Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni klapa, pa sm pršu do tega da sm tudi jst kupu motorček, naslov teme pove vse :D

Letnik 2005, 20k km, 2650€, rahlo zanemarjen ampak mašinca odlična (raztegnjena ketna, rahlo prazne pnevmatike... malenkosti)

04042012505.jpg

Zanima pa me če se pri vas tisti indikatorčki za nateg verige točno poravnajo na obeh straneh? Ker pri meni je neko minimalno odstopanje...

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

iz izkusenj na ostalih motorjih bi ti svetoval,da nastimas zadnje kolo tocno,na obeh straneh enaka razdalja,oz crtice naj se ujemajo natancno. Ce ni ze prepozno in imas nekaj lufta zaradi zamika.

Objavljeno

Pozdravljeni klapa, pa sm pršu do tega da sm tudi jst kupu motorček, naslov teme pove vse :D

Letnik 2005, 20k km, 2650€, rahlo zanemarjen ampak mašinca odlična (raztegnjena ketna, rahlo prazne pnevmatike... malenkosti)

04042012505.jpg

Zanima pa me če se pri vas tisti indikatorčki za nateg verige točno poravnajo na obeh straneh? Ker pri meni je neko minimalno odstopanje...

Srecno in varno voznjo, uzitek med voznjo je pa na tem motorju itak zagotovljen :)

Objavljeno

Pozdravljeni klapa, pa sm pršu do tega da sm tudi jst kupu motorček, naslov teme pove vse :D

Letnik 2005, 20k km, 2650€, rahlo zanemarjen ampak mašinca odlična (raztegnjena ketna, rahlo prazne pnevmatike... malenkosti)

04042012505.jpg

Zanima pa me če se pri vas tisti indikatorčki za nateg verige točno poravnajo na obeh straneh? Ker pri meni je neko minimalno odstopanje...

Sem ti fouš za barvo motorja!....nism ti pa fouš za "nalimano" vinjeto! :D

drugač pa....si kupu motor!

Objavljeno

Sem ti fouš za barvo motorja!....nism ti pa fouš za "nalimano" vinjeto! :D

drugač pa....si kupu motor!

Lejga škula k pametuje

Povej prjatlom da si zanč z MOTORJEM pelou.. :kva2::OK: :grim

Objavljeno

Kakšna je bila cena? Maš sliko?

Če kdo išče kakšeno opcijo za avtomatski mazalec ketne je tukaj link kako sem ga jaz namontiral na svojega!

Lp!

kle-500-3.jpg

Kot je bilo že napisano. 371€ z montažo in homologacijo. Zvok moraš pa v živo slišat, ker posnetek ni najboljši... Bom enkrat posnel pa dal povezavo. Drugače moj original izpuh je imel 86 dB, če se ne motim ima tale z dušilcem 91 dB, brez pa nismo zmerli,... ampak brez je pa pravi bombnik...

Objavljeno

kle-500-3.jpg

Kot je bilo že napisano. 371€ z montažo in homologacijo. Zvok moraš pa v živo slišat, ker posnetek ni najboljši... Bom enkrat posnel pa dal povezavo. Drugače moj original izpuh je imel 86 dB, če se ne motim ima tale z dušilcem 91 dB, brez pa nismo zmerli,... ampak brez je pa pravi bombnik...

Hvala za informacije vsem, sprašujem pa zato ker iščem zamenjavo za svoj karbonski leo vince izpuh kateri ni homologiran(brez vseh številk in papirjev).

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

QUOTE(platoom @ 10 May 2006 @ 23:17)

Ali obstaja povišan vetrobran za novi model KLE500 ?

Obstaja. Jaz sem ga dobil na e-bayu ( skupaj s poštnino je prišlo okoli 85 EUR).

Je pa višji od originalnega za cca. 17 cm.

Link na e-bay

A je kdo iskal povišane vetrobrane zadnje čase? Danes sem bil v TC-ju pa jih ni zgleda...

Predvsem me zanima če kdo ve kje bi se dobilo kaj takega kot na slikci, nekako paše zraven :D

Pa da nebo pomote, slikca ni moja ampak od forumaša ki ga citiram :)

post-30965-0-39181700-1335180605_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Na svojem KLE-ju imam enakega, dela ga pa Puig. Link do uradne proizvajalčeve strani: http://www.puig.tv/t...n/f213-r2-m421/ Imam pa Dark Smoke Ref: 1520F

Pa še slika:

PUIG7827.jpg

Dobiti bi se morali pa pri vseh Puig dobaviteljih po naročilu ker delajo jih še ;)

Lp!

Popravljeno . Popravil miklavc
Objavljeno

O hvala :D

To sm rabu vidiš :)

Se pravi Dark Smoke je tale barva kot na slikci? Verjetno je tista Black REF, 1520N pretemna ne?

Objavljeno

O hvala :D

To sm rabu vidiš :)

Se pravi Dark Smoke je tale barva kot na slikci? Verjetno je tista Black REF, 1520N pretemna ne?

Ja, na sliki je dark smoke, skozi tega se še vidi cesta brez problema, sam se nebi odločil za temnejšega ker potem vrjetno nič ne vidiš skozi.

Lp!

Objavljeno

Za KLE-mpa sem izdelal večji vizir iz odsluženega za vespo. Odlično je služil namenu. O izgledu bi pa lahko pa debatirali.

post-7865-0-46125100-1335200907_thumb.jpg

post-7865-0-97235400-1335200924_thumb.jpg

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Jaz imam pa eno prošnjo, če je kje kakšen lastnik do letnika 2004, ki ima original vetrobran. Na svojemu imam povišan vetrobran in mi ves zrak preusmeri direkt v čelado in je potem ful glasna vožnja. Zanima me, če bi bil kdo pripravljen dat motor tko za 2 minuti, da vidim kako se je z original vetrobranom zapelat. Stane 86 eur. Ne bi rad brez veze kupil, če ne bi bilo nič boljše. Če je kakšen prostovoljec lahko na ZS piše.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Živjo, mam eno vprašanje če se kermu kej sanja.....v soboto smo se vračal iz odličnega offroada, prijetno oprali motorje, nakar se mi je zgodilo tole. Kakšna ideja?

Tisti zvok ki se sliši ko pritiskam na štartam je en regulator napetosti (velikost je kot ena šalčka za kavo)

Objavljeno

Po moje se je akumulator poslovil od življenja ...

Objavljeno

Čeprav smo ga probali tudi zalaufati medtem ko smo ga imeli na klemah?

Objavljeno

Najprej probaj z drugim akumulatorjem ... meni se je na Vari zgodilo isto, sem se pripeljal pred garažo, ugasnil motor, čez pet min pa motor več ni vžgal, simptomi so bili isti, kot jih imaš ti ...

Objavljeno (popravljeno)

Pri pranju se rado dogaja, da pride voda do kontaktov še posebej če uporabljaš visoki pritisk. Vidim, da motor je v neutralni prestavi, pa se nič ne zgodi doklen nisi stisnil sklopke malo čudno. Tista "šalčka" ni regulator ampak startni rele. Poskusi z instrumentom merit napetost na akumulatorju, če tudi tam pade ob stisku zaganjalnika menjaj aku, če pa je napetost na aku ok pa preveri instalacijo.

Čeprav smo ga probali tudi zalaufati medtem ko smo ga imeli na klemah?

Preveri kontakte na instalaciji!

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Tudi moj KLE je v jeseni spuščal enake zvoke, sem zamenjal akumulator pa je bilo boljše 1 teden, nato pa mi ga je skurilo ker se je regulator poslovil od življenja in polnil akumulator z 22v. Tako da preglej tudi kako je z regulatorjem(mala črna škatlica na levi strani motorja za posodo od hladilne tekočine s 6-polnim konektorjem)

Regulator:

imag0114.jpg

Če je tvoj zanič, lahko računaš od 120-150€ za novega

Tukaj pa ga najdeš:

regulator.jpg

Lp!

Objavljeno

ok, hvala za nasvete, bom sprobal in potem sporočim. lp

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

evo, zamenjal akumulator, laufa k urca, regler pod štandgasom polni cca 12,47V

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Hola klapa :afro1:

Zdej, ko sva se z mojim osličkom pobližje spoznala in odvozila slabih 2k km imam par vprašanj za vas :P

Na kolko obratih vozite, ko se vozite sami in lepo turistično? Sam ga držim nekje med 3 in 4 tisoč,

če je potreba po konjih grem tja do 6 tisoč pa se že počutim kot tisti bedaki na motozborih :?

Kaj mu daste jest? Do pred kratkim sem tankal običnih 95 oktanov, zdaj pa sem probal 100 oktanov,

nekako imam občutek da je bolj poskočen, poraba za mišjo dlako manjša...

Dodal sem tudi puig-ov povišan vizir, vse ok, razen če se peljem 90 in več, mi začne čelada vibrirat do

te meje da me potem srbi nos :D aja, pa sitno je :)

Probal sem podložit zgornja vijaka (vizir je bolj pokončen) pa samo omili zadevo.

Ima še kdo probleme s tem?

Zadnje vprašanje: Ali ima tudi vaš konjič rahlo zamaknjeno ročico za gas? Zamaknjeno v istem stilu kot imajo avtomobili

par stopinj na volanu kjer se nič ne dogaja. V glavnem, če obrnem ročico samo za par milimetrov ne pride na plano niti en

lipicanec. Šele ko jo obrnem za kak slab centimeter dobi motor direktivo da bi se pa jaz rad peljal naprej. Sicer me na cesti

to ne moti, problem je bolj na brezpotjih. Ideje kako bi to odpravil mogoče?

Pred kratkim sem tudi probal kako trpežna je plastika O:-)

Plastiki nič, manjka en majhen košček barve... moram v tc po crash bare :lol:

[media=]

Objavljeno

Glede ročice za gas, moraš si pri zajli naštimat,da takoj prime.To če sam ne znaš pelji na najbolzji servis, to ma v dobesedno 2min narejeno. Boš pa verjetno dobil občutek kot,da si dobil 5hp hehe

Drgač pa dobro ti gre offroad :D:P

Objavljeno
Na kolko obratih vozite, ko se vozite sami in lepo turistično? Sam ga držim nekje med 3 in 4 tisoč,

če je potreba po konjih grem tja do 6 tisoč pa se že počutim kot tisti bedaki na motozborih :?

Ga vozim čisto enako, včasih pri kakšnih prehitevanjih grem tudi do 8 tisoč(če je kak dolg tovornjak za prehitet) in šele potem zamenjam, ker glede na dyno krivulje ima pri okrog 8k največjo moč in navor.

Kaj mu daste jest?

Se držim 95- oktanskega s petrola, omw-ja ali mol-a. Maxen-ov(bivše 24/7 bencinske) bencin ima vonj po gnilih jajcih in se ga izogibam.

Dodal sem tudi puig-ov povišan vizir, vse ok, razen če se peljem 90 in več, mi začne čelada vibrirat do

te meje da me potem srbi nos :D aja, pa sitno je :)

Probal sem podložit zgornja vijaka (vizir je bolj pokončen) pa samo omili zadevo.

Ima še kdo probleme s tem?

Pri skoraj 180cm nimam podbnih problemov in imam enak puigov vizir.

Ali ima tudi vaš konjič rahlo zamaknjeno ročico za gas?

Nisem opazil, bom pa pogledal. Drugače pa kot je Hytech napisaj ti to vzame 2min. Če bi rad naredil sam je na netu nekje celotni servis manual za letnik 2005->

Glede crash barov imaš pa 2 varianti, hepco&becker ali SW-Motech. Sam imam Motechove in sem zadovoljen z njimi, tudi v primerjavi z H&B so večje in imam občutek da pri padcu bolje obvarujejo plastike.

Lp!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!