sebar Objavljeno April 8, 2012 Deli Objavljeno April 8, 2012 Pozdravljeni klapa, pa sm pršu do tega da sm tudi jst kupu motorček, naslov teme pove vse Letnik 2005, 20k km, 2650€, rahlo zanemarjen ampak mašinca odlična (raztegnjena ketna, rahlo prazne pnevmatike... malenkosti) Zanima pa me če se pri vas tisti indikatorčki za nateg verige točno poravnajo na obeh straneh? Ker pri meni je neko minimalno odstopanje... LetecaStrela 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
urkoman Objavljeno April 8, 2012 Deli Objavljeno April 8, 2012 iz izkusenj na ostalih motorjih bi ti svetoval,da nastimas zadnje kolo tocno,na obeh straneh enaka razdalja,oz crtice naj se ujemajo natancno. Ce ni ze prepozno in imas nekaj lufta zaradi zamika. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miklavc Objavljeno April 8, 2012 Deli Objavljeno April 8, 2012 Pozdravljeni klapa, pa sm pršu do tega da sm tudi jst kupu motorček, naslov teme pove vse Letnik 2005, 20k km, 2650€, rahlo zanemarjen ampak mašinca odlična (raztegnjena ketna, rahlo prazne pnevmatike... malenkosti) Zanima pa me če se pri vas tisti indikatorčki za nateg verige točno poravnajo na obeh straneh? Ker pri meni je neko minimalno odstopanje... Srecno in varno voznjo, uzitek med voznjo je pa na tem motorju itak zagotovljen Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jernej24 Objavljeno April 8, 2012 Deli Objavljeno April 8, 2012 Pozdravljeni klapa, pa sm pršu do tega da sm tudi jst kupu motorček, naslov teme pove vse Letnik 2005, 20k km, 2650€, rahlo zanemarjen ampak mašinca odlična (raztegnjena ketna, rahlo prazne pnevmatike... malenkosti) Zanima pa me če se pri vas tisti indikatorčki za nateg verige točno poravnajo na obeh straneh? Ker pri meni je neko minimalno odstopanje... Sem ti fouš za barvo motorja!....nism ti pa fouš za "nalimano" vinjeto! drugač pa....si kupu motor! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
matej22 Objavljeno April 8, 2012 Deli Objavljeno April 8, 2012 Sem ti fouš za barvo motorja!....nism ti pa fouš za "nalimano" vinjeto! drugač pa....si kupu motor! Lejga škula k pametuje Povej prjatlom da si zanč z MOTORJEM pelou.. :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
alime Objavljeno April 9, 2012 Deli Objavljeno April 9, 2012 Kakšna je bila cena? Maš sliko? Če kdo išče kakšeno opcijo za avtomatski mazalec ketne je tukaj link kako sem ga jaz namontiral na svojega! Lp! Kot je bilo že napisano. 371€ z montažo in homologacijo. Zvok moraš pa v živo slišat, ker posnetek ni najboljši... Bom enkrat posnel pa dal povezavo. Drugače moj original izpuh je imel 86 dB, če se ne motim ima tale z dušilcem 91 dB, brez pa nismo zmerli,... ampak brez je pa pravi bombnik... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miklavc Objavljeno April 10, 2012 Deli Objavljeno April 10, 2012 Kot je bilo že napisano. 371€ z montažo in homologacijo. Zvok moraš pa v živo slišat, ker posnetek ni najboljši... Bom enkrat posnel pa dal povezavo. Drugače moj original izpuh je imel 86 dB, če se ne motim ima tale z dušilcem 91 dB, brez pa nismo zmerli,... ampak brez je pa pravi bombnik... Hvala za informacije vsem, sprašujem pa zato ker iščem zamenjavo za svoj karbonski leo vince izpuh kateri ni homologiran(brez vseh številk in papirjev). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sebar Objavljeno April 23, 2012 Deli Objavljeno April 23, 2012 QUOTE(platoom @ 10 May 2006 @ 23:17) ← Ali obstaja povišan vetrobran za novi model KLE500 ? Obstaja. Jaz sem ga dobil na e-bayu ( skupaj s poštnino je prišlo okoli 85 EUR). Je pa višji od originalnega za cca. 17 cm. Link na e-bay A je kdo iskal povišane vetrobrane zadnje čase? Danes sem bil v TC-ju pa jih ni zgleda... Predvsem me zanima če kdo ve kje bi se dobilo kaj takega kot na slikci, nekako paše zraven Pa da nebo pomote, slikca ni moja ampak od forumaša ki ga citiram Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miklavc Objavljeno April 23, 2012 Deli Objavljeno April 23, 2012 (popravljeno) Na svojem KLE-ju imam enakega, dela ga pa Puig. Link do uradne proizvajalčeve strani: http://www.puig.tv/t...n/f213-r2-m421/ Imam pa Dark Smoke Ref: 1520F Pa še slika: Dobiti bi se morali pa pri vseh Puig dobaviteljih po naročilu ker delajo jih še Lp! Popravljeno April 23, 2012. Popravil miklavc Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sebar Objavljeno April 23, 2012 Deli Objavljeno April 23, 2012 O hvala To sm rabu vidiš Se pravi Dark Smoke je tale barva kot na slikci? Verjetno je tista Black REF, 1520N pretemna ne? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miklavc Objavljeno April 23, 2012 Deli Objavljeno April 23, 2012 O hvala To sm rabu vidiš Se pravi Dark Smoke je tale barva kot na slikci? Verjetno je tista Black REF, 1520N pretemna ne? Ja, na sliki je dark smoke, skozi tega se še vidi cesta brez problema, sam se nebi odločil za temnejšega ker potem vrjetno nič ne vidiš skozi. Lp! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sebar Objavljeno April 23, 2012 Deli Objavljeno April 23, 2012 Če še koga zanima, tele povišane šipe se dobi pri pintarju (http://www.racing-service.net/), cena je pa nekje 86€ Trenutno jih ni, pridejo po praznikih s poštarjem pred vrata Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno April 23, 2012 Deli Objavljeno April 23, 2012 Za KLE-mpa sem izdelal večji vizir iz odsluženega za vespo. Odlično je služil namenu. O izgledu bi pa lahko pa debatirali. JONI 46 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
alime Objavljeno Maj 6, 2012 Deli Objavljeno Maj 6, 2012 Jaz imam pa eno prošnjo, če je kje kakšen lastnik do letnika 2004, ki ima original vetrobran. Na svojemu imam povišan vetrobran in mi ves zrak preusmeri direkt v čelado in je potem ful glasna vožnja. Zanima me, če bi bil kdo pripravljen dat motor tko za 2 minuti, da vidim kako se je z original vetrobranom zapelat. Stane 86 eur. Ne bi rad brez veze kupil, če ne bi bilo nič boljše. Če je kakšen prostovoljec lahko na ZS piše. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hrovat KLE Objavljeno Maj 17, 2012 Deli Objavljeno Maj 17, 2012 Živjo, mam eno vprašanje če se kermu kej sanja.....v soboto smo se vračal iz odličnega offroada, prijetno oprali motorje, nakar se mi je zgodilo tole. Kakšna ideja? Tisti zvok ki se sliši ko pritiskam na štartam je en regulator napetosti (velikost je kot ena šalčka za kavo) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
boych Objavljeno Maj 17, 2012 Deli Objavljeno Maj 17, 2012 Po moje se je akumulator poslovil od življenja ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hrovat KLE Objavljeno Maj 17, 2012 Deli Objavljeno Maj 17, 2012 Čeprav smo ga probali tudi zalaufati medtem ko smo ga imeli na klemah? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
boych Objavljeno Maj 17, 2012 Deli Objavljeno Maj 17, 2012 Najprej probaj z drugim akumulatorjem ... meni se je na Vari zgodilo isto, sem se pripeljal pred garažo, ugasnil motor, čez pet min pa motor več ni vžgal, simptomi so bili isti, kot jih imaš ti ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno Maj 17, 2012 Deli Objavljeno Maj 17, 2012 (popravljeno) Pri pranju se rado dogaja, da pride voda do kontaktov še posebej če uporabljaš visoki pritisk. Vidim, da motor je v neutralni prestavi, pa se nič ne zgodi doklen nisi stisnil sklopke malo čudno. Tista "šalčka" ni regulator ampak startni rele. Poskusi z instrumentom merit napetost na akumulatorju, če tudi tam pade ob stisku zaganjalnika menjaj aku, če pa je napetost na aku ok pa preveri instalacijo. Čeprav smo ga probali tudi zalaufati medtem ko smo ga imeli na klemah? Preveri kontakte na instalaciji! Popravljeno Maj 17, 2012. Popravil MiNa Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miklavc Objavljeno Maj 17, 2012 Deli Objavljeno Maj 17, 2012 Tudi moj KLE je v jeseni spuščal enake zvoke, sem zamenjal akumulator pa je bilo boljše 1 teden, nato pa mi ga je skurilo ker se je regulator poslovil od življenja in polnil akumulator z 22v. Tako da preglej tudi kako je z regulatorjem(mala črna škatlica na levi strani motorja za posodo od hladilne tekočine s 6-polnim konektorjem) Regulator: Če je tvoj zanič, lahko računaš od 120-150€ za novega Tukaj pa ga najdeš: Lp! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hrovat KLE Objavljeno Maj 17, 2012 Deli Objavljeno Maj 17, 2012 ok, hvala za nasvete, bom sprobal in potem sporočim. lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hrovat KLE Objavljeno Maj 30, 2012 Deli Objavljeno Maj 30, 2012 evo, zamenjal akumulator, laufa k urca, regler pod štandgasom polni cca 12,47V boych 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sebar Objavljeno Junij 10, 2012 Deli Objavljeno Junij 10, 2012 Hola klapa Zdej, ko sva se z mojim osličkom pobližje spoznala in odvozila slabih 2k km imam par vprašanj za vas Na kolko obratih vozite, ko se vozite sami in lepo turistično? Sam ga držim nekje med 3 in 4 tisoč, če je potreba po konjih grem tja do 6 tisoč pa se že počutim kot tisti bedaki na motozborih Kaj mu daste jest? Do pred kratkim sem tankal običnih 95 oktanov, zdaj pa sem probal 100 oktanov, nekako imam občutek da je bolj poskočen, poraba za mišjo dlako manjša... Dodal sem tudi puig-ov povišan vizir, vse ok, razen če se peljem 90 in več, mi začne čelada vibrirat do te meje da me potem srbi nos aja, pa sitno je Probal sem podložit zgornja vijaka (vizir je bolj pokončen) pa samo omili zadevo. Ima še kdo probleme s tem? Zadnje vprašanje: Ali ima tudi vaš konjič rahlo zamaknjeno ročico za gas? Zamaknjeno v istem stilu kot imajo avtomobili par stopinj na volanu kjer se nič ne dogaja. V glavnem, če obrnem ročico samo za par milimetrov ne pride na plano niti en lipicanec. Šele ko jo obrnem za kak slab centimeter dobi motor direktivo da bi se pa jaz rad peljal naprej. Sicer me na cesti to ne moti, problem je bolj na brezpotjih. Ideje kako bi to odpravil mogoče? Pred kratkim sem tudi probal kako trpežna je plastika O:-) Plastiki nič, manjka en majhen košček barve... moram v tc po crash bare :lol: [media=] Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hytech Objavljeno Junij 10, 2012 Deli Objavljeno Junij 10, 2012 Glede ročice za gas, moraš si pri zajli naštimat,da takoj prime.To če sam ne znaš pelji na najbolzji servis, to ma v dobesedno 2min narejeno. Boš pa verjetno dobil občutek kot,da si dobil 5hp hehe Drgač pa dobro ti gre offroad Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miklavc Objavljeno Junij 10, 2012 Deli Objavljeno Junij 10, 2012 Na kolko obratih vozite, ko se vozite sami in lepo turistično? Sam ga držim nekje med 3 in 4 tisoč, če je potreba po konjih grem tja do 6 tisoč pa se že počutim kot tisti bedaki na motozborih Ga vozim čisto enako, včasih pri kakšnih prehitevanjih grem tudi do 8 tisoč(če je kak dolg tovornjak za prehitet) in šele potem zamenjam, ker glede na dyno krivulje ima pri okrog 8k največjo moč in navor. Kaj mu daste jest? Se držim 95- oktanskega s petrola, omw-ja ali mol-a. Maxen-ov(bivše 24/7 bencinske) bencin ima vonj po gnilih jajcih in se ga izogibam. Dodal sem tudi puig-ov povišan vizir, vse ok, razen če se peljem 90 in več, mi začne čelada vibrirat do te meje da me potem srbi nos aja, pa sitno je Probal sem podložit zgornja vijaka (vizir je bolj pokončen) pa samo omili zadevo. Ima še kdo probleme s tem? Pri skoraj 180cm nimam podbnih problemov in imam enak puigov vizir. Ali ima tudi vaš konjič rahlo zamaknjeno ročico za gas? Nisem opazil, bom pa pogledal. Drugače pa kot je Hytech napisaj ti to vzame 2min. Če bi rad naredil sam je na netu nekje celotni servis manual za letnik 2005-> Glede crash barov imaš pa 2 varianti, hepco&becker ali SW-Motech. Sam imam Motechove in sem zadovoljen z njimi, tudi v primerjavi z H&B so večje in imam občutek da pri padcu bolje obvarujejo plastike. Lp! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se