Skoči na vsebino

Honda CBF 1000


Fazer03
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

HOJLA FOLK!

Nekaj me zanima....

Enkrat sem gledal (če se ne motim v Louis-u), da so mel za cbf-ko ogledala z "žmigavci"!

Sicer nekaj sem iskal, pa majo neko LED varijanto na e-bay, ampak to ni to (premjhni, pa kabel je nekako čudno speljan, skratka nikakvo).

Tisti ki so bili takrat gor (kot sem že reku menda v Louis-u) pa so bili dejansko original (vsaj oblika je bila original) le da so bili v njih še smerniki... Če kdo kaj ve kje bi se to dalo dobit bi bil zelo hvaležen!

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kdo že poskusil sam kodirati novi HISS ključ na Hondi? Našel sem sicer nekaj navodil na netu.

Evo, morda bo še komu prav prišlo, ker zadeva deluje (privarčuje se 35€ :)). Torej naredil sem po sledečih navodilih najdenih na enem izmed tujih forumov:

1. uporabil sem dva kabla, na eni strani s krokodilčki, na drugi strani odprt pocinkan kabel. Na plus kabel sem vmes zlotal 1,5kohm/1W upor (po mojem je tu le zaradi varnosti, nekje namreč sem zasledil 100ohm oz 1kohm upor).

2. pri Hondi CBF 1000 je konektor za CKP senzor dostopen na desni strani takoj pod stransko plastiko (prikazan na sliki), pri čimer sem plus kabel priključil na rumen kabel, minus pa na belega. Nato sem sledil tem navodilom :

3. Turn the ignition key to ON using your original key. The immobilisor indicator light should come on and stay on (if it starts flashing after 10 seconds there is a fault in your system).

4. Now disconnect the positive battery connector for 5 seconds before reattaching it to the battery terminal. The indicator should now come on for 2 seconds then begin to flash repeatedly four times. This indicates the system is now in registration mode. At this point all previous keys except the one in the ignition have cleared/cancelled from the ECM memory, so if you have any extra spares they will need to be re-registered.

5. Turn the ignition to OFF and remove the original key. Put it a couple of meters away from the bike so it doesn't interfere with the transponder in the new key.

6. Insert the new key and the ignition to ON. The immobiliser indicator light should come on for 4 seconds then begin to flash repeatedly four times. This indicates the system has registered the new key. Success!

7. If you have any extra keys you want to register, repeat step 7. Don't put the original key you started the process with in as its already registered.

8. Once you have registered your spare key/s, turn the ignition to OFF, remove the DIY special tool and reconnect your CKP sensor.

9. Now check all your keys start your bike.

post-16830-127084313468_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Zdravo,

A ima kdo na svoji CBF-ki touring, oziroma vario - touring prednji vizir? Kako se obnese napram navadnemu? Čeprav imam dobro (beri: tiho) čelado, sem po daljših hitrih odsekih gluh...Vrtinci me sicer ne motijo, niso premočni, le zvok je ubijajoč...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Zdravo,

A ima kdo na svoji CBF-ki touring, oziroma vario - touring prednji vizir? Kako se obnese napram navadnemu? Čeprav imam dobro (beri: tiho) čelado, sem po daljših hitrih odsekih gluh...Vrtinci me sicer ne motijo, niso premočni, le zvok je ubijajoč...

lp

Jst sem mel givijev povišan vizir. Pa sem ga dal dol in original nazaj. V čeladi je blo slišat tko kot da bi nekgo s palcami tolkel po čeladi. Sem pa mal višje rasti. 190cm.

Ve kdo kje bi dobil service manual za 2006 letnik?

lp

Popravljeno . Popravil PiKi17
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kontaktiraj me na PM

Ja dej povej lejga,da bomo tud drugi vedl kje kupt najceneje. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej pri meni jih dobiš samo ne želim delat reklame tukaj gor ker ni ravno po pravilih foruma.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sem mel givijev povišan vizir. Pa sem ga dal dol in original nazaj. V čeladi je blo slišat tko kot da bi nekgo s palcami tolkel po čeladi. Sem pa mal višje rasti. 190cm.

Ve kdo kje bi dobil service manual za 2006 letnik?

lp

Evo link.

http://www.mediafire.com/?yuz3y4w4niz

Lp, Stan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zdravo,

Ima kdo, ali pa ve kj bi dobil plastike za CBF 1000? Po možnosti v srebrni (NHA48) barvi?

Rabim desno stran spredaj in zadaj.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zdravo,

Ima kdo, ali pa ve kj bi dobil plastike za CBF 1000? Po možnosti v srebrni (NHA48) barvi?

Rabim desno stran spredaj in zadaj.

lp

Halo!

Vse dobiš na Ebay samo moraš vnaprej plačat.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

Ima kdo, ali pa ve kj bi dobil plastike za CBF 1000? Po možnosti v srebrni (NHA48) barvi?

Rabim desno stran spredaj in zadaj.

lp

na avtu netu???

Nekaj imaš gor, ampak je v rdeči barvi

Popravljeno . Popravil HONDAMANIA
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

A je kdo peljal novo oziroma je lastnik? Kakšna je vetrna zaščita v primerjavi s "staro"? Poloklep je videti daljši in šipa se da precej visoko nastavit :hmm: Na CBF 1000 sem se "dobro" počutil do 120-130km/h, potem je bilo vetra in posledično hrupa v čeladi "precej" več, kako je pri novi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

A ima kdo na svoji CBF-ki touring, oziroma vario - touring prednji vizir? Kako se obnese napram navadnemu? Čeprav imam dobro (beri: tiho) čelado, sem po daljših hitrih odsekih gluh...Vrtinci me sicer ne motijo, niso premočni, le zvok je ubijajoč...

lp

Imam in se obnese odlično.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam in se obnese odlično.

Kok visok pa si če ni vprašanje.

Tudi sam mam čist novo CBF - ko 1000, staro par dni. Motor super za pelat, hrup vetra pa me UBIJA. Do sedaj sem vozil same nakede - in lahko rečem, da je enakomeren pritisk vetra na nakade milina s hrupom plastike, ki sem ga zdaj deležen.

Probal sem z visoko Givijevo - poštarsko šipo, glavo ti odtrga, vsaj pri moji višini, 179 cm, se ne da vozit.

Nagibam se k montaži spojlerja na original vizir, ali pa nabavi touring vario MRA - ja.

Sedaj je nekako znosno z original na spodnji poziciji - curek vetra dobim v brado, če šipo dvignem pa tok vetra dobim v vizir  to pa je nekaj lepšega. 

Kaj predlagate.

Rok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam. Jaz sem za probo na svoji odstranil vizir v celoti. Milina za vozt, edin veter pr 200+ je mal moteč. Ampak to ni problem, saj je vožnje pri 200+ manj kot 50% vse vožnje.:) Sicer pa če ni vrtinčenja zraka, se posluži ušesnih čepkov. Najceneje in zelo učinkovito.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimiva razprava glede problema višje šipce.

Kaka pa bi bila pravšnja šipa za nekoga z 172cm višine? (v kateri višini naj bi veter prihajal)

Mene matra veter, drža, rama, vrat pa sem razmišljal o višji šipci (iz 27cm na 52cm - bike je sicer hornet 900, sam se mi zdi da bodo rezultati podobni, kar se tiče previsoke šipce)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lep pozdrav vsem forumašem. Sem novi lasnik CBF 1000 SA in ker sem kupil rabljen stroj, bo potrebno še kaj popraviti in poservisirati. Imam pa eno vprašanje. Zadnje kolo se pomika prečno cca 1mm levo desno, ko nanj pritiskam z roko. sklepam, da gre za obrabljene ležaje, ker matice sem že zategnil. Ali ste tudi drugi že imeli tak problem in koliko je stvar nujna za popravilo. Rad bi opravil še nekaj voženj pred zimo in bi dal potem poservisirati. Kaj menite??

Ker je dabata tudi o vetrni zaščiti lahko še sam kaj pripomnim. Na šipi, ki je v najvišjem položaju imam montirano še nastavlji spojler. Res sem še vedno deležen zmernega hrupa (prvi dve vožnji sem vseskozi preverjel, od kje bučanje), vendar pa se zadeva odlično obnese in dobro ščiti pred vetrom. Visok sem 184 in imam sedež v srednjem položaju.

Hvala za odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem forumašem. Sem novi lasnik CBF 1000 SA in ker sem kupil rabljen stroj, bo potrebno še kaj popraviti in poservisirati. Imam pa eno vprašanje. Zadnje kolo se pomika prečno cca 1mm levo desno, ...... Kaj menite??........

Hvala za odgovore

Ležaji!!

Polega firme AS Trzin (sosed) lahko kupiš neoriginalne ležaje, Primož ali Miha na AS-u ti jih pa zamenjata.

Samo čez cesto skočiš.

Pa takoj zamenjaj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

LP!

Sam sem prav tako višje rasti (195cm) in imam enak problem s preglasnim vizirjem...Imam podaljšan-Givi vizir in mi poka po čeladi neznosno...

Zato bi vas vprašal za mnenje, kaj bi rešilo zadevo...kupim original steklo in ga dam na najnižjo pozicijo, ali si znižam višino sedeža..sedaj imam sedež na najvišji

poziciji in me zanima če bi se stvar izbolšala,če bi ga spustil čisto dol...

Ali bi pri moji višini prišlo v poštev tole.....Moja povezava da bi ga namontiral kr na podaljšan vizir...

Že vnaprej hvala za odgovoretrance_06_beer2.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!