AleksanderCBR600F Objavljeno Januar 3, 2018 Opozori Objavljeno Januar 3, 2018 1 hour ago, alpi80 said: kje ste lastniki cbr 600 f par besed o motorju,tistiki ga ali ste ga imeli l.p. Moj moped (letnik 2011) mi je bil instinktivno všeč po prvem testnem kilometru. Ergonomsko mi enostavno ustreza. Vse kar moraš vedeti o mašini si preberi v tem članku, je eden bolj objektivnih http://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/honda/cbr600f/2011/
dedo Objavljeno Maj 4, 2019 Opozori Objavljeno Maj 4, 2019 Pozdravljeni Zanima me, če se da nastavljat visino sedeza na cbr 600f 2003letnik. Oz znizat ali pa zvisat motor.
Roki Objavljeno Maj 4, 2019 Opozori Objavljeno Maj 4, 2019 Krmilo v križih spustit in zadaj drug amortizer al pa dog bones L.p. Z
Shillien Objavljeno Julij 3, 2020 Opozori Objavljeno Julij 3, 2020 ima mogoče kdo manual za cbr 600 f4i (2002)? In pa na koliko polnite gume? Na internetu sem zasledil da 2.5 prednja in 2.9 zadnja ampak mi je čudno da so te vrednosti iste pri solo vožnji in pri sopotniku (ko sem sam sem na 120kg, ko sma dva pa sma na 180, je normalno da je tlak isti v obeh primerih?)
DAMI34 Objavljeno Julij 3, 2020 Opozori Objavljeno Julij 3, 2020 pred 12 urami, Shillien pravi: ima mogoče kdo manual za cbr 600 f4i (2002)? In pa na koliko polnite gume? Na internetu sem zasledil da 2.5 prednja in 2.9 zadnja ampak mi je čudno da so te vrednosti iste pri solo vožnji in pri sopotniku (ko sem sam sem na 120kg, ko sma dva pa sma na 180, je normalno da je tlak isti v obeh primerih?) za solo je lahko tudi 2,3 in 2,5...so pa res zadnje čase pri vseh mopedih navodila 2,5 in 2,9. Za določene trše pnevmatike mi je to malce preveč. Najbolje je pogledat navodila proizvajalca: priporočeni tlaki. Niti z enim niti z drugim tlakom pa ne ogrožaš lastne varnosti. Gre se bolj za filing, udobje in obrabo. Shillien 1
Shillien Objavljeno Julij 7, 2020 Opozori Objavljeno Julij 7, 2020 Ima kdo za prodat zadnjo luč za honda cbr 600 f4i? Ali pa kdo ve kje bi se to dalo kupit. Klical sem že as domžale in motospirit. Najraje bi rabljeno vendar celo.
Peter123 Objavljeno Avgust 20, 2020 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2020 Dober dan...zanima me ce ima kdo kaksne izkusnje z blokado motorja z 90kw na 35kw in kje bi mi priporocali vgradnjo...ker kolko neke komplicirajo ampak ce vse stima prides skozi brez problema samo pac rabis papire in je toto. Seveda pa vem da pol blokade nesmem vzet ven saj ce me da policaj na valcke sem po domace "nafuko". Lp. Peter
DAMI34 Objavljeno Avgust 20, 2020 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2020 pred 3 urami, Peter123 pravi: Dober dan...zanima me ce ima kdo kaksne izkusnje z blokado motorja z 90kw na 35kw in kje bi mi priporocali vgradnjo...ker kolko neke komplicirajo ampak ce vse stima prides skozi brez problema samo pac rabis papire in je toto. Seveda pa vem da pol blokade nesmem vzet ven saj ce me da policaj na valcke sem po domace "nafuko". Lp. Peter Tema o cbr že obstaja in je tule. Obstaja pa tudi tema blokade. Uporabi iskalnik.
Shillien Objavljeno Oktober 20, 2020 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2020 Ob 20. 8. 2020 ob 3:08, Peter123 pravi: Dober dan...zanima me ce ima kdo kaksne izkusnje z blokado motorja z 90kw na 35kw in kje bi mi priporocali vgradnjo...ker kolko neke komplicirajo ampak ce vse stima prides skozi brez problema samo pac rabis papire in je toto. Seveda pa vem da pol blokade nesmem vzet ven saj ce me da policaj na valcke sem po domace "nafuko". Lp. Peter oblavo sem videl sele zdaj ker ta zbuggani forum sam izklaplja sledenje temam pa vseeno če ti pomaga: 90kw ne moreš blokirat za 35, oziroma lahko ampak tega motorja vseeno ne smeš vozit tudi če ti v prometni piše 35kw, če imaš izpit bi to tudi moral vedet, pogoji za a2 so: 1. max 35kw ampak izhodiščna moč ne sme biti večja od 70kw 2. razmerje motorja masa/moč cbr 600 v obeh primerih odpade. če se z njim voziš z a2 izpitom (blokiran na 35kw, ali pa normalno odprt) je isto kot bi se vozil BREZ IZPITA. Tenere700 1
RedAprilia Objavljeno Julij 14, 2021 Opozori Objavljeno Julij 14, 2021 Pozdrav. Mam eno vprašanje za hondo cbr 600 f 2001. Meni se zdi, da odkar sem "nategnil" ketno se slišijo nenavadni zvoki iz sprednjega zobnika. Bolj hitro se peljem bolj hitro se sliši žh žh žh žh. Zdaj pa nevem ali je zaradi tega, ker sem "nategnil" ketno ali ni zaradi tega. Gledal sem ketno je bila zelo zategnjena ni šla ne gor in dol se malo peljem obstojim pogledam, ketna gre gor cca 2cm. Tako, da nevem zakaj je enkrat čisto zategnjena enkrat pa odtegnjena? Mogoče je slab zobnik? Mogoče ima zobnik "lufta"? Kaj bi lahko blo? Lp
DAMI34 Objavljeno Julij 14, 2021 Opozori Objavljeno Julij 14, 2021 pred 19 urami, RedAprilia pravi: Pozdrav. Mam eno vprašanje za hondo cbr 600 f 2001. Meni se zdi, da odkar sem "nategnil" ketno se slišijo nenavadni zvoki iz sprednjega zobnika. Bolj hitro se peljem bolj hitro se sliši žh žh žh žh. Zdaj pa nevem ali je zaradi tega, ker sem "nategnil" ketno ali ni zaradi tega. Gledal sem ketno je bila zelo zategnjena ni šla ne gor in dol se malo peljem obstojim pogledam, ketna gre gor cca 2cm. Tako, da nevem zakaj je enkrat čisto zategnjena enkrat pa odtegnjena? Mogoče je slab zobnik? Mogoče ima zobnik "lufta"? Kaj bi lahko blo? Lp 1. Veriga je pretegnjena, potrebna bo menjava, menjaj tudi verižnike, ker je vprašanje v kakem stanju so. Vsekakor pa veriga ne sme biti zategnjena. Najbolj osnovno merilo je da ko jo na sredini spodaj dvigneš (proti vilici), je pod vilico še za 1 prst lufta. V manualu je običajno zapisano koli ko ima lufta . Tja nekje med 2-3,5cm odvisno od motorja. Lahko je pa še kaj drugega narobe. V takem primeru je najbolje motor na kavaleto, vrti zadnje kolo in posnemi video, ter ga tule uploudaj, da se malo bolj vidi za kaj se gre. Pravilna napetost verige so lahko pogleda tudi na jutubi. Je kar nekaj posnetkov.
Shillien Objavljeno Julij 14, 2021 Opozori Objavljeno Julij 14, 2021 Za 600f tudi v manualu piše koliko prostora rabi in kje jo merit.
RedAprilia Objavljeno Julij 14, 2021 Opozori Objavljeno Julij 14, 2021 Ja meni piše gor na vilici gor dol 2,5cm oz. v manualo 25mm-35mm. Se pravi more it samo gor cca. 3,5cm? Pri samem vrtenju kolesa se ne sliši. Sliši se, ko se peljem z motorjem. Bom jutri malo odtegnil, da vidim, če bo boljše. Imam pa na motorju zadaj napisano kdaj je treba zamenjati verigo. Piše "chain replacemant, ko pride do konca".
jvalant Objavljeno Julij 14, 2021 Opozori Objavljeno Julij 14, 2021 (popravljeno) 12 minutes ago, RedAprilia said: Ja meni piše gor na vilici gor dol 2,5cm oz. v manualo 25mm-35mm. Se pravi more it samo gor cca. 3,5cm? Pri samem vrtenju kolesa se ne sliši. Sliši se, ko se peljem z motorjem. Bom jutri malo odtegnil, da vidim, če bo boljše. Imam pa na motorju zadaj napisano kdaj je treba zamenjati verigo. Piše "chain replacemant, ko pride do konca". Veriga se vedno malo slisi. Se posebej ko vozis mimo kakega zidu itd. Pri prevec zategnjeni verigi se ponavadi slisi kar precej glasno in zoprno "tuljenje", se posebej pri doloceni htrosti. Meni se je zelo slisala pri 90-100 km/h. Se to: verige se obrabljajo neenakomerno, tako da pri nastavljanju ze malo stegnjene verige vedno prvo poisci najmanj ohlapen del (pocasi vrti kolo in preverjaj napetost vsakih par cm) in na tem delu nastavi ohlapnost! Tu najverjetneje tici problem, ki si ga opisal. Zobnik ne more imeti lufta naprej-nazaj, lahko pa se preveris, da se slucajno ni odtegnil, in se premika levo-desno. To bi lahko bil vzrok za kake cudne zvoke. Ampak, kot si ti opisal zadevo, imam obcutek, da si nastavil verigo na ohlapnem delu, pa ti jo zategne ko se zavrti na manj ohlapen del... Popravljeno Julij 14, 2021. Popravil jvalant RedAprilia in DAMI34 1 1
RedAprilia Objavljeno Julij 15, 2021 Opozori Objavljeno Julij 15, 2021 (popravljeno) Hvala za info jvalant. Res je. Ketna je na določenem mestu bila čisto trda. Na trdem delu sem malenkost popustil ampak ne smem preveč, ker čene bo na drugih mestih hodila preveč gor in dol. Sliši se še vedno ampak malo manj. Je pa zanimivo od kje lahko hodijo takšni zvoki Mislim, da bo najboljša rešitev menjava ketne ter zobnikov. Mogoče kdo ve kje dobiti najbolj poceni dele oz. kakšna boljša firma? Cca 150e mi verjetno ne uide... Kakšne so to razlike med O-Ring in X-ring? Popravljeno Julij 15, 2021. Popravil RedAprilia
Shillien Objavljeno Julij 15, 2021 Opozori Objavljeno Julij 15, 2021 pred 24 minutami, RedAprilia pravi: Hvala za info jvalant. Res je. Ketna je na določenem mestu bila čisto trda. Na trdem delu sem malenkost popustil ampak ne smem preveč, ker čene bo na drugih mestih hodila preveč gor in dol. Sliši se še vedno ampak malo manj. Je pa zanimivo od kje lahko hodijo takšni zvoki Mislim, da bo najboljša rešitev menjava ketne ter zobnikov. Mogoče kdo ve kje dobiti najbolj poceni dele oz. kakšna boljša firma? Cca 150e mi verjetno ne uide... Kakšne so to razlike med O-Ring in X-ring? O ring X ring nima veze, obojno je samo za bolše mazanje, vzemi tisto kar bo ceneje. In ja, če je po temeljitem čiščenju in mazanju še vedno trda zamenjaj, najbolše da komplet ker zobčniki so poceni. Cena pa tam okrog kot si sam sklepal.
DAMI34 Objavljeno Julij 15, 2021 Opozori Objavljeno Julij 15, 2021 neenakomernost ohlapnosti in trdi členi so znak, da bo potrebna menjava. Taka veriga je že iztrošena. kettenmax.de pa poglej za svoj motor MiNa 1
jvalant Objavljeno Julij 15, 2021 Opozori Objavljeno Julij 15, 2021 (popravljeno) 2 hours ago, RedAprilia said: Hvala za info jvalant. Res je. Ketna je na določenem mestu bila čisto trda. Na trdem delu sem malenkost popustil ampak ne smem preveč, ker čene bo na drugih mestih hodila preveč gor in dol. Sliši se še vedno ampak malo manj. Je pa zanimivo od kje lahko hodijo takšni zvoki Mislim, da bo najboljša rešitev menjava ketne ter zobnikov. Mogoče kdo ve kje dobiti najbolj poceni dele oz. kakšna boljša firma? Cca 150e mi verjetno ne uide... Kakšne so to razlike med O-Ring in X-ring? Lahko kar popustis... Malce preohlapna veriga ni prevec velik problem, so motorji ki imajo predpisano precej ohlapno verigo v primerjavi z drugimi (KTM Duke II naprimer). O ali X ring je oblika tesnil med cleni : ali je presek gumice okrogel in ima eno nalezno povrsino, ali je v obliki crke X, in ima dve nalezni povrsini na vsaki strani. Prednost naj bi bila manjse trenje in boljse tesnenje. V praksi naj bi to pomenilo malce daljso zivljensko dobo, ampak nic pretresljivo daljso... Ker imas precej neenakomerno verigo, in si tudi precej obremenil zobnik (se vecji problem je obremenjevanje lezajev v agregatu - zate raje preohlapen del in pravilno nastavljen "tesni" del verige!) bi jaz menjal komplet. In verigo in zobnike. Pa cimprej pravilno popusti verigo! Popravljeno Julij 15, 2021. Popravil jvalant
RedAprilia Objavljeno Julij 15, 2021 Opozori Objavljeno Julij 15, 2021 (popravljeno) Najboljše, da menjam pa mir, ker bok ve kdaj je bila nazadnje menjana, če sploh je bila...Spredaj imam 16 zobnikov, zadaj 45. Ketna pa 108 povezav. 129e me pride komplet tam kjer mi je poslal DAMI34 kettenmax... https://www.kettenmax.de/x-ring-motorradkette-did-525vx-mit-108-gliedern-extra-verstaerkte-x-ring-kette-offen-1046.html https://www.kettenmax.de/kettenritzel-14-15-16-17-zaehne-525-standard/supersport-honda-cbr-600/cb600/cbr-1000/at-3754.html?number=w1201-29017-20612-jtf1370-x16 https://www.kettenmax.de/kettenrad-stahl-42-bis-46-zaehne-525-honda-cbr-600-pc35-pc37-pc40-1027.html?number=1584-290026-10617-x45 Popravljeno Julij 15, 2021. Popravil RedAprilia
RedAprilia Objavljeno Julij 16, 2021 Opozori Objavljeno Julij 16, 2021 (popravljeno) Je že kdo probal mazati ketno z oljem za menjalnike sae 80-90 glede na to, da v manualo piše, da lahko? Je že kdo poizkusil in na koliko km je treba mazat z tem oljem? Je boljše kot navadni sprej za ketne? Sicer jaz uporabljam Motul factory line... Popravljeno Julij 16, 2021. Popravil RedAprilia
DAMI34 Objavljeno Julij 16, 2021 Opozori Objavljeno Julij 16, 2021 pred 15 minutami, RedAprilia pravi: Je že kdo probal mazati ketno z oljem za menjalnike sae 80-90 glede na to, da v manualo piše, da lahko? Je že kdo poizkusil in na koliko km je treba mazat z tem oljem? Je boljše kot navadni sprej za ketne? Sicer jaz uporabljam Motul factory line... predlagam branje teme oilerji v sklopu verige. Nekateri imamo kupljene oljne mazalce (zadnjih 100000 ali več prevoženih km nisem sprejal verige, oz pozabil na mazanje), drugi doma narejene. Mazanje z oljem ima prednost v kolikor je konstantno, če na vsakega jurja par kapljic vržeš gor je pa boljši ketensprej. Kdor maže, ta vozi Pa predlagam, za take in podbne detajle, recimo tank torbe, ni smiselno tule spraševati razen če se gre za specifično opremo za dotični moped, je bolje kar v temi v sklopu "oprema" poiskati odgor ali vprašati.
Tromba Objavljeno Julij 16, 2021 Opozori Objavljeno Julij 16, 2021 pred 27 minutami, RedAprilia pravi: Je že kdo probal mazati ketno z oljem za menjalnike sae 80-90 glede na to, da v manualo piše, da lahko? Je že kdo poizkusil in na koliko km je treba mazat z tem oljem? Je boljše kot navadni sprej za ketne? Sicer jaz uporabljam Motul factory line... Samo da je mastno in da ne zmeče vsega takoj dol pa nima kaj bit. Komplicirate nekateri... Preizkusiš eno, drugo, tretje... in vidiš kaj ti je najbolj všeč. Sploh pa je to minimum strošek. Jaz imam kettensprey za med 10 - 15.000 km, koliko mi pač je za mazat. Da bi bila bistvena obraba - je ni!
RedAprilia Objavljeno Julij 27, 2021 Opozori Objavljeno Julij 27, 2021 No evo, nova ketna, zobniki Bi pa vprašal jaz ketne nisem "zapertlal" (seveda imam tudi priloženo) ampak sem dal gor objemko (kar je bilo tudi priloženo). Obistvo tako nima kam it ane?
RedAprilia Objavljeno Julij 28, 2021 Opozori Objavljeno Julij 28, 2021 (popravljeno) Zanima me še zakaj, ko nastavljam ketno (adjusting bolt) ne rabim odtegniti glavnega vijaka (axle nut)? Ketno lahko nastavljam brez, da bi odtegnil axle nut... Popravljeno Julij 28, 2021. Popravil RedAprilia
Snečer Objavljeno Julij 29, 2021 Opozori Objavljeno Julij 29, 2021 pred 9 urami, RedAprilia pravi: Zanima me še zakaj, ko nastavljam ketno (adjusting bolt) ne rabim odtegniti glavnega vijaka (axle nut)? Ketno lahko nastavljam brez, da bi odtegnil axle nut... lahko daš sliko? vijak zadnje osi moraš odtegnit... pri takem motorju se ketna zaneta, sponka je manj sigurna
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se