Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
BRANE

Kawasaki KLE 500

Recommended Posts

interista

Se da za ta motor dobiti kakšen slip on od leo vince ? Obrnil google po dolgem in počeš, pa nobenega konkretnega podatka ne najdem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
miklavc
pred eno uro, interista pravi:

Se da za ta motor dobiti kakšen slip on od leo vince ? Obrnil google po dolgem in počeš, pa nobenega konkretnega podatka ne najdem.

 

Najlažja varianta pri nas, ki omogoča tudi homologacijo brez težav je Izpuhi MASS. Drugače pa sta včasih za KLE500 izdelovala celotne izpušne sisteme tudi Arrow in Giannelli ampak nažalost nimam več linkov do njih.

Od LeoVince pa mislim, da sem nekje zasledil da so ponujali njihov X3 model za KLE500, ampak po pravici povedano jih nikjer nisem zasledil, da bi jih ljudje dejansko uporabljali. 

Edited by miklavc

Share this post


Link to post
Share on other sites
interista

Sem med brskanjem  zasledil en video kjer naj bi imel leovince gor pa mislim, da en star oglas na avtonetu pa mi je bilo čudno, da je bilo samo to to.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Avatar
3 hours ago, interista said:

Sem med brskanjem  zasledil en video kjer naj bi imel leovince gor pa mislim, da en star oglas na avtonetu pa mi je bilo čudno, da je bilo samo to to.

Imel ga je kolega na starem KLE 500. Bil je slip on, ne vem pa več kateri model. Glasen kot hudič:) Kar ni ok, ker imaš lahko težave s policijo/tehničnim. Nimam pojma kako je bilo s homologacijo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2Savage

Pri mojem kle-ju zadniji čas dela samo en cilinder(desni).Na obeh deluje svecka ima iskro vendar ga skos zaliva in bencin zacne kapljati iz cilindra kjer je pritrjena sprednja izpusna cev. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 48 minutami, 2Savage pravi:

Pri mojem kle-ju zadniji čas dela samo en cilinder(desni).Na obeh deluje svecka ima iskro vendar ga skos zaliva in bencin zacne kapljati iz cilindra kjer je pritrjena sprednja izpusna cev. 

mnogo hitrej boš dobil odgovor, če boš vprašanje zastavil v pravo temo, ne pa odpiral nove.

Evo, sem te premaknil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
alpi80

ej,kje ste lastniki kle-jev  a vidim prav,da nimajo indikatorja količine goriva???

l.p.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebar
pred 7 urami, alpi80 pravi:

ej,kje ste lastniki kle-jev  a vidim prav,da nimajo indikatorja količine goriva???

l.p.

Prav vidiš :) 

Meni je tipično nekje med 230 in 270 kilometri zakašljal. Obrneš pipico na rezervo in greš na pumpo :P  

Me pa to ni motilo... vedno k tankaš zresetiraš trip meter in maš indikator količine goriva ;) 

Edited by sebar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
25 minutes ago, sebar said:

Prav vidiš :) 

Meni je tipično nekje med 230 in 270 kilometri zakašljal. Obrneš pipico na rezervo in greš na pumpo :P  

Me pa to ni motilo... vedno k tankaš zresetiraš trip meter in maš indikator količine goriva ;) 

Mors pa pazit, da ne pozabis dat pipe iz RES nazaj v OPEN!! Dokler sm mel motor na pipco, nism nikoli ostal brez benza. Ko sm se posodobil na lucko....pa ene 3x. Obrat pipe sm uzel bol resno kot lucko hehe. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!