Fric Objavljeno November 15, 2006 Opozori Objavljeno November 15, 2006 ja ta z oljem pa se je izkazala za zelo nespametno kr ta olja petrol pa omv to je sam za u skuterje k niso nc predelani pa za tomos seveda. Glede cilindra ce nebodo šle tiste praske dol ga bos mogu mal pobrusit razen ce je aluminijast pol pa upat da se bo dalo spulirat to
Cilindr Objavljeno November 15, 2006 Opozori Objavljeno November 15, 2006 Polini evolution ma...ALU!!(aluminij) PS : ja TTS je zakon olje res dobr=) Kaj pa ce bi z 4-taktolom mesu ...a to nebi blo uredu? ce maze 4 celindre kaj nebo enaga? kwa praute na to?
Fric Objavljeno November 15, 2006 Opozori Objavljeno November 15, 2006 ne to ne pride upoštev zto kr 4 taktna olja niso 100% sinteticna pa sj pr 4taktnih sploh ne mesas olja tko k pr 2taktnih tm ga mors dolit notr u motor pa pol ga na tolk kilometrov neki porabi sam to na kakih 1000 km dodas tko da ne
dj_runner Objavljeno November 15, 2006 Opozori Objavljeno November 15, 2006 Tebi se je skuter pregrel in tega neboš mogel spolirat, daš novi bat pa petarde dalje šlo bo malo slabše ampak šlo bo. Olje pa vzami Valvoline Full synt Castrol TTS preveč saj povzroča
k0ci Objavljeno November 15, 2006 Opozori Objavljeno November 15, 2006 Polini evolution ma...ALU!!(aluminij) PS : ja TTS je zakon olje res dobr=) Kaj pa ce bi z 4-taktolom mesu ...a to nebi blo uredu? ce maze 4 celindre kaj nebo enaga? kwa praute na to? 2T olje zgoreva in se meša v bencin, 4T olje pa ne pride v stik z bencinom in ne zgoreva, se pravi bi ojnico počasi utopil v olju
StArII Objavljeno November 15, 2006 Opozori Objavljeno November 15, 2006 ce ma rise, ga lahko das obnovit, samo pride okol 20k menda..
Zok Objavljeno November 15, 2006 Opozori Objavljeno November 15, 2006 Kaj pa ce bi z 4-taktolom mesu ...a to nebi blo uredu? ce maze 4 celindre kaj nebo enaga? kwa praute na to? vidim da si se vecji knedl ko sm mislu da si :lol1:
k0ci Objavljeno November 15, 2006 Opozori Objavljeno November 15, 2006 cilindr....ti sploh veš razliko v delovanju 4T motorja in 2T motorja :?
sas005 Objavljeno November 15, 2006 Opozori Objavljeno November 15, 2006 a ce je cilinder ALU a rab kej mn ola kukr gusnat? Jst mislm da ne, more isto mazat, al ne? 1,5% mesanca je mal mau cilindr :kva2: : das 4taktn ole pa pr auspuhu kolen spremenis pa bo letu, pol pa sam se polini nalepka, pol je pa noro :yea1: Joke stari, sam f.a.k. Ti pa tud hajend pa org sklopko. Pomoje mas ti mal premal znanja pa ga nisi dobr nastavu. Jst priznam da se nebi upu delat highend
Mopedist Objavljeno November 16, 2006 Opozori Objavljeno November 16, 2006 Z nekaj volje in znanja se da vse naredit .) , če ti je rise naredil (večje) potem ga lakho daš samo še na novo Nicasil-at.
Cilindr Objavljeno November 16, 2006 Opozori Objavljeno November 16, 2006 ne za to nism vedu (kar se olja tice)....glede tega to da se da alu celindr popraut pa sm ze ja =) to ce mas prevec zjebanga nared to... Aja pa se neki moj frend je mau isno evota gor pa te pizdarije sam da je amu 4 race gor auspuh pa mu je potrgal prenose skor takoj.,....
ffaca Objavljeno November 16, 2006 Opozori Objavljeno November 16, 2006 Tebi se je skuter pregrel in tega neboš mogel spolirat, daš novi bat pa petarde dalje šlo bo malo slabše ampak šlo bo. Olje pa vzami Valvoline Full synt Castrol TTS preveč saj povzroča Pregrel?? Glej sej sm naročo nov bat, cilindr je pa reko serviser da se da spolirat. Js bi rad pršu do vzroka zakaj je sploh nastala ta težava kr ko bom dal nov bat notr nočm da spet ribne. Sam da bi zard ola tak hitr ribno?? A pol bolš da dam kako večjo dizo pa bolšo ole??Kok % mešanco ola pa vi predlagate??
Zok Objavljeno November 16, 2006 Opozori Objavljeno November 16, 2006 (popravljeno) ne za to nism vedu (kar se olja tice).... to pomeni da ne ves ne kako dela dvotaktnik, ne kako 4-taktnik. in se spravljas predelovat glih resonancni del avspuha, ki je poleg cilindra najbolj zajeban za predelat... :P Popravljeno November 16, 2006. Popravil Zok
Cilindr Objavljeno November 16, 2006 Opozori Objavljeno November 16, 2006 ne sam mislu sm ole k ole=) pa jst sm itak en 4taktn ole ene parkrat kr direkt zliu u benz k delam mesanco...
k0ci Objavljeno November 16, 2006 Opozori Objavljeno November 16, 2006 sej sm ti povedu, ni ole k ole ole je v glavnem zato da maže, in zmanjšuje trenje, samo 2T olje mora biti še gorljivo oz. mora zgoreti zraven bencina, 4T olje pa ni gorljivo, ker nikoli ne pride v stik z bencinom ali iskro
StArII Objavljeno November 16, 2006 Opozori Objavljeno November 16, 2006 Pregrel?? Glej sej sm naročo nov bat, cilindr je pa reko serviser da se da spolirat. Js bi rad pršu do vzroka zakaj je sploh nastala ta težava kr ko bom dal nov bat notr nočm da spet ribne. Sam da bi zard ola tak hitr ribno?? A pol bolš da dam kako večjo dizo pa bolšo ole??Kok % mešanco ola pa vi predlagate?? glej, spolirat ne more ce so risi noter.. kr bo samo skodo naredo in ne koristi.. blo je premalo olja, preslabo olje in preslaba mesanca.. tankat mores ful sinteticno olje ne pa ono govno od petrola.. jas bi delal okoli 2.5% mesanco do 3%, s tem da z kvalitetnim oljem.. dizo pa preveris tako, da pogledas svecko kaka je (more bit kavno rjava) ce je svetlejsa, je prevec zraka, torej premalo benza, ce je crna prevec benza..
Zok Objavljeno November 16, 2006 Opozori Objavljeno November 16, 2006 ne sam mislu sm ole k ole=) pa jst sm itak en 4taktn ole ene parkrat kr direkt zliu u benz k delam mesanco... hm, najbolj logicna stvar - stevilo cilindrov nima nobene veze. in kot je k0ci povedu, 2T olje mora biti bolje gorljivo, vsebovati mora dodatke proti dimljenju, ne sme tvorit saj (oz. cim manj), dobro se mora mesati z bencinom, za avtomatsko mesanje mora imeti ravno pravslno gostoto, itd... 4T olje mora imeti tocno doloceno viskoznost pri nizki temp, tocno dolocno viskoznost pri visoki temperaturi, mora vsebovati 15 milijonov dodatkov za mazanje, ciscenje, preprecevanje penjenja, oprijemanje povrsin, antioksidante, tri pi*ke materne, v glavnem zahteve so popolnoma razlicne. ah, seveda, 4T olje se modro kadi, in ob gorjenju tvori saje, in to kar konkretno. in ce ze kdaj-pa-kdaj tankas olje za 4T v 2T masino, daj za foro razdri masino, pa poglej kake barve sta bat in glava... ...in bog ne daj da ga veckrat tankas - pol poglej se kolk je zamasen izpusni kanal... ...v vsakem primeru bos presenecen. :) pi es: ja, tud to govorim iz lastnih izkusenj! :blush:
Fric Objavljeno November 17, 2006 Opozori Objavljeno November 17, 2006 bolše za tvoj motor :OK: :OK: :OK:
jhribar1 Objavljeno November 18, 2006 Opozori Objavljeno November 18, 2006 Zanima me če kdo ve, če paše cilinder od btja na tomos 14 m (mašina je enaka APN4 - prisilno hlajenje) Cilinder od btja je 42, a je to preveč a bo delal, če ga ne bom preveč toreral? Kaj pa to, da imam 10 sornik blajerco? Zraven bom dal še bing 18 frgazr-a je vredu, če ga nekak spelem v original airbox od 14ke a je bolše kakšna druga varjanta za zračni filter? Avspuh imam mf cobra. Glede bata - a bi blo ful slabš, če dam rabljen navadn bat not, ki je še kar lep?
Cilindr Objavljeno November 18, 2006 Opozori Objavljeno November 18, 2006 kva pravte na mazzucchelli gred?
StArII Objavljeno November 18, 2006 Opozori Objavljeno November 18, 2006 prakticno ista ko malossi kr tak vlivajo pri istih al kak majo.. v glavnem vredu gred
Fric Objavljeno November 18, 2006 Opozori Objavljeno November 18, 2006 Zanima me če kdo ve, če paše cilinder od btja na tomos 14 m (mašina je enaka APN4 - prisilno hlajenje) Cilinder od btja je 42, a je to preveč a bo delal, če ga ne bom preveč toreral? Kaj pa to, da imam 10 sornik blajerco? Zraven bom dal še bing 18 frgazr-a je vredu, če ga nekak spelem v original airbox od 14ke a je bolše kakšna druga varjanta za zračni filter? Avspuh imam mf cobra. Glede bata - a bi blo ful slabš, če dam rabljen navadn bat not, ki je še kar lep? cilinder od btja gre na apn sam nevem glede bata ce je enak sornik men se zdi da ma bt 2mm vecji sornik k apn glede frgazerj pa je tko da mors sam novo sesalno koleno narest pa bo pa se en filtr nabav pa si zmagu :OK: :OK: :OK:
Cilindr Objavljeno November 18, 2006 Opozori Objavljeno November 18, 2006 OK=) am kaj pa AGIP OLJE???a to je uredu ..=)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se