Skoči na vsebino

Honda CBR 600


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
Več kot 220km še nisem naredil s tankom (cbr600rr 2005, kar je isti model kot tvoj). 250km+ kar nekateri pišejo so pa tako ali tako samo sanje...

no saj s čisto praznim tankom še nikoli nisem prišel na bencinsko (še nikoli ni šlo not 18 litrov hehe)... ob normalni vožnji mi pije motor enih 7 - 8 litrov na 100 km :)

Popravljeno . Popravil Brodar
Objavljeno

ma sej poraba ni pomembna ker je užitek v ospredju :rolleyes:

mene je sam zanimalo kolk še nardim z eno črtico ker sem nov na tem področju

prejšnja 600F letnik 99 mi je pa v povprečju pila ene 6 pa nisem glih med počasnimi :whistle:

Objavljeno

Jest sem prejšnjega zzr-a spravil na 4.5-4.7l :naughty: . S CBR-o pa sem pokuril komaj 1 tank :cry:

Objavljeno

Moja CBR600RR model 2007 pije pri normalni cestni vožnji krepko manj kot 5 litrov. Glede na to, da tank drži 18 litrov to pomeni domet skoraj 400 km. Je veliko bolj varčna od modela FS 2001, kjer sem s tankom lahko naredil nekaj čez 300 km.

Objavljeno
Kako misliš 250-280km DO REZERVE ? Daj ne pretiravaj, kolko pa imaš tanka 30l al kaj ?

To mislim natanko tako kot sem napisal. Šesta prestava, zavor ne rabim, v naseljih vozim po omejitvah, izven naselj pa hitrost redko kdaj preseže 140 km/h. Vse krče v desno zapestje zdravim na dirkališčih. Poraba med 4,6 in 5,2 l/100km pomeni 250 - 280 km s 13l goriva + ca. 100 km z rezervo (ca. 5l). Letos je v Dolomitih Tamau(la) z isto CBR-o imela porabo 3,5 l/100km. CBR 600 FS je imela vsaj za 1l večjo porabo kot jo ima ta nova CBR-a.

Objavljeno

tudi take porabe je možno dosegati, vendar ... meni je tak režim vožnje dolgočasen (če se vozim sam).

Ko se je "leteči" pred leti še vozil s kle 500 in smo ubrali kako skupno furco sem tudi naredil prek 250 km s tankom.

Ko smo šli iz mobikroga se je rezerva prižgala pri 130 prevoženih km. Vse je odvisno od desne roke.

Objavljeno

A zdej, k ma pa litrsko kravo, pa ne upaš več al kaj?

Objavljeno

Jaz tankam v Lj polno, na obvoznici Koper grem spet tankat.

Je pa ne šparam :)

Objavljeno
Jaz tankam v Lj polno, na obvoznici Koper grem spet tankat.

Je pa ne šparam :)

In koliko litrov doliješ? S tem postom nisi nič povedal, kajti lahko greš tudi že na Vrhniki... tankat. ;)

Objavljeno
Nekako je tako, kot je napisal gsx600... Za Strica Bureka pa ne vem kako je prišel do 5.5 l/100km... mogoče na štangasu

Tako, DA- mogoče na štandgasu

men pije CBR 600 F l.99 od 5-5.5 :worship: :worship: ,če se vozn z enmu kolegom k ma enga čoperja pa itak nkamar ne gre..če se vozn sam 7-9 litrov. :whistle:

To je možno, pa samo če zares voziš počasi v šesti pa več ko 80 nikoli:)

no saj s čisto praznim tankom še nikoli nisem prišel na bencinsko (še nikoli ni šlo not 18 litrov hehe)... ob normalni vožnji mi pije motor enih 7 - 8 litrov na 100 km :)

NEKAJ TAKEGA BO KAR REALNO OB NORMALNI VOŽNJI ! Tu stojimo na realnih tleh.

Objavljeno

Matr, kaj pa bluzite? Raje si motorje naštelajte, ne mi tle bluzit da je za 34KM in borih 600ccm 5,5litrov premalo. Če lahko avto spravim na 4.5 ob 3× višji prostornini in 5× večji teži, pol nevem zakaj se motorja nebi dalo. Če maš pa race repliko in use razštelano, pol pa si si sam kriv...

Nevem zakaj bi lagal tle gor, ker nimam prou nobene koristi. Vem da odprta stvar pije okol 10litrov, ampak so obrati nad 9k rpm, tko pri zablokiranem so pa DO 9k rpm

Jao :headbang:

Objavljeno
A zdej, k ma pa litrsko kravo, pa ne upaš več al kaj?

:lol1:

zadnjič sem mu na 90 km furi "dal" pol ure prednosti pa je prišel par minut (toliko da je nabavil nekaj za pit) prej na cilj ;)

kravesozanapašnikpress

@gsx600: če voziš tako kot je rude rekel potem je to realna poraba! Prosim ne nabijaj kako je to nemogoče, če ti pa tukaj 10 ljudi piše da tko je iz lastnih izkušenj.

Objavljeno

Sam imam na Fki porabo okoli 6-7l, se jo da pa brez problema spraviti na 4,5 ali še kak deci manj ob konstanti vožnji okoli 100km/h.

Objavljeno
To mislim natanko tako kot sem napisal. Šesta prestava, zavor ne rabim, v naseljih vozim po omejitvah, izven naselj pa hitrost redko kdaj preseže 140 km/h. Vse krče v desno zapestje zdravim na dirkališčih. Poraba med 4,6 in 5,2 l/100km pomeni 250 - 280 km s 13l goriva + ca. 100 km z rezervo (ca. 5l). Letos je v Dolomitih Tamau(la) z isto CBR-o imela porabo 3,5 l/100km. CBR 600 FS je imela vsaj za 1l večjo porabo kot jo ima ta nova CBR-a.

Rude, 3.5l/100 km je mal pretirana. Sam sem z letnikom 07 naredil kar precej kilometrov in poraba ni bila nikoli po 4.5l.Pa vseeno brez zamere.L.p.

Objavljeno
In koliko litrov doliješ? S tem postom nisi nič povedal, kajti lahko greš tudi že na Vrhniki... tankat. ;)

Natankam cca. 12l Alpin Diesel.

Happy?

Objavljeno
tudi take porabe je možno dosegati, vendar ... meni je tak režim vožnje dolgočasen (če se vozim sam).

Ko se je "leteči" pred leti še vozil s kle 500 in smo ubrali kako skupno furco sem tudi naredil prek 250 km s tankom.

Ko smo šli iz mobikroga se je rezerva prižgala pri 130 prevoženih km. Vse je odvisno od desne roke.

Zate imam samo eno besedo .... DIVJAK :D

Rude, 3.5l/100 km je mal pretirana. Sam sem z letnikom 07 naredil kar precej kilometrov in poraba ni bila nikoli po 4.5l.Pa vseeno brez zamere.L.p.

Nimam kej (za)mirt. :D Pošl PM na Tamau pa upraši. Treba je tudi upoštevati, da je benz v Italiji kvalitetnejši in lahko z enim rezervoarjem narediš več km-jev.

Kdor misli, da se zmišljujem glede porabe, gre lahko z mano na furo in se prepriča sam. Happy

PS

Ne vem zakaj se tolk haklate okoli porabe. Zame je to pri motorju dokaj nepomemben podatek.

Objavljeno

medklic:

koliko od vas ogreva motor na mestu ? in koliko casa traja to ogrevanje ? in kolikokrat na en rezervoar se to dogaja ?

koliko se vozite po mestu ?

tudi to vpliva na povprecno porabo.

( :topic: bandit 12 z 20 l od 240 - 320 km; potem vecinoma se ca. 1,0 - 1,5 l v rezervoarju.)

Objavljeno
:lol1:

zadnjič sem mu na 90 km furi "dal" pol ure prednosti pa je prišel par minut (toliko da je nabavil nekaj za pit) prej na cilj ;)

kravesozanapašnikpress

:lol1: tole bom pa preveril :yes: .

mojakravanimatežavdohajatigazele :evilgrin:

Objavljeno

in ne pozabi izsledka raziskave prilimati tukaj noter :P

hajoktejn, teb dam 35 minut prednosti :P

Objavljeno (popravljeno)
Več kot 220km še nisem naredil s tankom (cbr600rr 2005, kar je isti model kot tvoj). 250km+ kar nekateri pišejo so pa tako ali tako samo sanje...

Pri turistični vožnji v Črni gori je meni na CBR 600 RR Y.03 "uspel" imet porabo 5.36l. :blink:

To mislim natanko tako kot sem napisal. Šesta prestava, zavor ne rabim, v naseljih vozim po omejitvah, izven naselj pa hitrost redko kdaj preseže 140 km/h. Vse krče v desno zapestje zdravim na dirkališčih. Poraba med 4,6 in 5,2 l/100km pomeni 250 - 280 km s 13l goriva + ca. 100 km z rezervo (ca. 5l). Letos je v Dolomitih Tamau(la) z isto CBR-o imela porabo 3,5 l/100km. CBR 600 FS je imela vsaj za 1l večjo porabo kot jo ima ta nova CBR-a.

O 3,5l ni opcije. Morda 4,5l. Morda. Če se je kamorkoli peljal (prelazi,...) pod 4 sploh ni variante - tudi teoretično ne (lahko pa, da je ugašal za v dolino ?!). A kje je pol poanta ?!?!

Nimam kej (za)mirt. :D Pošl PM na Tamau pa upraši. Treba je tudi upoštevati, da je benz v Italiji kvalitetnejši in lahko z enim rezervoarjem narediš več km-jev.

Ne, bencin ni kvalitetnejši. Le manj emisij tvori. Kalorično pa ni razlike. Nič več km ne boš prevozu z tankom iz Italije. Sicer pa : :rolleyes:

Potem pa je tukaj še nekaj: - v "gorah" je zrak redkejši, kjer praksa kaže, da voziš povprečno z vsaj cca.15% več vrtljaji, da ne omenjam, da pokuriš, ko voziš v klanec več goriva, kot pa ga privarčuješ, ko voziš v dolino...

Manjka samo še, da napiše kdo post z vsebino, da je šel na furo s praznim tankom in se vrnil s polnim, pa ni bil nič na pumpi. :lol1:

Popravljeno . Popravil Piksna
Objavljeno
hajoktejn, teb dam 35 minut prednosti :P

:cry: nesramnež

Objavljeno
Pri turistični vožnji v Črni gori je meni na CBR 600 RR Y.03 "uspel" imet porabo 5.36l. :blink:

O 3,5l ni opcije. Morda 4,5l. Morda. Če se je kamorkoli peljal (prelazi,...) pod 4 sploh ni variante - tudi teoretično ne (lahko pa, da je ugašal za v dolino ?!). A kje je pol poanta ?!?!

Sem za vsak slučaj še enkrat vprašal in sem se res zmoti. Poraba je bila 3,7 l/100 km in ne 3,5 kot sem napisal.

Ne, bencin ni kvalitetnejši. Le manj emisij tvori. Kalorično pa ni razlike. Nič več km ne boš prevozu z tankom iz Italije. Sicer pa : :rolleyes:

Potem pa je tukaj še nekaj: - v "gorah" je zrak redkejši, kjer praksa kaže, da voziš povprečno z vsaj cca.15% več vrtljaji, da ne omenjam, da pokuriš, ko voziš v klanec več goriva, kot pa ga privarčuješ, ko voziš v dolino...

Manjka samo še, da napiše kdo post z vsebino, da je šel na furo s praznim tankom in se vrnil s polnim, pa ni bil nič na pumpi. :lol1:

Kolikokrat si se pa ti vozil po Dolomitih??? Al sam teoretiziraš??? Mene sploh ne zanima v čemu je boljši benz pri paštašutarjih, dejstvo je, da ga pokurim manj. Preverjeno, večkrat.

Objavljeno (popravljeno)
Pri turistični vožnji v Črni gori je meni na CBR 600 RR Y.03 "uspel" imet porabo 5.36l. :blink:

O 3,5l ni opcije. Morda 4,5l. Morda. Če se je kamorkoli peljal (prelazi,...) pod 4 sploh ni variante - tudi teoretično ne (lahko pa, da je ugašal za v dolino ?!). A kje je pol poanta ?!?!

Potem pa je tukaj še nekaj: - v "gorah" je zrak redkejši, kjer praksa kaže, da voziš povprečno z vsaj cca.15% več vrtljaji, da ne omenjam, da pokuriš, ko voziš v klanec več goriva, kot pa ga privarčuješ, ko voziš v dolino...
  1. Z mojim 1000cc V2 motorjem je izvedljivo 5,4 l/100km, z Yamaho FJR1300 pa tudi pod 5 l/100km - tako da o 3.5 l/100km pri 600cc I4 motorju sploh ni dvoma.
  2. Vožnja v dolino brez motorja je lahko zelo zabavna - še posebej, ko kljub temu prehitevaš ostale... :naughty:
  3. Pri redkejšem zraku elektronika prilagodi količino vbrizganega goriva, zato pri istih vrtljajih potroši manj - pri 15% višjih vrtljaji pa se bi to znalo izenačit.
  4. Pri vožnji navzdol oz. pri zaviranju z motorjem motorji z elektronskim vbrizgom ne trošijo bencina sploh nič (do dosežene spodnje meje vrtljajev) - 'fuel cut'. Morda ne vsi, večina pa verjetno že.
Je pa res, da 'kvaliteta' goriva praktično nima nič s porabo - elektronika nima senzorjev, ki bi ugotavljali, kako 'kvalitetno' je gorivo, zato količina vbrizganega goriva NI odvisna od 'kvalitete'. Je pa odvisna od mnogih drugih faktorjev, ki so na izletu v Dolomitih pač drugačni kot pri naganjanju na dobro znanih lokalnih cestnih odsekih... :rolleyes:

D.

PS: Kaj sploh je 'kvaliteta' goriva? :D

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno

pri tem bi izpostavil dober članek na to temo v najbolj redni slovenski motoristični reviji... kjer se je avtor dr. Furlan lotil raziskati to tematiko in je marsikaj obrazloženo...

Lahko pa še naprej ugibate :)

Objavljeno

Hola!

ne razumem, kaj vas tko bega: IMHO je poraba goriva podobna obrabi gum - bolj ko maš "mesarsko" roko (namenoma ali od rojstva :) ), večja je. pika.

moje izkušnje: pred leti, ko smo se ena luštna jatica MSjevcev podila po Dolomitih - med njimi je bil tudi Hanzi z Viragotom 250, zato smo šli mičkenmal bolj na easy - mi je Katana 750 pila 4,2 l/100; danes, z lubico, se je poraba povečala za liter do liter in pol; torej IMHO tako lahek motorček kot je 2007 CBR 600 RR, in s tako lahkotno šoferko kot je Tamau (v nasprotju z nekaterimi "težaki" tlele :) ) je 3,7 l/100 čist fletna poraba... well done, Tamau :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!