Skoči na vsebino

Honda CBR 600


robberrt

Priporočene objave

u madonca jest morm pa motor reklamirat :unsure:, sem vozila mal pred Tamalim pa mela vsaj 2 dcl večjo porabo :eek: .. zna bit da rdeča barva pije več benza :hmm: .... :P sem mogla mal past v moško debato, sej že bežim ven :) .... sam poraba je pa bla okoli 4 l, ker smo šli res na easy svizce gledat in nas je motosila zgrabila sam na P. Giao pa na P. Tonale pa mrbit še na kakem prelazu :rolleyes: ... no povperčje je bilo skulirano ... počitniško ;)

Popravljeno . Popravil kat
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...z mojo RR-ko l.06, pridelam nekako od 170km do 230 km, ko se prižge rezerva :krneki: ...se pravi pribl. od 5,5l do 8l na 100km...mora biti pa ročiča zelo nežna, da gre poraba na 3,7l :grrr :grim ...verjetno pa ni nemogoče...hmm? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem uporabil recept Rude-ta. 100 km, večinoma v 5 in 6 prestavi, redko nad 130 km/h. Poraba 5,5l/100 km. Torej se da. :grim

Vprašanje je le, če je tudi volja... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ta tanova CBRka, mi itak ni prevec vsec, v teh barvah pa se malo manj.. Edino crna mi je pa huda :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej dej, če bi dal iste barve za gsxa, bi ti že pisal kako je suzuki svetlobna leta pred drugimi...

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej dej, če bi dal iste barve za gsxa, bi ti že pisal kako je suzuki svetlobna leta pred drugimi...

Ahaha, zakon :worship:

BTW, Suzukija nimam več :winkiss:

Pač meni so te barve gej, pa kaj :closedeyes: Tudi tanov gixxer mi ni preveč ušeč pa kaj, who cares?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za link simonsi, če sem pa iskala pod cbr600f pa mi nič ni najdu pol mi pa zaklenejo..huh

Kakšne imate izkušnje z cbr600F, a je primeren za manj izkušene motoriste? Položaj je zelo utrujajoč ali??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za link simonsi, če sem pa iskala pod cbr600f pa mi nič ni najdu pol mi pa zaklenejo..huh

Kakšne imate izkušnje z cbr600F, a je primeren za manj izkušene motoriste? Položaj je zelo utrujajoč ali??

Motorček ni preveč divji in tudi ne preveč pohleven. Drža je nekje med SS in športno potovalnim. Ni pretežek za manevriranje na mestu (203 kg pripravljen za vožnjo) in prava igračka za ovinke. Mojo boljšo polovico sem s tem motorjem (CBR 600 FS - razlika z F-ko samo v detajlih) naučil voziti.

LP - Rude

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še en nov lastnik CBR-ke

Na hitro sem dobil hudo dobro ponudbo ki je nisem mogel zavrniti. Od kolega ki je bil drugi lasnik sem kupil CBR 600 f l.1999. Motor ima narejenih 30.000 km (v zadnjih 4 letih 8.000km) , odlično ohranjen v črno sivi barvi. Za njega sem dal 3.000 evr, 200 evr za novo ketno+zabnike+servis, 110 evr za novo prvo gumo Pilot Power in 120 evr za zavarovanje. Ta teden sem naredil 400 km in motor mi je super. Zna vse kar znajo supešpotniki samo mal bolj udobno :naughty: :naughty: Res ne vidim namena RR-ke če ne hodiš na dirkališče tako da je tole res super motorček.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a si že vozil RR?? Sicer je Fka tudi fina igračka ampak ko se pa pelješ z RR je pa to čist druga pesem

Sem se vozil z bratovo ninjo 6-ko in imam veliko kolegov ki skupaj hodimo na ture in sem jih še z ZZR-jem 250 pri "turustični" vožnji dohajal. Če ni ekstremnih pospeševanj ala 0-140 in hitrosti čez 160 kmh me niso nič čakali. Res da se je še meni smilil motor ko sem ga ožemal do konca samo dohajal sem. Pa tudi kakšne fazerke čisto lepo sledijo Ninji in CBR-ki 600 RR in se razlike pokažejo res čisto na koncu v tistem zadnjem procentu.

Tako da za cesto je F zakon. Pa še sopotnica ti je bolj hvaležna :naughty: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako da za cesto je F zakon. Pa še sopotnica ti je bolj hvaležna :naughty: :naughty:

Vem da je zakon ampak tačke so prenizko dol in serijsko razmerje je treba obvezno spremenit ker drugače nikamor ne gre

Soboptnice morjo bit pa doma da nardijo kaj za jest, ker vožnja te kr lepo zmatra :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem da je zakon ampak tačke so prenizko dol in serijsko razmerje je treba obvezno spremenit ker drugače nikamor ne gre

Soboptnice morjo bit pa doma da nardijo kaj za jest, ker vožnja te kr lepo zmatra :whistle:

Ah ne sopotnico je dobr met zraven. To sem že stestiral in bo kar vredu. Do tačk še ne vozim ker je zadnja guma mal stara in sledi spomladi nova pa bomo vidl kako bo takrat. Samo razloži mi kako da motor ne gre?? Meni deluje super. Kaj naj bi bil problem? Končna, pospeški.?.?.? Danes sem se peljal 255 po števcu in je še blo nekaj malega rezerve pa sem bil v eni stari številko preveliki jakni tako da bi z pravilno obleko šel še več. Vem da obstajajo boljši motorji samo zaenkrat bo tole čist super in tudi noben motorist me ne bo kar tako pustil zadaj. Vsaj ne dokler bo vozil v "mejah normale".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah ne sopotnico je dobr met zraven. To sem že stestiral in bo kar vredu. Do tačk še ne vozim ker je zadnja guma mal stara in sledi spomladi nova pa bomo vidl kako bo takrat. Samo razloži mi kako da motor ne gre?? Meni deluje super. Kaj naj bi bil problem? Končna, pospeški.?.?.? Danes sem se peljal 255 po števcu in je še blo nekaj malega rezerve pa sem bil v eni stari številko preveliki jakni tako da bi z pravilno obleko šel še več. Vem da obstajajo boljši motorji samo zaenkrat bo tole čist super in tudi noben motorist me ne bo kar tako pustil zadaj. Vsaj ne dokler bo vozil v "mejah normale".

če so distančniki še na tačkah se kr hitr pride do njih pa če jih ni gor je tudi velika verjetnost :D....da ne govorim o original izpuhom ko nasede še prej :unsure: :krneki:

Končna pri motorju sploh ni pomembna ker vsako tele se zna peljat naravnost. Z original razmerjem je motor preveč len in je trebe preveč šaltat in ga tiščat v obrate. Tako da najboljše je spredaj en zob manj zadaj dva več....boš videl se ti bo zdelo kot da voziš drug motor

Pa potem še izpuh menjaš in luknje med 5500rpm in 7000rpm ne bo več :)

Popravljeno . Popravil Erik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če so distančniki še na tačkah se kr hitr pride do njih pa če jih ni gor je tudi velika verjetnost :D....da ne govorim o original izpuhom ko nasede še prej :unsure: :krneki:

Končna pri motorju sploh ni pomembna ker vsako tele se zna peljat naravnost. Z original razmerjem je motor preveč len in je trebe preveč šaltat in ga tiščat v obrate. Tako da najboljše je spredaj en zob manj zadaj dva več....boš videl se ti bo zdelo kot da voziš drug motor

Pa potem še izpuh menjaš in luknje med 5500rpm in 7000rpm ne bo več :)

Izpuh je že doma Skorpion samo cev dobim jutr novo ker ne stoji lepo na motrju. Ampak samo lonec nevem če bo dol kakšno razliko razen zvoka. Da je okoli 6.000 malo lukje sem opazil samo se ne občuti močno ali pa ga pač voziš nižje ali višje. Razmerje mi je pa zaenkrat čist OK.

Zaenkrat bo dost sledi pa še kakšna slikca pa mogoče kakšni novi občutki po kakšnih 1.000 km :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izpuh je že doma Skorpion samo cev dobim jutr novo ker ne stoji lepo na motrju. Ampak samo lonec nevem če bo dol kakšno razliko razen zvoka. Da je okoli 6.000 malo lukje sem opazil samo se ne občuti močno ali pa ga pač voziš nižje ali višje.

z izpuhom se že kr pozna pa še vsaj čuje se da gre nekdo :rolleyes:

drugače pa srečno vožnjo in obilo užitkov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Erik, dodal bi le to, da je 1 zob manj spredaj IN 2 zoba več zadaj IMHO preveč. Ali eno ali drugo, razlika bo v vsakem primeru občutna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še en nov lastnik CBR-ke

Res ne vidim namena RR-ke če ne hodiš na dirkališče tako da je tole res super motorček.

Ja, ali pa če hočeš uživati v vožnji brez sopotnika, za katerega na tem motorju res ni prostora :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za link simonsi, če sem pa iskala pod cbr600f pa mi nič ni najdu pol mi pa zaklenejo..huh

Kakšne imate izkušnje z cbr600F, a je primeren za manj izkušene motoriste? Položaj je zelo utrujajoč ali??

Kot vidim imaš FZ6-N. Sam sem imel prej FZ6-S in po 12.000 km sem prešaltal na CBR 600 F. Že na prvi vožnji se mi je smejalo do ušes. To je v mnogih vidikih precej boljši motor kot FZ6. Razlika je predvsem v prožnosti motorja, saj se lahko CBR-a pelje že z 4.000 obrati, kjer je FZ6 še čisto mrtva. Poleg tega je menjalnik občutno bolj mehak in natančen. Ker gre za drug stil motorja je jasno, da so tudi zavore na CBR-ki boljše.

Je pa položaj za krmilom precej bolj športen in po mojem mišljenju se je treba vsakega motorja navaditi in pridobiti "kondicijo" za sedenje na določenem motorju. Sedaj po 5.000 km nimam več težav z držo, imam pa nekoliko več težav z zapestji (bo treba delat vaje za zapestji).

V ovinke se CBR-a pelje kot pesem, poleg tega pa lahko vzmetenje nastavljaš po svoji želji, česar pri FZ6 ne moreš (razen napetosti zadnje vzmeti). Tega sicer še nisem probaval, bom pa verjetno enkrat naslednje leto na kakšnem Marofu.

Na mestu je še opozorilo, da je CBR-ka mnogo manj okretna na mestu kot FZ6. Ima precej manjši rajdni krog. Vaje na Maksi delavnicah sem z FZ6 z lahkoto delal, s CBR-ko pa sem imel probleme pri vožnji okoli ovir in pri osmici. Ampak smo skupaj z Maksi fanti :worship: tudi te elemente zvadili.

Kar se porabe tiče (si spraševala v zaklenjeni temi), se giblje med 5,5 in 7,5l/100 km. Ko se enkrat navadiš, da ti ni treba vedno siliti motor v obrate (kot je to pri FZ6), se poraba precej zmanjša.

Razlika v moči med FZ6 in CBR 600 F ni tako velika, da je začetnik navajen na FZ6 ne bi mogel prebaviti. Kar se motorja tiče se mi zdi motor od CBR-ke in njegov režim delovanja še celo bolj primeren za začetnika kot od FZ6.

Glede na to, da imaš sedaj naked varianto, moraš računati, da te kombinacija šipce in po mojem izvrstnega motorja z lahkoto na avtocesti poženeta do 200 km/h. Da se ne prestrašiš ko pogledaš na LCD... :whistle:

Popravljeno . Popravil marko55
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Na mestu je še opozorilo, da je CBR-ka mnogo manj okretna na mestu kot FZ6. Ima precej manjši rajdni krog.

...

Verjetno ima CBR večji rajdni krog.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!