Skoči na vsebino

Tomos SM (SuperMoto) 125


Priporočene objave

Objavljeno

Lep pozdrav!

Se opravičujem če tema ni primerna ampak nikjer drugje nisem našel teme "težave s sklopko".(pa težava je na tomosu 125).

Težava je (mislim), da je razlika, če mam tomosa v leru in ga potiskam veliko lažje, kot pa v prvi prestavi in držim sklopko. (kot da mi sklopko ne potegne do konca)

Če se kdo spozna na to prosim za napotke.

Ugotavlam da je moj tomos precej "zaspan". Vem da je treba nekaj časa pred vožnjo, da se segreje, ampak jaz moram čakat prb 5 min vsakič preden mi dodajanje gasa ne zaduši motorja. ( če dam gas, ko še ni segret mi crkne). A je to normalno - kupil sem rabljenega oktobra 2009 in se do zdaj nisem veliko vozil 200 km ( zdaj ima 3700km). Če primerjam z drugimi tomosi, se segrejejo v 1min. Je to mogoče, ker ni ulaufan al bi blo treba kej drugega?

Objavljeno

Lep pozdrav!

Se opravičujem če tema ni primerna ampak nikjer drugje nisem našel teme "težave s sklopko".(pa težava je na tomosu 125).

Težava je (mislim), da je razlika, če mam tomosa v leru in ga potiskam veliko lažje, kot pa v prvi prestavi in držim sklopko. (kot da mi sklopko ne potegne do konca)

Če se kdo spozna na to prosim za napotke.

Ugotavlam da je moj tomos precej "zaspan". Vem da je treba nekaj časa pred vožnjo, da se segreje, ampak jaz moram čakat prb 5 min vsakič preden mi dodajanje gasa ne zaduši motorja. ( če dam gas, ko še ni segret mi crkne). A je to normalno - kupil sem rabljenega oktobra 2009 in se do zdaj nisem veliko vozil 200 km ( zdaj ima 3700km). Če primerjam z drugimi tomosi, se segrejejo v 1min. Je to mogoče, ker ni ulaufan al bi blo treba kej drugega?

Vsak motor se težje potiska v prestavi s stisjeno sklopko kot pa v leru. Najbrž se tudi pozna, če je olje že segreto. Če nimaš težav s prestavljanjem v druge prestave in v ler ni nič narobe.

Ponavadi mrzel motor mori zato, ker dobi preveč zraka, ko se segreje je vredu. Poglej malo na spojih vplinjač-cilinder-air box, mogoče se ti je kaj snelo ali razšravfalo pa mogoče malo "fovš" zraka vleče.

Ali segret normalno lavfa oz. se odziva na gas?

Objavljeno

Vsak motor se težje potiska v prestavi s stisjeno sklopko kot pa v leru. Najbrž se tudi pozna, če je olje že segreto. Če nimaš težav s prestavljanjem v druge prestave in v ler ni nič narobe.

Ponavadi mrzel motor mori zato, ker dobi preveč zraka, ko se segreje je vredu. Poglej malo na spojih vplinjač-cilinder-air box, mogoče se ti je kaj snelo ali razšravfalo pa mogoče malo "fovš" zraka vleče.

Ali segret normalno lavfa oz. se odziva na gas?

Ja ko je enkrat segret potem je vredu. Moteče je če grem kam in pustim motor dle časa ugasnjen morem spet čakat 5min al pa več.

Objavljeno

Ja ko je enkrat segret potem je vredu. Moteče je če grem kam in pustim motor dle časa ugasnjen morem spet čakat 5min al pa več.

To je čudno, men ga nič ne mori. Se prav, takoj gas do daske:D Sam dokler ni ogret ga tud ne teram obrate.

Mam pa eno vprašanje, a kdo prestavlja brez sklopke, sm probal pa gre zelo fino, gor in dol:DD A je lahko kej narobe, če tko prestavljam?

Pa še neki, pipca za bencin...Naprej zaprto, dol odprta, nazaj rezerva, a je tko al gre kako drugač?

lp

Objavljeno

Mam pa eno vprašanje, a kdo prestavlja brez sklopke, sm probal pa gre zelo fino, gor in dol:DD A je lahko kej narobe, če tko prestavljam?

Pa še neki, pipca za bencin...Naprej zaprto, dol odprta, nazaj rezerva, a je tko al gre kako drugač?

lp

ja jaz tudi kdaj prestavim brez sklopke vendar samo gor,ker brez sklopke imaš manj izgube v obratih,za dol pa ti je itak vseeno ker jih ne izgubljaš :D ,tko da dol jaz z sklopko

a veš kako deluje menjalnik z sklopko oz. brez? :glare:

ko ti bo to jasno,boš rajši uporabljal sklopko...

glede pipce...proti zadnjemu kolesu zaprto,dol odprto,naprej rezerva :rolleyes:

Objavljeno

Ja ko je enkrat segret potem je vredu. Moteče je če grem kam in pustim motor dle časa ugasnjen morem spet čakat 5min al pa več.

Ja potem naj bi bilo s skolpko vse v redu.

Za tisto, ki ti ga mori pa poglej tisto kar sem ti zgoraj napisal.

Objavljeno (popravljeno)

Ja potem naj bi bilo s skolpko vse v redu.

Za tisto, ki ti ga mori pa poglej tisto kar sem ti zgoraj napisal.

mislim da sm našu težavo. Plastika ki pokriva vhod v air box, je bla prevrtana z dvema vlkima luknama tak da če je težava prevč zraka... pol je zarad tega vrjetn.. Drugje nism našu kake lukne al pa kej podobnega..a to je vredu da je air box čist mastn od bencina?

post-20242-127732347099_thumb.jpg

post-20242-127732353882_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Optimist
Objavljeno

mislim da sm našu težavo. Plastika ki pokriva vhod v air box, je bla prevrtana z dvema vlkima luknama tak da če je težava prevč zraka... pol je zarad tega vrjetn.. Drugje nism našu kake lukne al pa kej podobnega..a to je vredu da je air box čist mastn od bencina?

post-20242-127732347099_thumb.jpg

post-20242-127732353882_thumb.jpg

Majstr to je v originalu tko ;) nuben ni vrtu

Objavljeno

Majstr to je v originalu tko ;) nuben ni vrtu

Aja pol pa nvm kje bi mi lahk zrak not prišu.. sm mislu da ni original ko je bil del te pološčice odlomljen.

Objavljeno

Aja pol pa nvm kje bi mi lahk zrak not prišu.. sm mislu da ni original ko je bil del te pološčice odlomljen.

Alo zrak ti lahko prihaja med fergom in kolenom če je kje razrahlan al pa počn, to poglej. Čez filtr bo pa valda šeu, sej je zto narjen hudiča... Govorimo o fouš zraku ne o prefiltriranemu, katerega mašina itk rab d sploh dela :D

Objavljeno

Hja 5 minut si zihr? Z čokom al brez?? Kr men osbeno je sicr minuto 2 (govorim na pamet) rabu da se je ogreu in potem mogoče ene 2x cuknu. Drugače bi pa načeloma moglo delat.

Objavljeno

Hja 5 minut si zihr? Z čokom al brez?? Kr men osbeno je sicr minuto 2 (govorim na pamet) rabu da se je ogreu in potem mogoče ene 2x cuknu. Drugače bi pa načeloma moglo delat.

evo lih sm štopu - pustu užganga z zaugom pa po vsaki minuti ugasnu zaug pa probu gas. prvič mi ni crknu po tretji minuti ampak sm pol še drugič dodau gas in mi je spet. po peti minuti mi je še kr ckrnu če sm na hitrco dodau gas, če sm počas dodau je blo vredu.

Objavljeno

Nek sm prebrau da lahko z barvo svečke ugotoviš, če maš preveč zraka/bencina.. ker se ne spoznam na barve svečke (tam je pisalo da ne sme biti rjava ne črna ampak kavno rjava..?) pa sm primerju mojo s prjatlovo pa če kdo ve kej o tem če mi lahk iz barve pove kaj bi blo preveč..je pa kr bolj zapacana z rjavo kot prjatlova (moja je leva).

post-20242-127739927475_thumb.jpg

post-20242-1277399316_thumb.jpg

Objavljeno

Nek sm prebrau da lahko z barvo svečke ugotoviš, če maš preveč zraka/bencina.. ker se ne spoznam na barve svečke (tam je pisalo da ne sme biti rjava ne črna ampak kavno rjava..?) pa sm primerju mojo s prjatlovo pa če kdo ve kej o tem če mi lahk iz barve pove kaj bi blo preveč..je pa kr bolj zapacana z rjavo kot prjatlova (moja je leva).

Ma isti kurac je to je uredu. S kje si drugač ti??

Objavljeno (popravljeno)

Zamenji svečko, pa spuci frgazer, to je vse kar lahk sam nardiš.

Če pa ne bo šlo pol pa na servis tkole na daljavo bo težko kej zrihtat.

Sm ti še svečke zalepu, upam da ti kej pomaga.

post-18700-127746416421_thumb.jpg

lp

Popravljeno . Popravil prasec
Objavljeno

To je čudno, men ga nič ne mori. Se prav, takoj gas do daske:D Sam dokler ni ogret ga tud ne teram obrate.

Mam pa eno vprašanje, a kdo prestavlja brez sklopke, sm probal pa gre zelo fino, gor in dol:DD A je lahko kej narobe, če tko prestavljam?

Pa še neki, pipca za bencin...Naprej zaprto, dol odprta, nazaj rezerva, a je tko al gre kako drugač?

lp

Če prestvlaš brez sklopke lahko zobnike počas uničš tok da raj uporabli sklopko če nočeš met težav. pipca je pa nazaj zaprta, dol odprta, naprej je pa rezerva, mislm da ko daš pipco naprej na rezervo piše gor R.

Objavljeno

Če prestvlaš brez sklopke lahko zobnike počas uničš tok da raj uporabli sklopko če nočeš met težav. pipca je pa nazaj zaprta, dol odprta, naprej je pa rezerva, mislm da ko daš pipco naprej na rezervo piše gor R.

Ja ta pipica ma namest "ušesa# za odpiranje en vijak not zašraufan, tko da nč ne piše:D

Ja zdej šaltam s sklopko, itaq nism na moto GP heh

Objavljeno

no,danes sem padel z mojo repliko in odrgnil blatnik ter masko...

Na msajina@gmail.com ali ZS, sprejemam ponudbe za prvi blatnik,tisto masko brez luči, ter če ima gdo kakšne vilice,samo da pašejo brez predelav.

LP

Objavljeno

V kakšne predelave se morem spuščati pri tem motorju

da bi mi šel vsaj 120 tam nek??? bi bila dovolj menjava

vplinjača in drugačnorazmerje zobnikov

Objavljeno

Razmerje zobnikov ti bo prneslo zihr 10-15km/h... pospeški bodo pa bl žalostni. Al pa pejt na avtocesto po višnjegorcu dol :D pa leti 120 po števcu brez predelav baje.

Objavljeno

V kakšne predelave se morem spuščati pri tem motorju

da bi mi šel vsaj 120 tam nek??? bi bila dovolj menjava

vplinjača in drugačnorazmerje zobnikov

Ferg + odmična + prave nastavitve bi morale biti dovolj za 120+

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Kje pa prodajajo dele za predelavo pa kok to prbližn stane

hvala

Objavljeno

Če koga zanima nakup Tomos sm CUP mi pišite na ZS,ga ne uporabljam več in stoji že nekaj časa v garaži.

Objavljeno

Kje pa prodajajo dele za predelavo pa kok to prbližn stane

hvala

Uplinjač stane od 100-120eur, odmična tud ene 100eur, pa še delo nekej nanese sam dobiš pa ene 3-4 konje. Jst ti lohk prodam moj furgazar dellorto 26 k men ga ni ratal naštimat pa sm druzga kupu.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!