Skoči na vsebino

Honda CBR 600


robberrt

Priporočene objave

Se popolnoma strinjam s Ike-om. Kljub temu, da lonec zgleda povsem enostavno, pa je zadeva seveda daleč bolj zakomlicirana. Nekaj kar "narediti", da bo kao imelo boljši glas, je po moji oceni Sizifovo delo, ki le redko obrodi pričakovane sadove. Ponavadi pa da slabe rezultate.

Če bi bila zadeva tako enostavna, ne bi obstajal samo en Igor Akrapovič, pač pa bi ga imela vsaka večja vas ;) ;) ;) ;) .

Glede na trenutno zakonodaja (tako kot izgleda kam stvar pelje) je najbolje zadržati originalni izpušni sisetem (vsaj v garaži), da ne bo kasneje glava bolela ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se strinjam z obema :notworthy: zaenkrat bo še star popraskan lonc v original stanju gor, kasneje bomo pa zamenjali za wingsa :OK: sammoremmalstanjenatekočempovišatpress :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:yea2: ... servis na mopedu ( :? ... motorji so baje na d 750 ccm ) je narejen in popoldan sledi kratka vožnja do doma ... če pa ne bo neviht, pa še kakšen daljši krog ... :OK: , da vidim ali je opazna kakšna razlika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

(  ... motorji so baje na d 750 ccm )

IKE razloži kaj si s tem stavkom mislil...ne razumem :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

IKE razloži kaj si s tem stavkom mislil...ne razumem :huh:

V eni drugi temi ( motosvetkrožekmaribor ) so pač rekli, da so do 600 ccm mopedi, nad 750 ccm pa se začnejo motorji.

Moja Honda je 600 ccm, torej je po štajrsko to moped ... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta čuden zvok je hiba vseh CBR-k 600. Sliši se napenjalec verige odmičnih gredi. Zvok se pojavlja okrog 5 krpm, . . . .

Včeraj bil narejen servis (19.500 km). Stanje glede ropotanja napenjalca verige se je občutno izboljšalo, oziroma se ta sploh več ne sliši. Očitno novo olje mal pomaga. Upam, da bo za kakšen 1 kkm tišina.

Morda bom mogu menjat tud pogonsko verigo :? Je precej neenakomerno nategnjena, tako da mi motor pri nižjih vrtljajih in hitrostih kar cuka. Sem pa bliži cahnu NEW kot REPLACE, zobnika sta videti še brez poškodb, ketna je pa še originalna. (pardon za :topic: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj bil narejen servis (19.500 km). Stanje glede ropotanja napenjalca verige se je občutno izboljšalo, oziroma se ta sploh več ne sliši. Očitno novo olje mal pomaga. Upam, da bo za kakšen 1 kkm tišina.

Morda bom mogu menjat tud pogonsko verigo :? Je precej neenakomerno nategnjena, tako da mi motor pri nižjih vrtljajih in hitrostih kar cuka. Sem pa bliži cahnu NEW kot REPLACE, zobnika sta videti še brez poškodb, ketna je pa še originalna. (pardon za :topic: )

Jest sem napenjalec pred kratkim zamenjal. (pri 30.000 km) Sedaj več ne ropota, me pa zanima koliko km-jev bo mir? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je precej neenakomerno nategnjena, tako da mi motor pri nižjih vrtljajih in hitrostih kar cuka.

Ker je ne vzdržuješ kot bi moral (čistiš z kako staro krtačko za nohte in mažeš z kettenšprejem). Če bi jo, se ti nebi dogajalo. Maš eno temo za vzdrževanje verige... poišči.

Če pa si lenuh, pa kupi scottoilerja

El B.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker je ne vzdržuješ kot bi moral (čistiš z kako staro krtačko za nohte in mažeš z kettenšprejem). Če bi jo, se ti nebi dogajalo. Maš eno temo za vzdrževanje verige... poišči.

Če pa si lenuh, pa kupi scottoilerja

El B.

:nono:

Mažem še preveč (na 200 km D.I.D sprej), čistim z Motul chain cleaner-jem, neenakomerno nategnjena je bila že ko sem motor kupu :angry: , sedaj ko je ketna že dosti bolj obrabljena pa je ta neenakomernost še bolj očitna. Temo o tem sem že prečesal po dolgem in počes, tako da tudi pravilno mažem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:nono:

Mažem še preveč (na 200 km D.I.D sprej), čistim z Motul chain cleaner-jem, neenakomerno nategnjena je bila že ko sem motor kupu :angry: , sedaj ko je ketna že dosti bolj obrabljena pa je ta neenakomernost še bolj očitna. Temo o tem sem že prečesal po dolgem in počes, tako da tudi pravilno mažem!

Postavi na stojalo in izmeri "free play" na sredini ketne; nato obrni kolo, spet izmeri. Postopek ponovi na različnih delih verige in povej, kolikšna so odstopanja. Jaz verige zaradi majhnega cukanja ne bi menjal, ker se bo pri novi slej ko prej spet pojavilo (precej hitro, verjemi). Sicer pa izrabljenost verige lahko preveriš tudi tako, da poskušaš na skrajno zadnjem delu (na desni strani zadnjega zobnika) odmakniti ketno iz zoba zobnika. Ne bi smelo iti več kot 2-3 mm.

A.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mam problem...in socer z lučmi pr moji hondici

Zadnje luči mi stalno gorijo...kadar dam kontakt se mi užgejo tudi luči, čeprav je stikalo na 0 (oz. pikici-ugasnjeno) kdr pa dam na parkirne, oz, zasenčene se mi zadnje luči vžgejo dolge oz. štop luč :? :? v glavnem, sploh se nečejo ugasnt :wacko: Kaj je narobe, mogoče samo kakšni kabli pod števci, pod masko, al je prou kej sf*****

Hvala :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mam problem...in socer z lučmi pr moji hondici....

uštimano :D stikalo od zadnjega žlajfa (noge) je blo preveč zategnjeno v fedru, tko d je stalno gorelo. Mal odpustu pa dela tko ku je treba :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preglej tudi ali ima stopalka zadnje zavore dovolj prostega hoda ... nekaj se je moralo prestavit, da je luč vedno gorela. Če se ni prestavila ročica, se je moralo stikalo samo!

Popravljeno . Popravil IKE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

IKE, verjetno si pisal objavo hkrati z mano :)

Pa d ti razložim kaj je delalo, oz. kako ni delalo:

kontakt, stikalo luči izklopljeno : ... kaj gori ?
Gori zadnja luč (kratka)

kontakt, stikalo luči na poziciji : ... kaj gori ?
Gori zadnja luč (dolga in kratka-isto ku kdr žlajfaš)

kontakt, stikalo luči na kratka luč : ... kaj gori ?
isto ku prej

kontakt, stikalo kratka dolga na dolgo luč : kaj gori ?
isto ku prej

kako delujejo štop luči, sprednja ali zadnja ?
stikalo je delalo v redu (sprednje) zadnje je blo preveč zategnjeno v fedru. Popravu in dela OK

pa tudi delovanje smerokazov preveri ?
Te delajo pa super. Jih mam na ledice. Ne, nimam žarnic :grrr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te delajo pa super. Jih mam na ledice. Ne, nimam žarnic :grrr

A so tudi kaj manjši ? ... beli ali oranžni ? ... pašejo na originalne luknje - priklope ? ... kje si nabavil in cena ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

taki so (glej slikico) so mnogo mnogo manjši, predvsem lepši :D Kupu sm jih v IT, cena pa 27EUR za par, torej 54EUR za vse 4 (js sm vse 4 zamenju, d so enke) na original lukne grejo ja, sam na sprednih bokih, so 2 lukni, tko d ena ostane prazna, sm kar črn trakec čez prlepu in ni niti videt... Edino kar je pri montaži za pazit je to, k te ledice majo kukr en transformatorček k pride med blinkerjem in original el. napeljavo, ma itak maš navodila s slikicami kako stvar priklopit. Utripajo pa mal hitreje kukr originalne (nekako tko kukr d dela sam ena (originalna)) k porabjo manj energije, mene to ne moti oz. obratno, še bol mi je všeč, če delajo mal hitrej.

Zgledajo pa dosti bujš, vsaj meni :yea2:

Popravljeno . Popravil žan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res so lušni.Sej to so univerzalni ne,pašejo na vse motorje?

Kje pravš da si jih kupu,ker jst sm jih gledu u Luisu in je 1kos blinkerja 24 EU,kar pa je malce drago??!! :?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma kupu sm jih v Italiji pri Moto Marassi in tudi te niso bli poceni...54EUR vsi štirje :? so pa lepi :yea2: to šteje. Univerzalni :hmm: ja nevem, na konc blinkerja je guma, v katero je vtopljen navoj. Skozenj so dratki, na koncu pa matica, tko d grejo v vsako "luknjo" O:-)

Popravljeno . Popravil žan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo, polepšal poezijo za uho na moji kobilci :OK: kako lepo prede zdej :wub: Zahvalit se morem pa IKE-ju k mi je pomagal do njega-izpuha...hvala IKE :notworthy: ob priliki pa :beer1: pri di se kej na primorsko pokazat .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo pa se je zgodil še odpoklic RR-jev. zadnje čase si pa japonci privoščijo veliko napak :? :? :? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Honda Motor Co je včeraj objavila, da bo vpoklicala okrog 1900 motociklov CBR600RR, zaradi napake na zavorah.

Motocikli, ki bodo vpoklicani, so bili proizvedeni med junijem 2003 in julijem 2004, so zapisali v tovarni Honda v svojem poročilu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dokaj skope in površne informacije ... :hmm: :? ... in kaj naj bi bilo narobe z zavorami ? ... jaz se čisto normalno ustavljam in upam, da se bom v prihodnje tudi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!