Electric Objavljeno September 22, 2009 Opozori Objavljeno September 22, 2009 v delavnici sami :xx: Če si pa v mariboru z okolico, (ki je od mađarske do italije pa od avstrije do hrvaške, ha ha malo se šalim), ga daj na servis na motorjet, serviserja sta profija za advenčerje, med drugim tudi velika ljubitelja in tudi sama voznika teh motorjev. S servisom pa sem zelo zadovoljen, dejansko zaradi njiju tud vozim ta motor in ona dva sta kriva da cel čas brez težav
kasti Objavljeno September 22, 2009 Opozori Objavljeno September 22, 2009 no tkole... zapel sem sicer za smt pa me zanima... hipotetično; če znam sam pošraufat futuro... ali bi lahko imel kakšne 'elektronske' težave with ktm? Dober izbor, povem iz prve roke Boš znal tudi sam kaj pošraufat - se mi zdi. Glede na to, da je SMT nov model in so še vsi v garanciji, pa ti predlagam, da ga do izteka le te, voziš na pooblaščeni KTM servis (je pa res da jih ni veliko )
Electric Objavljeno September 22, 2009 Opozori Objavljeno September 22, 2009 Dober izbor, povem iz prve roke Boš znal tudi sam kaj pošraufat - se mi zdi. Glede na to, da je SMT nov model in so še vsi v garanciji, pa ti predlagam, da ga do izteka le te, voziš na pooblaščeni KTM servis (je pa res da jih ni veliko ) Če je zadeva v garanciji strogo na uradni servis, saj ti sproti odpravljajo če so kakšne tovarniške napake ali pa updejti, vsaj z advenčerji je bilo tako, kdo jih je servisiral na uradnem servisu ni imel težav!
Žorž Objavljeno September 22, 2009 Opozori Objavljeno September 22, 2009 ma jest sm butl k sam sebe zastop.... še enkrat: znam brat in uporabljat internet. nisem vprašal kdo so uradni zastopniki ampak kam vozte in kako ste zadovoljni? (drgač vprašat pa ne znam) ne se razburjat, nisem rekel da ne znaš uporabljat neta. tvoje vprašanje se pač da tudi tako razumet in konec koncev je odgovor na vprašanje praktično identičen .) . jaz sem mojega Super Duka (ista LC8 mašina, če se misli kdo obešat na to, da si pač ne lastim Adventurja) peljal k Jamniku na Škofljico in sem bil zelo zadovoljen. takoj se mu vidi, da je tip resen in vesten, res konkretno naredi, nič polovičarstva.
hilton Objavljeno September 22, 2009 Opozori Objavljeno September 22, 2009 Če si pa v mariboru z okolico, (ki je od mađarske do italije pa od avstrije do hrvaške, ha ha malo se šalim), ga daj na servis na motorjet, serviserja sta profija za advenčerje, med drugim tudi velika ljubitelja in tudi sama voznika teh motorjev. S servisom pa sem zelo zadovoljen, dejansko zaradi njiju tud vozim ta motor in ona dva sta kriva da cel čas brez težav hja motorjet so res profiji isti ko oni v avganistanu zika 1
jvalant Objavljeno September 22, 2009 Opozori Objavljeno September 22, 2009 ne se razburjat, nisem rekel da ne znaš uporabljat neta. tvoje vprašanje se pač da tudi tako razumet in konec koncev je odgovor na vprašanje praktično identičen .) . jaz sem mojega Super Duka (ista LC8 mašina, če se misli kdo obešat na to, da si pač ne lastim Adventurja) peljal k Jamniku na Škofljico in sem bil zelo zadovoljen. takoj se mu vidi, da je tip resen in vesten, res konkretno naredi, nič polovičarstva. Miha je dober, ja!
Temty Objavljeno September 22, 2009 Opozori Objavljeno September 22, 2009 Braumandl-ova predelava SE-ja zika 1
Electric Objavljeno September 22, 2009 Opozori Objavljeno September 22, 2009 hja motorjet so res profiji isti ko oni v avganistanu To si mislil po slovensko avganistan? Če si se samo zatipkal upam, da imaš lastne izkušnje, da lahko primerjaš motorjet in mehanike v afganistanu? Me zanima, saj nikoli ne veš kdaj lahko tam pristaneš, pa bi rad vedel kako je s servisi ktm-a se posebaj advenčerja v afganistanu??
Electric Objavljeno September 22, 2009 Opozori Objavljeno September 22, 2009 (popravljeno) Braumandl-ova predelava SE-ja Ne mi rečt da boš menjal motor, pa že spet predeloval? Upam, da je samo kot z 690, pubec raje se vozi s tem kar maš Pa mene ne pozabit poklicat, se bom vsaj po špurah peljal saj vaju ne rabim dohitevat :naughty: Popravljeno September 22, 2009. Popravil Electric
Temty Objavljeno September 24, 2009 Opozori Objavljeno September 24, 2009 (popravljeno) Jebat ga zima se bliža :naughty: , se je že začelo, danes pa je prišla nova belanca Popravljeno September 24, 2009. Popravil Temty zika 1
Temty Objavljeno September 24, 2009 Opozori Objavljeno September 24, 2009 Hehehhe bravo... ...če mi posodiš tvoje offroad felne za čez zimo, ti dam probat kak se pelje po ternu z stabilizatorjem... hec mora bit :grim LP zika 1
GUMY Objavljeno September 25, 2009 Opozori Objavljeno September 25, 2009 ...če mi posodiš tvoje offroad felne za čez zimo, ti dam probat kak se pelje po ternu z stabilizatorjem... hec mora bit :grim LP Za feltne boš pa mogu mene prosit... :naughty:
Temty Objavljeno September 25, 2009 Opozori Objavljeno September 25, 2009 Fack, sem mislo da jih bom ugodno kupo , katere gume maš montirane ? LP
GUMY Objavljeno September 25, 2009 Opozori Objavljeno September 25, 2009 Fack, sem mislo da jih bom ugodno kupo , katere gume maš montirane ? LP Trenutno so na feltnah še desertke od Noisa. Sicer jih še nisem sprobal, ker sem komaj prejšnji teden po precej kolobocijah uspel zamenjati prednji obroč, ki je bil udarjen. Do sedaj sem fural na original, bolj asfaltne ture. Kaj pa si ti že sprobal od offroad gum na svojem?
Temty Objavljeno September 25, 2009 Opozori Objavljeno September 25, 2009 (popravljeno) Od zdaj naprej ga bom obuval spredaj Karoo T zadaj pa ostane Scorpion AT, mi odgovarja za on in off road. Zadaj je obroč malo preširok za kake konkretne enduro gume, pa še vse so v dimenziji 140/80-18, navadna Karoo pa mi je preveč za na cesto, taki offroader pa spet nisem. LP Popravljeno September 25, 2009. Popravil Temty
UrbanB Objavljeno Oktober 9, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2009 Kar daš gor bo uredu, odvisno kake ture maš. Če si želiš pa na pesek, so desertke 10-ka, sm tud tkc80 probal po tunizijskem pesku pa so se kr obnesle. Za trd teren pa probaj savino rock rider!
Temty Objavljeno Oktober 10, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2009 Danes bi felne prav prišle :naughty: , Karro T se je dokaj hitro spucala ilovco iz profila, tak da ostanem spredaj na Karoo T zadaj pa na Scorpion-u AT, ker tej kombinaciji zaupam tudi na cesti, Sava verjetno nebi tolko držala na cesti, pa še dimenzijo imajo 140/80 nimajo 150/70, 140/80 bi verjetno bla skoraj brez radija na original felnah,... o Afriki pa zaenkrat samo sanjarim LP
diskow Objavljeno Oktober 10, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2009 ....o Afriki pa zaenkrat samo sanjarim... jest tut. moj plan je da grem tja pozimi pozimi 2011 (jan. ali dec10) lep skok. imas se kaj slik ali pa kaksen filmcek?
Temty Objavljeno Oktober 10, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2009 Ja takrat bi se Afrika tudi meni verjetno izšla kak Tunizija ipd. Skok je iz Lemberga, nisma nekaj slikala, mogoče naslednjič. Spodaj na slikah lahko vidiš zgornji del proge. Odprta pa je ob sredah od 15:00 do 18:00. LP
GUMY Objavljeno Oktober 10, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2009 Danes prvič sprobal desertke. Gozdne ceste so bile sicer precej blatne in spolzke, vendar je bil občutek OK. Tudi na asfaltu je bil motor lepo miren pri 130km/h. Je kdo naštudiral optimalno nastavitev vzmetenja za bolj offroad uporabo? Jaz sem šel za -4 od serijskih nastavitev, fast compression zadaj nisem spreminjal. Po občutku je bilo spredaj dokaj v redu, zadaj bi mogoče še malo zmehčal. Kaj pa pritisk v gumah? Jaz sem pumpal desertke spredaj 1,8 zadaj 2,0. Po občutku so bile preveč napumpane, ne vem pa do kam navzdol je varno iti. Fanta, če bosta planirala Afriko pravočasno sporočita, sem zainteresiran. Sicer me trenutno bolj muči Maroko, upam da mi rata iti tja še to zimo.
Temty Objavljeno Oktober 10, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2009 Jaz vozim obe 1.8 bara, not pa so Metzeler CR (ojačane) zračnice.
Temty Objavljeno Oktober 10, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2009 Mene jebe prednja vilca, pri skokih jo zabija na makadamu pa ko povoziš npr. lukno, kako skalo pa je občutek pretrd, sicer pa je to itak znano za to vzmetenje, iščem pa po netu, če bi kje zasledil predelavo NR (Nani Roma) racinga, predeluje namreč vzmetennja, mogo bi najt samo eno vilco, da vidim katere vzmeti, elastomeri in katero olje je not. Ostalo porihtamo sami LP
UrbanB Objavljeno Oktober 11, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2009 Mene jebe prednja vilca, pri skokih jo zabija na makadamu pa ko povoziš npr. lukno, kako skalo pa je občutek pretrd, sicer pa je to itak znano za to vzmetenje, iščem pa po netu, če bi kje zasledil predelavo NR (Nani Roma) racinga, predeluje namreč vzmetennja, mogo bi najt samo eno vilco, da vidim katere vzmeti, elastomeri in katero olje je not. Ostalo porihtamo sami LP Mogoče se ne bi blo slabo pozanimat pri Mauri moto- stara gorica
mamkabozja Objavljeno Oktober 12, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2009 Danes prvič sprobal desertke. Gozdne ceste so bile sicer precej blatne in spolzke, vendar je bil občutek OK. Tudi na asfaltu je bil motor lepo miren pri 130km/h. Je kdo naštudiral optimalno nastavitev vzmetenja za bolj offroad uporabo? Jaz sem šel za -4 od serijskih nastavitev, fast compression zadaj nisem spreminjal. Po občutku je bilo spredaj dokaj v redu, zadaj bi mogoče še malo zmehčal. Kaj pa pritisk v gumah? Jaz sem pumpal desertke spredaj 1,8 zadaj 2,0. Po občutku so bile preveč napumpane, ne vem pa do kam navzdol je varno iti. Fanta, če bosta planirala Afriko pravočasno sporočita, sem zainteresiran. Sicer me trenutno bolj muči Maroko, upam da mi rata iti tja še to zimo. Kam v Maroko si namenjen?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se