Skoči na vsebino

Kawasaki KLE 500


BRANE

Priporočene objave

Včasih bi kakšen konj več prav prišel, drugače pa kar gre, moja teža 78 kg, sopotnica 53 kg, zadnji kufer 15 kg in vsak stranski po 12 kg, tank torba 3 kg.

Prevozil letošnji dopust po jadranskih otokih 1300 km Umag-Cres-Krk-Rab-Zadar

pa še slika :OK:

post-3210-1123871761_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hojla

Glede teže mislim da na KLE-ju ne bi smelo biti težav, z mojo sva šla v toskano polno otovorjena in ni bilo nobenih problemov, v ovinkih je šlo parkrat do tačke, ker rata KLE zelo nizek, po avtocesti pa zmerno okoli 130. Lahko bi sicer bil kakšen konj več ampak tudi tko je šlo čist OK.

Aja preden sva šla sva stehtala vse kufre in sebe v popolni bojni opremi in je vse skupaj tehtalo nekaj čez 200kg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Please help. Na dolgih turah mene in sopotnico pošteno boli zadnja plat :cry: A se da glede tega kaj naredit, al pa kakšen drug sedež nabavt??

Izkušnje, nasveti predlogi,...?? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če kdo rabi originalni service manual (400 strani) mu ga lahko pošljem. Zadeva je velika 8MB zato se prepričajte če imate dovolj placa na e-mail naslovu.

Lahko pa ga snamete direktno z mule. Iščite pod Kawasaki Kle 500 b1 2004 Service Manual

LP

Leteči

Popravljeno . Popravil Leteči
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Please help. Na dolgih turah mene in sopotnico pošteno boli zadnja plat :cry: A se da glede tega kaj naredit, al pa kakšen drug sedež nabavt??

Izkušnje, nasveti predlogi,...?? :?

postanki naj bodo na krajših intervalih, al pa rit utrdiš ,da delaš čim več kilometrov pred dolgimi turami :OK: :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Please help. Na dolgih turah mene in sopotnico pošteno boli zadnja plat :cry: A se da glede tega kaj naredit, al pa kakšen drug sedež nabavt??

Izkušnje, nasveti predlogi,...?? :?

menjaj rit..

contact Ironbutt Association!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Sedaj se tudi jaz pripravljam na nakup prvega motorja. Skoraj ziher bo to KLE 500 in to kr iz trgovine. Odločil sem se na podlagi cene in zaradi ugodne registracije. Endure so mi ble pa vedno všeč.

Do sredine decembra moram položiti 100k avansa če želim dobiti l. 2006 po "akcijski" ceni. Prevzel bi ga pa marca.

Ker sem si tudi s tem forumom pomagal do odločitve, bom tukaj sproti opisoval svoje izkušnje s tem motorjem.

Matjaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj se tudi jaz pripravljam na nakup prvega motorja. Skoraj ziher bo to KLE 500 in to kr iz trgovine. Odločil sem se na podlagi cene in zaradi ugodne registracije. Endure so mi ble pa vedno všeč.

Do sredine decembra moram položiti 100k avansa če želim dobiti l. 2006 po "akcijski" ceni. Prevzel bi ga pa marca.

Ker sem si tudi s tem forumom pomagal do odločitve, bom tukaj sproti opisoval svoje izkušnje s tem motorjem.

Matjaž

Mislim da se ti ne izplača kupovati novega, ker ga boš itak mel samo za kaki dve sezoni :(

V tem obdobju pa izgubi največ na vrednosti, povem iz lastnih izkušenj.

Prodam mojega 2002l zelo ohranjen :grim

post-2792-1133543808_thumb.jpg

post-2792-1133543845_thumb.jpg

post-2792-1133544002_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Po tejle objavi članka na prvi strani moram pa še jest napisat moje kritike.

KLE-ja sem kupil dobri dve leti nazaj in je bil moj prvi motor malo večje kubature. Kupil sem ga ravno zaradi hvale prijateljev, nizke cene, poceni vzdrževanja, motor se ne vrti na visokih obratih, zato sem smatral da mašince delajo po več 10 tisoč km brez problema. Glavna prednost je pa dober navor pri nizkih obratih in dva cilindra. Tu pa se GS 650 skrije daleč zadaj.

No osnovni namen pri meni je bil nakup motorja, da človek kam daleč pride brez problema. Cestaki so odpadli, namen je bila pa potovalna endura. Zaradi omejenih financ je padel v poštev malce starejši letnik, zato pa zraven vsaj osnovna oprema zame.

Kupil sem letnik 1995, prevoženih pa je imel slabih 40000 km. Po dveh letih jih je sedaj dobrih 60000, in kar se tiče rednega vzdrževanja je bila menjana veriga odmične gredi, veriga z zobnikoma in enkrat svečke. Lansko leto me je to stalo vsega skupaj 45k SIT. Registracija pride brez bonifikacije okrog 80k SIT, servis delam na 10k KM in stane 12k SIT.

Kar se same vožnje tiče je bilo sprva malce problemov, ampak predvsem zaradi starih gum, ko pa sem dal gor Metzeler Tourance, je pa postalo pravi užitek. Za kratke ovinke je motor prava igrača, pri dolgih pa se pojavi problem mojih 85 kg in mehkega vzmetenja, saj se motor dobesedno posede in zato gre s podnom večkrat po tleh. Strahu da bi kaj odneslo pa do sedaj zaradi tega še ni bilo, pa čeprav dostikrat naprej nasede ščitnik motorja pred tačkami. "Špotrna" vožnja se začne pri 8000 obratih, kar pa redko kdo prakticira, saj takrat motor dobesedno rohni in samo čakaš kdaj bo kaj padlo ven. Je pa užitek toliko večji.

Vožnja v dvoje je za malo bolj umirjene, saj ima premalo konjev, premehke amortizerje in pri zaviranju se močno pogreša dva diska spredaj. Pri zaviranju se je potrebno tudi navadit, da motor najprej spredaj globoko potone preden začutiš pravo zaviranje.

Za prtljago imam poleg zadnjega kufra še dva 42l Kapa, na doma skonstruiranih stranskih nosilcih, in tank torbo, pa če sem sam še šotor na zadnjem sedežu. Širina je pa vsega skupaj 103cm. Za prehitevanje malce nerodno.

No pa smo kljub temu dali letos s kolegi dvakrat skozi Bosno (za 1.maja Orašje, avgusta Livno), ture pa se da delati z malce utrjeno ritjo in vso prtljago tudi po 650 km naenkrat. Moti malce premajhna posoda za gorivo, saj na dobrih 200 km misli bežijo samo še na števec in naslednjo bencinsko.

Pa še malce utrinkov iz dopusta:

Orašje (1.maj)Naked varianta :whistle: :

Vis - Makarska - Livno - Bihač - Pag

http://orli.gros.si/gallery/Default.aspx?Id=124

Pa še ena offroad:

Na koncu pa tudi podatek, da se motorja od leta 1994 ni bistveno spreminjalo, pomeni samo to, DA ČE NEKAJ DELA DOBRO TEGA NE POPRAVLJAJ, in tega se pri Kawasakiju dobro zavedajo.

Lp Tomaž

Popravljeno . Popravil Šarc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj prvi motor je bil tudi KLE. Z njim sem prevozil 13 kkm. Dobre in slabe lastnosti motorja je Šarc kar dober zadel.. Za prvi motorček je ta mašinca kar v redu.. Potem sem presedlal na TA,ki je neprimerno boljši potovalni motor (za eno osebo).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm, Šarc, kako pa imaš nastavljeno vzmetenje, da ti tako rado drsa s ščitnikom?

Jaz sem se večji del lanskoletne sezone vozil s KLE-jem (približno 4000 km), pa mi je samo enkrat zaružil s ščitnikom - pa še takrat sem bil s sopotnico. Sam sem hitreje podrsal s tačkami (tudi s sopotnikovimi, če sva bila na njem dva).

Aja, nastavljeno je bilo na zadnjo, kao najtršo varianto, mam pa malo pod 85 kg.

bajdvej - a si iz okolice Bleda?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po prevoženih 6000 Km moram napisati, da KLE-ju skoraj nič ne manjka pa tudi ničesar nima preveč

za toliko denarja (nov cca 1,3 Msit) kar dosti muzike-pardon motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm, Šarc, kako pa imaš nastavljeno vzmetenje, da ti tako rado drsa s ščitnikom?

Jaz sem se večji del lanskoletne sezone vozil s KLE-jem (približno 4000 km), pa mi je samo enkrat zaružil s ščitnikom - pa še takrat sem bil s sopotnico. Sam sem hitreje podrsal s tačkami (tudi s sopotnikovimi, če sva bila na njem dva).

Aja, nastavljeno je bilo na zadnjo, kao najtršo varianto, mam pa malo pod 85 kg.

bajdvej - a si iz okolice Bleda?

Tud men zelo redko podrsa s sčitnikom pa tud če sva dva gor, tko da probej mal zadnji feder zašponat. Mi je pa včas drsall, ko sm mel centraln stojal gor, pa sm ga dol vrgu in ga dam samo čez zimo gor, da je mopedino lepo u luftu :OK:

Zaenkrat mi je KLE čisto dovolj, lansko leto naredu po Dalmaciji 1500km s sopotnico in veliko prtljage, pa je šlo brez problema :OK:

Računam edino na to, da bo Kawasaki res postav motor od novega er-6 na enduro okvir (kakor se pojavlajo govorice), to bi blo zanimivo :hmm:

Popravljeno . Popravil CPU
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede drsanja s ščitnikom po tleh............ dajte probat raje nastavitve sprednjega vzmetenja. V vilice se pumpa zrak (maks. tlak je napisan na nalepki) pa da ne bo kdo tega počel s kompresorjem. Pri tem se sprednji konec motorja tudi precej dvigne in mislim da bi to moralo rešit težavo

Sam nisem imel nikoli teh težav pa sva se na njemu velikokrat vozila dva z obilico prtljage. Najprej je po tleh zapela stopalka, nato stransko stojalo in potem je blo konec heca.

Sem že velikokrat napisal da je KLE eden izmed motorjev ki so se zapisali v zgodovino ali z drugo besedo legenda, takih motorjev ne delajo več. Zadeva je za moje pojme neuničjiva in vsaj zame paše v razred motorjev s katerimi bi si upal iti magari preko Afrike.

Kljub temu da zdaj vozim Varadera s še enkrat več konji in navora, mi je še vedno užitek sesti tudi na KLE-jčka, po kakšni zaprti cesti je pravi strup, pa tudi po kakšnem terenu mu ni problem zapeljat.

Moj jih ima 60 000 pa je bilo razen potrošnega materiala (zavorne ploščice, olje, filtri) treba le enkrat menjati tesnilo zavornega cilindra in sedaj je treba narediti servis na sprednjem vzmetenju ker so semeringi odslužili svoje. Pa bo spet za nadaljnih 60 tisočakov verjetno mir :OK:

Upam da bo še dolgo v prodajnem programu, pa da se ga bo čim manj spreminjalo ker bolj zanesljivega in zvestega kolega človek težko najde.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče drsanja s plehom je pa tkole:

Vzmetenja zadaj res nimam na najvišji stopnji, to pa zato ker ponavadi ni na servisih časa da bi podiral dol ščitnik med zadnjo gumo in motorjem. To pa je po serviserjevih besedah pogoj, da prideš s ključem zraven. Ponavadi ostaneva pri besedah: "ok bova to naslednjič naredila:)"

Varianta je tudi usekat z izvijačem in macolo gor, pa če skoči, pol skoči. Pa se mi zdi to malce preveč okrutno.

Drsa pa ponavadi takrat ko v kakšnem ovinku ne prav preveč nagnjen zapeljem v dolgo luknjo. Takrat motor dobesedno cel potone dol.

Za pumpanje prvih amortizerjev sem že slišal. Ampak to je blo toliko različnih variant od 0,3 bara do 1,5 bara, da nebi eksperimentiral. Baje da ti porine oringe ven če je preveč.

Imel sem pa še en svojevrsten primer, da nisem vedel ali naj motor peljem k mehaniku ali psihologu :D :? .

Začel se je pa takole:

Enkrat sem v Škofji Loki tankal na Istrabenzovi črpalki, pol pa mal čez ovinke do Cerknice, tam pa motor začne crkavat. Najprej cukat, pol se ni mogel odločit ali bi laufal po levem, al desnem cilindru al pa obeh, na visokih obratih pa predel ko mucek. Počakam, grem na kofe, po pavzi pa kot da ni nič. Pridem do Kočevja spet ista pesem. Začnem kriviti slab bencin, tankam na Petrolu polno, do Kranja brez problema.

Zaključek - slab bencin, in pozabim na problem.

En mesec mir, dokler nisva šla s punco proti bohinju. Po 15 km spet ista pesem, obrnem nazaj odložim punco - motor dela kot mucek. .) :?

Naslednji dan ponovi vajo :)

Motor dela normalno, naložim punco, spet štrajka :D

Se vozim sam dela - se voziva s punco ne dela - naložim kolega dela:? Psiholog ali mehanik :hmm:

No na koncu je bla fora v totalno razštelanih fergazerjih! Panigaz zrihtal.

Lp T.

Ma pa še eno muho, če kdaj noče zaštartat (vse dela motor pa ne zalaufa) vzameš ključ ven in še enktrat noter pa je OK.

P.S. sem pa iz okolice KR

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kej tacga jst pri mojem nisem imel, ko sem ga prodal pa je imel nekaj manj kot 20.000 km.

Če pa bi imel ene 30 konjev več, bi pa resno razmislil pred prodajo - tko kot si reku - mašino iz ER-6.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za pumpanje prvih amortizerjev sem že slišal. Ampak to je blo toliko različnih variant od 0,3 bara do 1,5 bara, da nebi eksperimentiral. Baje da ti porine oringe ven če je preveč.

Ja jaz sem bil tisti ki sem bil deležen kritik s strani razno raznih domačih mojstrov, da mi bo tesnila ven porinlo pa ne vem kaj še vse.

Vprašal sem svojega serviserja in mi je samo pritrdil da je treba notri nafilati zrak, vendar ne smeš preseči tlaka ki je napisan na nalepki ki je prilepljena na vilice.

Takrat sem ga 'napumpal' malo pod maksimalno vrednostjo in ni blo nobenih problemov, naredil še cca 30 000km, sedaj pri 60 000km pa so semeringi malo spustili olja, samo mislim da glede na kilometražo to ni nič posebnega.

Meni se je zdel KLE z nenapumpanimi vilicami totalno nevozen in prenizek.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pa bi imel ene 30 konjev več, bi pa resno razmislil pred prodajo - tko kot si reku - mašino iz ER-6.

Da se ti riječi pozlatile....... :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dosti je bilo že rečenega o amortizerjih, mene pa kot KLE-jevca moti zračni upor v zgornji del telesa.

Ali je kdo že zamenjal vizir in kakšne so izkušnje?

Drugače pa sem v treh sezonah prevozil 21 tisoč in vse OK. :drunk:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dosti je bilo že rečenega o amortizerjih, mene pa kot KLE-jevca moti zračni upor v zgornji del telesa.

Ali je kdo že zamenjal vizir in kakšne so izkušnje?

Drugače pa sem v treh sezonah prevozil 21 tisoč in vse OK. :drunk:

Givi ima dobro varjanto povišane šipce, lahko pogledaš na sliko na prejšnji strani, pride pa cca 15k v TC-ju. .)

Popravljeno . Popravil CPU
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se višja šipa ni odnesla ! Mi je originalna boljša !!! Pa tudi vetra se mi ne zdi preveč...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zdravo!

Evo, jaz sem pa nov...registriran mislim, ker do sedaj sem samo bral. Tudi jaz sem kupil KLE-ja, zdaj bi pa rad zmontiral stranske kufre, pa me malo daje širina. Ima kdo kakšno pametno idejo razen tega, da vse kupim original? Kište namreč že imam. Se da dobiti kakšno fotko z zadnje strani? Bil bi zelo hvaležen.

Moj mail: kkoollaarr@yahoo.com

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Evo, jaz sem pa nov...registriran mislim, ker do sedaj sem samo bral. Tudi jaz sem kupil KLE-ja, zdaj bi pa rad zmontiral stranske kufre, pa me malo daje širina. Ima kdo kakšno pametno idejo razen tega, da vse kupim original? Kište namreč že imam. Se da dobiti kakšno fotko z zadnje strani? Bil bi zelo hvaležen.

Moj mail: kkoollaarr@yahoo.com

Evo mojo varianto:

Kovčki 42l, celotna širina 103cm:)

Narejeno pa iz rostfrei ploščatega profila "flohaisen" :D 20x5mm

Popravljeno . Popravil Šarc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!