Gallus Objavljeno Julij 20, 2004 Deli Objavljeno Julij 20, 2004 Se popolnoma strinjam s Ike-om. Kljub temu, da lonec zgleda povsem enostavno, pa je zadeva seveda daleč bolj zakomlicirana. Nekaj kar "narediti", da bo kao imelo boljši glas, je po moji oceni Sizifovo delo, ki le redko obrodi pričakovane sadove. Ponavadi pa da slabe rezultate. Če bi bila zadeva tako enostavna, ne bi obstajal samo en Igor Akrapovič, pač pa bi ga imela vsaka večja vas ;) ;) ;) ;) . Glede na trenutno zakonodaja (tako kot izgleda kam stvar pelje) je najbolje zadržati originalni izpušni sisetem (vsaj v garaži), da ne bo kasneje glava bolela .... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno Julij 20, 2004 Deli Objavljeno Julij 20, 2004 se strinjam z obema :notworthy: zaenkrat bo še star popraskan lonc v original stanju gor, kasneje bomo pa zamenjali za wingsa :OK: sammoremmalstanjenatekočempovišatpress :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
IKE Objavljeno Julij 21, 2004 Deli Objavljeno Julij 21, 2004 :yea2: ... servis na mopedu ( :? ... motorji so baje na d 750 ccm ) je narejen in popoldan sledi kratka vožnja do doma ... če pa ne bo neviht, pa še kakšen daljši krog ... :OK: , da vidim ali je opazna kakšna razlika. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RSV Mille Objavljeno Julij 21, 2004 Deli Objavljeno Julij 21, 2004 ( ... motorji so baje na d 750 ccm ) IKE razloži kaj si s tem stavkom mislil...ne razumem :huh: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
IKE Objavljeno Julij 21, 2004 Deli Objavljeno Julij 21, 2004 IKE razloži kaj si s tem stavkom mislil...ne razumem :huh: V eni drugi temi ( motosvetkrožekmaribor ) so pač rekli, da so do 600 ccm mopedi, nad 750 ccm pa se začnejo motorji. Moja Honda je 600 ccm, torej je po štajrsko to moped ... :naughty: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BAMATO Objavljeno Julij 22, 2004 Deli Objavljeno Julij 22, 2004 Ta čuden zvok je hiba vseh CBR-k 600. Sliši se napenjalec verige odmičnih gredi. Zvok se pojavlja okrog 5 krpm, . . . . Včeraj bil narejen servis (19.500 km). Stanje glede ropotanja napenjalca verige se je občutno izboljšalo, oziroma se ta sploh več ne sliši. Očitno novo olje mal pomaga. Upam, da bo za kakšen 1 kkm tišina. Morda bom mogu menjat tud pogonsko verigo :? Je precej neenakomerno nategnjena, tako da mi motor pri nižjih vrtljajih in hitrostih kar cuka. Sem pa bliži cahnu NEW kot REPLACE, zobnika sta videti še brez poškodb, ketna je pa še originalna. (pardon za :topic: ) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rude Objavljeno Julij 22, 2004 Deli Objavljeno Julij 22, 2004 Včeraj bil narejen servis (19.500 km). Stanje glede ropotanja napenjalca verige se je občutno izboljšalo, oziroma se ta sploh več ne sliši. Očitno novo olje mal pomaga. Upam, da bo za kakšen 1 kkm tišina. Morda bom mogu menjat tud pogonsko verigo :? Je precej neenakomerno nategnjena, tako da mi motor pri nižjih vrtljajih in hitrostih kar cuka. Sem pa bliži cahnu NEW kot REPLACE, zobnika sta videti še brez poškodb, ketna je pa še originalna. (pardon za :topic: ) Jest sem napenjalec pred kratkim zamenjal. (pri 30.000 km) Sedaj več ne ropota, me pa zanima koliko km-jev bo mir? :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
elbarto Objavljeno Julij 22, 2004 Deli Objavljeno Julij 22, 2004 Je precej neenakomerno nategnjena, tako da mi motor pri nižjih vrtljajih in hitrostih kar cuka. Ker je ne vzdržuješ kot bi moral (čistiš z kako staro krtačko za nohte in mažeš z kettenšprejem). Če bi jo, se ti nebi dogajalo. Maš eno temo za vzdrževanje verige... poišči. Če pa si lenuh, pa kupi scottoilerja El B. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BAMATO Objavljeno Julij 22, 2004 Deli Objavljeno Julij 22, 2004 Ker je ne vzdržuješ kot bi moral (čistiš z kako staro krtačko za nohte in mažeš z kettenšprejem). Če bi jo, se ti nebi dogajalo. Maš eno temo za vzdrževanje verige... poišči. Če pa si lenuh, pa kupi scottoilerja El B. :nono: Mažem še preveč (na 200 km D.I.D sprej), čistim z Motul chain cleaner-jem, neenakomerno nategnjena je bila že ko sem motor kupu :angry: , sedaj ko je ketna že dosti bolj obrabljena pa je ta neenakomernost še bolj očitna. Temo o tem sem že prečesal po dolgem in počes, tako da tudi pravilno mažem! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
andrej Objavljeno Julij 22, 2004 Deli Objavljeno Julij 22, 2004 :nono: Mažem še preveč (na 200 km D.I.D sprej), čistim z Motul chain cleaner-jem, neenakomerno nategnjena je bila že ko sem motor kupu :angry: , sedaj ko je ketna že dosti bolj obrabljena pa je ta neenakomernost še bolj očitna. Temo o tem sem že prečesal po dolgem in počes, tako da tudi pravilno mažem! Postavi na stojalo in izmeri "free play" na sredini ketne; nato obrni kolo, spet izmeri. Postopek ponovi na različnih delih verige in povej, kolikšna so odstopanja. Jaz verige zaradi majhnega cukanja ne bi menjal, ker se bo pri novi slej ko prej spet pojavilo (precej hitro, verjemi). Sicer pa izrabljenost verige lahko preveriš tudi tako, da poskušaš na skrajno zadnjem delu (na desni strani zadnjega zobnika) odmakniti ketno iz zoba zobnika. Ne bi smelo iti več kot 2-3 mm. A. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno Julij 22, 2004 Deli Objavljeno Julij 22, 2004 mam problem...in socer z lučmi pr moji hondici Zadnje luči mi stalno gorijo...kadar dam kontakt se mi užgejo tudi luči, čeprav je stikalo na 0 (oz. pikici-ugasnjeno) kdr pa dam na parkirne, oz, zasenčene se mi zadnje luči vžgejo dolge oz. štop luč :? :? v glavnem, sploh se nečejo ugasnt :wacko: Kaj je narobe, mogoče samo kakšni kabli pod števci, pod masko, al je prou kej sf***** Hvala :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno Julij 22, 2004 Deli Objavljeno Julij 22, 2004 mam problem...in socer z lučmi pr moji hondici.... uštimano :D stikalo od zadnjega žlajfa (noge) je blo preveč zategnjeno v fedru, tko d je stalno gorelo. Mal odpustu pa dela tko ku je treba :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
IKE Objavljeno Julij 22, 2004 Deli Objavljeno Julij 22, 2004 (popravljeno) Preglej tudi ali ima stopalka zadnje zavore dovolj prostega hoda ... nekaj se je moralo prestavit, da je luč vedno gorela. Če se ni prestavila ročica, se je moralo stikalo samo! Popravljeno Julij 22, 2004. Popravil IKE Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno Julij 22, 2004 Deli Objavljeno Julij 22, 2004 IKE, verjetno si pisal objavo hkrati z mano :) Pa d ti razložim kaj je delalo, oz. kako ni delalo: kontakt, stikalo luči izklopljeno : ... kaj gori ? Gori zadnja luč (kratka) kontakt, stikalo luči na poziciji : ... kaj gori ? Gori zadnja luč (dolga in kratka-isto ku kdr žlajfaš) kontakt, stikalo luči na kratka luč : ... kaj gori ? isto ku prej kontakt, stikalo kratka dolga na dolgo luč : kaj gori ? isto ku prej kako delujejo štop luči, sprednja ali zadnja ? stikalo je delalo v redu (sprednje) zadnje je blo preveč zategnjeno v fedru. Popravu in dela OK pa tudi delovanje smerokazov preveri ? Te delajo pa super. Jih mam na ledice. Ne, nimam žarnic :grrr Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
IKE Objavljeno Julij 24, 2004 Deli Objavljeno Julij 24, 2004 Te delajo pa super. Jih mam na ledice. Ne, nimam žarnic :grrr A so tudi kaj manjši ? ... beli ali oranžni ? ... pašejo na originalne luknje - priklope ? ... kje si nabavil in cena ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno Julij 25, 2004 Deli Objavljeno Julij 25, 2004 (popravljeno) taki so (glej slikico) so mnogo mnogo manjši, predvsem lepši :D Kupu sm jih v IT, cena pa 27EUR za par, torej 54EUR za vse 4 (js sm vse 4 zamenju, d so enke) na original lukne grejo ja, sam na sprednih bokih, so 2 lukni, tko d ena ostane prazna, sm kar črn trakec čez prlepu in ni niti videt... Edino kar je pri montaži za pazit je to, k te ledice majo kukr en transformatorček k pride med blinkerjem in original el. napeljavo, ma itak maš navodila s slikicami kako stvar priklopit. Utripajo pa mal hitreje kukr originalne (nekako tko kukr d dela sam ena (originalna)) k porabjo manj energije, mene to ne moti oz. obratno, še bol mi je všeč, če delajo mal hitrej. Zgledajo pa dosti bujš, vsaj meni :yea2: Popravljeno Julij 25, 2004. Popravil žan Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
IKE Objavljeno Julij 25, 2004 Deli Objavljeno Julij 25, 2004 So pa res mini blinkerji in lepo zgledajo ... :yea2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mih'c Objavljeno Julij 26, 2004 Deli Objavljeno Julij 26, 2004 Res so lušni.Sej to so univerzalni ne,pašejo na vse motorje? Kje pravš da si jih kupu,ker jst sm jih gledu u Luisu in je 1kos blinkerja 24 EU,kar pa je malce drago??!! :? LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno Julij 26, 2004 Deli Objavljeno Julij 26, 2004 (popravljeno) ma kupu sm jih v Italiji pri Moto Marassi in tudi te niso bli poceni...54EUR vsi štirje :? so pa lepi :yea2: to šteje. Univerzalni :hmm: ja nevem, na konc blinkerja je guma, v katero je vtopljen navoj. Skozenj so dratki, na koncu pa matica, tko d grejo v vsako "luknjo" O:-) Popravljeno Julij 26, 2004. Popravil žan Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno Avgust 2, 2004 Deli Objavljeno Avgust 2, 2004 evo, polepšal poezijo za uho na moji kobilci :OK: kako lepo prede zdej :wub: Zahvalit se morem pa IKE-ju k mi je pomagal do njega-izpuha...hvala IKE :notworthy: ob priliki pa :beer1: pri di se kej na primorsko pokazat .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Maverick Objavljeno Avgust 5, 2004 Deli Objavljeno Avgust 5, 2004 A mi lahko kdo pove kere svecke grejo u cbr600 letnik 1995? Hvala! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Robtech Objavljeno Avgust 6, 2004 Deli Objavljeno Avgust 6, 2004 evo pa se je zgodil še odpoklic RR-jev. zadnje čase si pa japonci privoščijo veliko napak :? :? :? :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MotoManiac Objavljeno Avgust 6, 2004 Deli Objavljeno Avgust 6, 2004 Na prvi strani mate. A niste opazl? Zarad bremz. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Robtech Objavljeno Avgust 6, 2004 Deli Objavljeno Avgust 6, 2004 Honda Motor Co je včeraj objavila, da bo vpoklicala okrog 1900 motociklov CBR600RR, zaradi napake na zavorah. Motocikli, ki bodo vpoklicani, so bili proizvedeni med junijem 2003 in julijem 2004, so zapisali v tovarni Honda v svojem poročilu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
IKE Objavljeno Avgust 6, 2004 Deli Objavljeno Avgust 6, 2004 Dokaj skope in površne informacije ... :hmm: :? ... in kaj naj bi bilo narobe z zavorami ? ... jaz se čisto normalno ustavljam in upam, da se bom v prihodnje tudi. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se