Skoči na vsebino

Honda CBR 600


robberrt

Priporočene objave

ja velik sm 185 cm

novejši letniki se mi zdijo predragi

bol je dilema med 2003 in 2005

za tist dnar bi si rajš kupu recimo plastike za na pisto

Če se misliš po pisti preganjat, potem sigurno 05 model. Poliestri so pa res poceni, sploh če jih niti ne bi barval.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mah to odvisno od posameznika, jaz sem kar visok (188cm) in mi položaj na 04 ninji odgovarja, naredil sem 750 km, najdlje časa na motorju pa sem bil kakšne 2, 3 ure, pa ni blo sledu o kakšnih bolečinah v križu, sklepih itd...vse je odvisno od posameznika, kolk je gibčn itd...no če maš slučajno kakšne zdravstvene težave s sklepi ali križom, pa si verjetno ne boš kupil cestaka....drugač pa razne buče, da te na cestaku začne bolet križ pa nevemkaj so neresnične, ali pa to pišejo tisti ko so že totalno zaroštani, taki si pač naj ne kupujejo cestakov...jaz sem do zdaj od 600-k ss sedel in se malo peljal tudi na cbr 600rr od čamaca in mi je tudi bil čist kul položaj, je pa res da je pri teh motorjih športna drža, včasih mogoče edino zapestja malo trpijo, sploh po kakšnem spustu, drugač pa ne bi smel met težav, razn če maš zdravstvene težave....

jaz glih nisem zarostan pa me je na rski do krka pa nazaj pa drugic do grobnika pa nazaj,ze kr malo zacel bolet kriz,...pa ni odvisno kak dolgo sedis na motorju(ko si napiso 2,3 ure)...vazno je tud kak se vozis,ce samo po mestu je malo drugac kot pa ce je hitrejsa in napornejsa voznja,....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz glih nisem zarostan pa me je na rski do krka pa nazaj pa drugic do grobnika pa nazaj,ze kr malo zacel bolet kriz,...pa ni odvisno kak dolgo sedis na motorju(ko si napiso 2,3 ure)...vazno je tud kak se vozis,ce samo po mestu je malo drugac kot pa ce je hitrejsa in napornejsa voznja,....

pri hitri naporni vožnji tako ali tako čez čas postaneš utrujen, če pa je že telo v odlični pripravljenosti pa ti po določenem času zanesljivo začne upadati koncentracija in zaradi tega več ni vožnja enaka... ampak še bolj pa te pomoje na cestaku utrudi vožnja skozi mesto ;) zato pa jaz nikoli z motorjem ne zaidem v mesto, ker mi ni hujšega kot biti cel čas naslonjen na zapestjih in viseti na sklopki pa se ne moreš peljat tako kot bi se rad pa še vsi semaforji itd... :) ali dirkališče ali pa ceste izven naselja :P

Popravljeno . Popravil Čamac
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko mate že of topic zadevo... kak se znebit mravlincov na zapestjih med furo?

malo spusti roke z belance pa jih stresi :P pa ne na silo držat belance ampak lepo z občutkom pa sproščeno vozit :)

Popravljeno . Popravil Čamac
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

malo spusti roke z belance pa jih stresi :P pa ne na silo držat belance ampak lepo z občutkom pa sproščeno vozit :)

Se mi vid da sm začetnik, bom probal bolj sproščeno.

post-300-1194042698_thumb.jpg :grim

Ne vem če bo to dost, mam celo mravljišče gor :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja preveč sloniš na rokah, probaj se z hrbtnimi mišicami držat pokonci, in balanco čisto na rahlo držat....sploh pa drža na cbr F še ni tak problem :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, glede izbire med modeli 03, 05, 07:

-sam vozim o3, pa moram rečt, da ko se probal o5 res da nisem nekakšen strokovnjak a, nisem opazil bistvene razlike. Morda so zavore za odtenek "boljše" (primejo bolj On/Off), je pa tudi res, da je imela ta obute Diablo SC gume, sam pa ponavadi vozim Dunlop, pa me lahko zato občutek vara. O performansih nisem čutil razlike (1ks, nekaj g manj,..), bi pa pohvalil prve vilice - a ob enem moram povedat, da jih je imel lastnik drugače nastavljene, kot jih imam jaz na svoji. Na ostalo nebi mogu nič konkretnega rečt, ker je bila posoja prekratka...

Priporočam pa, da seveda kupiš čim novejšo ->07 (08).

Ko mate že of topic zadevo... kak se znebit mravlincov na zapestjih med furo?

Vzrokov za to je lahko več:

-preveč se naslanjaš na roke (ali zaradi visoke telesne višine, navade,....) in pritiskaš na živec, ki poteka na dlani mimo kit palca/kazalca,

-prevelik si za svoj moped,

-lahko je problem v zapestju (spet je vzrok v naslonu),

-imaš živec bližje površju dlani in je ta tako bolj izpostavljen obremenitvam.

Omenjene simptome lahko odpraviš na več načinov:

-kot je bilo že omenjeno, z treningom hrbtnih mišic,

-da se vsedeš bližje tanku in pelješ bolj pokonci,

-da se med vožnjo nasloniš bolj na del dlani proti mezincu,

-da zamenjaš motor,

-kupiš (pod)rokavice z gelom na dlani (podobne, kot jih imajo kolesarji) - to je po moje najboljša metoda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za vse odgovore. Bom pa probal s kakšnimi vajami za hrbet, itak že delam par vaj, tak da mi ne bo težko še eno ali dve dodat :). Sicer pa mislim da bo kilometrina naredila svoje in se bom počasi navadil. Prvi S motor, treba mal potrpet za užitek.

Popravljeno . Popravil The_Punisher
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, glede izbire med modeli 03, 05, 07:

-sam vozim o3, pa moram rečt, da ko se probal o5 res da nisem nekakšen strokovnjak a, nisem opazil bistvene razlike. Morda so zavore za odtenek "boljše" (primejo bolj On/Off), je pa tudi res, da je imela ta obute Diablo SC gume, sam pa ponavadi vozim Dunlop, pa me lahko zato občutek vara. O performansih nisem čutil razlike (1ks, nekaj g manj,..), bi pa pohvalil prve vilice - a ob enem moram povedat, da jih je imel lastnik drugače nastavljene, kot jih imam jaz na svoji. Na ostalo nebi mogu nič konkretnega rečt, ker je bila posoja prekratka...

Priporočam pa, da seveda kupiš čim novejšo ->07 (08).

Vzrokov za to je lahko več:

-preveč se naslanjaš na roke (ali zaradi visoke telesne višine, navade,....) in pritiskaš na živec, ki poteka na dlani mimo kit palca/kazalca,

-prevelik si za svoj moped,

-lahko je problem v zapestju (spet je vzrok v naslonu),

-imaš živec bližje površju dlani in je ta tako bolj izpostavljen obremenitvam.

Omenjene simptome lahko odpraviš na več načinov:

-kot je bilo že omenjeno, z treningom hrbtnih mišic,

-da se vsedeš bližje tanku in pelješ bolj pokonci,

-da se med vožnjo nasloniš bolj na del dlani proti mezincu,

-da zamenjaš motor,

-kupiš (pod)rokavice z gelom na dlani (podobne, kot jih imajo kolesarji) - to je po moje najboljša metoda.

mislim da bo kar o5 letnik

v italiji bi ga dobil recimo za kakih 5000 evrov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ideja kaj počet,ko bo sneg zapadel :krneki:

Čeprav se mi zdi,da je to 1000

uuu to pa je veselica :worship:

drugače pa je 1000 ja

Popravljeno . Popravil Čamac
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi mi lahko svetovali kako naj naredim nosilec za tablico na Hondi CBR 600 RR. Prosim, da opišete čim več možnih idej.

Fotke so priporočljive, če imate sami kako predelano.

Hvala za odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi mi lahko svetovali kako naj naredim nosilec za tablico na Hondi CBR 600 RR. Prosim, da opišete čim več možnih idej.

Fotke so priporočljive, če imate sami kako predelano.

Hvala za odgovore.

bova midva kar po PM-jih ali msnju nadaljevala, jaz sem si ravno pred kratkim naredil nosilec, imam pa še enega rizominega doma če boš rabil... idej je veliko, se slišiva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene zanima, ce kdo ve kje bi mi lahko naredli se en kluc(ker sem v mbju dal delat,pa ni prebralo kode na napravi,navadni pa ne dela)....na servisu dvomim da bi mi lahko naredli,ker nimam kode za kluc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene zanima, ce kdo ve kje bi mi lahko naredli se en kluc(ker sem v mbju dal delat,pa ni prebralo kode na napravi,navadni pa ne dela)....na servisu dvomim da bi mi lahko naredli,ker nimam kode za kluc

Trgomoto KK - prek papirjev (mogoce), AS Domžale LJ - prek papirjev, testerja,.. (sigurno)

Kolk pa pride izdelava duplikata ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trgomoto KK - prek papirjev (mogoce), AS Domžale LJ - prek papirjev, testerja,.. (sigurno)

Kolk pa pride izdelava duplikata ?

jaz sem za brez kode dal 6€....s kodo je 36€,samo na mojem klucu ni kode prebralo....bom poklical malo po omenjenih pa sporocim,ce zvem kaj koristnega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej blage. Meni je bilo rečeno, da če hočem naredit še en ključ, moram iti do AS-a s tisto malo ploščico (gori so vgravirane cifre), ki jo imaš obešeno na ključih (če jo še imaš). Drugače naj se ne bi dalo, mal pokliči v AS, drugega ti ne morem rečt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej blage. Meni je bilo rečeno, da če hočem naredit še en ključ, moram iti do AS-a s tisto malo ploščico (gori so vgravirane cifre), ki jo imaš obešeno na ključih (če jo še imaš). Drugače naj se ne bi dalo, mal pokliči v AS, drugega ti ne morem rečt.

jaz sem kupil motor od uvoznika in sem dobil samo en kluc,...pa se tega brez kake kode al pa cesa podobnega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!