Skoči na vsebino

Honda CBF 1000


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

,,,,sicer sem vario-scren montiral na givi šipco podaljšano ker mi je originalna na mojem motorju bila prekratka neglede da ima elektro nastavljivo.Poznalo se je dosti predvsem pri večjih hitrostih---ni bilo tolko vetra v vrh čelade in tudi zadaj sedeči se mi ne pritožuje več ...dobi pa kakšn insekt po vrhu čelade...dokler ne zmontiraš in se odpelješ ne boš vedel pri čemu si...je pa ta vario kr mal preveč dnarja..ampak meni odtehta ..kakorkoliže... :rolleyes:

l.p.MAX

Objavljeno (popravljeno)

V reviji Motorrad-fahrer november 2009 so testirali "dodatno" opremo za CBF 1000 in preizkusili 6 večjih šip.

Poudarjeno je, da je bila uporabljena čelada C2 in voznik velik 1.86m. najboljše rezultate so dosegle naslednje tri šipe:

1. MRA-Tourenscheibe

2. Powerbonze Spoilerscheibe

3. Puig Tourenscheibe

Za vario nastavek so napisali da svoje delo opravlja dobro. V spodnjem položaju do 140km/h ni pritiska vetra, nad to hitrostjo se čutijo turbolence. V zgornjem položaju dobra zaščita, pri visokih hitrostih turbolence na "glavi". Hrup v spodnjem položaju majhen, v zgornjem občutno povečan. Vendar so imeli nastavek montiran na MRA šipi.

Skratka vedel boš šele ko boš poizkusil, žal. Čeprav večina meni oziroma svetuje, da je bolje imeti v "čelado" čist tok vetra in ne preusmerjenega iz šipe. Se pravi nižja šipa.

Popravljeno . Popravil skuterist
Objavljeno

Hvala za info. Bom kar tako naredil.

Če imaš axialni špil ni nujno, da so ležaji ! Če pa boš kupoval NEORIGINALNE ležaje glej,da kupiš vsaj najboljše (najdražje) z poliamidno kletko, kajti nebi se rad peljal z motorjem 200Km/h++ z nekimi Korejskimi ležaji ! :hmm:

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Je kdo , ki ima letnik 2010 in bi bil pripravljen zadevo pripeljat za "manekenko"

Objavljeno

Je kdo , ki ima letnik 2010 in bi bil pripravljen zadevo pripeljat za "manekenko"

Misliš model F? Za kakšno "manekenko" in kdaj?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Če kdo išče tank torbo za model F lahko brez skrbi kupi SW Motech model 1200GS. Se lepo prilega obliki rezervoarja in ni nikjer v napoto (krmilo). Givi model Easy lock se mi je zdel prevelik in pri max odklonu krmila si zadel v torbo.

post-4877-0-97134200-1299862243_thumb.jpg

Objavljeno

Prosim lastnike Honde CBF 1000F, če bi lahko napisali, kakšne so vozne lastnosti nove Honde in kaj mislijo o tem motorju?

Objavljeno

Zdravo,

kupujem verigo za cbf1000 pa me zanima kakšne dajete na motor in če je ta D.I.D. komplet vredu? Bi se dalo za podobno ceno dobiti tudi kak komplet verige pri nas (razen TRG)?

lp Urban

Objavljeno

Tole ce prav vidim je le veriga brez zobnikov. Poglej na ebayu za komplet z zobniki, recimo tole ali tole (prva je x, druga o ring). Postnina pa tudi ne prie prav veliko iz UK.

LP

Objavljeno

Zdravo,

hvala za odgovor! Cena je očitno za komplet - ketna in zobnika (Kette+Ritzel+Kettenrad im Set). Kaj je razlika oz. kaj je bolje X ring ali O ring? Sedaj sem dobil tudi mamljivo ponudbo za RK ketno pa me tud zanima DID ali RK? :) No zdaj pa sploh ne vem kaj bi bilo bolje...

lp Urban

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Prosim lastnike Honde CBF 1000F, če bi lahko napisali, kakšne so vozne lastnosti nove Honde in kaj mislijo o tem motorju?

Imam premalo časa da bi lahko kaj konkretnega rekel :hmm: Med odločanjem sem peljal 600 in "staro" 1000, bi rekel da se F model pelje tako kot "stara" 1000, razliko verjetno opazijo le "naprednejši". Meni se zdi preprost in nezahteven motor za vsak dan.

Če obvladaš angleško ali francosko pa izvoli: Fazer F1 & Bandit 1250 & CBF 1000F, CBF 1000 F

Popravljeno . Popravil skuterist
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

zdravo!

eno vprašanje.

kolega ima cbf1000, letnik 2009 in išče slovenska navodila. a jih mogoče kdo ima v .pdf ali pa če jih posodi za kopirat?

Lp

Rosvita

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo,

imam eno prošnjo. Zanima me namreč če je kje kakšna faca, ki bi mi posodil (za CBF) kako turing šipico ali vario screen za kak dan da sploh vidim ali bi kupil to zadevo ali ne?

lp Urban

Objavljeno

Zdravo,

imam eno prošnjo. Zanima me namreč če je kje kakšna faca, ki bi mi posodil (za CBF) kako turing šipico ali vario screen za kak dan da sploh vidim ali bi kupil to zadevo ali ne?

lp Urban

Kaj pa ce bi iz kartona in furnirja sipco naredu za test?

Objavljeno

Kaj pa ce bi iz kartona in furnirja sipco naredu za test?

Zdravo,

ja te turing šipce so kr visoke in gre verjetno del pogleda tudi skozi samo šipo... tko da če ne vidiš zkozi (karton-furnir) zna biti neprijetno... če ne bo nobenega ki bi posodil bo res treba neki čarat... samo še zmeraj upam da se najde nekdo ki ima in bi mi posodil za tisti dan...

lp

Objavljeno

Zdravo,

ja te turing šipce so kr visoke in gre verjetno del pogleda tudi skozi samo šipo... tko da če ne vidiš zkozi (karton-furnir) zna biti neprijetno... če ne bo nobenega ki bi posodil bo res treba neki čarat... samo še zmeraj upam da se najde nekdo ki ima in bi mi posodil za tisti dan...

lp

Luknce za očke u karton pa je :) lol

Sm mislu da bi rad sam stestiral upor vetra (lahko s kakim razpihovalcem listja)

Objavljeno

Luknce za očke u karton pa je :) lol

Sm mislu da bi rad sam stestiral upor vetra (lahko s kakim razpihovalcem listja)

Zdravo,

ja luknce za oči pa gasa... :lol1:

Jaz bi dejansko rad sprobu kako je z spopotnico... da se slučanjno ne zapelje veter lepo čez mene pa potem vse moja draga zadej pokasira. Tam do 100km/h je tako ali tako vse normalno. Problem je ko se peljem kak del po AC pri 130km/h, s tem da ne omenim kak hrup je, če imam na glavi C2.

lp Urban

Objavljeno (popravljeno)

Urbi

Če gre za CBF 1000 je original steklo visoko (če "seštejemo" spodnjo špičko, ki jo nima) 45 cm.

Givi pa je visoka 54 cm, če ti sedaj to kaj pomeni in če si visok vsaj 170 cm ne boš imel s pogledom nobenega problema.

Vedi pa, da se pri višji hitrosti slabše pelje... Pa saj se več kot je dovoljena hitrost tako ne smeš :P

.

Popravljeno . Popravil moto rider
Objavljeno

Urbii

Jaz imam CBF1000 in Givi povišano šipco. Večinoma se vozim v dvoje, zato sem popvrašal svojo drago, kako se počuti zadaj.

Po avtocesti se praviloma ne vozim, le kadar je nujno. Enkrat sva poskusila malo hitreje, 170km/h.

Ko sem jo danes vprašal, zaradi tebe, kako se ji je zdelo, je rekla, da nič strašnega.

Jaz sem že pozabil, kako je z originalno šipco, ker sem jo hitro zamenjal.

Jo pa še vedno hranim, za vsak slučaj.

Objavljeno (popravljeno)

Urbi

Če gre za CBF 1000 je original steklo visoko (če "seštejemo" spodnjo špičko, ki jo nima) 45 cm.

Givi pa je visoka 54 cm, če ti sedaj to kaj pomeni in če si visok vsaj 170 cm ne boš imel s pogledom nobenega problema.

Vedi pa, da se pri višji hitrosti slabše pelje... Pa saj se več kot je dovoljena hitrost tako ne smeš :P

.

Zdravo,

ja gre se za CBF 1000 in sem visok ravno tam 170cm. Sej sem dobil tud nekaj podatkov tud o ostalih touring šipah. Bom očitno res moral nekaj sam naredit... Ja sej imaš prav glede hitrosti samo rad bi se peljal 100km/h brez bobnenja tudi če mam C2 na glavi.

@zein

na kaki poziciji imaš sedež... koliko si visok, koliko je približno tvoja boljša polovica in kakšno touring šipo uporabljaš? Kilogramov ti pa ni treba pisat :yea1:

lp Urban

p.s.: še vedno iščem dobrotnika, ki mi posodi touring šipco za kak dan.

Popravljeno . Popravil Urbii
Objavljeno

Sedež imam na najnižji poziciji, visok sem 180cm, žena pa 165.

Lahko se dogovoriva za probo. Pošlji PS.

Prilagam sliko

post-19544-0-18916700-1304529378_thumb.jpg

Objavljeno

Zdravo,

imam eno prošnjo. Zanima me namreč če je kje kakšna faca, ki bi mi posodil (za CBF) kako turing šipico ali vario screen za kak dan da sploh vidim ali bi kupil to zadevo ali ne?

lp Urban

Zdravo, imam povišano šipo od honde in ti jo lahko posodim za kakšen dan, če te zanima mi pošlji PM.

LP

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

prodam izpušna lonca LeoVince za CBF 1000 homologirana rabljena 3 sezone

post-2246-0-85743900-1307376103_thumb.jpg

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdrav vsem!

Sem novopečeni lastnik Honde CBF 1000

Po prevoženih par 100km zaenkrat navdušen nad motorjem :yea1: :yea1:

Opazil pa tudi par pomanjljivosti:

1. je zelo nizek - ko sva dva gor, zelo hitro podrsam po tleh ob zaprtih ovinkih

2. tudi meni se trese balanca, ko jo spustim pri enakomerni vožnji - shimmy. Sem zasledil, da je to kar pogost pojav na splošno kot tudi pri CBF 1000. Ima oz je imel kdo od vas podobne težave, kako ste jih rešili?

Možni vzroki naj bi bili:

- prva guma

- zadnji kufer, prtljaga

- trdota vzmetenja

Nisem še imel možnosti vsega preverjat, zato prosim izkušene za nasvete.

3. tu pa tam mi posveti lučka FI - se je česa za bat ali je to normalno?

A ima kdo kakšna pdf navodila?

Hvala vsem za pomoč in nasvete.

Objavljeno

Pozdrav vsem!

Sem novopečeni lastnik Honde CBF 1000

Po prevoženih par 100km zaenkrat navdušen nad motorjem :yea1: :yea1:

Opazil pa tudi par pomanjljivosti:

1. je zelo nizek - ko sva dva gor, zelo hitro podrsam po tleh ob zaprtih ovinkih

2. tudi meni se trese balanca, ko jo spustim pri enakomerni vožnji - shimmy. Sem zasledil, da je to kar pogost pojav na splošno kot tudi pri CBF 1000. Ima oz je imel kdo od vas podobne težave, kako ste jih rešili?

Možni vzroki naj bi bili:

- prva guma

- zadnji kufer, prtljaga

- trdota vzmetenja

Nisem še imel možnosti vsega preverjat, zato prosim izkušene za nasvete.

3. tu pa tam mi posveti lučka FI - se je česa za bat ali je to normalno?

A ima kdo kakšna pdf navodila?

Hvala vsem za pomoč in nasvete.

Zdravo,

midva sva že kar nekaj prevozila polno otovorjena pa še nikoli nisva podrsala tud v zaprtih ovinkih ne. Za nas nekatere ne tako velike je prav višina sedeža tisti velik plus od tega motorja. Tudi tresenje balance se zaenkrat še ni pojavilo. Mam pa PDF manual v angleškem jeziku... če jih želiš pošlji ZS.

lp Urban

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!