thetruetheory Objavljeno September 23, 2018 Opozori Objavljeno September 23, 2018 Hmm nekaj zagotovo pušča, danes sem odstranil desno stran plastik in bom predel okoli črpalke ščistil. Zdaj zgleda, da malo pušča skoz okrog črpalke. Kateri del misliš, da je semering? So 3 oringi, kot na sliki, si kot semering mislil del 49063 ? Na strani piše mechanical seal. Kot semering si jaz predstavljam tesnilo kot oring s fedrco na zunanji strani. Tukaj je link do rezervnih delov črpalke: https://www.motorcyclespareparts.eu/en/kawasaki-parts/2011-versys-abs-motorcycles/water-pump
XTR Objavljeno September 23, 2018 Opozori Objavljeno September 23, 2018 16 minutes ago, brutal said: Zakaj vgrajujete neoriginalne filtre? In jih nestrokovno privijate?... če gremo v podrobnosti. maxxa in thetruetheory 1 1
Quest Objavljeno September 23, 2018 Opozori Objavljeno September 23, 2018 pred 3 urami, XTR pravi: In jih nestrokovno privijate?. Razloži, da se napake ne ponavljajo.
raza Objavljeno September 23, 2018 Opozori Objavljeno September 23, 2018 pred 11 minutami, Quest pravi: Razloži, da se napake ne ponavljajo. Filter priviješ z roko (še bolje z krono in moment ključem) in ne z jermenom za odvijanje. Običajno, če je plac ga še z roko zategneš preveč. Pa tesnilo ne pozabit naoljit! Zok, DAMI34, bosa in 3 others 3 3
XTR Objavljeno September 23, 2018 Opozori Objavljeno September 23, 2018 1 hour ago, raza said: Filter priviješ z roko (še bolje z krono in moment ključem) in ne z jermenom za odvijanje. Običajno, če je plac ga še z roko zategneš preveč. Pa tesnilo ne pozabit naoljit! Vse razloženo. Moment privijanja je zapisan na filtru ali pa v navodilih za uporabo. Moment ključ je smiselno uporabiti še za privijanje vijaka za izpust olja. Pa tesnilo na vijaku je potrebno zamenjati. Gre tudi po domače, z "abčutkm" samo zame to ni to. V navodilih je vse lepo opisano. DAMI34 in Quest 2
brutal Objavljeno September 23, 2018 Opozori Objavljeno September 23, 2018 pred 6 urami, thetruetheory pravi: Kateri del misliš, da je semering? So 3 oringi, kot na sliki, si kot semering mislil del 49063 ? Je minilo že nekaj časa od kar sem na prijateljevem er-6 to menjal in se ne spominjam več točno kaj vse sem mu menjal.
thetruetheory Objavljeno September 23, 2018 Opozori Objavljeno September 23, 2018 No filter sem privil z roko, nov je bil predhodno že naoljan, s pasom sem ga samo dodatno pritegnil, mogoče za kak cm, ker sem imel desno roko zlomljeno in mi od takrat pri takšnih opravilih rado škrtne v zapestju. Takrat, ko se to zgodi sem za en teden dober, zato sem "zategnil" s pasom. Pred mano je bil servis delan na strokovno usposobljenem servisu in sem filter sedaj komaj odvil, če nebi imel tega orodja ga 100% nebi. Iz zamenjave avtomobilskih in traktorskih filtrov vem, da filtrov ni fajn preveč zategovat... Danes sem naredil 130km, od tega cca 90km s sopotnico. Oba sva zelo zadovoljna, kot je nekdo nekje napisal zavor res potrebuješ v nujnih primerih Glede na višino 196 in 178 cm z vetrom nimava težav do 100 km/h, tam pa začne pihat burja Kar se tiče puščanja hladilne tekočine, je danes ni bilo na vidiku. Zjutraj sem vse obrisal in cel dan preverjal, če bo mogoče kaj, pa ni bilo. Mogoče sem v petek res preveč nabil obrate v 1 prestavi ali pa oring spusti ponoči, ko se zunaj shladi. @brutal Bi lahko Prosim pogledal ali preveril kaj ste zamenjali? Tiste 3 oringe verjetno 100%, bolj me zanima glede dodatnega mehanskega tesnila.... Hvala Zakaj sem kupil neoriginal filter, pojma nimam, slučajno sem bil pri Yogiju v Ljubljani in sem rekel še za filter... Glede na to, da bo na motorju 10.000 km mislim, da bo opravil svoje delo ok. Tudi Snecer ga ima... krucymucy 1
J.a.m.e.s Objavljeno September 23, 2018 Opozori Objavljeno September 23, 2018 Jaz imam 193cm in sem imel z MRA vizirjem prav tako probleme z vetrom (nad 100km/h). Nato sem kupil podaljšek vizirja, prav tako MRA, po nekaj vožnjah sem si ga optimalno nastavil in zdaj ni več problemov z vetrom, sem danes peljal po avtocesti 170km/h in je veliko boljše. Slika je iz neta: thetruetheory 1
Efendi Objavljeno September 23, 2018 Opozori Objavljeno September 23, 2018 Ob 22. 9. 2018 ob 11:25, Rogerg pravi: glih zdej ko se še privajaš bi mogu met dobre gume...k si še bolj 'lesen' ..... drgač misliš da so to realni km? pomoje zvrteno x5 drgač pa srečno in uživaj Za gume se popolnoma strinjam z ostalimi. Upoštevaj, da je tvoj stik s cesto "debeline žiletke", zato naj bo čim boljši. thetruetheory 1
Dugales Objavljeno September 24, 2018 Opozori Objavljeno September 24, 2018 Ob 23. 9. 2018 ob 11:14, thetruetheory pravi: Hmm nekaj zagotovo pušča, danes sem odstranil desno stran plastik in bom predel okoli črpalke ščistil. Zdaj zgleda, da malo pušča skoz okrog črpalke. Kateri del misliš, da je semering? So 3 oringi, kot na sliki, si kot semering mislil del 49063 ? Na strani piše mechanical seal. Kot semering si jaz predstavljam tesnilo kot oring s fedrco na zunanji strani. Tukaj je link do rezervnih delov črpalke: https://www.motorcyclespareparts.eu/en/kawasaki-parts/2011-versys-abs-motorcycles/water-pump Letos poleti mi je začelo brobotati v motorju (versys 650) po vožnji, sploh če je bilo vroče. Mehanik mi je zamenjal vodno črpalko, ker je puščala (pod plastiko in se ne vidi - je treba pošlatati), termostat in pokrov hladilnika. Sedaj je kot nov. Koštalo je 80€. Se sploh ne mislim zezat okrog tega; je preveč pomembno.
Dugales Objavljeno September 24, 2018 Opozori Objavljeno September 24, 2018 @Efendi Predlagam gume Mitas. Držijo kot Dunlop SS 3, ampak obe skupaj preko mimovrste.com so mi prišli 130 €.
Dugales Objavljeno September 24, 2018 Opozori Objavljeno September 24, 2018 Ob 11. 9. 2018 ob 7:17, Radetzky pravi: imel isto tezavo najlazje je poskusiti to resitev da potegnes gumijasta gumba ven in sprici noter malo kontak spreja al pa wd40. pri meni je to reslo tezavo. Pozdravljen! Poiskal sem mehanika in našel avtoelektričarja Janeza, Sp. Gameljne 109, Šmartno pri Ljubljani. Naredil mi je super, v treh dneh, 50 €. Lp
thetruetheory Objavljeno September 25, 2018 Opozori Objavljeno September 25, 2018 Update: Danes menjal hladilno tekočino, ščistil posodico, cevi in kiler. V prihodnjih dneh menjam še svečke (CR9EIA-9 Laser Iridium) Aja uporabil sem eno hladilno tekočino in malo manj kot 2 deci destilirane vode. Cena svečk + hladilne tekočine = 34€ Quest in Efendi 2
Snečer Objavljeno September 26, 2018 Opozori Objavljeno September 26, 2018 zračni filter še menjaj,če boš svečke menjaval in tako jemal dol tank thetruetheory 1
sebar Objavljeno Oktober 1, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2018 Ob 23. 7. 2018 ob 22:03, sebar pravi: Končno zrihtana še ketna. Malo sem se jajcal da sm pogruntal ampak je šlo. Koraki: Kupiš ketno, zobnike in orodje za razstavljanje in sestavljanje master linka Pripraviš delovno okolje in vse orodje Pobereš dol plastiko nad prednjim zobnikom in senzor za hitrost Ne moreš odšraufat tiste neumne matice Pokličeš kolega da stoji na zadnji bremzi in kupiš dodaten "breaker bar" Še vedno ne moreš odšraufat Pelješ k mehaniku, daš 30€ in je rešeno v pol ure Sem pa namesto 46 dal zadaj 43 zobnik. Z veseljem zgubim malo moči da imam širše prestave. Testirat nisem še uspel preveč ampak po mestu deluje super. Nobene potrebe po šaltanju v 4-to pri 50 km/h. Na avtocesti je tudi zgledalo ok, do 130 km/h nisem imel pretiranega občutka da neki manjka. Bomo videli s časom. Posledica spremembe je sedaj točen prikaz hitrosti in netočno beleženje prevoženih kilometrov. Sedaj jih bom delal manj p.s. pa ne se takoj usajat zaradi svinjarije, včeri me je 3h pralo iz željave domov Update: Po par tisoč kilometrih lahko rečem, da je 43 zadnji zobnik super. Prva prestava ni več prekratka, 50km/h se namesto v 4ti vozim v 3ji prestavi, na odprti cesti pa podoben občutek kot z 46 zobnikom. Mogoče malo manj šaltanja, ker so brzine malo širše in verjetno malo bolj ročko obračam, da ohranjam isti tempo sesir, thetruetheory in Kugelschreiber 2 1
Snečer Objavljeno Oktober 4, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2018 Čas je, da malo pogledam zračnost ventilof, pa kolko sem servisni manual tipal, bi to znal sam počekirat. Samo z lističi pogledaš, če so v mejah in zapreš nazaj, je samo 8 ventilov skupaj Prvo se za en bat pogledajo vsi štirje, nato za drugega. Če pa odstopa pa pokličem, da prinese material.
maus Objavljeno Oktober 4, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2018 (popravljeno) . Popravljeno Oktober 4, 2018. Popravil maus
Snečer Objavljeno Oktober 4, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2018 pred 7 minutami, maus pravi: . aha maus 1
Kugelschreiber Objavljeno Oktober 4, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2018 3 minutes ago, Snecer said: aha Snec, off topic, a si ti kufre s plastidipom barval? On 10/1/2018 at 5:39 PM, sebar said: Update: Po par tisoč kilometrih lahko rečem, da je 43 zadnji zobnik super. Prva prestava ni več prekratka, 50km/h se namesto v 4ti vozim v 3ji prestavi, na odprti cesti pa podoben občutek kot z 46 zobnikom. Mogoče malo manj šaltanja, ker so brzine malo širše in verjetno malo bolj ročko obračam, da ohranjam isti tempo To si prenos podaljsal, ali si ga vrnil na stock razmerje?
Snečer Objavljeno Oktober 4, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2018 pred 6 minutami, Kugelschreiber pravi: Snec, off topic, a si ti kufre s plastidipom barval? To si prenos podaljsal, ali si ga vrnil na stock razmerje? ja, tri plasti še zdaj drži pa perem s cetom, vodo, gobo , je kar ewig očitno tudi šipo sem potegnil od znotraj 2plastno črno za foro in je še zdaj za foro ok... Kugelschreiber 1
Snečer Objavljeno Oktober 4, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2018 sesir, DAMI34, Quest in 4 others 6 1
bajkr88 Objavljeno Oktober 4, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2018 šipa zgleda smesno, da ne recem grdo sesir 1
Zok Objavljeno Oktober 4, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2018 (popravljeno) 12 hours ago, Snecer said: Čas je, da malo pogledam zračnost ventilof, Glej, da bos cekiral pri "stone cold" motorju. Vsaj dve, tri ure prej naj se motor ne priziga. Ne zato, da se ne bi opekel, pac pa da bodo stebla ventilov, glava ter odmicne gredi (oz. cel odmicni mehanizem) na sobni temperaturi, ki je potrebna za pravilno preverjanje zracnosti. 9 minutes ago, Rogerg said: šipa zgleda smesno, da ne recem grdo Sune pa vseeno. Popravljeno Oktober 4, 2018. Popravil Zok sesir in Kugelschreiber 2
sebar Objavljeno Oktober 5, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2018 pred 20 urami, Kugelschreiber pravi: Snec, off topic, a si ti kufre s plastidipom barval? To si prenos podaljsal, ali si ga vrnil na stock razmerje? Podaljšal. Stranski učinek te modifikacije je tudi to, da sedaj brzinomer kaže bolj točno in kilometrov med vožnjo registrira malo manj sesir in Kugelschreiber 1 1
Snečer Objavljeno Oktober 5, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2018 pred 9 urami, Zok pravi: Glej, da bos cekiral pri "stone cold" motorju. Vsaj dve, tri ure prej naj se motor ne priziga. Ne zato, da se ne bi opekel, pac pa da bodo stebla ventilov, glava ter odmicne gredi (oz. cel odmicni mehanizem) na sobni temperaturi, ki je potrebna za pravilno preverjanje zracnosti. Sune pa vseeno. Ja, je napisano, da mora biti cold V bistvu treba snet dekl, da prideš do odmičnih in ventilov, na desni odviti dva čepa, da lahko gred zavrtiš v pravo pozicijo in nato prečekiraš z lističi. Prvo 4 ventile za en cilinder, potem 4 za drugega, zapišeš vrednosti in... Če je v tolerancah zapreš nazaj, mogoče novo tesnilo pokrova pa malo silikona pa mir spet 42k km, al pa pokličeš majstra, da prinese "material" in orodje (za zmerit "podložke", original nimajo oznak debeline). pred 9 urami, Rogerg pravi: šipa zgleda smesno, da ne recem grdo a še vedno lepše kot štrleči cilindri kakšno lepoto pa imaš ti montirano? Zok 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se