Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Cartman ma prav, modre žarnice H7, ki so neki nadomestki "kao ksenon" ponavadi oddajajo belo svetlobo in so slabše vidne kot navadne ali malo boljše night breaker, ultra vision itd žarnice, ki oddajajo rumeno svetlobo. Prav tako ponoči bela svetloba slabše odseva in je slabše vidna (samo v zgoraj opisanem primeru) kot pa rumena svetloba navadnih žarnic. Preverjeno večkrat osebno in en kup dnara zmetanega za neke fensišmensi žarnice, dokler nism spet navadnih zmontiral in rekel :fyou: vse skupaj.

Me pa res zanima kako bo LED pri Sneciju svetil ponoči.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Snecer,glede višine sem mislil stopalke sedež in ne sedež tla,ta višina me moti saj imam omejeno gibanje na kolenu in je pri Versysu v skrajni pokrčitvi kar zna po dolgi vožnji bit kar boleče.

Za pumpo sem zvedel že prej.

 

Za stopalke je že en drug spraševal, nabaviš od SW motecha, boljša guma, s ene obrabijo tako hitro in lahko jih malo spustiš, ma dve višini.

Kaj več pa se res ne da.

To je to za ta denar :) novi versys ma drugačno pozicijo stopalk.

http://shop.sw-motech.com/en/4052572003398.htm

ni poceni, ni pa drago, ker je mir

Glede originalnih gumic, zajl in še kaj pa sem mel nek sajt, kjer se vse dobilo. Mislim, da iz Poljske.

http://stores.ebay.com/italyracingde?_trksid=p2047675.l2563

tule je samo gumica

http://www.ebay.de/itm/KR-Fussrasten-Fussrastengummi-footrest-rubber-KAWASAKI-ZZR-600-05-08-/150897864522?ssPageName=ADME:L:OC:AT:3160

za versačeje od 2010 dalje

Jaz stopalk na Versys ne bi nič nižal. Res je, da so kolena relativno pokrčena ampak to je še vedno bolje, kot da drsaš po tleh s škornji v ovinku.

To se mi je namreč dogajalo na Tracerju, ki je po velikosti praktično identičen Versysu, ima pa stopalke nižje postavljene.

Po nekaj ostro odvoženih ovinkih sem imel podrsane škornje, pa imam noge na stopalka vedno pravilno postavljene (na sprednjem delu).

Versys MkII 650_Tracer.jpg

Objavljeno

Dej not 100 W sej kabel bo zdržal, samo odsevnik ne bo zdržal vročine ;)

Moj point je bil da ni potrebe, sploh pa razne močnejše žarnice glede na W niso potrebne, da niso zdrave za poceni kitajsko plastiko pa je vsakemu jasno :P

Objavljeno

Cartman ma prav, modre žarnice H7, ki so neki nadomestki "kao ksenon" ponavadi oddajajo belo svetlobo in so slabše vidne kot navadne ali malo boljše night breaker, ultra vision itd žarnice, ki oddajajo rumeno svetlobo. Prav tako ponoči bela svetloba slabše odseva in je slabše vidna (samo v zgoraj opisanem primeru) kot pa rumena svetloba navadnih žarnic. Preverjeno večkrat osebno in en kup dnara zmetanega za neke fensišmensi žarnice, dokler nism spet navadnih zmontiral in rekel :fyou: vse skupaj.

Me pa res zanima kako bo LED pri Sneciju svetil ponoči.

Če se bom vozil sploh ponoči, to se sila redko zgodi.

Objavljeno

Za karakter zna bit nekoliko šibko to vzmetenje, sicer pa verjetno ok. :) 

Kakšen je razlog za menjavo? Slabo originalno vzmetenje ali samo višek €? 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Če se bom vozil sploh ponoči, to se sila redko zgodi.

jaz se v noc nisem nit spuscal. Po dnevu si obcutno manj opazen. Modrih pik na sivi cesti skor ne vidis, rumene precej bol. Kar se vzmetenja tice, moje je pocrkalo pri cca 90000km in sem menjal zadnji amortizer. Pozna se. Predvsem se pozna v dvoje, in zadnja guma se lepse radira kot se je. Ni vec zavihanih ali potrganih robov. Morda pri tebi to ne bo tako opazno ker zelo nezno vozis. Jez mam 120kil in vcasih mal grobjanim z gumo in gasom. Tvoje mitaske se mi zdijo lepo obrabljene. 

Objavljeno

 Za 84km/h je originalno povsem dovolj dobro, tako da jaz sumim prej na višek € oz. "razbremenitev" denarnice, ko je že govora o razbremenitvah :P

Objavljeno

Malo razmišljam o posodobitvi za 2016, stroka na MS pravi v tej smeri.

wilbers-zadaj.jpg

wilbers-spredaj.jpg

Ne rabiš takega vzmetenja je serijsko dovolj dobro za se vozit po omejitvah. Ali misliš noret ?

Objavljeno

Do Avstrije in Hrvaške je treba prit po cesti, nimam kombija :)

zdaj pa razumi mosvetofce, prvo tolko da ne prepovejo vožnje z vrrsačijem zarad bremz in vzmetenja, ko pa hočeš menjat barvo fedre,ker majo paleto pa spet ni vredu. Dajte se uskladit
:)

Majo še Wesa-x elektronsko, to pa mi nekak ne diši.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Do Avstrije in Hrvaške je treba prit po cesti, nimam kombija :)

zdaj pa razumi mosvetofce, prvo tolko da ne prepovejo vožnje z vrrsačijem zarad bremz in vzmetenja, ko pa hočeš menjat barvo fedre,ker majo paleto pa spet ni vredu. Dajte se uskladit
:)

Majo še Wesa-x elektronsko, to pa mi nekak ne diši.

Zadnjič ko sem ti govoril o žlajfih si trdil da ma versis dovolj dobre za po cesti in vse ostalo kar je boljše je za norce in za na pisto   zdej bi pa menjal vzmetenje.

Dej de počasi odločit nakateri strani si :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

A prov v knjigci ti to pise? K tole je res bl skret ocitno....

Objavljeno

Menjat vzmetenje? Misliš olje in tesnila.. to te pride pri onih ki imajo akcijo 99 za sprednji konec, zadaj pa manj. Sicer pa glede na tvojo vožnjo in stanje motorja sem 100% prepričan da ne rabiš menjat popolnoma nič. Kdaj pa greš k onim ki imajo akcijo? Jaz bom tudi rihtal prednji del :)

Objavljeno

Da še jaz nekaj napišem okrog žarnic.

Moj sin je na svojem avtu dal za pozicijske žarnice bele ledice,ko so to videli inkasanti so šli za njim in zahtevali homologacijo za žarnice,katere pa ni bilo.Rezultat podviga menjave žarnic je bil 400 € oziroma polovička.

Toliko v razmislek ,če se to splača

Objavljeno

Verigo sam španam, no 1x sem jo, lepo po knjigi, zategnil z moment ključem na predvidenih Nm, mislil da je bilo 122. 

-----------

V planu sem imel, da menjam čelado, zdaj uživam v modelu xlite 602, hotel pa sem neko preklopno, da ni pretežka in da je kao tiha. Xlite 1003 je preko 400 EUR, kakšna še boljša znamka pa vemo kje se cena konča.

Pa sem se raje odločil za vzmetenje.

Nisem se pa odločil za hidravlični dodatek za štelanje prednapetosti vzmeti, ker se vozim sam in tudi zdaj nisem nastavljal. Še vedno pa se bo dalo nastavit s ključem. Tudi se nisem odločil za dodatek za nastavljanje po višini, ker sem ocenil, da je to nepotrebno.

Pa tudi nisem se odločil za elektronski dodatek Wesa X, verjetno je tam tudi cena eksotična, poleg tega, da je polno žic, škatlic in še stikalo.

Po moji oceni bolje to, kot preklopna čelada, stara 602 pa je še lepa, bo držala, verjetno material še ni "porozen", čeprav ima 6 let pa tudi nikoli je nisem opral, ker ni potrebe :)

-----------

Drugače pa ne vem, zakaj so tak nervozni tu na forumu, jaz sem tudi pričakoval, da bo kakšen pametna debata, gre pa za deljenje izkušenj uporabnikov versys motorja.

 

Objavljeno

Na 3 leta je treba menjat moped.

Versys1000 bi bil ravno pravi zate, kultiviran agregat, dovolj navora da voziš na 2000 obratih kjerkol, pa še vzmetenje in zavore ima odlično.

Da še jaz nekaj napišem okrog žarnic.

Moj sin je na svojem avtu dal za pozicijske žarnice bele ledice,ko so to videli inkasanti so šli za njim in zahtevali homologacijo za žarnice,katere pa ni bilo.Rezultat podviga menjave žarnic je bil 400 € oziroma polovička.

Toliko v razmislek ,če se to splača

Pritožbo bi napisal, vse tehnične naredim z ledicami (v avtu) na njih je oznake CE in tip žarnice w5w, ne vidim potrebe po homologaciji.

Objavljeno

Novi versys 1000 mi je znatno pretežek, 250kg ima verzija 2015, moj versači pa 204-206.

Kot nadomestek versysu650 vidim Yamaho tracer mt-09 (210kg), ki pa bi potrebovala evolucijo 2 (npr. kdo je tam zadnje ročaje naredil) ter kot že omenjeno MV Agusto (teža le 190kg, izjemna oprema, materiali in dizajn).

Drugega pa ni na obzorju, razen morda MK4 Versys, ko ga bodo spet "popravili".

Objavljeno (popravljeno)

Te žarnice so verjetno bolj bel  in dovolj svetle:

https://www.mimovrste.com/avto-zarnice/philips-zarnica-halogen-h7-w5w-white-vision-xenon-efekt

Ima kdo?

Novi versys 1000 mi je znatno pretežek, 250kg ima verzija 2015, moj versači pa 204-206.

Kot nadomestek versysu650 vidim Yamaho tracer mt-09 (210kg), ki pa bi potrebovala evolucijo 2 (npr. kdo je tam zadnje ročaje naredil) ter kot že omenjeno MV Agusto (teža le 190kg, izjemna oprema, materiali in dizajn).

Drugega pa ni na obzorju, razen morda MK4 Versys, ko ga bodo spet "popravili".

Tracer je zanimiv, mi je pa sedež na njemu premalo udoben za dolge ture.

Mislim, da je sedež Tracerja kakšen cm nižji od tega na Versysu in ravno toliko gela ali spužve spodaj pod guzico manjka. Mogoče bi lahko to sam dal upgrejdat za zmeren denar? Mislim, da je forumaš JozeXJ6 počel take stvari...

To naj porihtajo, pa bo OK motor. Pa ajde, ne vem kaj je s tistim woblanjem - jaz tega na testu nisem opazil, ampak se nisem vozil iznad 120, ni bilo prilike.

Popravljeno . Popravil Fantocci
Objavljeno

Snecer,težave so serijsko na tem mopedu zato pa menjaš vse po vrsti......aja oprosti invidualiziraš !!!

Menjal sem le dodatke, zaradi vizualizacije. Seznam sem že objavil oziroma ga še enkrat, da boš lahko videl, če se je kaj menjalo (bolj se je dodajalo).

Drugače pa, če pogledaš premium znamke, tam daš samo za npr. set kufrov 2 jurja.

Do sedaj sem v versača vložil naslednje, oziroma prvi del je direkt motor, drugi del prtljaga, nekaj bilo od prej, tretji del pa elektronski dodatki od navigacije, kamere (vse premium).

oprema-versys.jpg

Objavljeno

Demantiram svoje izjave o LED sijalkah, očitno so že dovoljene, oziroma imajo CE certigfikat, saj jih ponujajo pri superstreli.

http://www.superstrela.com/levi-meni-avto-led-sijalke-in-ostalo/avtomobilske-led-sijalke/led-zarnica-za-sprednjo-luc/led-zarnica-za-glavno-luc-zarnica-za-motorno-kolo-z-obrocki-h4-h6-h7-hladno-bela-dc8-48v-10-15w-40w-2400-lm-cree.html

Edina zadeva , ki me moti Sneci, povej, kaj boš naredil z gumo ki pokrije podnožje? Namreč ta guma bo preprečevala odvod toplega zraka. Vsekakor čakam, da vidim, kaj boš izzumil in kako boš zadovoljen.

Objavljeno (popravljeno)

Demantiram svoje izjave o LED sijalkah, očitno so že dovoljene, oziroma imajo CE certigfikat, saj jih ponujajo pri superstreli.

http://www.superstrela.com/levi-meni-avto-led-sijalke-in-ostalo/avtomobilske-led-sijalke/led-zarnica-za-sprednjo-luc/led-zarnica-za-glavno-luc-zarnica-za-motorno-kolo-z-obrocki-h4-h6-h7-hladno-bela-dc8-48v-10-15w-40w-2400-lm-cree.html

Edina zadeva , ki me moti Sneci, povej, kaj boš naredil z gumo ki pokrije podnožje? Namreč ta guma bo preprečevala odvod toplega zraka. Vsekakor čakam, da vidim, kaj boš izzumil in kako boš zadovoljen.

Vsak izdelek, ki se ga ponudi na trg, vsekakor mora imeti najmanj CE. To pa ne pomeni, da omenjeno sijalko lahko uporabimo v motociklu, saj je ponavadi v navodili, da je potrebno okvarjeno žarnico zamenjati z istim tipom. Če se ne motim je ponavadi napisan tudi proizvajalec.

Tako da vse te menjave nikakor ni mogoče homologirati. Isti šmorn je z xenon sijalkami.

Na žalost..

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno

Protiprašno gumijasto tesnilo (dust cover)?

Zdi se mi, da se ga bo dalo uporabiti in da ne bo težav. 

c8e59c16-8d26-4f36-a107-.jpg

tu je na sliki gen2, kjer so še "škatlice" in še kaj. na spodnji žarnici, dolga luč, se vidi gumijasto tesnilo

Po moje ga navlečeš preko (nategneš preko zadnjega dela, kjer je ventilator, da zdrkne preko, saj je guma in to je to. Nisem zaznal pri "navodilih", da bi to bila težava. 

Guma pa ne bo preprečevala odvoda zraka, ker bo ventilator tako ostal zunaj in lepo pihal ven.

 

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!