Skoči na vsebino

Honda XL 125 V Varadero


Priporočene objave

Objavljeno

ben u glavnem js mam druga kolena(3cm) pred auspuhom s erazširi na 4cm pa je leo vince x3 zadaj , sam mam pa tudi drugi cdi tako da za navor ne morem reč sam pomoje je boljše če je lepo odrpt ker dosti lepše skoči na obrate in to, malo več moči ma....

Objavljeno

honda-xl195095.jpg

bi kdo vedo ce bi lahko naredo tak luknje v avspuh kot je prikazano na sliki (sepravi okoli glavne luknje) al se tam ze nahaja kaksna volna...? in ce je to ze kdo mogoce probal=)

Objavljeno

ma nekje sm viud, se mi zdi na motosvetu da en tip rpodaja akrapoviča, piše cena po dogovoru, poglej mogoče je ql, pa dej sam tisti lonec gor in je :D

Objavljeno

ma nekje sm viud, se mi zdi na motosvetu da en tip rpodaja akrapoviča, piše cena po dogovoru, poglej mogoče je ql, pa dej sam tisti lonec gor in je :D

Tist(a) akrapota sta za 1000ko. varadero :D

Objavljeno

ma sej nima veze važno da je bl odprt ku original auspuh pa da ni predolg, da ne štrli vn iz motorja ;) ssej motor je 4takten tako da je lhko tudi rbez auspuha bo delu lih tako uredu sam ventile treba nasitmat....

Objavljeno

pa sej tudi skuterji z drugim izpuhom grejo hitreje...pa jih vseeno delajo ap so homologirani in vse...

a ben... trucco c`e` ma non si vede;P

sevede majo homologacije, če so pa zablokerani pa s katalizatorjem :slap:

Objavljeno

po pravici povedano nisem še vidu skute z zx-om ki gre 50 in mislim da je ni še noben...:)

dobro nima smisla se kregat...

treba sprobat original varo in z večjmi koleni... na pospeških in na končnih...

in pol pridemo do zaključka da si kupimo ktm 640:P :lol1:

Objavljeno

po pravici povedano nisem še vidu skute z zx-om ki gre 50 in mislim da je ni še noben...:)

dobro nima smisla se kregat...

treba sprobat original varo in z večjmi koleni... na pospeških in na končnih...

in pol pridemo do zaključka da si kupimo ktm 640:P :lol1:

jah in se zbudiste s prstom v riti ...... :slap: :slap:

Objavljeno

po pravici povedano nisem še vidu skute z zx-om ki gre 50 in mislim da je ni še noben...:)

dobro nima smisla se kregat...

treba sprobat original varo in z večjmi koleni... na pospeških in na končnih...

in pol pridemo do zaključka da si kupimo ktm 640:P :lol1:

no ja sej res brez veze se kregat s takim, ki še ni vidu homologiranga zx-a :slap:

če še ne veš ma v kolenu pod cilindrom, noter eno cev, da se zmanjša premer, in to ti je homologacija, drugače se pa da tisto cev ven odšvasat in to je to, potem pa res ne gre več 50

Objavljeno

no ja sej res brez veze se kregat s takim, ki še ni vidu homologiranga zx-a :slap:

če še ne veš ma v kolenu pod cilindrom, noter eno cev, da se zmanjša premer, in to ti je homologacija, drugače se pa da tisto cev ven odšvasat in to je to, potem pa res ne gre več 50

k0ci cel skuteras ...... :worship: :worship: :worship: :D

......... BTW :topic:

Objavljeno

da se vrnemo h temi, mene če ima varadero verigco za ventile al kako ma narjeno? če je veriga na kolko jo je treba menjat itd...

Objavljeno (popravljeno)

no ja sej res brez veze se kregat s takim, ki še ni vidu homologiranga zx-a :slap:

če še ne veš ma v kolenu pod cilindrom, noter eno cev, da se zmanjša premer, in to ti je homologacija, drugače se pa da tisto cev ven odšvasat in to je to, potem pa res ne gre več 50

hja to si pa dobro povedal res škoda se s takim kregat ki ima še kje drugje kašno cev zašvasano... :slap:

ker na mojem zx-u(kupljen nov) ni nobene cevke zašvasane.. in presenetljivo je zip cel original letel kar 75.. človek bi se kar zamislu ha?!?! :zzz:

varadero pa ima verigico ja za odmično gred

Popravljeno . Popravil trony
Objavljeno

da se vrnemo h temi, mene če ima varadero verigco za ventile al kako ma narjeno? če je veriga na kolko jo je treba menjat itd...

weriga se ne menja! menja se samo zobati jermen k ga pa mislm da nima. :grrr

ma sej nima veze važno da je bl odprt ku original auspuh pa da ni predolg, da ne štrli vn iz motorja ;) ssej motor je 4takten tako da je lhko tudi rbez auspuha bo delu lih tako uredu sam ventile treba nasitmat....

:nono: ne ne je kr wažn kwa maš za en denfr gor, ma weliko wlogo tud pri 4t mopedih!! :nono:

Objavljeno

weriga se ne menja! menja se samo zobati jermen k ga pa mislm da nima. :grrr

:nono: ne ne je kr wažn kwa maš za en denfr gor, ma weliko wlogo tud pri 4t mopedih!! :nono:

hm .... ja sej 4t al pa 2t bo brez auspuha delu .... samo je pr obeh auspuh ful odvisn od pospeskov in koncne ....

Objavljeno

kak bi pa lahko prevleko kr orginalen izpuh...da bi pac mel sam drugacen izgled...kolko kaj stane pravi karbon ki se da baje dobit v modelarskih trgovinah?

Objavljeno

hja to si pa dobro povedal res škoda se s takim kregat ki ima še kje drugje kašno cev zašvasano... :slap:

ker na mojem zx-u(kupljen nov) ni nobene cevke zašvasane.. in presenetljivo je zip cel original letel kar 75.. človek bi se kar zamislu ha?!?! :zzz:

varadero pa ima verigico ja za odmično gred

:topic: presel se v skutersko temo ker vidm da nimaš pojma pa si preber useh xxxx strani pa kšnga robata upraš zakaj majo eni avspuhi homologacijo in kako to da jo majo, do takat pa ne bit pameten ok ? pa ne daji več teh objav o avspuhih za skutere tuki ampak v za to namenjeno tamo, tam se pa lahko kregava naprej !

PS: ampak res si preber predn kar koli tam napišeš ker se ti bodo sam smejal :P

Objavljeno

hehe vidim da jr pršu en pametn, povej mi nekaj, kaj ni pr 4taktnih motorjih vseeno kak auspuh je? meni se zdi da bolj ko je odprt boljše je, ker so itak ventili....?

Objavljeno

hehe vidim da jr pršu en pametn, povej mi nekaj, kaj ni pr 4taktnih motorjih vseeno kak auspuh je? meni se zdi da bolj ko je odprt boljše je, ker so itak ventili....?

eh res je da nimajo resnonance pa tega ... sam čist useeno spet ni, če bi blo bi akrapovič propau :D

Objavljeno

ja no... sam glas je, drugače pa delajo 4taktni motorji super tudi brez auspuha... sam je treba ventile prou poštelat, se mi zdi

Objavljeno

ja no... sam glas je, drugače pa delajo 4taktni motorji super tudi brez auspuha... sam je treba ventile prou poštelat, se mi zdi

ja, če na 4T motorju zamenjaš avspuh oz, ga odpreš, sprezniš al pa kar kol, je treba poravnat ventile, ker drugače seka z avspuha! pa če nimaš naštimanih ventilov zgumiš nekaj malega na moči.

Objavljeno

ja, če na 4T motorju zamenjaš avspuh oz, ga odpreš, sprezniš al pa kar kol, je treba poravnat ventile, ker drugače seka z avspuha! pa če nimaš naštimanih ventilov zgumiš nekaj malega na moči.

japajade a zdj pa misls da usak popravla ventile k da akrapovica gor al kaj? ce mas motor na fergazarje zamenas dize, nastavis tapravo mesanco bencina/zraka pa ti cist nc ne seka, pr direktnem vbrizgu goriva si pa mors umislt power commander oz. chip tunning. To da mors ventile popravlat vela edin ce si mas en auspuh k ma res OGROMEN premer, to pa tut precej stane.

Objavljeno (popravljeno)

:topic: presel se v skutersko temo ker vidm da nimaš pojma pa si preber useh xxxx strani pa kšnga robata upraš zakaj majo eni avspuhi homologacijo in kako to da jo majo, do takat pa ne bit pameten ok ? pa ne daji več teh objav o avspuhih za skutere tuki ampak v za to namenjeno tamo, tam se pa lahko kregava naprej !

PS: ampak res si preber predn kar koli tam napišeš ker se ti bodo sam smejal :P

ma zdej boš ti meni solu pamet...celo poletje sem zagonu na servisu skuterjev in motornih koles pa boš take monade govoru¨! še to te uprašam in zaključim s tabo ki misliš da si boga za jajca primu!.. primer.. zakaj jamaha dt 125 z zamenjanim izpuhom, v konkretnem primeru gianelli ki je 100% homologiran direkt iz škatle vn montiran dodal motornemu kolesu toliko moči kljub temu da more imet 11kw!???

pa se lepo razpiši jaz pa se bom samo smejal!

na 4-t 125 ti lonec ne da dosti... razen če je original full zadušen ampak pri hondi tega ne boš vidu=)

bi blo pa dobro še kej ventile poštimat ..... ker meni tudi vn iz avspuha seka :OK:

Popravljeno . Popravil trony
Objavljeno

hm ok, lej trony, maš hondo, poglej kaka cev pride ven iz obeh batov, pri obeh ma premer 3cm, potem se pa pr zadnjem batu takoj ko pride čez 1. koleno zoža na 1cm, a boš reku da to ne zaduši motorja?

Objavljeno

ma zdej boš ti meni solu pamet...celo poletje sem zagonu na servisu skuterjev in motornih koles pa boš take monade govoru¨! še to te uprašam in zaključim s tabo ki misliš da si boga za jajca primu!.. primer.. zakaj jamaha dt 125 z zamenjanim izpuhom, v konkretnem primeru gianelli ki je 100% homologiran direkt iz škatle vn montiran dodal motornemu kolesu toliko moči kljub temu da more imet 11kw!???

pa se lepo razpiši jaz pa se bom samo smejal!

na 4-t 125 ti lonec ne da dosti... razen če je original full zadušen ampak pri hondi tega ne boš vidu=)

bi blo pa dobro še kej ventile poštimat ..... ker meni tudi vn iz avspuha seka :OK:

dej ne prbiji...začneš neki o zx-u pol pa tko ko te zjebem :BUA: :BUA:

Objavljeno

dajte folk ne zdaj komplicirat...je pa res tako je tlazar povedo za tisto cev ki se zelo zoza! pa ne zaj :topic: pa o nekih zxih ki nimajo veze z varo!!!!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!