pinktomos Objavljeno Marec 11, 2007 Opozori Objavljeno Marec 11, 2007 a se bi dalo dat lamele na karburator bing k bi blo neki učinka :OK:
Fric Objavljeno Marec 11, 2007 Opozori Objavljeno Marec 11, 2007 kere ideje hehe zakaj bi pa dau gor lamele?? :? :? pomojm je to nespametno pocetje :headbang:
pinktomos Objavljeno Marec 12, 2007 Opozori Objavljeno Marec 12, 2007 pomojem pa ne ker prihraniš na benzi ker čene mi zabija hlape ob zniževanju obratov v filter in to je izguba ki jo bi lahko odpravili z lamelami po mojem se bi to dalo zato uprašam koliko bi bilo to uporabno???????? :?
e90 Objavljeno Marec 12, 2007 Opozori Objavljeno Marec 12, 2007 pomojem pa ne ker prihraniš na benzi ker čene mi zabija hlape ob zniževanju obratov v filter in to je izguba ki jo bi lahko odpravili z lamelami po mojem se bi to dalo zato uprašam koliko bi bilo to uporabno???????? :? Na kater cilinder boš pa stlaču lamele?
pinktomos Objavljeno Marec 14, 2007 Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 nevem zato prašam sej se bi dalo kej predelat pomojem dodaš en kos ki bi pašal na lamele pa bi ga ustavil na cilindr :OK: :OK:
simonsi Objavljeno Marec 14, 2007 Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 Gor natakni cilinder od tomosove kosilnice ali izvenkrmnega motorja, 42l bat, bing 18 in lipnika za ctx-a ali bt-ja , pa zadeva dobro leti in povsod vleče. Preverjeno. :naughty:
pinktomos Objavljeno Marec 14, 2007 Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 sej jst mam poštimanega atx-a in ma 38 bat in gre ku svinja prehitim ctx-a z lipnikom na apn-jko pa ne mislim dajet kolena gor k mi bi spizdli karburo zato mislim dat samo lamele :OK:
simonsi Objavljeno Marec 14, 2007 Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 sej jst mam poštimanega atx-a in ma 38 bat in gre ku svinja prehitim ctx-a z lipnikom :lol1: Zgleda ima cetl od frčota mašino. :slap: Z lamelami ne boš nič profitiral, pa še preveč dela. Če hočeš lamele dej un kvadratni cilinder, ki ga majo frčoti pa tanove šterke, pa bat z luknjami, pa bo.
Fabo Objavljeno Marec 14, 2007 Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 sej jst mam poštimanega atx-a in ma 38 bat in gre ku svinja prehitim ctx-a z lipnikom na apn-jko pa ne mislim dajet kolena gor k mi bi spizdli karburo zato mislim dat samo lamele :OK: Potem je pa res pocasen CTX....ko sem jaz imel CTX-a ga niti elektronik ni prehitel. .)
pinktomos Objavljeno Marec 15, 2007 Opozori Objavljeno Marec 15, 2007 dej s kje ste če ne vrjameste da bi vidli mojega atx-a
pinktomos Objavljeno Marec 17, 2007 Opozori Objavljeno Marec 17, 2007 omg kaki kreten je tisti k je predelu apn-jko z dalšo cevjo "da grejo lažje plini vn"ojej :headbang: :headbang:
AJ Objavljeno Marec 18, 2007 Opozori Objavljeno Marec 18, 2007 OFFtopic: Rabil bi pokrovček ki pride na kuplongo. Zgleda nekak tak: Če ma kdo za prodat (dobro plačam .) )in mi je pripravljen poslat po pošti, nej pošlje PM.
Xzibit Objavljeno Marec 19, 2007 Opozori Objavljeno Marec 19, 2007 Mene pa zanima kaj vse lahko sfriziram, da bom nekak prišel skozi tehničnega?? Hvala za odgovor
primozh Objavljeno Marec 20, 2007 Opozori Objavljeno Marec 20, 2007 OFFtopic: Rabil bi pokrovček ki pride na kuplongo. Zgleda nekak tak: Če ma kdo za prodat (dobro plačam .) )in mi je pripravljen poslat po pošti, nej pošlje PM. kaj se to v trgovini ne da več dobit :hmm:
pinktomos Objavljeno Marec 20, 2007 Opozori Objavljeno Marec 20, 2007 ti lahko zbrusiš kanale daš športni avzpuh use lahko predelaš samo za na tehnični odpisti zajlo od gasa tko da ti ne morejo nabit gas do kraja čene pa za na tehnični menji škarik...
primozh Objavljeno Marec 20, 2007 Opozori Objavljeno Marec 20, 2007 Mene pa zanima kaj vse lahko sfriziram, da bom nekak prišel skozi tehničnega?? Hvala za odgovor takrat ko sem jest še gonu šestko mi na to ni blo treba mislt .............. moj nasvet za zdej pa je, dobi še eno mašino užgi taprave cifre gor in jo mej samo za registracijo, tadrugo pa nabriješ ko norca :)
Xzibit Objavljeno Marec 20, 2007 Opozori Objavljeno Marec 20, 2007 to z drugo mašino sem že razmišljal, drugač pa hvala za nasvete!!
čičo Objavljeno Marec 20, 2007 Opozori Objavljeno Marec 20, 2007 mater božja temu apn negre tut 50 ne pomoje če hočeš predelovat 2 taktne motorje moraš poznat delovanje 2 taktnega motorja in če je on poveču cev gre sam slabše ker ni resonance. sam on itak neve kaj je resonanca če hočeš da gre apn 110 bo treba velik več narest kot samo to da dač na 42 pa mal ala cigo stajl brusš kanale
pinktomos Objavljeno Marec 21, 2007 Opozori Objavljeno Marec 21, 2007 hehe kej misliste da uni k majo full predelane motorje da menjajo agregat samo zajlo od gasa tko odpustiš da ne pride gas niti do pol al pa daš tm pr ročki od gasa dodaj ocpoda eno podloško da ne gre več gasa
tomos rider Objavljeno Marec 22, 2007 Opozori Objavljeno Marec 22, 2007 Pozdravljeni, kako bi lahko sfrizeral apn 4
pinktomos Objavljeno Marec 22, 2007 Opozori Objavljeno Marec 22, 2007 enako kot apn-6 zniži glavo zbrusi kanale športni škarik,dellorto uplinjač,5 marča
Ribitch Objavljeno Marec 23, 2007 Opozori Objavljeno Marec 23, 2007 jas mam še eno vprašanje!!: približno koliko hitreje gre apn6,če znižate glavo :hmm: ???? LP
pinktomos Objavljeno Marec 23, 2007 Opozori Objavljeno Marec 23, 2007 ma to moreš takoj naredit nism lih mjru samo ima bolšo izgorevanje
tomos rider Objavljeno Marec 24, 2007 Opozori Objavljeno Marec 24, 2007 Pozdravljeni, kako vem kateri fergazar bi biu najbolši za apn 4 (da bi šlo hitrej ampak nebi metal odvečnga bencina vn)? Kakšen auspuh bi biu najbol?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se