Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

[attachmentid=67652].

Hvala!

Tudi na mojem Kleju ni blo nalepke o predtlaku torej standardno 0-bar.

Objavljeno

NA mojem je bila nalepka za maksimalni dovlojeni tlak in tudi na print screen-u ki sem ga dal gor piše adjustable (nastavljivo) vendar je po defaultu 0.

Sam sem probal razne nastavitve vendar kot sem že napisal je za moje pojme motor pri 0 nevozen.

Objavljeno

Tlak v sprednjih vilicah naj bi bil po navodilih mehanika max. 0,6 bara, vse nad tem je že slabo za semeringe..

Objavljeno

O tlaku v sprednjih vilicah v navodilih za uporabo KLE500-B piše sledeče:

Zdravo!

Evo, jaz sem pa nov...registriran mislim, ker do sedaj sem samo bral. Tudi jaz sem kupil KLE-ja, zdaj bi pa rad zmontiral stranske kufre, pa me malo daje širina. Ima kdo kakšno pametno idejo razen tega, da vse kupim original? Kište namreč že imam. Se da dobiti kakšno fotko z zadnje strani? Bil bi zelo hvaležen.

Moj mail: kkoollaarr@yahoo.com

Več ljudi več ve!

Še ena slika nosilcev za kovčke.

Vzmetenje.pdf

post-7865-1145218269_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Se že matram in komponiram..... Evo, takole pa zgleda moj novi vetrobran, povišan za 18 cm....se obnese!

[attachmentid=67898][attachmentid=67899]

post-9909-1145293580_thumb.jpg

post-9909-1145293697_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil kolar
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Imam eno vprašanje: a kdo mogoče ve, kako se na KLE 500 podaljša 6 prestava? Meni se zdi, da so prestave zelo kratke in da bi tista 6. bila lahko precej daljša....

Hvala

Objavljeno

Tako da daš spredaj za kakšen zob večji ali zadaj manjši zobnik...

Po menjalniku res ni, da bi šaril.

Sicer je pa to garant opisano na več mestih in bojo temo zaklenili. Uporabi iskalnik.

Objavljeno

Tudi v to smer sem razmišljal, ampak s tem podaljšaš komplet prestave....če ne bo šlo drugače, bom pa to naredil...hvala vseeno.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ali obstaja povišan vetrobran za novi model KLE500 ?

Objavljeno

Po moje bo najbolje in najceneje, če tega snameš in ga odneseš do nekoga, ki zadevo obvlada in mu poveš, koliko višjega bi rad. Jaz sem naredil isto. Šel sem do firme Krili v Vrzdencu pri Horjulu, pa je bilo hitro nared, le luknje sem moral sam navrtat in to eno po eno, da lepo nalega.

Objavljeno (popravljeno)

Tudi jaz imam namen obiskati delavnico v Vrzdencu, ker tale originalna mi usmerja zrak direkt v čelado in imam potem notri prepih. Cene nisem našel, vendar predvidevam, da je originalna žal predraga

Pa slikca povišane tovarniške:

post-10476-1147374828_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Matjažek
Objavljeno

Ali obstaja povišan vetrobran za novi model KLE500 ?

Obstaja. Jaz sem ga dobil na e-bayu ( skupaj s poštnino je prišlo okoli 85 EUR).

Je pa višji od originalnega za cca. 17 cm.

Link na e-bay

post-5297-1147464908_thumb.jpg

Objavljeno

Malo iznajdljivosti pa je. Življenje za tole na sliki je dala vetrna šipa za VESPO.

Ležala na podstrešju od nevemkdaj.

Povem lahko, da se obnese zelo dobro.

post-7865-1147547178_thumb.jpg

Objavljeno

Mene je zadeva pri Kriliju stala 8 jurjev.....veliko manj od zadeve v trgovini. V TC-ji sem našel Givijevega, ki je bil le 5 cm višji od originala, pa je bila cena okoli 17 jurjev...

A kdo mogoče ve, kje se dobi zadnji zobnik za par zob manjši od originala? Sem se odločil, da en bom nič prčkal po menjalniku.

Objavljeno

Kolar

Bi se dalo kakšno sliko videt kako zgleda tvoja nova šipa? In zadovoljstvo?

Objavljeno (popravljeno)

Na prejšnjo stran (21) poglej, tale črn je moj. Zadovoljen sem kar, samo bom najbrž šel nazaj, da mi zgornji rob malo zaviha, ker mi gre zrak ravno v vrh čelade....

Popravljeno . Popravil kolar
Objavljeno

zdravo

ne vem če tole paše ravno v tole temo, tko da prestavte če ni dobr...

me pa zanima, kakšen izpušni sistem naj dam na KLE-ja, torej kakšne

izkušnje imate kaj z različnimi proizvajalci in pa tudi zaradi homologacije...

mnenja in predlogi zelo dobrodošli. hvala!

lp,

Tadej

Objavljeno

Živjo!

Jst mam gor vingsa ,ma zelo hud zvok pa še dobr zgleda,vendar se ga baje ne da homologirat.Jaz aprila letos nisem imel problemov z njim na tehničnem pregledu,sm zapelal sem se čez, pa tut policaji me do zdaj še niso zaje...skratka me je zelo uredu.Za druge rore pa ti morajo kaj več drugi povedat![attachmentid=70560]

post-10666-1148332549_thumb.jpg

Objavljeno

zgleda dobr, me pa zanima kako je s homologacijo, torej če se res ne da homologirat?!?

kako je pa z akrapovič izpuhom za KLE-ja? kolkor sm mal na njihovi strani gledu, nimajo nč za ta model...

lp,

Tadej

Objavljeno

zgleda dobr, me pa zanima kako je s homologacijo, torej če se res ne da homologirat?!?

Wingsov se res ne da homologirat.

Objavljeno

kako je pa z akrapovič izpuhom za KLE-ja? kolkor sm mal na njihovi strani gledu, nimajo nč za ta model...

lp,

Tadej

ne dela auspuha za KLEja

Objavljeno

zgleda dobr, me pa zanima kako je s homologacijo, torej če se res ne da homologirat?!?

kako je pa z akrapovič izpuhom za KLE-ja? kolkor sm mal na njihovi strani gledu, nimajo nč za ta model...

lp,

Tadej

Jaz sem imel na mojem akrapota, samo lonec (slip on), ampak mi je počil okvir. Obnova pride cca 50k SIT, če želiš lahko dobiš :eek:

LP

Objavljeno

Pozdravlenji KLE ovnersi. B)

Od nedolgo nazaj sem, po večletnem moto premoru, tudi sam postal lastnik

enega izmed zadnjih malo polišpanih KLE-jev. :yea1:

Sicer je že upihnil 1. RD svečko, ampak brez ene praske

cca 4000km in SLO stuff. :OK:

Naj povem, da sem se odločil za nakup po prebiranju foruma na motosvet.com

in po prevoženih že kar nekaj x 100km, sem s stvarco zelo zadovoljen,

za to pa gre zahvala tudi vam, motosvetovcem.:worship:

En post oz. vprašanje okoli vetrobrana sem sicer že napisal pred nekaj dnevi

pa se še nisem odločil, ali bi vetrobran povišal ali ne, ali.... :hmm:

Zanima me s kalikšno brzino se vozite naokoli (takrat ko vozite po odprti ravni cesti),

oziroma, pri kateri hitrosti piš oz. turbolenca od vetrobranskega stekla

in butanje vetra v ramena postane za vas moteča? :?

Glede na to, da sem relativno frišen voznik, čeprav imam izpit že okroglih 20 years,

se vozim okoli kot po jajcih, z očmi na pecljih, spriročnikom na kestlnu,

da se ja nebi kaj zapletlo. :eek:

lp

Še tole :photo:

[attachmentid=71173]

post-11101-1148914997_thumb.jpg

Objavljeno

glede povišanega vetrobrana je stvar po moje zelo subjektivne narave.... ene moti piš vetra bolj kot druge... Jaz sem imel KLE z originalno šipico in je bila čisto vredu ( meni je piš vetra še kako doprodošel v poletnih mesecih, ko je vročina .... medtem pa če se voziš hitreje ( 140 +) ma pač malo glavo skloniš pa je .... Samo se je z KLEjem najlepše peljat okrog 120 km/h in do te brzine je originalna čisto ok... ( 183 cm )

saj pravim subjektivna presoja :D

drugače ti pa želim veliko lepih km z malim mlinčkom.... ker užitek je zagotovljen.... :OK:

Objavljeno

Tudi jaz mislim, da je povišanje vertobrana, tako kot skoraj vse ostale stvari okoli motorja, stvar osebnega okusa in odločitve. Jaz sem ga povišal za 18 cm in sem zadovoljen, ker kar precej odnese. Pozna se pri malo višjih hitrostih. Kako se pa obnese v dežju, pa na srečo še ne vem. Dejansko je pa je hitrost okoli 120 km/h ravno prava, ker mojega pri 160 začne tako zvijat, ga je groza. Bi mi amortizer na krmilu zelo prav prišel, pa tudi sicer se ga ne bi branil.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!