XTR Objavljeno Julij 25, 2019 Opozori Objavljeno Julij 25, 2019 Vijočični štrajfni na nezvoženem robu ne nakazujejo pregrevanja gume. Tof-ka je zate prava izbira. thetruetheory in Kugelschreiber 2
Snečer Objavljeno Julij 25, 2019 Opozori Objavljeno Julij 25, 2019 pred 12 minutami, XTR pravi: Vijočični štrajfni na nezvoženem robu ne nakazujejo pregrevanja gume. Tof-ka je zate prava izbira. kaj pa nakazujejo? da sem iz mb? maxxa in schwantz 2
XTR Objavljeno Julij 25, 2019 Opozori Objavljeno Julij 25, 2019 1 minute ago, Snečer said: kaj pa nakazujejo? da sem iz mb? Prilepi sliko, da ne bomo na pamet...
Kugelschreiber Objavljeno Julij 25, 2019 Opozori Objavljeno Julij 25, 2019 1 minute ago, Snečer said: kaj pa nakazujejo? da sem iz mb? De jo srbi, in je nima kdo popraskat. Pac ogreta je bla. thetruetheory in XTR 2
mato295 Objavljeno Julij 26, 2019 Opozori Objavljeno Julij 26, 2019 A lahko kdo iz prve roke pove razliko med starim in novim versysom 650?
thetruetheory Objavljeno Julij 26, 2019 Opozori Objavljeno Julij 26, 2019 (popravljeno) pred 7 minutami, mato295 pravi: A lahko kdo iz prve roke pove razliko med starim in novim versysom 650? Vzami najmanj od letnika 2012 naprej, če se le da se odloči za zadnjo MK3 verzijo torej od 2015 naprej oblika podobna Ninđi MK3 verzija ima posodobljen Software in s tem 5 konjev več, oblika je 999x lepša, posodobljen je števec, ki prikazuje dosti več kot na prejšnjih modelih. Motor je pri sovoznikovem sedežu narejen drugače. Posodobljeno vzmetenje z lahko dostopnim nastavljanjem višine in trdote (ne rabiš ključa).... Jaz, če bi se še enkrat odločal bi definitivno iztisnil 2K € več in kupil 2015 ampak jih lani ni bilo dosti na Anetu, pa še tista 2, ki sta bila, sta bila uvožena..... Popravljeno Julij 26, 2019. Popravil thetruetheory bajkr88 1
Snečer Objavljeno Julij 26, 2019 Opozori Objavljeno Julij 26, 2019 pred 18 minutami, mato295 pravi: A lahko kdo iz prve roke pove razliko med starim in novim versysom 650? novi je 13 kg težji thetruetheory 1
Nightmare Objavljeno Julij 26, 2019 Opozori Objavljeno Julij 26, 2019 8 hours ago, Snečer said: kaj pa nakazujejo? da sem iz mb? Tudi moja prednja SF+ je bila že na prvi furi modra po robovih pa definitivno ni bila pregreta. Ob kasnejših vožnjah z hitrejšim tempom sledu o modrikasti barvi ni bilo. Lp, Samo thetruetheory 1
maus Objavljeno Julij 26, 2019 Opozori Objavljeno Julij 26, 2019 (popravljeno) men je Conti SA3 na cca 4100 km poti zlezla za cca 1,5 mm ( LJ - Litva - LJ) morm točno preverit, ker je prijatu meru .. na pnevmatiki se je še poznal napis Conti na robovih napisa ... na sredini se ga ni več videlo .. tok o porabah gum in načinu vožnje ... torej .. če bi skoz potoval , bi mi zadnja guma zdržala tam okoli 20.000 ... nuben problem tisti, ki ne veste, nimam glih švoh motorja ... po moji laični oceni tudi sune bolj kot Versys 650 (nimam uradnih testov) ... Popravljeno Julij 26, 2019. Popravil maus thetruetheory, igc1 in MiNa 1 2
thetruetheory Objavljeno Julij 26, 2019 Opozori Objavljeno Julij 26, 2019 pred 17 minutami, Nightmare pravi: že na prvi furi modra To je normalno, guma ima zaščitni premaz zato je treba prvih 100km pazit, že zaradi same prilagoditve pnevmatike na platišče... To piše v navodilih pri vsaki gumi.....posebej priporočajo neagresivno speljevanje in zaviranje... ??
maus Objavljeno Julij 26, 2019 Opozori Objavljeno Julij 26, 2019 (popravljeno) pred 2 minutami, thetruetheory pravi: To je normalno, guma ima zaščitni premaz zato je treba prvih 100km pazit, že zaradi same prilagoditve pnevmatike na platišče... To piše v navodilih pri vsaki gumi.....posebej priporočajo neagresivno speljevanje in zaviranje... ?? na Contiju, ki ga namestiš na Versysa 650, tega ne piše p.s. guma je brez tega premaza ... vseeno pazim cca 20-30 km Popravljeno Julij 26, 2019. Popravil maus Joker in thetruetheory 2
jvalant Objavljeno Julij 26, 2019 Opozori Objavljeno Julij 26, 2019 9 hours ago, Snečer said: Meni je do sedaj vsaka guma zdržala preko 10k normalna vožnja seveda, saj o drugem nima smisla debatirat, a ne Za normalno vožnjo bi raje dal gor ToF na versysa kot RS3. Razmišljam, ali naj ostanem na SF+ ali menjam za ToF naslednji set, ki bi moral zdržati 14k. Meni pač ni všeč vsakih par tisoč km odvijat čeljusti, osi itd, pa da mi platišče ob vsaki menjavi dobi kakšno novo mini praskico. Z oprijemom do sedaj nisem imel težav. RS1 na versaču tak je zgledala pri 11k, zdržala je 12.233km taka je bila ob menjavi z gumo sf+ prvi set sem prevozil več dejstvo je, da če se pelješ in voziš na daljše fure, potem guma drži dolgo, če pa drajsaš golice itd. pa se tikaš z vulkanizerjem Definiraj normalno? Kaj je nenormalnega iti skozi zavoj na Jezerskem 50 na uro, po svoji strani ceste in ob omejitvi 90? Ali morda po tackah, 60, 65 na uro, pa se vseeno po svoji strani ceste, meter od crte in 30 pod omejitvijo hitrosti? Pa mal pospesevanja ven, ne cez 100 po dolgi ravnini, blago zaviranje pa spet 50 skoz zavoj? Kaj je tu nenormalnega? Je torej boljsi nekdo ki opleta cez crto, pa se pelje 30 ali manj skoz serpentino, prek crte seka in ker je pocasen tud reagirat ne more? To kar pravis ti, ni normalna voznja. Ali bolje, je normalna pocasna voznja z ciljem sparat gumo pred uzitkom v voznji. In pol se pametovat tule gor. Dokler se drzimo omejitev vsaj priblizno, vozimo tud precej pod omejitvo, je tudi kak hiter zavoj po robu gume bolj varen kot pa taista serpentina pocasi na robu padca zaradi nebrzine. Normalna voznja ima kar velik razpon, in obraba gume ni indikator normalne voznje. igc1, nejc74, XTR in 1 other 4
Snečer Objavljeno Julij 26, 2019 Opozori Objavljeno Julij 26, 2019 Nenormalno je že, da ti sprašuješ, s kakšno hitrostjo je treba odvoziti ovinke, razdalj od črte itd. Vožnja po omejitvah ustreza približku normalne vožnje, pri čemer upoštevaj, da table za omejitev hitrosti pomenijo zgornjo mejo hitrosti, ki pa ni nujno da ustreza razmeram itd. Obraba gume in vožnja po njenem robu je nevarna in tvegana. Mimogrede, jaz gum ne šparam, vendar pa na cesti z vožnjo ne pretiravam. Moja vožnja ni počasna. BIF in thetruetheory 2
Snečer Objavljeno Julij 26, 2019 Opozori Objavljeno Julij 26, 2019 in ja, guma je prvi pokazatelj, kako kdo vozi in kaj počne na cesti "zapis" vožnje, pa mogoče mogoče še ogled stopalk, drsnikov in čeveljev pri supermoto objestnežih, ki ovinek zvozijo tudi s čevljem
thetruetheory Objavljeno Julij 26, 2019 Opozori Objavljeno Julij 26, 2019 Strinjam se z obema, bolj kot to je pomembno da vsak vozi po svojih sposobnostih in upošteva dejavnike ceste, temperature, opreme itd... Ne more nekdo s 140 široko adventure kramp gumo polagati ovinke kot nekdo s SF+... Prepucavanja glede obrabe so brezvezna, meni redko rata izkoristit robe, ker je tudi 160 širinska guma vseeno ozka glede na 180 ali več, tam se rob lažje doseže, zaradi večje naležne površine se počutiš bolj varno oziroma manj spodnaša... Nevem, moje mnenje... ??
Nightmare Objavljeno Julij 26, 2019 Opozori Objavljeno Julij 26, 2019 49 minutes ago, thetruetheory said: To je normalno, guma ima zaščitni premaz zato je treba prvih 100km pazit, že zaradi same prilagoditve pnevmatike na platišče... To piše v navodilih pri vsaki gumi.....posebej priporočajo neagresivno speljevanje in zaviranje... ?? Pa ravno na tem forumu pri vsaki Mitas objavi piše, da te nimajo zaščitnega premaza, da jo lahko tiščiš takoj iz garaže v prvo serpentino in kako je tovarna zaradi tega na slabšem saj imajo s tem nekaj več odpada. Lp, Samo
rookie007 Objavljeno Julij 26, 2019 Opozori Objavljeno Julij 26, 2019 pred 18 urami, HyperJack pravi: Poznano, sam kaj ko je pol slik "fejk"...v oglasu slike dveh različnih motorjev. Dobr motor je bil, še zdej ga mam v lepem spominu Se mi je zdelo, da je tvoj!
jvalant Objavljeno Julij 27, 2019 Opozori Objavljeno Julij 27, 2019 On 7/26/2019 at 9:26 AM, thetruetheory said: Strinjam se z obema, bolj kot to je pomembno da vsak vozi po svojih sposobnostih in upošteva dejavnike ceste, temperature, opreme itd... Ne more nekdo s 140 široko adventure kramp gumo polagati ovinke kot nekdo s SF+... Prepucavanja glede obrabe so brezvezna, meni redko rata izkoristit robe, ker je tudi 160 širinska guma vseeno ozka glede na 180 ali več, tam se rob lažje doseže, zaradi večje naležne površine se počutiš bolj varno oziroma manj spodnaša... Nevem, moje mnenje... ?? Ne. Ne doseze se lazje rob gume na sirsi gumi, ce je ta na pravilnem platiscu. Od kod vam te ideje? Ce je 180 guma na optimalnem platiscu je njena oblika (recemo parabola) enaka paraboli 160 gume na pravilnem platiscu. (enak model gume, seveda). Sam imam najec dela da pridem do roba gume prav z 990-ko, pa ima 180 gumo. Duke ima 150 pa se lazje pride do roba... Ampak smo ze izven teme...
ales.m Objavljeno Julij 27, 2019 Opozori Objavljeno Julij 27, 2019 Janez,bolje da se greš kopat.?? jvalant 1
Snečer Objavljeno Julij 27, 2019 Opozori Objavljeno Julij 27, 2019 Ob 26. 7. 2019 ob 9:26, thetruetheory pravi: Strinjam se z obema, bolj kot to je pomembno da vsak vozi po svojih sposobnostih in upošteva dejavnike ceste, temperature, opreme itd... Ne more nekdo s 140 široko adventure kramp gumo polagati ovinke kot nekdo s SF+... Prepucavanja glede obrabe so brezvezna, meni redko rata izkoristit robe, ker je tudi 160 širinska guma vseeno ozka glede na 180 ali več, tam se rob lažje doseže, zaradi večje naležne površine se počutiš bolj varno oziroma manj spodnaša... Nevem, moje mnenje... ?? z roadsmart (vozil enko) precej hitro dosežeš rob, ker je drugače ukrivljena, za razliko od sf+, tako da so razlike že med samimi gumami na istem platišču o gumah in obrabi se veliko piše, prav zato pa vedno napišem, da če se "normalno" vozi, bo tudi guma precej zdržala imaš na mednarodnih forumih za versysa, model je z mišelinko pilot road 2 (100kg šofer z opremo) prevozil 20.000km z zadnjo z roadsmart2 je tam en normalno naredil 16.000km ne moreš pa poslušat nekih nasvetov od takih, ki mu že na štandgasu brusi gumo tema je o versysu, tako da je najbolje, da tu izkušnje o obrabi limamo uporabniki tega motorja, ne pa da se zraven prijavljajo motogp dirkači in supermoto projektili, kjer je menjava gume skupaj s tankanjem ko sem kupoval roadsmart1 oziroma je bila na motorju 2009, tovarna je lepo napisala, da je pričakovana doba 10.000km potem se res vprašaš, zakaj eni iztisnejo 5000km
zkalan Objavljeno Julij 28, 2019 Opozori Objavljeno Julij 28, 2019 Živjo, imam Versysa 650 2008 letnik. V petek planiram vožnjo na Poljsko, ampak je vremenska napoved bolj slaba (celo pot me bo pralo). Pred enim mesecem mi je na motorju šel regler (mehanik je rekel, da je vanj vdrla voda skozi konektorje), sedaj imam novega. Zanima me, ali ste do sedaj imeli kakše probleme zaradi dežja in če se da kako zaščititi konektor reglerja (glede na to, da so konektorji obrnjeni navzgor in voda iz njih ne odteka). Mogoče sem samo paranoičen ampak zadnje kar si želim je, da mi zopet odpove elektrika 800 km od doma. Lp ?
Snečer Objavljeno Julij 28, 2019 Opozori Objavljeno Julij 28, 2019 pred 24 minutami, zkalan pravi: Živjo, imam Versysa 650 2008 letnik. V petek planiram vožnjo na Poljsko, ampak je vremenska napoved bolj slaba (celo pot me bo pralo). Pred enim mesecem mi je na motorju šel regler (mehanik je rekel, da je vanj vdrla voda skozi konektorje), sedaj imam novega. Zanima me, ali ste do sedaj imeli kakše probleme zaradi dežja in če se da kako zaščititi konektor reglerja (glede na to, da so konektorji obrnjeni navzgor in voda iz njih ne odteka). Mogoče sem samo paranoičen ampak zadnje kar si želim je, da mi zopet odpove elektrika 800 km od doma. Lp ? ne, teh težav z reglerjem še nisem imel, pa sem vozil po hudem deževju, je pa dejstvo, da zadnji blatnik kar veliko pripomorek zaščiti reglerja, da ne meče vode direkt gor na mk2 in dalje so sicer z gumico mislim vsaj malo bolje zaščitili kontakte, sicer jaz tam vedno lepo očistim in pošpricam med gumico in konektorjem s kontakt sprejem daj slikaj regler, kako je pri tebim, na mk2 je konektor v vodoravnem položaju moraš pa vedet, da z leti vseeno pride do korozije na kontaktih, kar privede potem do okvar reglerja itd... verjetno si imel vse korodirano če ti je sedaj zamenjal za novega, imaš mir spet nekaj let, tako da brez bojazni DAMI34 in sesir 2
zkalan Objavljeno Julij 28, 2019 Opozori Objavljeno Julij 28, 2019 Hvala za razlago! Regler je nov ja, pa še original je, ker sem ga čakal 2 tedna. Mehanik je rekel, da je med kontakte dal tudi mast, da naj bi zadihtal za vsak slučaj spoje. Slikati ga pa danes ne morem, ker me ni doma, lahko pa jutri prilepim sliko. Res da nimam strehce na zadnjem kolesu, ampak upam da bo vseeno prenesel dež brez težav... Sicer imam asistenco ampak še vedno ti da malo misliti pred potjo...
Snečer Objavljeno Julij 29, 2019 Opozori Objavljeno Julij 29, 2019 pred 18 urami, zkalan pravi: Hvala za razlago! Regler je nov ja, pa še original je, ker sem ga čakal 2 tedna. Mehanik je rekel, da je med kontakte dal tudi mast, da naj bi zadihtal za vsak slučaj spoje. Slikati ga pa danes ne morem, ker me ni doma, lahko pa jutri prilepim sliko. Res da nimam strehce na zadnjem kolesu, ampak upam da bo vseeno prenesel dež brez težav... Sicer imam asistenco ampak še vedno ti da malo misliti pred potjo... praviloma se manjava komplet, regler+stator, iz previdnosti, ker ponavadi je ena okvara povezana z drugo bajkr88 1
bajkr88 Objavljeno Julij 29, 2019 Opozori Objavljeno Julij 29, 2019 to si pa tolk mimo useku da je joj.... stator je loh dobr še za 100.000 km, loh pa jutr crkne ja, nemors vedt.. loh ga pomeris ce je trenutno ok saj ni težko.... ce bi pa iz previdnosti menju pol pa nov motor kupit, prevec stvari.... regler loh zalije voda, slab akumulator, kontakti razlosani... pregreje se poleti in gre u kurac itd itd... Snečer 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se