Petzl Objavljeno December 30, 2007 Deli Objavljeno December 30, 2007 (popravljeno) Ketnco, če se ne motim.. Poglej u User`s Manual, pomoje piše na koliko km je predvidena menjava :) tocno tako, ketnco ma.. in ta ketna sluzi za pogon odmicnih gredi (ki jih zene glavna gred preko te ketne) Popravljeno December 30, 2007. Popravil Langus Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dinotti Objavljeno December 30, 2007 Deli Objavljeno December 30, 2007 Aha to je tista ketnca,ki pri določenih obratih se začne oglašati,ropotati?nimam users manuala :unsure: .Je kdo že to menjal.je komu že motor zaribal zaradi tega? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Matex_46 Objavljeno December 30, 2007 Deli Objavljeno December 30, 2007 Aha to je tista ketnca,ki pri določenih obratih se začne oglašati,ropotati?nimam users manuala :unsure: .Je kdo že to menjal.je komu že motor zaribal zaradi tega? Določenih obratih? Lahko poveš pri katerih približno (območje)? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Fingi_ Objavljeno December 30, 2007 Deli Objavljeno December 30, 2007 Motor ti zaradi te ketnce zaribati ne more, lahko ti pa zabije ventile.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Petzl Objavljeno December 30, 2007 Deli Objavljeno December 30, 2007 Aha to je tista ketnca,ki pri določenih obratih se začne oglašati,ropotati?nimam users manuala :unsure: .Je kdo že to menjal.je komu že motor zaribal zaradi tega? ketnca ne ropota ampak napenjalec (sponar) le-te. motor zacne spuscati cudne zvoke tam nekje okrog 4000rpm, zarad tega motor ne more zaribat ampak je priporocljivo da se stvar zamenja (stane cca 60eur) in baje je zamenjava enostavna.. sam ga nisem se menjal. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Erik Objavljeno December 30, 2007 Deli Objavljeno December 30, 2007 (popravljeno) ketnca ne ropota ampak napenjalec (sponar) le-te. motor zacne spuscati cudne zvoke tam nekje okrog 4000rpm, zarad tega motor ne more zaribat ampak je priporocljivo da se stvar zamenja (stane cca 60eur) in baje je zamenjava enostavna.. sam ga nisem se menjal. to je hiba CBRe in ni treba nujno menjat....pač kupiš en športni lonec in ta preglasi ta šponar :D Popravljeno December 30, 2007. Popravil Erik Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno December 30, 2007 Deli Objavljeno December 30, 2007 (popravljeno) Aha to je tista ketnca,ki pri določenih obratih se začne oglašati,ropotati?nimam users manuala :unsure: .Je kdo že to menjal.je komu že motor zaribal zaradi tega? teh motorjev sploh nimaš kej šlatat tam noter.. nekje na 25.000 se štela ventile in to je to..vsaj pri suzukiju je tako.. servis kot je predvideno v navodilih, ketno mazat in vsake toliko očistit in je. drugače pa je približna življenska doba verige in zobnikov cca 20.000 km.. pri enih več pri drugih manj-spet odvisno od uporabe in vzdrževanja.. če sem se pri čem zmotil pa popravite Popravljeno December 30, 2007. Popravil biker77 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Petzl Objavljeno December 30, 2007 Deli Objavljeno December 30, 2007 to je hiba CBRe in ni treba nujno menjat....pač kupiš en športni lonec in ta preglasi ta šponar :D hja, nujno ni je pa priporocljivo... si se vprasal zakaj ropota? ker popusti tist fedr v sponarju in posledicno zadeva niha in pride do "obrabe" oz. majhnih opilkov ki se v koncni fazi znajdejo v agregatu kar pa negativno vpliva na mazalne lastnosti lezajev Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dinotti Objavljeno December 30, 2007 Deli Objavljeno December 30, 2007 Kako se pa lahko znajdejo v cilindru,če je ketnca in šponar zunaj cilindra?Ima kdo users manual va pdf ali kaki drugi obliki?Kje kupujete material naugodneje? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno December 30, 2007 Deli Objavljeno December 30, 2007 Kako se pa lahko znajdejo v cilindru,če je ketnca in šponar zunaj cilindra?Ima kdo users manual va pdf ali kaki drugi obliki?Kje kupujete material naugodneje? ker se ketnca, šponar, menjalnik, sklopka mažejo z istim oljem kot cilindri, filter pa čist vseh pizdarij ne odstrani Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MarduK Objavljeno December 30, 2007 Deli Objavljeno December 30, 2007 Kako se pa lahko znajdejo v cilindru,če je ketnca in šponar zunaj cilindra?Ima kdo users manual va pdf ali kaki drugi obliki?Kje kupujete material naugodneje? Zdele si pa ustrelu mim...za novoletno branje ti priporočam kakšno knjigo iz zbirke kako deluje...;) eMule ima users manual, eBay pa dele... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dinotti Objavljeno December 30, 2007 Deli Objavljeno December 30, 2007 Ne mi zamert ampak vsega tudi ne znam.To je pomoje,ker mešam tehniko iz avtomobila,ki ima glavni jermen zunaj cilindrov. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Petzl Objavljeno December 30, 2007 Deli Objavljeno December 30, 2007 Ne mi zamert ampak vsega tudi ne znam.To je pomoje,ker mešam tehniko iz avtomobila,ki ima glavni jermen zunaj cilindrov. Ja, tukaj so nekateri stvari malo drugace izvedene... ce te kar zanima ti kar vprasaj ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gebre Objavljeno December 30, 2007 Deli Objavljeno December 30, 2007 hja, nujno ni je pa priporocljivo... si se vprasal zakaj ropota? ker popusti tist fedr v sponarju in posledicno zadeva niha in pride do "obrabe" oz. majhnih opilkov ki se v koncni fazi znajdejo v agregatu kar pa negativno vpliva na mazalne lastnosti lezajev Tud priporočljivo ni :) ves hec je na tem, da samo mal ropota. Svojo nalogo pa opravla ravnotako. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno December 30, 2007 Deli Objavljeno December 30, 2007 Ne mi zamert ampak vsega tudi ne znam.To je pomoje,ker mešam tehniko iz avtomobila,ki ima glavni jermen zunaj cilindrov. Ti samo vprašaj in ti razložimo.Imamo pri avtih 3-vrste jermenov in sicer 1.) Klinasti jermen za pogon raznih agregatov npr.vodna črpalka,alternator,klima,hidravlična črpalka servo volana. 2.) Mikro jermen(različni debelin in širin)za pogon; vse goraj navedeno 3.) Pa je zobati jermen ki služi za krmiljenje in delovanje motorja razen odmičnnih gredi poganja tudi razne črpalke ni pa nujno odvisno od izvedbe motorja in tipa vozila. 4.)pa bi bil pogonski jermem uporablja se tudi pri določenih motorjih namesto ketne in pri vseh variomatikih. Pri večini motorjev ni nobenega jermena so pa izjeme Npr.BMW-ji boxerji imajo mikro jermen,ki se mora zamenjati na vsakih 40K kil.potem ima npr.zobati jermem Monh z oplovim motorjem in tudi nekateri Ducattiji.Pogoski jermen pa ima spet BMW,nekateri Harleyi,Bull itd.Če sem katerega pozabil me popravite. :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno December 30, 2007 Deli Objavljeno December 30, 2007 Še par stvari bom napisal o ketnici v motorju za pogon odmične gredi.Namreč ko enkrat zaslišimo da ropota ketnica in ima motor precej kilometrov je nujno razdreti motor kajti najbolje je zamenjati ne samo ketnico ampak tudi zobnike in šponer.Ponavadi če motor še nima tako veliko kilometrov zadostuje samo zamenjava šponerja seveda ,če se ga da odzunaj odvit in zamenjat,sicer pa je najbolje demontirat mašino in jo razdreti. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Petzl Objavljeno December 30, 2007 Deli Objavljeno December 30, 2007 (popravljeno) Tud priporočljivo ni :) ves hec je na tem, da samo mal ropota. Svojo nalogo pa opravla ravnotako. in kaj pol po tvoje "mal ropota?" Popravljeno December 30, 2007. Popravil Langus Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gebre Objavljeno December 30, 2007 Deli Objavljeno December 30, 2007 Na funkcijo čist nič ne vpliva, drugače bi 90% cbr shodilo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Petzl Objavljeno December 30, 2007 Deli Objavljeno December 30, 2007 Na funkcijo čist nič ne vpliva, drugače bi 90% cbr shodilo. ce nekej ropota se nekej nekam udarja ane? in posledicno nastajajo majhni opilki ki padajo v masino.. kolk to vpliva je pa vprasanje.. dolgorocno ma sigurno ksne posledice.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dinotti Objavljeno December 31, 2007 Deli Objavljeno December 31, 2007 Danes sem temeljito ogledoval motor ina opazil,da je med pokrovom sklopke in bloka motorja črn silikon!Logika mi pove,da je motor bil odpiran,vendar mi je kolega rekel,da je to orginal.Sedaj me pa zanima kako je pri vaših CBr-ah??Prilagam še slikco.se opravičujem za kvaliteto,je slikano z gsm-foto. Tam kjer manjka malo silikona sem sam z rokami odstranil.Res je pa ,,da sm podoben silikon opazil tudi med karterjem in blokom in na drugi strani motorja. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bna Objavljeno December 31, 2007 Deli Objavljeno December 31, 2007 (popravljeno) meni pa,logika pove da je bila menjana sklopka ali potisni ležaj , kolikor jaz vem mora tukaj biti tesnilo ne pa masa za tesnenje . Popravljeno December 31, 2007. Popravil bna Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dinotti Objavljeno December 31, 2007 Deli Objavljeno December 31, 2007 Točno tako,jz tudi tako mislim.Vas je veliko že menjalo sklopko,ležaj na omenjenem motorju? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Januar 1, 2008 Deli Objavljeno Januar 1, 2008 Pri pokrovu sklopke ponavadi pride tesnilo, je pa tesnilna pasta večkrat že v originalu uporabljena za blok motorja, torej tam kjer je mašina združena po sredini. Ne vem pa kako je pri CBR, bodo povedali lastniki. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dinotti Objavljeno Januar 1, 2008 Deli Objavljeno Januar 1, 2008 Točno tako.Zgleda,daje biu pokrov sklopke odprt.Nakaj je bilo menjano. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dinotti Objavljeno Januar 1, 2008 Deli Objavljeno Januar 1, 2008 (popravljeno) še eno vprašanje :rolleyes: Kako pridem do zračnega filtra?Je potrebno tank odstranit? Popravljeno Januar 1, 2008. Popravil Dinotti Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se