Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Tu je obljubljena poslikava namestitve prve pomoči.
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

po sili razmer sem se moral peljati z ER-6 (z zgornjim delom oklepa):

Moja ocena voženega motocikla (glede na trenutno tehnično stanje, predelave in/ali druge spremembe voznih karakteristik tega motocikla):

vodljivost pri srednjih hitrostih: 3 do 4

smerna stabilnost pri večjih hitrostih: 2

manevrirna okretnost pri mestni hitrosti: 4 do 5

udobje sedenja spr.: (za zadaj ne vem): 3 do 4 (velja za osebo cca 180 cm)

vzmetni sistemi: 2 do 3 BREZ potnika (opomba: zelo nizka razdalja motornega karteraj od tal - robniki!)

zavorni sistemi: 4

kakovost sestavni sklopov: 2 do 3

končna obdelava: 3

izbrani materiali: 2 do 3

oblikovanje celote: ne znam oceniti

oblikovanje detajlov: 2 do 3

dvovaljnik vozne zmogljivosti: 2

dvovaljnik mirnost teka: 3

dvovaljnik podajanje moči in navora: 1

dvovaljnik odzivnost 1 do 2

dvovaljnik gospodarnost: neocenjeno

Zaključek: lahkotno vodljiv motocikel za popolne začetnike, z dobrim zavornim sistemom, povprečnim vzmetenjem, neutrujajočim sedenjem, izstopajoče oblike, z izbiro in kakovostjo sestavnih sklopov pač v okviru vrednosti motocikla in z zagotovo najslabšim dvovaljnikom v konkurenci 500 do 650 ccm.

Dvovaljnik z zelo ozkim uporabnostnim območjem moči (do 5000 v/min je milo rečeno mrtev - nad 7500 vrt pa še samo hrešči), se nikakor ne more kosati s konkurenčnimi dvovaljniki enake ali celo manjše moči). Papirnati tiger.

Njegov glavni adut je verjetno cena. A dovolj je primakniti povprečno mesečno plačo in...

Objavljeno

Jest: Kako lahko ocenjuješ končno izdelavo, kakovost delov in uporabljeni material, če si se po sili razmer (kratek čas) vozil z mopedom? Prosim povej še, kako dolgo si se vozil (tako dolžina najdaljše vožnje kot obdobje, ko si imel moped v uporabi) in katere druge dvovaljnike si do zdaj vozil, da daješ takšne primerjave? Saj ne, da bi ti očital, ampak nekam nenavadno nizko oceno si priobčil.

Objavljeno (popravljeno)

Dvovaljnik z zelo ozkim uporabnostnim območjem moči (do 5000 v/min je milo rečeno mrtev - nad 7500 vrt pa še samo hrešči), se nikakor ne more kosati s konkurenčnimi dvovaljniki enake ali celo manjše moči). Papirnati tiger.

Zanimivo je, da so to ravno obratne lastnosti, kot jih imajo vrstni dvovaljniki. Si ti siguren, da si vozil er6 ?? :eek:

Ti pa lahko povem, da ko se pelje poleg mojega dvovaljnika s 1100ccm, se brez težav kosa z njim in ne samo to, celo boljši je v določenih situacijah (predvsem zaradi zelo dobre okretnosti ter hvaležnega agregata). Res mi ne gre v račun tale tvoja kritika.

Popravljeno . Popravil hirabbit
Objavljeno

Jest: Kako lahko ocenjuješ končno izdelavo, kakovost delov in uporabljeni material, če si se po sili razmer (kratek čas) vozil z mopedom? Prosim povej še, kako dolgo si se vozil (tako dolžina najdaljše vožnje kot obdobje, ko si imel moped v uporabi) in katere druge dvovaljnike si do zdaj vozil, da daješ takšne primerjave? Saj ne, da bi ti očital, ampak nekam nenavadno nizko oceno si priobčil.

vozil dvovaljnike midi razred (500 do 750 ccm):

Sv 650 (na uplinjače in onega na vbrizg), raptor 650, monster 600 (na uplinjače), 620 (vbrizg), hyosung GT 650 S, guzzi breva 750, ja pa GPZ 500, kle 500, laverda 500s, morini camel 501

k tem voženim ne prištejem vožene dvovaljnike izven te kategorije (čoperji, maxi skuterji silwer wing (ja dvovaljniška je!) pa staro uplinjaško TDM in eksote kot npr.Bimota mantra ali pa triumpha bonneville)

koliko časa in kilometrov: dovolj

kakovost izdelave: izkušnje z leti in kilometi izostrijo vid in tip, predvsem pa izkušnja da je pametno sneti kakšen kos plastike in pregledati stvar tudi z druge plati.

celo boljši je v določenih situacijah (predvsem zaradi zelo dobre okretnosti ter hvaležnega agregata). Res mi ne gre v račun tale tvoja kritika.

Zanimivo, tudi jaz sem povdaril da je er-6 dobro vodljiv - po tvoje okreten.

No, ocena: hvaležen agregat - prosim razloži, ne razumem najbolje...

Tvoj 1100 dvovaljnik ... kateri in koliko let star.

Starost pri motociklu je zelo pomembna, če se kosaš s takorekoč novim motociklom ER-6 (še dobro delujoče vzmetenje, nič zračnosti v vzmetnih pušah, vodilih, glavi krmila itd.)

Objavljeno

Hvala Jest, da si si vzel čas in odgovoril na moje vprašanje .) Nič ne rečem, čeprav se mi še vedno zdi, da si sam daleč najslabše ocenil ta moped (v primerjavi s testi v revijah).

Objavljeno

po sili razmer sem se moral peljati z ER-6 (z zgornjim delom oklepa):

Moja ocena voženega motocikla (glede na trenutno tehnično stanje, predelave in/ali druge spremembe voznih karakteristik tega motocikla):

vodljivost pri srednjih hitrostih: 3 do 4

smerna stabilnost pri večjih hitrostih: 2

manevrirna okretnost pri mestni hitrosti: 4 do 5

udobje sedenja spr.: (za zadaj ne vem): 3 do 4 (velja za osebo cca 180 cm)

vzmetni sistemi: 2 do 3 BREZ potnika (opomba: zelo nizka razdalja motornega karteraj od tal - robniki!)

zavorni sistemi: 4

kakovost sestavni sklopov: 2 do 3

končna obdelava: 3

izbrani materiali: 2 do 3

oblikovanje celote: ne znam oceniti

oblikovanje detajlov: 2 do 3

dvovaljnik vozne zmogljivosti: 2

dvovaljnik mirnost teka: 3

dvovaljnik podajanje moči in navora: 1

dvovaljnik odzivnost 1 do 2

dvovaljnik gospodarnost: neocenjeno

Zaključek: lahkotno vodljiv motocikel za popolne začetnike, z dobrim zavornim sistemom, povprečnim vzmetenjem, neutrujajočim sedenjem, izstopajoče oblike, z izbiro in kakovostjo sestavnih sklopov pač v okviru vrednosti motocikla in z zagotovo najslabšim dvovaljnikom v konkurenci 500 do 650 ccm.

Dvovaljnik z zelo ozkim uporabnostnim območjem moči (do 5000 v/min je milo rečeno mrtev - nad 7500 vrt pa še samo hrešči), se nikakor ne more kosati s konkurenčnimi dvovaljniki enake ali celo manjše moči). Papirnati tiger.

Njegov glavni adut je verjetno cena. A dovolj je primakniti povprečno mesečno plačo in...

J(e)st ti pa povem,da nimaš pojma,o testiranju motorja in ti priporočam,da prebereš kakšen test od nekoga, ki se razume na motorje.Namreč moje mnenje:za teh borih 1.370.000.oo sit dobiš zelo VELIKO Npr; vodno hlajenje,zelo vredu zavore (dva diska spredaj,disk odzadaj) po želji tudi ABS,motor z ubrizgom goriva(majhna poraba) motor zelo prožen,dovolj KW 53(72,1 PS) in navora 66 Nmpri 7000 1/min,izgorevanje EVRO 3 ,digitalni vžig ,digitalni števec,dva dnevna števca,6 prestav. Še to kar so Nemci napisali,to je eden NAJLEPŠIH naked streetbikov v letu 2006 itd.! ! ! :OK:

Objavljeno

J(e)st ti pa povem,da nimaš pojma,o testiranju motorja

Sodi o človeku, ki ga poznaš. Zato tvojo kritiko spregledam...verjetno pa je ne bodo tisti, ki me poznajo.

Sicer pa: preberi si kakšne angleške, francoske, ameriške... profesionalne revije.

Če te pa muči tuj jezik, pa poglej AvtoMagazin št.: 15/2006 primerjalec naked bike midi klasa.

Naštevanje komponent še nikoli ni dalo odlično voznost motocikla.

Objavljeno

Sicer pa: preberi si kakšne angleške, francoske, ameriške... profesionalne revije.

V debato o doticnem motorju se ne mislim mesati, ker ga se nisem vozil, zanima me pa, katere so to profesionalne revije (oziroma katere so amaterske).

Lep pozdrav

Objavljeno

Sodi o človeku, ki ga poznaš. Zato tvojo kritiko spregledam...verjetno pa je ne bodo tisti, ki me poznajo.

Sicer pa: preberi si kakšne angleške, francoske, ameriške... profesionalne revije.

Če te pa muči tuj jezik, pa poglej AvtoMagazin št.: 15/2006 primerjalec naked bike midi klasa.

Naštevanje komponent še nikoli ni dalo odlično voznost motocikla.

S temi komponentami se strinjam ,ampak jaz imam Kawasakija ER-6 n že eno leto doma in ga peljem kadar se mi zahoče,zato je moje mnenje o tem motorčku utemeljeno (samo ženo vpražam)ali pa zamenjava motorje.Prebral sem o tem motorju veliko na nemškem forumu in z mojo izobrazbo samo (5 stopnja)obvladam perfektno tri jezike nažalost pa zelo slabo angleškega. Kar se tiče sodit o človeku je res težko sploh če imaš tako malo vapisanega v tvojem avtarju namreč imam občutek,da sem vozil motor predno se je rodil tvoj oče ali vsaj takrat ko je bil oče sposoben voziti motor.

Objavljeno (popravljeno)

Tvoj 1100 dvovaljnik ... kateri in koliko let star.

Starost pri motociklu je zelo pomembna, če se kosaš s takorekoč novim motociklom ER-6 (še dobro delujoče vzmetenje, nič zračnosti v vzmetnih pušah, vodilih, glavi krmila itd.)

Točno to vozim...en star bidon, ki se bo vsak čas razpadu. Vzmetenje v razsulu, lulek trpi po luknjah, pa vse je zračno, ko krmilo obrnem sploh ne zavije. :fredy:

Najprej omenjaš profesionalne motociklistične revije, pol pa praviš naj beremo avto magazin. Imam v italiji poln kufer strokovnih motociklističnih revij, hvala. In doma jih imam več kot jih stoji v povprečno veliki trafiki. Nisi edini ki bere "strokovno".

Mene sploh ne zanima, kaj si ti misliš o tem motorju, me pa moti to, da daš napačen vtis bodočim interesentom, ki se za nakup odločajo med ER6 in kakšnim drugim motorjem, na podlagi nekih neutemeljenih kritik in butastih primerjav. Ma krneki. :slap: pol pa še vse, ki ti kaj napišejo kurcaš, naj se grejo izobrazit s strokovnimi revijami. Že tečemo. Ne sej ne <_<

Sprejmi tudi mnenje ostalih in sprijazni se, da se nekomu (ali več) zdi tvoja ocena brezvezna. Kaj zdaj moramo tvoje mnenje sprejet kot edino pravilno, ker si tak profi in bereš "strokovno" ?

Popravljeno . Popravil hirabbit
Objavljeno

Matr tok lep motor pa tok kreganja zarad njega...

Jest sm bil že tik pred tem da ga prodam zarad zdravstvenih težav, in me je punca napizdla da se je premal vozila letos...

in zdej ga pač nebom prodal in bom z njim uživla vsaj še eno sezono:)

Kot začetnik pa nimam dost znanja da bi neki strokovno ocenjeval motor, sam mislm da si definitivno zasluž mal večjo oceno kot jo je dal Jest, vsaj glede na to kakšne so zmogljivosti motorja predvsem v odnosu komu naj bi bil motor namenjen...

Lp, Vito

Objavljeno

Pri motorjih je tako, kot pri

Hi-Fijih,

ga ni, ki bi bil popoln

in vsem všeč.

Na srečo.

Ker sicer, bi imeli en sam motor,

tistega, ki bi bil vsem všeč.

:P

Objavljeno

Meni se pa Er-6n zdi prau všećen, prej mi je bil malo manj sedaj pa sem začel gledat za naked motorji, pa še tako ker ga ima moja prijateljica Bolha:)

Objavljeno

Čudna debata je tole... Motor se najlažje da ocent z oceno: paše mi, al pa ne paše mi...

Evo tud jest sm se včeri vozil s Hondo Hornet, pa mi kr neki ne paše, pa vsi pravjo kolk je hornetka oh in sploh... Ampak jest naprimer ne morem viset na rokah, pa 4 ognjev ne znam vozit, pa sm že neki časa na svetu... Zdej iščem nekoga da mi posodi ERa za kakšen krogec da se sam prepričam o podhranjenosti... Predvsem me zanima podajanje moči spodaj...

Objavljeno

Druščina pozdravljeni, prebral sem si ves forum o temi er6-n in me veseli da imaste podobno pozitivno mnjenje o tem strojčku kot jaz.Sem nižje rasti ( 170 cm ) in mislim da bi bil kot vlit zame,tudi za daljša potovanja...Videl sem nekaj slikc šipc in mi se največ dopade Givijeva.kje bi lahko dobil še kakšno slikco motorja s šipco.Ali kdo ve?

Objavljeno

Druščina pozdravljeni, prebral sem si ves forum o temi er6-n in me veseli da imaste podobno pozitivno mnjenje o tem strojčku kot jaz.Sem nižje rasti ( 170 cm ) in mislim da bi bil kot vlit zame,tudi za daljša potovanja...Videl sem nekaj slikc šipc in mi se največ dopade Givijeva.kje bi lahko dobil še kakšno slikco motorja s šipco.Ali kdo ve?

Lej takole ti bom svetoval. Če bi res rad vetrno zaščito, ter te zanimajo malo daljša potovanja, je mislim da varianta z oklepom (er-6f) boljša izbira. Jaz sem si ga omislil in mi ni žal. Vetrna zaščita do 150 v pokončnem položaju mene ni razočarala (velik 176cm), tudi več se da peljat, ampak ne prav dolgo, se je treba malce skloniti. Seveda obstaja aftermarket šipca tudi za tega ki ti piš vetra preusmeri še višje kot original. Za daljša potovanja je pa mogoče bolj uporaben zato, ker ima manj agresiven položaj sedenja kot pri naked bratcu, medosna razdalja je malo večja, položaj sedenja pa za 5 mm višji. Sicer je motor predvsem zaradi oklepa pridobil 4 kilograme, ampak mislim da to ni taka kriza. Jaz sem zelo zadovoljen s svojim, tako da razmisli...stane pa kakih 140 tisočakov več kot naked. Moje skromno mnenje... :blush:

Objavljeno

Hvala Zeus, ampak mi erka z oklepom nekam ne sede v oči,bom še dalje strajal pri čistem nakedu.kaj pa mašina, se obnese, je res tako prožna kot pravijo.To sezono sem nažalost zamudil, ampak naslednjo pa odpiram z novo ali rabljeno er6.Upam da bom do takrat najdu kakšno šipco ki mi ustraza.

Objavljeno

Hvala Zeus, ampak mi erka z oklepom nekam ne sede v oči,bom še dalje strajal pri čistem nakedu.kaj pa mašina, se obnese, je res tako prožna kot pravijo.To sezono sem nažalost zamudil, ampak naslednjo pa odpiram z novo ali rabljeno er6.Upam da bom do takrat najdu kakšno šipco ki mi ustraza.

Če kupiš originalni nosilec se da lepo šipo naredit po tvoji želji,to sem naredil tudi moji ženi,ker je na prejšnjem R-5 imela tudi večjo šipo in letos na R-6 sem moral originalno demontiraiti (ji je preveč pihalo )in na original nosilce dati novo -večjo. :OK:

Objavljeno

Ta varijanta bi bila ok z originalnim nosolcem, ker pri Giviju ni skrit ampak ga je s strani preveč videt.Šipa mi se pa dopade.upam da nimajo samo črne ampak tudi prozorne.

Lastniki ER6, dajte še kakšno slikco svojga stroja gor, po možnosti črnega.

Pozabu sem vprašati kolk stane registracija za 650 cm3?

Objavljeno (popravljeno)

Z mašino jaz še nisem mel problemov, tudi ob kakšnem priganjanju ali pa ob ležern vožnji...meni je zaenkrat čisto dovolj močan in prožen :)

Kar se tiče slikc se obrni na bolho, ona ma črnega er-6n

Registracijo pa poglej kategorijo od 44-72kW...ker ni več po kubaturi registracija oz. zavarovanje ampak po kilovatih. Jaz imam zablokiranega na 25kW (ker mam izpit do 25kw) in je bla tut registracija v kategoriji do 25kW - seprav okrog 50 tisočakov. Odprt je pa 2 razreda višje, za to pa nevem z glave, mogoče ti kak drug lastnik ve kaj več povedati :)

Popravljeno . Popravil Zeus
Objavljeno

Trenutne cene večine zavarovalnic za ta razred se gibljejo okrog 107000 SIT.

Objavljeno

Ta varijanta bi bila ok z originalnim nosolcem, ker pri Giviju ni skrit ampak ga je s strani preveč videt.Šipa mi se pa dopade.upam da nimajo samo črne ampak tudi prozorne.

Lastniki ER6, dajte še kakšno slikco svojga stroja gor, po možnosti črnega.

Pozabu sem vprašati kolk stane registracija za 650 cm3?

Če nimaš bonusa bi bilo letos za celo leto ca 110.000,oo sit(obvezno,cestnina in tablica)

Kar se tiče barve šipe dobiš po želji (Akril Trebnje), sam nevem zakaj bi svetlo namreč vedno hočejo vsi barvaste in so tudi dražje kot svetle namreč vedi eno to ni vizir na čeladi skozi katerega ponoči ne vidiš,namreč gledaš vedno nad šipo. V primiru ,da greš pri vožnji z večjo hitrostjo malo v boljše zaveterje,to pa itak počneš samo v lepem vremenu in podnevi.Namreč šipa sploh ni toliko temna kot izgleda na siki,jaz sam imam vedno raje malo tonirano šipo. Črn motor ti odsvetujem namreč zelo se maže,tudi rumen je malo (poštarski)mogoče pride spomladi kakšna nova metalik barva,nerečem pa,da mora biti srebrn kot je od moje žene (je zelo hvaležna barva) mogoče pride spomladi kakšen svetlo plav ali kaj podobnaga -počakaj ! ! :OK:

Objavljeno

Die Farben für 2007 heißen:

* New Pearl Orange :OK:

* New Metallic Black

* Galaxy Silver Type 2

Pa še vir:

http://www.kawasaki.de/content.asp?Id=3404...amp;PId=6549116

PS: kakor si razložil - tudi moja je prišla do srebrne barve z istim razlogom ... najbolj hvaležna barva; za vetrno zaščito pa si je omislila Puig šipco in pravi da pri njeni višini (160+) kar zaleže in pomaga ...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!