Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno
pred 2 minutami, sebar pravi:

Kul, hvala klapa :OK: Jst sm v user manual pogledal pod display in tam nisem dobil nič okrog tega utripanja. 

A je slučajno kdo nameščal kak kit za nižanje tačk? Na tujih forumih so kar zadovoljni. 

Ne bi ti svetoval nižanja tačk, še prej boš podrsal po tleh, kar je nevarno saj destabilizira motor. Kar sem jaz Versysa vozil, so mi bile mere zlo komot.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
1 minute ago, DAMI34 said:

še prej boš podrsal po tleh

sej vem :blush: 

Ma po par urah bi vseeno rajši mel manj pokrčena kolena. Drugo leto je plan en road trip z okrog 2.5 - 3k km

Objavljeno
pred 1 minuto, sebar pravi:

sej vem :blush: 

Ma po par urah bi vseeno rajši mel manj pokrčena kolena. Drugo leto je plan en road trip z okrog 2.5 - 3k km

Ne vem koliko si sicer visok, jaz leta in leta že delam roadtripe tja do 4,500km in to na mopedih, ki nimajo tako bogato odmerjenega prostora za noge kot Versys, pa ni nikol panike, mal stojiš, mal izteguješ noge, pa je

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

Ne vem koliko si sicer visok, jaz leta in leta že delam roadtripe tja do 4,500km in to na mopedih, ki nimajo tako bogato odmerjenega prostora za noge kot Versys, pa ni nikol panike, mal stojiš, mal izteguješ noge, pa je

Vi imate tak tempo, da pozabite na kolena :).

Objavljeno (popravljeno)
pred 3 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Vi imate tak tempo, da pozabite na kolena :).

hehe...niti ne, vztrajam kar na pavzah vsako uro oziroma cca 100km, če ne zarad drugega, pa da spet do koncentracije pridem, in da monotonost izgine. (beri čik+kava) :P

sicer pa, če bodo prenizke tačke moteče bo pač nekaj evrov stran vrgu, pa OEM nazaj montiral

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 3 minutami, sebar pravi:

sej vem :blush: 

Ma po par urah bi vseeno rajši mel manj pokrčena kolena. Drugo leto je plan en road trip z okrog 2.5 - 3k km

Jaz imam od SW motech tačke, ki imajo dve stopnji, pustil sem na deafult kot je pri originalu.

Cena 100eur+, a vredno vsakega EURa, gumice so zelo trpežne.

http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=14730613365057&ls=en&nc=1473061405-7811&rubnum=brands.kawasaki.versys650&artnum=FRS.08.011.10000/S&id=109&gesamt_zeilen=Tshowrub--brands.kawasaki.versys650&typid=225731015

  • Adjustable in two different positions (original position and 15 mm lower)

Glede road tripov pa ti lahko rečem, nobenih težav :) tudi sedež je kar solidno udoben.

Objavljeno (popravljeno)
pred 31 minutami, sebar pravi:

sej vem :blush: 

Ma po par urah bi vseeno rajši mel manj pokrčena kolena. Drugo leto je plan en road trip z okrog 2.5 - 3k km

Preveč pokrčena kolena lahko poraviš tudi z dvigom sedeža. Dodatna 2cm na sedežu pomeni zelo veliko. Jaz sen na mojem F-u dodal 2,5cm debel gel (opisano v eni od tem) in odstranil gumice na stopalkah "počivalih za noge", kar skupaj nanese 4cm.

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
23 minutes ago, Snecer said:

Jaz imam od SW motech tačke, ki imajo dve stopnji, pustil sem na deafult kot je pri originalu.

Cena 100eur+, a vredno vsakega EURa, gumice so zelo trpežne.

http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=14730613365057&ls=en&nc=1473061405-7811&rubnum=brands.kawasaki.versys650&artnum=FRS.08.011.10000/S&id=109&gesamt_zeilen=Tshowrub--brands.kawasaki.versys650&typid=225731015

  • Adjustable in two different positions (original position and 15 mm lower)

Glede road tripov pa ti lahko rečem, nobenih težav :) tudi sedež je kar solidno udoben.

Sedež je super! Zame boljši kot GS-ov in svetlobna leta pred prejšnjim motorjem(KLE 500).

2 minutes ago, MiNa said:

Preveč pokrčena kolena lahko poraviš tudi z dvigom sedeža. Dodatna 2cm na sedežu pomeni zelo veliko. Jaz sen na mojem F-u dodal 2,5cm debel gel (opisano v eni od tem) in odstranil gumice na stopalkah, kar skupaj nanese 4cm.

S sedežem se rajši nebi igral, Je spet vprašanje kako bi taka modifikacija vplivala na vetrno zaščito, ki je trenutno točno taka kot jo potrebujem. Bi si mogu za hec eno brisačo dat pod rit :P 

To z gumicami pa morem pogledat če jih lahko dol dobim, hvala za idejo

Objavljeno

Gumice so privite z dvema križnima vijakoma, ampak original stopalke niso DUAL, torej z gumicami in brez za "enduro"...

Objavljeno
pred 4 minutami, sebar pravi:

S sedežem se rajši nebi igral

Predelava je lahko enostavna in tudi poceni, če uporabiš malo iznajdljivosti. Seveda o estetiki ne bom razpredal, je pa dodatek spremenil "Confort" sedež v SuperConfort.

DSC01514.JPG

Objavljeno
42 minutes ago, sebar said:

 

Ma po par urah bi vseeno rajši mel manj pokrčena kolena.

Takrat je prav, da se ustaviš in se malo pretegneš. Niso v krizi samo kolena, tudi možgani potrebujejo pavzo in prevetritev.

Objavljeno

Prvo, kar mi je padlo v oči je drugačno razmerje v cenah, pri njih od najcenejšega gor:

  1. Tracer 700 £6299
  2. Versys 650 £6849
  3. Suzuki V-Strom 650 £6999
  4. Honda NC750X DCT £7049
  5. BMW F700GS £8275

 

... pri nas pa:

  1. Versys 650 7416€
  2. Suzuki V-Strom 650 7690€
  3. Honda NC750X DCT 7800€
  4. Tracer 700 8295€
  5. BMW F700GS 9500€

 

ZAKAJ HUDIČA JE PRI NAS TRACER 700 TAKO DRAG V PRIMERJAVI Z OSTALIMI?

 

 

 

Objavljeno (popravljeno)
11 hours ago, Fantocci said:

Prvo, kar mi je padlo v oči je drugačno razmerje v cenah, pri njih od najcenejšega gor:

  1. Tracer 700 £6299
  2. Versys 650 £6849
  3. Suzuki V-Strom 650 £6999
  4. Honda NC750X DCT £7049
  5. BMW F700GS £8275

 

... pri nas pa:

  1. Versys 650 7416€
  2. Suzuki V-Strom 650 7690€
  3. Honda NC750X DCT 7800€
  4. Tracer 700 8295€
  5. BMW F700GS 9500€

 

ZAKAJ HUDIČA JE PRI NAS TRACER 700 TAKO DRAG V PRIMERJAVI Z OSTALIMI?

 

 

 

Z isto opremo/abs-om?

 

p.s ta versys je do sedaj najlepsi. :) 

Popravljeno . Popravil ukica
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Pa ti ja ni "zavoblal" da tako hitro končuješ? :P

Objavljeno

Modelno leto 2017:

http://www.morebikes.co.uk/heres-twelve-main-changes-kawasaki-versys-650-2017-secrets/

Verses 650 NEW RED NUMBERED

1: The front lower fairing: This has changed into a one-piece blade-type fairing to take advantage of the bike’s new more-narrow top section

2: Adventure-style sump guard: Gone is the bulky old item now swapped over for a more engine-hugging Africa-Twin style unit

3: Frame cover: The previously exposed frame is going to be covered almost entirely by an extended cover which runs all the way along the side of the bike

4: Top shoulder fairing: This is smaller and extends on to the petrol tank shoulders with a much more narrow and overall smaller profile than on the 2016 bike

5: Mirrors: Shorter and wider for 2017, easy to spot in relation to the screen which looks to be remaining the same

6: Petrol tank: The new one is much more progressive up from the seat front and rakes further forward towards the headstock, likely to be a case of having to do this in order to stay at the same tank capacity whilst the fuel-saving system is mounted underneath the first third of the tank itself

7: Rider seat: Reaches further up the petrol tank than the current version and is more sculpted with a more narrow profile to ease bike ‘paddling’ at a standstill

8: Pillion seat: It’s more shaped on the new bike with a handy kicker-lip at the back to make the pillion feel more secure and give their backside something to sit against when riding

9: Grab rail turned into grab and luggage rail: Where the current bike’s grab rails stop just past the line of the pillion seat the new bike’s version will extend into a luggage rack, too. This is currently in place on the 650LT model but looks like becoming standard across the range for next year

10: Subframe: Getting a tidy-up for 2017 with the pillion footrests also coming in for aesthetics-cleaning

11: Silencer: Still stubby on the 650 for 2017 but it will now sit flatter than on the current bike

12: Cleaned-up swingarm look: It appears the top arm on the swingarm is also gone for 2017 leading to a cleaner line at the back of the bike

 

Objavljeno (popravljeno)

Na skici je sicer na oko 1000ka.

No, bomo videli, osebno bi menjal sistem vpetja šipe, da se tisti koleščki "odstranijo".

Je pa to malo hiter facelifting, že po dveh letih spremembe, no ok.

Popravljeno . Popravil Snecer
Objavljeno
Ob 16. 6. 2016 at 12:28, Snecer pravi:

Optimizacija delovanja versačeja.

Dobil sem namig, da nam Evropska komisija duši motor zaradi predpisanih CO2 izpustov.

Npr. Versače v ZDA sploh nima lambda sonde (O2 senzorja) in tam agregati špilajo drugače (razen Kalifornija, kjer imajo še nek dodatek).

Zadevo se da rešiti:

4. s priklopom fake vtikača za par EUR, montaža simpl ko keks

http://www.carpimoto.it/en-SI/31205_76423007-Dynojet-Oxygen-Sensor-Eliminator-kit-for-Kawasaki-ER-6-N.htm

dj_O2_D.jpg

Dynojet-Oxygen-Sensor-eliminator.jpg

Pozdravljeni, zanima me postopek montaže vtikača? Hvala in lep pozdrav.

Objavljeno
pred 5 minutami, JamesTheMan pravi:

Pozdravljeni, zanima me postopek montaže vtikača? Hvala in lep pozdrav.

Postopek montaže je sila preprost.

Snameš dol na levi strani (smer vožnjo) plastiko nad stopalkami, da lahko snameš zaščitno plastiko za sprednji verižnik.

Prva plastika je privita z enim imbus vijakom, druga plastika z dvema vijakoma mislim, da je 8 (rabiš gedore, ker je en vijak v luknji).

Nato pa pa boš med cevkami za "odvajanje" zagledal vtičnico. Pač jo odklopiš in natakneš gor o2 senzor, odklopljeni del pa z izolir trakom preko konektorjev in malo "porineš", da se skrije.

Edino kar moraš "pazit" je to, kako se vtičnica odpre, da ne boš na silo, ima vzvod in gre simpl. Lahko prvo probaš na podobni (slepi), ki se nahaja pod sedežem. Razmakneš z izvijačem haklc in dobiš narazen. Vsekakor poglej, ker je malo placa pa da ne boš kaj potrgal.

poglej si fotke na gornjem linku, da boš videl o čem govorim oziroma

WP_20160616_003.jpg.e53b4690998eecd18c003fec9bc885e4.jpgWP_20160616_006.jpg.a098857c0d7b89c9a531c1b0dde1c690.jpg

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Najlepša hvala! Samo to me še zanima, ali zadeva špila tudi za model 2008? Mislim da je tovarniška oznaka mk1 če se ne motim.

 

lp

Objavljeno

mk1 pomeni = mark1 :) 

Na vseh versačih je enako ... lahko pa probaš prvo z "drugačnim" vžigom, da vidiš razliko...

p.s.

@robot  je pisal nekaj še o IAP vacuum mode s cevkami, mogoče če še enkrat napiše malo več detajlov in kje je nabavil

Objavljeno

Malo sem še zelen v svetu motociklizma, zato raje vprašam. :D Hvala še 1x!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!