobiti le da je zelo težko (axle Koper) Vozil je Alan in ima še crf 450 (cross in motard)16,5 manj poskakuje v ovinku kot 17"Agregat je kompletno preseljen iz caballero-Modic.Na fanticu smo ponovno (pri prodaji) montirali njegov nov agregat euro 3.Slike naše honde so na facebook.
budacki Objavljeno December 6, 2009 Opozori Objavljeno December 6, 2009 Gumo 16,5 je možno dobiti le da je zelo težko (axle Koper) Vozil je Alan in ima še crf 450 (cross in motard)16,5 manj poskakuje v ovinku kot 17"Agregat je kompletno preseljen iz caballero-Modic.Na fanticu smo ponovno (pri prodaji) montirali njegov nov agregat euro 3.Slike naše honde so na facebook. Teh 125 4 taktov ste mel v garaž že 10. Spomnem se Opena pa CUPa, pa zdj še tale ( če ni isti ) pa Cabalero seveda ( kaj je že Fantic Moto neki takega ) pa še kšn bi se najdu
impulz Objavljeno December 6, 2009 Opozori Objavljeno December 6, 2009 (popravljeno) lol če dirkaš. za ligo kjer se sam katrce alpa da nebo nesramno zgledalo rečmo... sami fičoji dirkajo se jih tud da oz. skoraj mora spimpat kolko je le možno. za vsakdanjo vožnjo pa je to bek metanje dnara ker ne samo to, da motor nič bol ne gre, v takšnem stanju kot je zdaj je daaaaaleč od izpravnega stanja. (saj res... vodljivost je boljša... in ne na cesti temveč na pisti?) super da dirkaš, bi jaz tudi samo nimam pogojev jbg. če bo čas se pa mogoče vidimo kdaj na krškem, bi se jaz tudi rad sprobal na pisti :] z hgsom takrat že guma sprednja pa je dual-purpose, za pisto v tvojem primeru. pa preimenuj ga heh, kr to (kot si že itak sam reko) ni več tomos Popravljeno December 6, 2009. Popravil impulz
lulik Objavljeno December 6, 2009 Opozori Objavljeno December 6, 2009 ker očitno ne razumeš ti bom še enkrat (zadnjič) razložil.Tomos 125 je setavljen iz (v oklepaju moj motor): -.Kitajskih prednjih vilic( marzocchi usd 40) -indijski blažilec ( sebac-italija) -zavorni sistem indijskega proizvajalca ter španskega AJP ( nissin Japan) -diski kitajski ( braking) -sedež iz indije ( dellavalle verjetno prvič slišiš za to znamko) -kolesa indija ( rexfelgen z rezkanimi cnc pesti) -gume sava ( dunlop) -krmilo kitajsko fe ( Tomaselli alu ) -ročke kitajske ( tomaselli ) -brez ščitnikov rok (polisport ) -svetila kitajska (moja osram-led) Mogoče še ne veš,da so vsa vozila višjega razreda sestavljena (po tvoje frankenstein) iz znanih ter afermiranih proizvajalcev komponent nihče več ne dela sam doma , Ampak se vse kupi ter sestavi!! Ti svetujem , da probaš tvoje teorije spraviti v prakso enkrat toliko.... upam da ti je to dovolj A bi se upal posnet pa objavit zvok tega motorja? U skrajnem primeru video poslat na PM... Pa še neki bi te opomnil, tudi edina napaka k sem jo opazil. Ročke niso kitajske na Tomosu, pač pa Domina. Drgač pa oprema tvojga Tomosa....
budacki Objavljeno December 6, 2009 Opozori Objavljeno December 6, 2009 A bi se upal posnet pa objavit zvok tega motorja? U skrajnem primeru video poslat na PM... Pa še neki bi te opomnil, tudi edina napaka k sem jo opazil. Ročke niso kitajske na Tomosu, pač pa Domina. Drgač pa oprema tvojga Tomosa.... Gumigrifi so Domina
abn Objavljeno December 6, 2009 Opozori Objavljeno December 6, 2009 Teh 125 4 taktov ste mel v garaž že 10. Spomnem se Opena pa CUPa, pa zdj še tale ( če ni isti ) pa Cabalero seveda ( kaj je že Fantic Moto neki takega ) pa še kšn bi se najdu 8 pa res
Kvasko Objavljeno December 6, 2009 Opozori Objavljeno December 6, 2009 8 pa res A pol je tale mašina kej nadelana... mislm aje bolša kokr pač d daš u tomosovo oz. yamahino odmično, frgazr, ventile.... Sej a nimajo fantici vsaj yamahine mašine k so identične tej k je na tomosovi?? kwa je point d daš pol to mašino na tomosa?? spašujm sam k me res zanima, nč ne drkam tuki zdj :D
amp Objavljeno December 6, 2009 Opozori Objavljeno December 6, 2009 A pol je tale mašina kej nadelana... mislm aje bolša kokr pač d daš u tomosovo oz. yamahino odmično, frgazr, ventile.... Sej a nimajo fantici vsaj yamahine mašine k so identične tej k je na tomosovi?? kwa je point d daš pol to mašino na tomosa?? spašujm sam k me res zanima, nč ne drkam tuki zdj ej kvasko to je use isti kurc... sam mislm da je meu fantik mal drgačno odmično... al neki ni pasal-- drugač je pa moč ista...
abn Objavljeno December 7, 2009 Opozori Objavljeno December 7, 2009 ej kvasko to je use isti kurc... sam mislm da je meu fantik mal drgačno odmično... al neki ni pasal-- drugač je pa moč ista... točno tako...približno.Amp je kot že velikokrat rečeno pravi naslov za predelavo vaših tomosov.Našega je pač predelal Štern (za Modica). Fantic ima serijsko agregat izdelan na kitajskem (euro3) Tekmovalni so pa brazilski (od tu tudi oznaka YBR Yamaha Brazil) Glede moči je imel Mlakarjev več kw od našega fantica.
amp Objavljeno December 7, 2009 Opozori Objavljeno December 7, 2009 točno tako...približno.Amp je kot že velikokrat rečeno pravi naslov za predelavo vaših tomosov.Našega je pač predelal Štern (za Modica). Fantic ima serijsko agregat izdelan na kitajskem (euro3) Tekmovalni so pa brazilski (od tu tudi oznaka YBR Yamaha Brazil) Glede moči je imel Mlakarjev več kw od našega fantica. v razredu s125 so bli vedno vozniki odvisni agregati so bli vedno dost dobri...
amp Objavljeno Januar 13, 2010 Opozori Objavljeno Januar 13, 2010 prodajam celotno obnovljeno mašino z novimi ventili ojnico... poleg tega prodam dirkalno odmično in delorto 26 uplinjač, po dogovru lahko tudi namestimo v mašino...
DIINGGO Objavljeno Januar 17, 2010 Opozori Objavljeno Januar 17, 2010 Mene pa zanima če se dost pozna na motorju če menam odmično pa uplinjač?
Kvasko Objavljeno Januar 17, 2010 Opozori Objavljeno Januar 17, 2010 Mene pa zanima če se dost pozna na motorju če menam odmično pa uplinjač? Ma kje še slabi gre pol... itk se pozna jaoo... računi 5 konj več zdj jih maš pa 10
impulz Objavljeno Januar 17, 2010 Opozori Objavljeno Januar 17, 2010 tak dosti da zravn kolk kw je v orginalu? pa kolk pol?
Kvasko Objavljeno Januar 17, 2010 Opozori Objavljeno Januar 17, 2010 tak dosti da zravn kolk kw je v orginalu? pa kolk pol? original z akrapotom menda 8,2... pol pa kr ene 11... S powerkitom je hitrejši tomos od cbr 125 honde...
TADEJ46 Objavljeno Januar 17, 2010 Opozori Objavljeno Januar 17, 2010 original z akrapotom menda 8,2... pol pa kr ene 11... S powerkitom je hitrejši tomos od cbr 125 honde... sei to je že tko povsod hitrejši razn po ravnini
domi46 Objavljeno Januar 20, 2010 Opozori Objavljeno Januar 20, 2010 sei to je že tko povsod hitrejši razn po ravnini ja kuker vozš če un na cbrki ne zna vozet polej ja drgač je pa po ovinkih je cbrka še mav hitrejša sm ne dost
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se