Skoči na vsebino

Honda CBR 600


robberrt

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...

Koliko vam kaj žrejo vaše CBR-ke?? Mogoče je to zato ker sem imel prej ZZR-ja 250 ki mi je žru cca 5l/100km samo meni se zdi poraba pri moji F-ki letnik 1999 mal velika. Z tankom delam cca 230-240 km in zadnji tank sem zračunal porabo okoli 7,5l/100km. A je to normalno?? Toliko žre fotru VFR-ka 800 pa povsod berem kako folk jambra da kao preveč pije. Res da se vozim dokaj športno samo vseno sem pričakoval porabo vsaj pod 7l.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko vam kaj žrejo vaše CBR-ke?? Mogoče je to zato ker sem imel prej ZZR-ja 250 ki mi je žru cca 5l/100km samo meni se zdi poraba pri moji F-ki letnik 1999 mal velika. Z tankom delam cca 230-240 km in zadnji tank sem zračunal porabo okoli 7,5l/100km. A je to normalno?? Toliko žre fotru VFR-ka 800 pa povsod berem kako folk jambra da kao preveč pije. Res da se vozim dokaj športno samo vseno sem pričakoval porabo vsaj pod 7l.

O tem smo že veliko govorili (ene 10 strani nazaj). Meni F-ka 2004 pije od 5,5 - 7,5 l/100 km, odvisno od režima delovanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko vam kaj žrejo vaše CBR-ke?? Mogoče je to zato ker sem imel prej ZZR-ja 250 ki mi je žru cca 5l/100km samo meni se zdi poraba pri moji F-ki letnik 1999 mal velika. Z tankom delam cca 230-240 km in zadnji tank sem zračunal porabo okoli 7,5l/100km. A je to normalno?? Toliko žre fotru VFR-ka 800 pa povsod berem kako folk jambra da kao preveč pije. Res da se vozim dokaj športno samo vseno sem pričakoval porabo vsaj pod 7l.

meni je 2001 FS pila z original izpuhom od 7 do 8,vcasih tudi manj,....po zmontiranem komplet akrapotu se je poraba prvi dan na mobiju dvignla na 9,drugi dan nna 9,5 :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sem tut mal počekiral staro debato. Pol se pravi je to čist normalno. Posebaj pri moji vožnji ki je res kar športna. Pa še Scorpiončka mam gor pa mal bolj z veseljem navijam gas. :evilgrin: :evilgrin: Bomo pač mal več tankal ampka tako je. Mal me samo moti ker je tank kar hitro prazen. Lepo bi bilo če bi lahko neredil 300km in več z enim tankom. Z ZZR-jem sem prišel na Krk in domov brez tankanja :rolleyes: :rolleyes: (cca 340km). Tega bo treba očitno v kočevju takat in na poti nazaj že spet. Ampak se splača :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zase vedno pravim, da sem z vsakim motorjem, tudi s CBR-ko delal in delam lepo (nikoli ne navijam hladnega, redna kontrola in spremljanje porabe olja, servisi na 5000 do 5500 prevoženih km...), kljub temu pa ga ne šparam :hmm: .

Povedati hočem, da porabe - 9 ali celo več litrov moja sigurno ni koli videla, pa kljub temu ne vozim počasi, niti ji ne prihranim veliko obratov, ko sem za to razpoložen. Moja poraba se giba do 6,5 - 7,5l. Priznam pa, da nisem posebej pozoren na porabo, ker če bi mi bilo merilo poraba goriva, sigurno ne bi vozil motorja, ampak bi se poleti naokoli vozil z VW Tdi in bi se pri lokalnem šanku hvalil, da mi porabi manj kot 1,5 l na 100 km. :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najverjetneje je že bilo govora o tem, in sicer o tem ali vam cbr popije kaj olja, in če ja, koliko? Na koliko ga dolivate? Od nekaterih sem slišal, da olja sploh ne bi smela nič piti. :unsure:

Hvala za odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cbr 600 rr 2005: preko originalnega izpuha je od lonca do krivin nekakšna pločevina preko kot zaščita da se vse skupaj preveč ne pregreje... zdaj sem kupil DPM racing kit in ta zaščita ne paše preko tega izpuha... zdaj pa ne vem če lahko dam brez nje ali bo vse skupaj prevroče? ne bi rad da mi stopi kable in kakšne plastike... dobite še sliko kmalu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cbr 600 rr 2005: preko originalnega izpuha je od lonca do krivin nekakšna pločevina preko kot zaščita da se vse skupaj preveč ne pregreje... zdaj sem kupil DPM racing kit in ta zaščita ne paše preko tega izpuha... zdaj pa ne vem če lahko dam brez nje ali bo vse skupaj prevroče? ne bi rad da mi stopi kable in kakšne plastike... dobite še sliko kmalu :)

post-10915-1193781922_thumb.jpgpost-10915-1193781918_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cbr 600 rr 2005: preko originalnega izpuha je od lonca do krivin nekakšna pločevina preko kot zaščita da se vse skupaj preveč ne pregreje... zdaj sem kupil DPM racing kit in ta zaščita ne paše preko tega izpuha... zdaj pa ne vem če lahko dam brez nje ali bo vse skupaj prevroče? ne bi rad da mi stopi kable in kakšne plastike... dobite še sliko kmalu :)

Te pločevine ne rabiš oz. sploh ne paše več zraven. Prirediti pa sem morala tudi majhno plastiko, ki je na izpuhom :rolleyes:

post-2183-1193813478_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno vprašanje

misli presedlat iz z-eja na cbr-ko, in me zanima če je taka razlika v tehniki in ostalem, da se splača kupit novejši letnik za večjo ceno?

mislim pa na cbr-ko letnik 03,05 ali 07

pa še eno uprašanje :rolleyes:

ko sem se usedu na ninjo o4 l. se mi je zdel položaj voznika precej na balanci napram cbr-ki 03 l,

na forumu pa sem zasledil da ima ninja najbol ugoden položaj :?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno vprašanje

misli presedlat iz z-eja na cbr-ko, in me zanima če je taka razlika v tehniki in ostalem, da se splača kupit novejši letnik za večjo ceno?

mislim pa na cbr-ko letnik 03,05 ali 07

pa še eno uprašanje :rolleyes:

ko sem se usedu na ninjo o4 l. se mi je zdel položaj voznika precej na balanci napram cbr-ki 03 l,

na forumu pa sem zasledil da ima ninja najbol ugoden položaj :?

lp

ninja je najbolj sportna in nikakor ne drzi da ima najbolj ugoden polozaj, kar se pa tice 600 klase letnika 07 ti pa lahko zagotovim da ima honda najboljsi polozaj (ce si velik do 180cm), ali pa suzuki.. odvisno od tvoje konstrukcije. Menim, da se splaca kupit novejsi letnik, sploh ce bos motor imel dalj casa.

Pa dober nakup!! ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh to kr nekaj pišejo da ma najbolj ugoden položaj :) to se ne da določit, vsakemu je bolj ugoden drug položaj in ni idealnega motorja :) jaz imam cbr 05 in morem rečt da sem zelo zadovoljen :) v primerjavi z modelom 03 ima kar nekaj izboljšanih komponent kot so usd vilice, boljše zavorne čeljusti, lepši izpuh, lepšo masko spredaj in lepše barvne kombinacije :) čeprav to je vse stvar okusa :) 07 pa je še izboljšana... nekaj lažja, nekaj manjša in posledično bolj okretna pa tudi 3 konje naj bi bi imela več :) prava igračka torej :) sam se odloči koliko ti dopuščajo finančne možnosti in kaj ti je bolj všeč :) ni pa tako velikih razlik da bi ena bila slaba druga pa oh in ah :) vse so dobre in vse delajo brez problemov :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno vprašanje

misli presedlat iz z-eja na cbr-ko, in me zanima če je taka razlika v tehniki in ostalem, da se splača kupit novejši letnik za večjo ceno?

mislim pa na cbr-ko letnik 03,05 ali 07

pa še eno uprašanje :rolleyes:

ko sem se usedu na ninjo o4 l. se mi je zdel položaj voznika precej na balanci napram cbr-ki 03 l,

na forumu pa sem zasledil da ima ninja najbol ugoden položaj :?

lp

mah to odvisno od posameznika, jaz sem kar visok (188cm) in mi položaj na 04 ninji odgovarja, naredil sem 750 km, najdlje časa na motorju pa sem bil kakšne 2, 3 ure, pa ni blo sledu o kakšnih bolečinah v križu, sklepih itd...vse je odvisno od posameznika, kolk je gibčn itd...no če maš slučajno kakšne zdravstvene težave s sklepi ali križom, pa si verjetno ne boš kupil cestaka....drugač pa razne buče, da te na cestaku začne bolet križ pa nevemkaj so neresnične, ali pa to pišejo tisti ko so že totalno zaroštani, taki si pač naj ne kupujejo cestakov...jaz sem do zdaj od 600-k ss sedel in se malo peljal tudi na cbr 600rr od čamaca in mi je tudi bil čist kul položaj, je pa res da je pri teh motorjih športna drža, včasih mogoče edino zapestja malo trpijo, sploh po kakšnem spustu, drugač pa ne bi smel met težav, razn če maš zdravstvene težave....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ninja je najbolj sportna in nikakor ne drzi da ima najbolj ugoden polozaj, kar se pa tice 600 klase letnika 07 ti pa lahko zagotovim da ima honda najboljsi polozaj (ce si velik do 180cm), ali pa suzuki.. odvisno od tvoje konstrukcije. Menim, da se splaca kupit novejsi letnik, sploh ce bos motor imel dalj casa.

Pa dober nakup!! ;)

ja velik sm 185 cm

novejši letniki se mi zdijo predragi

bol je dilema med 2003 in 2005

za tist dnar bi si rajš kupu recimo plastike za na pisto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja velik sm 185 cm

novejši letniki se mi zdijo predragi

bol je dilema med 2003 in 2005

za tist dnar bi si rajš kupu recimo plastike za na pisto

potem rajš uzem 2005, že zarad USD vilc k zgleda 1000x lepš kokr 2003 .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za tist dnar bi si rajš kupu recimo plastike za na pisto

nepobarvane poliestre dobiš komplet za hondo že za okrog 250€, za ta denar niti racing gum ne dobiš, tako da pri nakupu motorja se ne oziraj ravno na poliestre :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!