misty Objavljeno Julij 9, 2004 Opozori Objavljeno Julij 9, 2004 ja sej, to sm mislu-> rdeče črna in rumeno črna (poleg modre yamahe r6) sta mi všečni :wub: (ne se smejat....kupujem motor glede na izgled....po performansah primerjat SS motorje sem itak že obupal :hmm: ) sam še tole o letnikih (zanima me zarad rezervnih delov :P ...hec): FS samo 2001 in 2002 ? hvala :beer2:
rude Objavljeno Julij 9, 2004 Opozori Objavljeno Julij 9, 2004 ja sej, to sm mislu-> rdeče črna in rumeno črna (poleg modre yamahe r6) sta mi všečni :wub: (ne se smejat....kupujem motor glede na izgled....po performansah primerjat SS motorje sem itak že obupal :hmm: ) sam še tole o letnikih (zanima me zarad rezervnih delov :P ...hec): FS samo 2001 in 2002 ? hvala :beer2: Jop ... FS-ka je bila na trgu samo 2001 in 2002.
a Objavljeno Julij 9, 2004 Opozori Objavljeno Julij 9, 2004 Jest imam tak model v rdeči in črni kombinaciji. Razlika med 600 F in 600 FS je v sedežu za sovoznika, FS je brez centralnega štenderja (zaradi tega tudi malenkost lažja) in ima dvojne vzmeti na ventilih. Sedež za voznika je tudi malo drugače oblikovan, da se lažje presedaš v ovinkih. Karakteristike motorja in prestavna razmerja so enaka. Skratka isto sranje drugo pakovanje. :D Rabiš še kakšen info ??? :? Je še neki več razlik tut u mašini. vztrajnik, vzmeti... FS je bla namenjena klasi SS. Pa mislim da je eno kilo lažja. Pa bolš zgleda... :D
gebre Objavljeno Julij 10, 2004 Opozori Objavljeno Julij 10, 2004 Če gre verjeti moto katalogu 2002 ima športnejši model 8-ploščno sklopko, medtem ko ima "navaden" 7-ploščno.
rude Objavljeno Julij 10, 2004 Opozori Objavljeno Julij 10, 2004 (popravljeno) Če gre verjeti moto katalogu 2002 ima športnejši model 8-ploščno sklopko, medtem ko ima "navaden" 7-ploščno. Ja res na sklopko sem pa čisto pozabil. :cry: To, da lepše zgleda je pa ja samoumevno. :D Še eno vprašanje. A je že kdo spremenil prestavno razmerje na FS-ki in potem tudi spremenil elektroniko števca, da mu je pravilno prikazoval hitrost? Popravljeno Julij 10, 2004. Popravil rude
a Objavljeno Julij 10, 2004 Opozori Objavljeno Julij 10, 2004 Ja res na sklopko sem pa čisto pozabil. :cry: To, da lepše zgleda je pa ja samoumevno. :D Še eno vprašanje. A je že kdo spremenil prestavno razmerje na FS-ki in potem tudi spremenil elektroniko števca, da mu je pravilno prikazoval hitrost? jaz sem dal predi en zob manj pa je blo odstopanje minimalno. Se mi ni dal še s tem ukvarjat
IKE Objavljeno Julij 11, 2004 Opozori Objavljeno Julij 11, 2004 Še eno vprašanje. A je že kdo spremenil prestavno razmerje na FS-ki in potem tudi spremenil elektroniko števca, da mu je pravilno prikazoval hitrost ? Mislim da to ni smiselno ... pravzaprav bi morad odpreti števec in brskati po elektroniki, kar pa bo težko saj je števec zalit v celoto.
rude Objavljeno Julij 12, 2004 Opozori Objavljeno Julij 12, 2004 jaz sem dal predi en zob manj pa je blo odstopanje minimalno. Se mi ni dal še s tem ukvarjat Odstopanje pri zobniku s 15 zobi spredaj je 6,95 %. Torej ti števec pri 50 km/h laže za ca 3 km/h pri 100 za ca 6 in pri 200 za ca 12 km/h. Teoretičo je največja hitrost, ki jo lahko dosežeš s tem zobnikom 259 km/h pri 14.750 obratih, ko ti elektronika prekine vžig. Števec ti bo takrat pokazal 277 km/h.
rude Objavljeno Julij 12, 2004 Opozori Objavljeno Julij 12, 2004 Mislim da to ni smiselno ... pravzaprav bi morad odpreti števec in brskati po elektroniki, kar pa bo težko saj je števec zalit v celoto. V principu ni potrebno narediti nobenih posegov v elektroniko. Pred števec se vgradi modul, ki signale iz menjalnika primerno zakasni. Pravkar našel to zadevo tudi na internetu in zgleda približno takole: http://www.blackrobotics.com
IKE Objavljeno Julij 12, 2004 Opozori Objavljeno Julij 12, 2004 Zanimiva stvar ... dokaj široko uporabna ... pa tudi cena ni pretirana.
rude Objavljeno Julij 12, 2004 Opozori Objavljeno Julij 12, 2004 Zanimiva stvar ... dokaj široko uporabna ... pa tudi cena ni pretirana. Tej ceni je potrebno prišteti še stroške špedicije, carine in DDV. Mislim, da bi zadeva legalno pripeljana v SLO stala okrog 35 kSIT.
RSV Mille Objavljeno Julij 12, 2004 Opozori Objavljeno Julij 12, 2004 Sicer se mi topniki pod zicem lih ne dopadejo nartabulš (razen seveda pri ducatiju 916, 996 in 998...tisti na 999 so pa nekam čudni), ampak ti morm povedat, IKE, da ta tvoja mašinca z wingsom zgleda ful bolš, kot pa z originalnim topnikom, ki je zihr težji za recimo 216 kg... :) z vsem tistim železjem okol. Res fajn zadnja ritka tvoje lubice...na cbr-sm mislu... :D
IKE Objavljeno Julij 12, 2004 Opozori Objavljeno Julij 12, 2004 Sicer se mi topniki pod zicem lih ne dopadejo nartabulš ... :hmm: ... sem že mislil od kot ti za moje ljubice veš ... no pol si pa le CBR pripisal pa mi je blo takoj lažje ... :rolleyes: Razlike v teži je skoraj 3,5 kg ... temperaturna zaščita na loncu je zelo tanka, drugače pa je zadek motorja v glavnem ves obdelan s plastiko ... najtežji je lonec sam, ki ima v sebi katalizator.
RSV Mille Objavljeno Julij 12, 2004 Opozori Objavljeno Julij 12, 2004 Možen karbon ali titanium ... cena lonca s cevjo 78.000,- sit. Zaključek s pozlačenim titaniumom ( kot moj ) pa dvigne ceno na 96.000,- sit. IKE, a tisti pozlačen zaključek je za 18 jurjev dražji od navadnega al kako?! Sj vem d je titanium drag, ampak v tem primeru si to dal gor sam za okras, ni tako? Po moje bi marsikateri rajš dal gor navaden zaključek in prišparal pol zadnje gume... .) Zgleda pa res OK. :yea2:
IKE Objavljeno Julij 12, 2004 Opozori Objavljeno Julij 12, 2004 IKE, a tisti pozlačen zaključek je za 18 jurjev dražji od navadnega al kako ?! Titanium ni več tako drag kot pred letom dni ... se je že izenačil s ceni karbona. Sam postopek " zlatenja " pa je zelo zapleten in se dela v več nanosih zato je tudi cena takšna kot je. Izdelovalec izpuhov je moj znanec in je bil moj izpuh neke vrste testna varianta, da sploh vidiva kako to izgleda. Zaenkrat zlatih zaključkov še ne nudi serijsko ... ravno zaradi cene. Evo še ene slike karbonskega izpuha, ki je žal zakrit s stranskimi plastikami in po mojem ne pride do pravega izraza.
Gregs Objavljeno Julij 13, 2004 Opozori Objavljeno Julij 13, 2004 Tej ceni je potrebno prišteti še stroške špedicije, carine in DDV. Mislim, da bi zadeva legalno pripeljana v SLO stala okrog 35 kSIT. Rude, če hočeš, naročiva skupaj 2 direktno k moji sestri, pa potem nekdo iz ZDA prinese sem... še to poletje... enkrat avgusta... odpadejo carina in DDV... ;) Jaz razmišljam, da bom takoj, ko gre Hondica iz garancije, naštimal drugo razmerje zobnikov in potem bi mi pravilno štetje hitrosti in kilometrov kar prav prišlo... Mimogrede: če bi se odločil za to varianto, mi sporoči najkasneje do srede, ker potem je treba naročiti, ker 19. julija oz. 20. julija gre nekdo v ZDA in lahko potem prinese. Toliko v vednost.
rude Objavljeno Julij 13, 2004 Opozori Objavljeno Julij 13, 2004 Rude, če hočeš, naročiva skupaj 2 direktno k moji sestri, pa potem nekdo iz ZDA prinese sem... še to poletje... enkrat avgusta... odpadejo carina in DDV... ;) Jaz razmišljam, da bom takoj, ko gre Hondica iz garancije, naštimal drugo razmerje zobnikov in potem bi mi pravilno štetje hitrosti in kilometrov kar prav prišlo... Mimogrede: če bi se odločil za to varianto, mi sporoči najkasneje do srede, ker potem je treba naročiti, ker 19. julija oz. 20. julija gre nekdo v ZDA in lahko potem prinese. Toliko v vednost. Ja seveda sem za. Definitivno naroči še enega zame. Samo ne vem če si opazil, da je ta firma v Avstraliji? :?
Gregs Objavljeno Julij 13, 2004 Opozori Objavljeno Julij 13, 2004 Ja seveda sem za. Definitivno naroči še enega zame. Samo ne vem če si opazil, da je ta firma v Avstraliji? :? Ups.. šment, tega pa nisem opazil... potem je pa stvar čisto drugačna... :( Nič ne bo z naročanjem... oziroma je prestavljeno na čas, ko bo to res potrebno. Če pa odkriješ kje v ZDA, pa mi povej, potem lahko zadevo izpeljemo.
Guleb Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 Pa mislim da je eno kilo lažja. Lažje je samo na račun stojala. Navadna ga ima, FS pa ne. Pa sklopka je nekaj dodelana, potem je pa kar konec razlik (če odštejemo različen sedež)
IKE Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 Kolikor je meni znano je tudi menjalnik drugačen. Honda FS ima daljšo 1 prestavo in ostale bolj kratke.
BAMATO Objavljeno Julij 15, 2004 Opozori Objavljeno Julij 15, 2004 Mene pa zanima polna teža? CBR 600 F suha teža 170 kg CBR 600 RR suha teža 169 kg Imam 600 F - 01 in v prometni mi piše 198 kg, kar je verjetno podatek za polno težo. Zamima me kolk je polna teža 600 RR - ke? A je sam za kilo lažja :? . A je razlika med F in RR sam v boljšem vzmetenju, boljših elementih v motorju in 6,8 KM . . ., v teži pa praktično nič, oziroma mogoče sam v drugačnem težišču:? A lahko kdo, ki je imel prej 600 F ali FS od l.01 naprej in ima sedaj 600 RR oz. je dobro poizkusil ti dve vrsti motorja direktno primerja vozne lastnosti teh dveh motorjev (vožnja po ovinkih in občutljivost ročice za plin - nezvezno delovanje)?
IKE Objavljeno Julij 15, 2004 Opozori Objavljeno Julij 15, 2004 V prometnem dovoljenju je vedno teža motorja pripravljenega za vožnjo. Za CBR 600 RR ' 04 piše v prometnem dovoljenju 197 kg. Kot suha teža se pojmuje teža motorja brez vseh tekočin ... torej brez olja v motorju, brez hladilne tekočine, brez akumolatorja, brez olja v vilicah, brez bencina ... zato tudi pride do takšnih odstopanj.
gizmOkak Objavljeno Julij 16, 2004 Opozori Objavljeno Julij 16, 2004 Ima kdo oz. poznakdo koga k ima, slučajno desni bok od CBR 600F letnik 2000 oz 1999 za prodat za kšno fajn ceno .) Barva sploh ni važna, k itak bi pobarvu pol posebej. No če pa že je naj bo koda NH1B... Pa na PM po možnosti... Hvala vam :)
gizmOkak Objavljeno Julij 19, 2004 Opozori Objavljeno Julij 19, 2004 v temi auspuhi, ni obrodilo sadov, zato poskušam tle :rolleyes: alora: Je kdo praznu original lonc od CBR-ke. Pobral tisti dušilc vn? Zanima me kako? P.S. Pa sej bi wingsa nabavu, pa morm dnar za druge neumnosti dat :( :SS
IKE Objavljeno Julij 19, 2004 Opozori Objavljeno Julij 19, 2004 Je kdo praznu original lonc od CBR-ke. Pobral tisti dušilc vn ? Zanima me kako ? Če se ne motim, je originalen izpuh je v celoti varjen, kar pomeni da ga moraš odpred kot konzervo. Obstoječih dušilcev ne moreš kar tako pojemati ven, saj sta v izpuhu vsaj dva prekata. Namesto prekatov je potrebno potem v lonec vstaviti in seveda spredaj in zadaj pritrditi - privariti perforirano cev in obod napolniti z volno za dušenje. Lonec je kromiran in varjenje bo pustilo vidne posledice. Če hočeš, da bo vsaj koliko toliko lep izdelek, boš imel kar nekaj letanja in stoškov. Znanec je sicer na ZXR 750 spraznil lonec ... samo odstranil prekate in stvar zaprl nazaj ... izpuh je imel zelo plehnat in pokajoč zvok. Uničil je delujoč originalni lonec, nakar je kupil rabljen Sebringov izpuh.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se