Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

To ni visoka poraba, nekje normalno povprečje za ta skuter. Skuterji ne delajo na luft in dobro voljo :grrr

Popravljeno . Popravil jetman
Objavljeno
Skuterji ne delajo na luft in dobro voljo :grrr

Ma ja, saj 500 ccm mora nekaj popit, to razumem. Ampak Buki je enkrat zapisal, da polno opremljen pije pod 5 l, če me spomin ne vara. Drugače pa... da skuter toliko dobre volje nama, da bova že pozabila to porabo, če ostali lastniki rečejo, da se tudi njihova vrti v teh številkah.

Objavljeno (popravljeno)
Ma ja, saj 500 ccm mora nekaj popit, to razumem. Ampak Buki je enkrat zapisal, da polno opremljen pije pod 5 l, če me spomin ne vara. Drugače pa... da skuter toliko dobre volje nama, da bova že pozabila to porabo, če ostali lastniki rečejo, da se tudi njihova vrti v teh številkah.

Moja poraba se zaenkrat vrti okoli številke 4,5-5 l ima tudi 500ccm, tako da ni panike :whistle: .

LP

P.S. Sem pozabil, si ga že imel na servisu? menjava zračnega filtra, ter mogoče "štelanje" vplinjača bi lahko pomagalo

Popravljeno . Popravil skuterist
Objavljeno

Fantje, ne se sekirat za deci gor ali dol.

Če boš naredil letno 10.000 km, bi s pol litra manjšo porabo privarčeval 50€ od cca 580 €. Izračuni so približni.

Jaz bi se začel spraševat, če bi mi (Xciting) pil preko 6 litrov. Sem pogledal tudi malo po netu in povprečna poraba je okrog 5l/100km.

Objavljeno (popravljeno)

Še tu se lahko prepričas in potolažiš, da se bosta na okoli vozila dobre volje :rolleyes: @skuteristova tabela specifikacij maksiskuterjev

Vse kar je okrog 5 pri normalni vožnji (povprečna hitrost okrog 65 km/h) ali mestni vožnji, je vredu. Verjemi, da ti bo porabil tudi 6, če se boš peljal daleč po avtocesti s hitrostjo vsaj 130 km/h.

Popravljeno . Popravil jetman
Objavljeno

Dans pred telekomovo stavbu zagleda rdečo gilero gp800 koperske registracije. In pol mi še cel sestanek ni šla iz glave. Čemu pa služi tista ročka po krmilom?Kdo ve?

Objavljeno
Dans pred telekomovo stavbu zagleda rdečo gilero gp800 koperske registracije. In pol mi še cel sestanek ni šla iz glave. Čemu pa služi tista ročka po krmilom?Kdo ve?

Če si mislil ročko pod krmilom na desni strani - to je ročna zavora.

post-4877-1211900301_thumb.jpg

Objavljeno
Dans pred telekomovo stavbu zagleda rdečo gilero gp800 koperske registracije. In pol mi še cel sestanek ni šla iz glave. Čemu pa služi tista ročka po krmilom?Kdo ve?

Ročna zavora.

Objavljeno

Swašta. Kva je to taka krava da rab to? Ma tud rikverc?, in zakaj se to sploh uporabla ?

Objavljeno (popravljeno)

Pa kaj si mi ti zaen faktor Zeecho :? Daj se malo potrudi napisati slovensko.

Ročna zavora ni "swašta", ampak izjemno koristna in po mojem mnenju obvezna oprema na maksiskuterju, na žalost pa ni vgrajena na vseh maksijih. Ne dvomim, da nisi tako inteligenten, da ne bi ugotovil, zakaj je samo na maksiju ročna zavorna potrebna. Še celo namig ti dam... parkiraš na klancu, maksi nima prestav, postaviš ga na stransko stojalo in ... :naughty: Zagonetno, ha :hmm:

Popravljeno . Popravil jetman
Objavljeno

Faktor X :) Aha, sedaj vidim, pač da ti ga ni treba na taveliko stojalo postavljat, ampak samo na stransko in ročno pa je. Manj dela in to je to.

Objavljeno

Moj tega nima, ročne zavore seveda! :) Zato, ko parkiram, iščem ravnine saj se mi ne ljubi dvigovati maxija na centalno stojalo. Priznam, na začetku niti nisem znal :blush: nekako ni hotel na centralno stojalo pa da ga j*beš.

Objavljeno
Moj tega nima, ročne zavore seveda! :) Zato, ko parkiram, iščem ravnine saj se mi ne ljubi dvigovati maxija na centalno stojalo. Priznam, na začetku niti nisem znal :blush: nekako ni hotel na centralno stojalo pa da ga j*beš.

Jaz sem do sedaj imel večji del maxsije da so usi imeli original tovarniško ročno zavoro (to je odlično za avtomatika pri parkiranju ali pa ustavljanju v hribu), zato sem jo sedaj pri Atlanticu naredil kar sam. Vse druge stvari ima za sodobnega skuterja, ročne pa ne. Škoda, Italjani so zelo uspešni v tehniki za skuterje samo za ročno imajo pa velik minus. Drugo je motor na prestave ko ugasnjenega daš v prvo prestavo in ti kamot stoji na stranski nogi tudi pri nagibu.

Objavljeno
Jaz sem do sedaj imel večji del maxsije da so usi imeli original tovarniško ročno zavoro (to je odlično za avtomatika pri parkiranju ali pa ustavljanju v hribu), zato sem jo sedaj pri Atlanticu naredil kar sam.

Zanimivo. Bi lahko videli kakšno slikco tvoje dodelave tle gor?

Objavljeno

Ko smo že v temi Maxiscooter omenjali izpuhe in tudi Valentin ga je že zamenjal me zanima kaj menite o naslednjih "aftermarket" izpuhih.

Osebnega favorita sicer že imam :blush: (ga izdam na koncu) , vendar me zanima še mnenje ostalih. Letos sicer ne, mogoče pa si drugo leto kaj omislim.

Valentin ko si "dal" gor svojega 4Road , a je potrebno kaj vpisovati v homologacijo? Ali zadostuje izjava (certifikat) proizvajalca da ustreza EU normam?

post-4877-1212079925_thumb.jpg

post-4877-1212079933.jpg

post-4877-1212079946_thumb.jpg

post-4877-1212079959_thumb.jpg

post-4877-1212079970_thumb.jpg

Objavljeno
Zanimivo. Bi lahko videli kakšno slikco tvoje dodelave tle gor?

Modra ročka na levi zavori (ročna). V kolikor je popolne moje lastne izdelave bi rad slišal oceno? :?

Objavljeno

In kako ta hudič deluje? Stisneš zavorno ročko in s tisto modro zadevco stvar zaskočiš?

Objavljeno
In kako ta hudič deluje? Stisneš zavorno ročko in s tisto modro zadevco stvar zaskočiš?

Točno! Kjer leva zavora piovezuje integralni sistem med zadno in spredno zavoro, jo stisneš do konca in s to ročko mehansko zagozdiš zavoro. Enostavo delovanje ter varno pa mislim da še lepotno ne pokvari motorja. L.P.

Objavljeno

Odlična ideja! Se že smukam okoli mojega in gledam kako bi te posnemal :) Saj ni copyright? :naughty:

Objavljeno
Ko smo že v temi Maxiscooter omenjali izpuhe in tudi Valentin ga je že zamenjal me zanima kaj menite o naslednjih "aftermarket" izpuhih.

Osebnega favorita sicer že imam :blush: (ga izdam na koncu) , vendar me zanima še mnenje ostalih. Letos sicer ne, mogoče pa si drugo leto kaj omislim.

Valentin ko si "dal" gor svojega 4Road , a je potrebno kaj vpisovati v homologacijo? Ali zadostuje izjava (certifikat) proizvajalca da ustreza EU normam?

Za skuterje velja enako, kot za motorje. Po naših predpisih ti morajo vpisati v homologacijo. Torej moraš kupiti takega, ki je Street/Road legal.

Objavljeno
Točno! Kjer leva zavora piovezuje integralni sistem med zadno in spredno zavoro, jo stisneš do konca in s to ročko mehansko zagozdiš zavoro. Enostavo delovanje ter varno pa mislim da še lepotno ne pokvari motorja. L.P.

Svetovna zadeva.

A zajla zelo trpi zaradi tega, če je napr. zategnjena par ur ? A je možno, da bi se sčasoma pretegnila zaradi tega in

posledično zmanjšala učinek zaviranja ?

LP

Objavljeno

Jaz imam pa nov skuterček :D ....

post-15774-1212139576_thumb.jpgpost-15774-1212139616_thumb.jpg

ahh... ne, saj nimam. le časa sem imel preveč in sem ga polepil z belo samolepilno folijo. Od daleč še nekako zgleda, od blizu je pa bolj žalost. Pa nič zato, saj lahko dam dol in ponovim vajo in vaja dela mojstra. ;)

P.S.: na prvi slikci sem butl dal prst pred objektiv!

Objavljeno

UUUoooUUUU... unikat!!! :kva1: Na daleč izgleda hudooo :OK:

A to si zato polepil, da bo pasalo h kombinezonu in škornjem ?

Objavljeno
Valentin ko si "dal" gor svojega 4Road , a je potrebno kaj vpisovati v homologacijo? Ali zadostuje izjava (certifikat) proizvajalca da ustreza EU normam?

Pojma nimam. :unsure:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!