franc Objavljeno September 7, 2010 Opozori Objavljeno September 7, 2010 Enkrat sem že spraševal, da mi sklopka na mojem 690 dela čudno (izredno kratek hod), nasvet je bil, da preverim nivo olja, to sem naredil in olja je dovolj, saj tako sem mislil, sedaj pa brskam po navodilih za vzdrževanje in tu piše, da se nivo olja z obrabo lamel dviguje (pa je šla moja logika... ). Je možno, da je olja preveč? Še enkrat odprem in znižam nivo olja na predpisanih 4mm pod robom? lp Franc
simonsi Objavljeno September 7, 2010 Opozori Objavljeno September 7, 2010 (popravljeno) prezrači sklopko, a ne. Popravljeno September 7, 2010. Popravil simonsi
Temty Objavljeno September 7, 2010 Opozori Objavljeno September 7, 2010 (popravljeno) Enkrat sem že spraševal, da mi sklopka na mojem 690 dela čudno (izredno kratek hod), nasvet je bil, da preverim nivo olja, to sem naredil in olja je dovolj, saj tako sem mislil, sedaj pa brskam po navodilih za vzdrževanje in tu piše, da se nivo olja z obrabo lamel dviguje (pa je šla moja logika... ). Je možno, da je olja preveč? Še enkrat odprem in znižam nivo olja na predpisanih 4mm pod robom? lp Franc Najprej prezrači, lahko pa je tudi potisna os sklopke, kaj motor pri stisnjeni sklopki v prvi prestavi že "leze naprej"? LP Popravljeno September 7, 2010. Popravil Temty
franc Objavljeno September 8, 2010 Opozori Objavljeno September 8, 2010 (popravljeno) Ne nič ne leze. Ko se motor segreje sklopka postane "mehka", lahko prestavljam "z enim prstom" (ravno tako še nič ne drsi). Motor ima 18.000 km (če to kaj pomeni) Prezračim jo spodaj? (isti princip kot zavore?). lp Franc Popravljeno September 8, 2010. Popravil franc
simonsi Objavljeno September 8, 2010 Opozori Objavljeno September 8, 2010 princip je načeloma isti. dobro poglej v navodila od motorja, katero olje mora biti noter in pa če izrecno zahteva prezračevanje s pumpo oz. brizgo od spodaj gor.
CeneR Objavljeno November 14, 2010 Opozori Objavljeno November 14, 2010 lp KTM 990 ADVENTURE Dakar 2011
vrho1679 Objavljeno November 16, 2010 Opozori Objavljeno November 16, 2010 (popravljeno) Pozdravljeni! Zanima me primerjava med standarnim in S/R verzijo Adventure. OK logično mi je, da je R verzija boljša na terenu in morebitnih skokih zaradi daljšega hoda, toda zanima ma kako pa je na asfaltu - ovinki, visoke brzine ipd. Se na račun višine slabše pelje od nizke verzije ali ni neke bistvene razlike??? Bi prosil če odgovori nekdo, ki ima izkušnje s tovrstnimi motorji. LP Popravljeno November 16, 2010. Popravil vrho1679
Bambi61 Objavljeno November 16, 2010 Opozori Objavljeno November 16, 2010 Pozdravljeni! Zanima me primerjava med standarnim in S/R verzijo Adventure. OK logično mi je, da je R verzija boljša na terenu in morebitnih skokih zaradi daljšega hoda, toda zanima ma kako pa je na asfaltu - ovinki, visoke brzine ipd. Se na račun višine slabše pelje od nizke verzije ali ni neke bistvene razlike??? Bi prosil če odgovori nekdo, ki ima izkušnje s tovrstnimi motorji. LP Zdravo Vrho ! Jaz sem imel navadnega s približno 25tkm in sedaj R-a!Ne vidim ali čutim nobene opazne razlike,čeprav je teoretično res, da bi naj prelaganje na ovinkih zahtevalo več dela!?Skratka z obema se enako hitro in brez problemov peljem v ovinek (pa še kakega cestaka odnesem ), pa tudi pri visoki hitrosti je KTM znan kot stabilen in miren motocikel(za enduro pač)!S kovčki pri kakih 180 opleta oziroma malo niha levo desno pri hitrosti 200 + pa ta pojav izgine.Mogoče gre R v ovinek še malo boljše, ker je višji in ne drsaš toliko s prsti po tleh .Seveda mislim prste na nogi :naughty: , ki so v škornju-seveda! Skratka razlike ni! Pa lep pozdrav , Bambi!
Electric Objavljeno November 16, 2010 Opozori Objavljeno November 16, 2010 Koliko si visok, mislim da je to v štartu veliko bolj pomembno, ker mi2 z bambijom imava oba dneve ko sva bolj mala a ne? No sam sem 180cm pa ti rečem da je 265mm hoda pri meni čisti maximum, na cesti načeloma ni problem (Hvala matej za včeraj še enx ko si mi primil moped)ampak če pa se slučajno kaj zamotim postane zanimivo, ko se kravica na visokih petkah spremeni spremeni v kita Nižja verzija je boljša na cesti, višja na terenu, seveda odvisno kak voznik si in odvisno kako voziš, ampak moped ima vsaj zame fantastično ciklistiko, in verjamem da če boš dosti na cesti si boš želel sprej 110 široko gumo, no vsaj sam si jo želim, ker ko pelješ zadnjo gumo do roba je spreaj že malo preko, to na orginal škoprijonkah ki ni čisto gladka, ampak tud oba karuja navaden in T gresta spredaj do roba na cesti, edino takrat je dobro da drugi ne gledajo, sploh pa ne oni z cestaki ker pol bi vsi moped menjali po furi p.s. mogo sn :naughty: ampak to pač dela 9X0 ktm
Electric Objavljeno December 13, 2010 Opozori Objavljeno December 13, 2010 Pozdravljeni, ugotavljam, da bo za novo sezono dejnasko potrebno imeti nižje vzmetenje, ker žal še nisem nič zrasel in mi je 265mm še vedno previsoko. Upam, da je kdo imed vas še pripravljen za zamenjavo. Najraje bi zamenjal z 230, 210 se mi zdi skoraj že prenizko, ampak bi v primeru, da ne bo druge opcije pristal tudi na to. Zamenjati je treba tudi stransko tačko in centralno stojalo, tako da je treba razmišljati tudi o tem v primeru, da bi samo oizmenjali komponente, brez skupne premontaže. Proti koncu sezone sem zamenjal semeringe in olje v vilici, tako da vzamem v zameno samo poservisirano vilico, saj glede na to da menjam več za manj 1:1. Menjava se lahko opravi pri Temty-u, cena premontaže je 20€ za vsak motor. Upam, da je kdo izmed vas pripravljen za zimski proejtk R specidikacije vzmetenja :naughty:
Electric Objavljeno Januar 7, 2011 Opozori Objavljeno Januar 7, 2011 Dvigujem temo. Sezona se je začela, že razmišljate o zamenjavi vzmetenja?
Ni3ous Objavljeno Januar 7, 2011 Opozori Objavljeno Januar 7, 2011 Electric vse kaže da si boš moral omislit visoke rejverske motoristične škornje.
Electric Objavljeno Januar 8, 2011 Opozori Objavljeno Januar 8, 2011 Electric vse kaže da si boš moral omislit visoke rejverske motoristične škornje. Dejansko imam zgleda srečo, da bom uspel zamenjati za 230mm, tako da ne bo potrebe po rejverskih škornjih, res pa da moji vectorji skoraj nič drugače ne zgledajo razen barve mogoče Tak zdaj pa na moped, sosedi že ziher pogrešajo zvok lc8 mašine :music3: in pa brazde po ulici
james007 Objavljeno Januar 8, 2011 Opozori Objavljeno Januar 8, 2011 Dejansko imam zgleda srečo, da bom uspel zamenjati za 230mm hjah.. nevem kdo je ma več. Jest al ti Sam tolko boš mogu počakat da se ceste mal zrihtajo. K glih po snegu in ledu se z mojmi že skori slick gumami nebi upou od od ns do vs prpelat.
Electric Objavljeno Januar 10, 2011 Opozori Objavljeno Januar 10, 2011 hjah.. nevem kdo je ma več. Jest al ti Sam tolko boš mogu počakat da se ceste mal zrihtajo. K glih po snegu in ledu se z mojmi že skori slick gumami nebi upou od od ns do vs prpelat. Lahko ti pošljem spredjo karu imam eno viška zadaj pa tak gre pošrek ne glede na gumo Se ne mzdi, samo da sva dogovorjena, to je bistvo
Ni3ous Objavljeno Januar 10, 2011 Opozori Objavljeno Januar 10, 2011 Dajta vidva tole mal podokumentirat in prikazat kako bosta izvedla in kaj zamenjala... Smo firbčni, pa še poučili se bomo kaj. Če bosta pridna dobita potem vsak po en plusek
james007 Objavljeno Januar 10, 2011 Opozori Objavljeno Januar 10, 2011 mah sej sprednje mam še neki tako da... bi še šlo. sam da ti pa zadnjo sam vrti pa nč te ne poganja... Čene pa ja... dogovorjeno! Za podokumentirat pa... nebo problema. Razen če nebo fotoaparat pustu slikat
Electric Objavljeno Januar 10, 2011 Opozori Objavljeno Januar 10, 2011 (popravljeno) Dajta vidva tole mal podokumentirat in prikazat kako bosta izvedla in kaj zamenjala... Smo firbčni, pa še poučili se bomo kaj. Če bosta pridna dobita potem vsak po en plusek Se bomo potrudli, seveda če bo doktor temty dovolil slikati P.S. Raje kot plusek bi kaki deci tvojega domačega, če je še slučajno ostalo kaj Popravljeno Januar 10, 2011. Popravil Electric
Ni3ous Objavljeno Januar 10, 2011 Opozori Objavljeno Januar 10, 2011 Za deci pa velja, kmal bo maj in se ve kaj počnemo takrat.
Electric Objavljeno Januar 10, 2011 Opozori Objavljeno Januar 10, 2011 Za deci pa velja, kmal bo maj in se ve kaj počnemo takrat.
Ni3ous Objavljeno Januar 10, 2011 Opozori Objavljeno Januar 10, 2011 Če boš dal kake kramparce gor, velja.
james007 Objavljeno Januar 11, 2011 Opozori Objavljeno Januar 11, 2011 ma... najbolš da se nardi sestank pr temtyju u delavnici pa se use pošraufa pa proba če use dela, pol se pa še zalije da bo lepo teklo Pa prnesem še jst mal terana za pokušino Sam pol bi blo bolš šotorčke postavit.
Electric Objavljeno Januar 12, 2011 Opozori Objavljeno Januar 12, 2011 ma... najbolš da se nardi sestank pr temtyju u delavnici pa se use pošraufa pa proba če use dela, pol se pa še zalije da bo lepo teklo Pa prnesem še jst mal terana za pokušino Sam pol bi blo bolš šotorčke postavit. Nemesto vikend ture, vikend šraufanje pri temtiju Ravno našel posnetke grand enduro vikenda, jih kam uploadam malo za hec, za lušte? Komaj čakam nižje vzmetenje, da ne bom tako globo padal
james007 Objavljeno Januar 12, 2011 Opozori Objavljeno Januar 12, 2011 ja sam test vzmetenja pa bo treba narest
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se