Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

ja ta z oljem pa se je izkazala za zelo nespametno kr ta olja petrol pa omv to je sam za u skuterje k niso nc predelani pa za tomos seveda. Glede cilindra ce nebodo šle tiste praske dol ga bos mogu mal pobrusit razen ce je aluminijast pol pa upat da se bo dalo spulirat to

Objavljeno

Polini evolution ma...ALU!!(aluminij)

PS : ja TTS je zakon olje res dobr=)

Kaj pa ce bi z 4-taktolom mesu ...a to nebi blo uredu? ce maze 4 celindre kaj nebo enaga? kwa praute na to?

Objavljeno

ne to ne pride upoštev zto kr 4 taktna olja niso 100% sinteticna pa sj pr 4taktnih sploh ne mesas olja tko k pr 2taktnih tm ga mors dolit notr u motor pa pol ga na tolk kilometrov neki porabi sam to na kakih 1000 km dodas tko da ne

Objavljeno

Tebi se je skuter pregrel in tega neboš mogel spolirat, daš novi bat pa petarde dalje šlo bo malo slabše ampak šlo bo. Olje pa vzami Valvoline Full synt Castrol TTS preveč saj povzroča

Objavljeno

Polini evolution ma...ALU!!(aluminij)

PS : ja TTS je zakon olje res dobr=)

Kaj pa ce bi z 4-taktolom mesu ...a to nebi blo uredu? ce maze 4 celindre kaj nebo enaga? kwa praute na to?

2T olje zgoreva in se meša v bencin, 4T olje pa ne pride v stik z bencinom in ne zgoreva, se pravi bi ojnico počasi utopil v olju

Objavljeno

ce ma rise, ga lahko das obnovit, samo pride okol 20k menda..

Objavljeno

Kaj pa ce bi z 4-taktolom mesu ...a to nebi blo uredu? ce maze 4 celindre kaj nebo enaga? kwa praute na to?

vidim da si se vecji knedl ko sm mislu da si :lol1:

Objavljeno

cilindr....ti sploh veš razliko v delovanju 4T motorja in 2T motorja :?

Objavljeno

a ce je cilinder ALU a rab kej mn ola kukr gusnat? Jst mislm da ne, more isto mazat, al ne? 1,5% mesanca je mal mau

cilindr :kva2: : das 4taktn ole pa pr auspuhu kolen spremenis pa bo letu,

pol pa sam se polini nalepka, pol je pa noro :yea1: Joke stari, sam f.a.k.

Ti pa tud hajend pa org sklopko. Pomoje mas ti mal premal znanja pa ga nisi dobr nastavu.

Jst priznam da se nebi upu delat highend

Objavljeno

Z nekaj volje in znanja se da vse naredit .) , če ti je rise naredil (večje) potem ga lakho daš samo še na novo Nicasil-at.

Objavljeno

ne za to nism vedu (kar se olja tice)....glede tega to da se da alu celindr popraut pa sm ze ja =) to ce mas prevec zjebanga nared to...

Aja pa se neki moj frend je mau isno evota gor pa te pizdarije sam da je amu 4 race gor auspuh pa mu je potrgal prenose skor takoj.,....

Objavljeno

Tebi se je skuter pregrel in tega neboš mogel spolirat, daš novi bat pa petarde dalje šlo bo malo slabše ampak šlo bo. Olje pa vzami Valvoline Full synt Castrol TTS preveč saj povzroča

Pregrel?? Glej sej sm naročo nov bat, cilindr je pa reko serviser da se da spolirat. Js bi rad pršu do vzroka zakaj je sploh nastala ta težava kr ko bom dal nov bat notr nočm da spet ribne. Sam da bi zard ola tak hitr ribno?? A pol bolš da dam kako večjo dizo pa bolšo ole??Kok % mešanco ola pa vi predlagate??

Objavljeno (popravljeno)

ne za to nism vedu (kar se olja tice)....

to pomeni da ne ves ne kako dela dvotaktnik, ne kako 4-taktnik.

in se spravljas predelovat glih resonancni del avspuha, ki je poleg cilindra najbolj zajeban za predelat... :P

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

ne sam mislu sm ole k ole=)

pa jst sm itak en 4taktn ole ene parkrat kr direkt zliu u benz k delam mesanco...

Objavljeno

sej sm ti povedu, ni ole k ole

ole je v glavnem zato da maže, in zmanjšuje trenje, samo 2T olje mora biti še gorljivo oz. mora zgoreti zraven bencina, 4T olje pa ni gorljivo, ker nikoli ne pride v stik z bencinom ali iskro

Objavljeno

Pregrel?? Glej sej sm naročo nov bat, cilindr je pa reko serviser da se da spolirat. Js bi rad pršu do vzroka zakaj je sploh nastala ta težava kr ko bom dal nov bat notr nočm da spet ribne. Sam da bi zard ola tak hitr ribno?? A pol bolš da dam kako večjo dizo pa bolšo ole??Kok % mešanco ola pa vi predlagate??

glej, spolirat ne more ce so risi noter.. kr bo samo skodo naredo in ne koristi.. blo je premalo olja, preslabo olje in preslaba mesanca.. tankat mores ful sinteticno olje ne pa ono govno od petrola.. jas bi delal okoli 2.5% mesanco do 3%, s tem da z kvalitetnim oljem.. dizo pa preveris tako, da pogledas svecko kaka je (more bit kavno rjava) ce je svetlejsa, je prevec zraka, torej premalo benza, ce je crna prevec benza..

Objavljeno

ne sam mislu sm ole k ole=)

pa jst sm itak en 4taktn ole ene parkrat kr direkt zliu u benz k delam mesanco...

hm, najbolj logicna stvar - stevilo cilindrov nima nobene veze.

in kot je k0ci povedu, 2T olje mora biti bolje gorljivo, vsebovati mora dodatke proti dimljenju, ne sme tvorit saj (oz. cim manj), dobro se mora mesati z bencinom, za avtomatsko mesanje mora imeti ravno pravslno gostoto, itd...

4T olje mora imeti tocno doloceno viskoznost pri nizki temp, tocno dolocno viskoznost pri visoki temperaturi, mora vsebovati 15 milijonov dodatkov za mazanje, ciscenje, preprecevanje penjenja, oprijemanje povrsin, antioksidante, tri pi*ke materne, v glavnem zahteve so popolnoma razlicne. ah, seveda, 4T olje se modro kadi, in ob gorjenju tvori saje, in to kar konkretno.

in ce ze kdaj-pa-kdaj tankas olje za 4T v 2T masino, daj za foro razdri masino, pa poglej kake barve sta bat in glava... ...in bog ne daj da ga veckrat tankas - pol poglej se kolk je zamasen izpusni kanal... ...v vsakem primeru bos presenecen. :)

pi es: ja, tud to govorim iz lastnih izkusenj! :blush:

Objavljeno

bolše za tvoj motor :OK: :OK: :OK:

Objavljeno

Zanima me če kdo ve, če paše cilinder od btja na tomos 14 m (mašina je enaka APN4 - prisilno hlajenje)

Cilinder od btja je 42, a je to preveč a bo delal, če ga ne bom preveč toreral?

Kaj pa to, da imam 10 sornik blajerco?

Zraven bom dal še bing 18 frgazr-a je vredu, če ga nekak spelem v original airbox od 14ke a je bolše kakšna druga varjanta za zračni filter?

Avspuh imam mf cobra.

Glede bata - a bi blo ful slabš, če dam rabljen navadn bat not, ki je še kar lep?

Objavljeno

prakticno ista ko malossi kr tak vlivajo pri istih al kak majo.. v glavnem vredu gred

Objavljeno

Zanima me če kdo ve, če paše cilinder od btja na tomos 14 m (mašina je enaka APN4 - prisilno hlajenje)

Cilinder od btja je 42, a je to preveč a bo delal, če ga ne bom preveč toreral?

Kaj pa to, da imam 10 sornik blajerco?

Zraven bom dal še bing 18 frgazr-a je vredu, če ga nekak spelem v original airbox od 14ke a je bolše kakšna druga varjanta za zračni filter?

Avspuh imam mf cobra.

Glede bata - a bi blo ful slabš, če dam rabljen navadn bat not, ki je še kar lep?

cilinder od btja gre na apn sam nevem glede bata ce je enak sornik men se zdi da ma bt 2mm vecji sornik k apn glede frgazerj pa je tko da mors sam novo sesalno koleno narest pa bo pa se en filtr nabav pa si zmagu :OK: :OK: :OK:

Objavljeno

OK=)

am kaj pa AGIP OLJE???a to je uredu ..=)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!