Skoči na vsebino

Kawasaki KLE 500


BRANE

Priporočene objave

Zdravo,

 

zadnjič sem preveril stanje zračnega filtra pri KLEju pa sem ugotovil, da je narobe nameščen (glede na user manual).

bil je zarotiran za 90°, po moje še orginalni. Zrak je šel še zmeraj čez filter, samo v drugi smeri. Mislite, da lahko zaradi tega pride do kake poškodbe. Motor je letnik 2004, bi rekel, da večinoma vozen po cesti (29000 km).

Začasno sem filter obrnil, v kratkem pa imam namen naročiti DNA zračni filter. A kdo ve, če je potrebno po zamenjavi filtra kaj nastavljat vplinjače ali podobno? Kaj pa pri menjavi svečk?

 

LP, Matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti samo veselo zamenjaj in vozi :) Svečke so dovolj navadne, ne potrebujes kakih iridium čunga lunga svečk. Filter pa vstaviš tako da tista 2 plastična špička gledata ven proti pokrovu.

DNA filter je dober, sem ga imel, ampak rahlo drag. Nastavljat pa ni potrebno kaj ker so uplinjači nastavljeni na malo bolj bogato mešanico in s športnim DNA filtrom motor veliko lažje zadiha. Pomaga pa tudi drug izpuh. Zdaj nekih velikih konjev pri vseh teh menjavah nebos dobil, pridobil pa boš na odzivnosti in bolj mirnem delovanju.

Lp!

Poslano z napeave HTC.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..moru sm mal predelat ..kar je res je res.....original sedež je čist zgrešeno zasnovan na kle-ju...vsaj za večino ....kolikor berem po forumih na netu..!!Je pa sedaj .5cm širši... ob robu trša pena ..v sredini mehkejša.....nova prevleka...cena -sitnica...sedaj vsaj tisti pregib med sprednjim in zadnjim delom sedeža ne nabija v trtico...na motorju se itak vozim sam... B)

post-11527-0-73313500-1434514739_thumb.jpg

post-11527-0-45985200-1434514755_thumb.jpg

post-11527-0-22676300-1434514775_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

prosim za informacijo, kje se dobi boljša vetrna zaščita za kle 500, Sedanja je skromna, kot na spodnji sliki.

 

 

Lp Andi

post-48143-0-24082700-1434531251_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko pogledaš pri tvojih lokalnih dobaviteljih (večji trgovci v MB) ali naročiš na netu.

Izdelovalcev je mnogo: Givi, Puig, MRA, Fabbri, Zero gravity... in kup drugih. Dobro je, če raziščeš po spletnih straneh in izluščiš, kaj bi ti najbolj ustrezalo. Pred naročilom seveda...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V moji prejšnji objavi sem prilepil sliko na kateri je viden tudi večji vizir. Naredil sem ga sam (DIY) iz rabljenega vizirja od "vespe".

Še ena slika za boljšo predstavo. Napišem lahko, da je vizir odlično opravljal svoje "delo". Pritrjenje bil  na originalne nosilce, cena pa zanemarljiva.

post-7865-0-48400900-1434533155_thumb.jpg

...če te še kaj zanima me kontaktiraj.

Mirč

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

prosim za informacijo, kje se dobi boljša vetrna zaščita za kle 500, Sedanja je skromna, kot na spodnji sliki.

 

 

Lp Andi

 

Na mojem sem imel Puig šipco. Kako se obnese proti originalu nimam pojma ker je nikoli nisem imel. 

Puig šipca: Dark Smoke REF. 1520F

 

Tako pa izgleda na KLE-ju:

 

imag0118.jpg?w=921&h=551

 

Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..moru sm mal predelat ..kar je res je res.....original sedež je čist zgrešeno zasnovan na kle-ju...vsaj za večino ....kolikor berem po forumih na netu..!!Je pa sedaj .5cm širši... ob robu trša pena ..v sredini mehkejša.....nova prevleka...cena -sitnica...sedaj vsaj tisti pregib med sprednjim in zadnjim delom sedeža ne nabija v trtico...na motorju se itak vozim sam... B)

Če kdo rabi sedež od KLE-ja,imam enega na razpolago.Sicer je roza barve,je pa kot nov.Lahko se uporabi za predelavo...

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po pomoti sem objavil prejsnjo objavo in je negre odstraniti preko mobilnika, jo lahko prosim admin izbrise skupaj z to?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni! imam eno težavo z kawasaki kle. in sicer danes med vožnjo mi naenkrat ni hotel nižat od četrte prestave navzdol, gor je šlo, nižje pa ne. Ko sem se ustavil, ugasnil, malo stiskal sklopko, šaltal z ročico, se je zadeva popravila, ampak potem pa mi ni hotel iti iz tretje v četrto, in pri tem je tudi ostalo, tako da prve tri brzine gre lepo gladko, im potem v četrto nikakor, ročica se premika v prazno in motor ostane v tretji brzini. kaj bi kdo mogoče vedel kaj bi bilo to? kaj ima kle posebej olje v menjalniku? za vsak odgovor se vam zahvaljujem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni!

Sam sem tudi ponosen lastnik KLE-ja. Sva pa bila ta vikend z mojo boljšo polovico na malce daljši turi (logarska dolina, nato naprej v avstrijo... Priporočam :D) in naju je bolela rit kar precej (med vožnjo in tudi po njej). Tako me zdaj zanima za predelavo sedeža (preko podjetja ali nekaj podobnega, ker sam ne mislim šarit po sedežu). Ali ti modificirajo sedež ali dajo noter gel vložek oziroma kaj sploh naredijo? Je gel ok? Se po pretečenem času gel deformira? Kaj je boljše? Če ima kdo izkušnje s tem, ga lepo prosim za odgovor.

Popravljeno . Popravil Mikro1234
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Sam sem tudi ponosen lastnik KLE-ja. Sva pa bila ta vikend z mojo boljšo polovico na malce daljši turi (logarska dolina, nato naprej v avstrijo... Priporočam :D) in naju je bolela rit kar precej (med vožnjo in tudi po njej). Tako me zdaj zanima za predelavo sedeža (preko podjetja ali nekaj podobnega, ker sam ne mislim šarit po sedežu). Ali ti modificirajo sedež ali dajo noter gel vložek oziroma kaj sploh naredijo? Je gel ok? Se po pretečenem času gel deformira? Kaj je boljše? Če ima kdo izkušnje s tem, ga lepo prosim za odgovor.

 

2 nivoja nižje v skupini Oprema, obstaja tale tema: http://www.motosvet.com/tabla/topic/8747-sede%C5%BE-sede%C5%BEi-klop-zic/Pa veselo branje in srečno vožnjo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Zadnjič sem menjaval svečke na KLE 500, kupil sem take, kot so predpisane v priročniku (DR9EA -NKG).

Ko sem odvil stare svečke sem videl, da ima vsaka po 2 obročka (nova ima samo enega) na vratu, tam ko je navoj.

Zdaj pa ne vem, če je to imelo kakšno funkcijo, kot dodatna podložka mogoče...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjič sem menjaval svečke na KLE 500, kupil sem take, kot so predpisane v priročniku (DR9EA -NKG).

Ko sem odvil stare svečke sem videl, da ima vsaka po 2 obročka (nova ima samo enega) na vratu, tam ko je navoj.

Zdaj pa ne vem, če je to imelo kakšno funkcijo, kot dodatna podložka mogoče...

Nobene funkcije...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O povišanju KLE-ja sem že našel nekaj stvari, npr: https://varaderofreaks.wordpress.com/2011/11/16/raising-the-kle-500/

(od Miklavca), nism pa nikjer zasledil da bi se povišal tudi sprednji konec.

Na hrvaškem Njuškalu sem našel inox adapter za vilice pa me zanima, kaj si mislite o tem?

http://www.njuskalo.hr/moto-dijelovi-ostali/kle-500-adapter-volana-oglas-15321939

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O povišanju KLE-ja sem že našel nekaj stvari, npr: https://varaderofreaks.wordpress.com/2011/11/16/raising-the-kle-500/

(od Miklavca), nism pa nikjer zasledil da bi se povišal tudi sprednji konec.

Na hrvaškem Njuškalu sem našel inox adapter za vilice pa me zanima, kaj si mislite o tem?

http://www.njuskalo.hr/moto-dijelovi-ostali/kle-500-adapter-volana-oglas-15321939

 

Jaz ga v vilicah nisem kaj poviševal, ker mi je dvig zadaj prinesel dovolj višine in veliko večjo odzivnost kot original. Najbolj se je pa pri off-road vožnji poznalo, ko sem motor dvignil zadaj in zamenjal vilice spredaj z WP43 (KTM) vilicami. Vožnja se je tako spremenila na bolje da nisem mogel verjeti. 

Popravljeno . Popravil miklavc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej pohvale za tvoj blog, ki ga z veseljem prebiram, tako sem naletel tudi na zapis o zamenjavi vilic :-)

Sam trenutno nisem glih pripravljen it v neke drage varjante, tako da sem mislil zgoraj omenjeni adapter uporabit za korekcijo dviga zadnjega konca z dog bonesi.

Zdi se mi namreč čudno, da bi dvignil samo zadnji konec, že tako me potiska naprej v tank (menjava zica v kratkem)

Sicer pa sem na http://www.kle-croatia.com/forum/index.php/topic,58.0.html prebral, da ma vsak svoje izkušnje glede dviganja (precej različne :-)

Pa še to, malo sem se igral v slikarju pa me zanima kaj si mislite, ena taka KLE rally varianta 8-)

 

Kawasaki_KLE500_raid-fender - Copy1.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če te zanima rally predelava KLE-ja sta tukaj 2 realni predelavi.

Predelava s poljske. Nov izpuh, menjana barvna shema, izdelava navigacijskega stolpa/armaturke in predelava maske s starega KLE-ja (4-kotna luč)

107905_WP000140.thumb.jpg.8228d982604c82e9a943bfec4e263a8f.jpg

Italijanska predelava. Maska pobrana z Aprilie RXV450 Rally. Nova alu zaščita motorja, nova maska s stolpom in armaturko, spremenjen izpuh.

sam0293x.thumb.jpg.bc502c22900c843e5708852502b331c9.jpg

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vau, še sploh ta prva je zakon, je spremembo maske pa luči potrebno kaj homologirat?

 

V naši banana republiki bi po pravem moral homologirat vsako spremembo na motorju, od menjave belance, smernikov, montaže kovčka,... Pač pri nas moraš še enkrat homologirat nek del ki je že bil homologiran s strani EU.

Drugače pa če narediš zadevo dovolj "profesionalno" da izgleda tovarniško, bi ti pa morda uspelo priti skozi tehničnega in mimo policajev brez homologacije. 

Več o poljski predelavi je pa tukaj: http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=77094

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!