Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni lastniki Versysa

Trenutno sem lastnik ER6n 2007 letnik, razmišljam o nabavi Versys 650 2015-2018 L.

Ker sem visok le 170 cm me skrbi višina sedeža od 840 mm.Pri ER6n imam sedaj višino sedeža 795 mm, to mi je OK, celo 800 mm bi bilo ok.

Ima morda kdo izkušnje kako je z nižanjem tega motorja, ali pa ima celo kdo znižanega.

Na netu sem zasledil tole https://motowerk.com/products/lowering-kit-v650lt

Naj bi znižal Versys za 40 mm, kar bi bilo super.Ali obstaja še kakšna druga varianta.

Hvala za pomoč.

Objavljeno

zakaj bi rabil drugo varjanto?? cist ok je ta kos aluminija... drgac pa sam sem le malce višji in mi ni nič previsok... prav super je da je višji , sploh ko se ga navadis in na daljsih furah

Objavljeno

sam sem 172 in nimam problemov s visino sedeza imam pa sicer letnik 2008. drugace pa super stran http://cycle-ergo.com kjer si lahko pogledas kako ti bo.

Objavljeno
pred 15 urami, Rogerg pravi:

zakaj bi rabil drugo varjanto?? cist ok je ta kos aluminija... drgac pa sam sem le malce višji in mi ni nič previsok... prav super je da je višji , sploh ko se ga navadis in na daljsih furah

Vse drži da je res udobnejši na daljših furah, vendar na mestu nisem prav preveč siguren, preveč sem na prstih.

 

pred 9 urami, Radetzky pravi:

sam sem 172 in nimam problemov s visino sedeza imam pa sicer letnik 2008. drugace pa super stran http://cycle-ergo.com kjer si lahko pogledas kako ti bo.

dobra stran, sem primerjal er6n in versys, kot pravim v vožnji se ne sekiram, na mestu pa mi se zdi malo previsok.

Objavljeno
Ob 19. 9. 2018 ob 14:03, Drosa pravi:

Pozdravljeni lastniki Versysa

Trenutno sem lastnik ER6n 2007 letnik, razmišljam o nabavi Versys 650 2015-2018 L.

Ker sem visok le 170 cm me skrbi višina sedeža od 840 mm.Pri ER6n imam sedaj višino sedeža 795 mm, to mi je OK, celo 800 mm bi bilo ok.

Ima morda kdo izkušnje kako je z nižanjem tega motorja, ali pa ima celo kdo znižanega.

Na netu sem zasledil tole https://motowerk.com/products/lowering-kit-v650lt

Naj bi znižal Versys za 40 mm, kar bi bilo super.Ali obstaja še kakšna druga varianta.

Hvala za pomoč.

se navadiš, sicer pa koristiš tehniko, da daš eno nogo dol in imaš celo doli

Objavljeno

fantje, vse pomaga, hvala za pomoč, drgače pa bom moral še enkrat vsesti na njega, ali pa še bolje voziti ga, verjetno res ne bo tak problem, zadnje kar sem sedu na njem je bilo 2-3 leti nazaj v TC Motoshopu, ne vem ali imajo katerega še v trgovini

Objavljeno
pred 25 minutami, Drosa pravi:

fantje, vse pomaga, hvala za pomoč, drgače pa bom moral še enkrat vsesti na njega, ali pa še bolje voziti ga, verjetno res ne bo tak problem, zadnje kar sem sedu na njem je bilo 2-3 leti nazaj v TC Motoshopu, ne vem ali imajo katerega še v trgovini

jaz sem šel iz er6n enako na versys pa sem tu tvoje višine, kakšen centi več

poleg tega da je višji ima tudi širši sedež

po prvi vožnji sem se že navadil in stvar je postala rutina, nisem pa nikoli razmišljal o nižanju, lahko pa za foro fedro "odviješ" zadaj in bo tudi nižji pa malo bo plaval :) 

Objavljeno

@Snecer - ti si potem najbolj merodajen za oceniti fealling ko greš iz er6n na versysa. mi lahko zaupaš tvojo izkušnjo glede vožnje, obnašanja versysa naspram er6n, motor- naj bi bil malo slabši na papirju, skratka nasplošni občutek.

Kateri model pa imaš ( letnik )

Hvala vnaprej

Objavljeno
pred 10 minutami, Drosa pravi:

@Snecer - ti si potem najbolj merodajen za oceniti fealling ko greš iz er6n na versysa. mi lahko zaupaš tvojo izkušnjo glede vožnje, obnašanja versysa naspram er6n, motor- naj bi bil malo slabši na papirju, skratka nasplošni občutek.

Kateri model pa imaš ( letnik )

Hvala vnaprej

moj je modelno leto 2011 (iz zaloge), sicer je 2013 začel sezono, je pa mk2

versys ima napram er6:

+ več udobja

+ boljše vzmetenje (spredaj USD od z750) in zadaj z večjim hodom

+ položaj sedenja je "naraven", pri er6 imaš bolj pokrčene noge, tu pa lepo zravnano sediš

+ zaradi pozicije sedenja ga je zelo lepo vozit in je natančen

+ ko presedeš malo čutiš pri agregatu, da se er6 morda za odtenek bolj zavrti, ima pa kao versys veča navora spodaj, čeprav jaz ne vem zakaj so spreminjali, ker so razlike minimalne, če voziš normalno

+ vetrna zaščita boljša, zavore enake

pod črto.... (jaz sem sicer sedaj skozi leta izboljševal, vzmetenje, nekaj elektronskih fint, izpuh...dolg seznam) :) 

je lepše za peljat, a tudi er6 me ni oviral pri ničemer

DSC_0002.thumb.JPG.5c4333ac41c87e18416a6460a74107cd.JPG

DSC_0014.thumb.JPG.35dc27801eba6e04dce1fde365a6c428.JPG

Objavljeno
pred 6 minutami, thetruetheory pravi:

Takšnega glasnega ropotanja niti na yamahi ni bilo. Seveda nuja je nabaviti čim višji vizir. Čelado imam N87 Nolan, ki tudi ni znana po tišini. :)

mam n87, vozim naked, tako da mi ne nabija od vizirja v čelado, ampak če te ne motijo, probaj s čepki pa extra ruto okoli vratu.

če te bo tiščalo s čepki lahko tudi vzameš ven iz čelade stranske blazinice, jih odpreš in odščipneš/odtrgaš peno. Je že naštimano oz. malo zarezano da to narediš za slušalke ali pa za očala.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Hvala za nasvet, vizir bom definitivno nabavil, odločiti se moram samo katerega in kje ga kupiti. 

Glede čelade, imam že naročeno komunikacijo za 2 čeladi, ker se bom pretežno vozil s sopotnico ampak, na AC bo potrebno montirati tudi čepe ja, verjetno še tudi v katerem drugem primeru ampak pustimo to haha :) 

 

Objavljeno

Povišan vetrobran je odlična rešitev, v kombinaciji z ustrezno čelado pa zmaga.Različne čelade se različno obnašajo - torej ustvarjajo različen hrup in lahko precej prispevajo ke (ne)udobju med vožnjo.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 13 urami, thetruetheory pravi:

 

Gume pridejo na vrsto spomladi, te so stare 3 leta, nevožene in po mojem mnenju nevarne ampak za učenje in privajanja motorja so za to jesen vredu. 

glih zdej ko se še privajaš bi mogu met dobre gume...k si še bolj 'lesen'   ..... 

drgač misliš da so to realni km? pomoje  zvrteno x5 

drgač pa srečno in uživaj :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hmm, kaj pa vem, glede na to da je servisna knjiga potrjena, da so bili zraven vsi računi in da je zadnja guma, ki je bila menjana 2013 še sedaj gor, kot tudi sprednja (2016) dvomim, da bi kdo vmes naklepal 20.000 km in dal staro gumo nazaj gor. 

Seveda obstajajo možnosti ampak glede na izgled mašine in ostalih delov mislim, da so kilometri kar realni. 

Torej: 

- motor kupljen 05/2011

- 07/2011 1. servis na 981 km

- 05/2012 2. servis na 2700 km 

- 04/2013 3. servis na 6462 km + menjava zadnje gume (ta ki je še sedaj gor)

- 04/2016 4. servis v lastni režiji (olje)

09/2016 5. servis na 12137 km z računom iz Čarmana + menjava sprednje gum, ki je še zdaj gor. 

Lani ni bilo nič delano na motorju zato sem pa jaz letos pri 15.800 naredil servis olja + filter.  Zamenjal bom še svečke, hladilno in zavorno tekočino.

Kot sem napisal seveda obstaja možnost, da je drugi lastnik naklepal kilometre in zbil ampak je bil znanec od zdajšnjega lastnika, ki je motor direkt kupil. Nima veze kot vidim tudi Snecerjev z 60.000 km še kar radira cesto :)

Objavljeno
pred 18 urami, thetruetheory pravi:

Je bilo pa na AC grozno. Veter, ki ga ta majhen vizir odbije mi je zaradi moje višine porivalo v spodnji del čelade, zaradi česa bi bilo verjetno bolje če bi vizir odmontiral dol.

Takšnega glasnega ropotanja niti na yamahi ni bilo. Seveda nuja je nabaviti čim višji vizir. Čelado imam N87 Nolan, ki tudi ni znana po tišini. :)

@thethrueteory - Prvo želim ti veliko varnih in lepih kilometrov

Kar se tiče gum se strinjam z ostalimi, menjaj čim prej, gume so ene od najvažnejših faktorjev za varno vožnjo.

Imel sem podoben primer na svojem er6n ki nisem vozil 3 sezone, potem pa registriram in na cesto s starimi gumami, zadeva je bila katastrofa, potem pa dan nove in zakon.

Motorja se boš po eni sezoni sigurno navadil in boš užival, agregat je za res super.

Kar pa se tiče omenjene turbolencije je pa naslednje, jaz imam givi vizir pa sem hotel zadevo zboljšati in kupim dodatek ( slika spodaj ), zadeva se je obnesla katastrofalno, enako kot pri tebi, takoj zmontiram dol in vozim samo z givijem kar je veliko boljše.

Vozil sem tudi suzuki vstrom 650 2015 z original vizirjem, enako mi suka v čelado, očitno so te original reči bolj slabe.

 

 

Lenovo_A1000_IMG_20180922_155521.jpg

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Japonc dela motor za 1.7m, ne za nas skoraj 2m.. bo treba nabavit drug vizir pa bo.

srecno voznjo! :) 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Evo naročeno, upam, da bo ok. 

Gledal sem MRA vizir pa mislim, da je celo malo nižji + moti me tisti nastavljiv del, ki verjetno ustvarja dodatne turbolence. 

Če ta ne bo dovolj bom naredil dodaten distančnik iz aluminija in tako še dodatno zvišal ta Givi vizir. :)

Glede pnevmatik sem mislil drugo leto menjat, da dobim dot 18 torej leto izdelave 2018...(mogoče čudno razmišljanje)

Katere gume še priporočate poleg Mitas ? Je bolje za začetnika, da ima čim mehkejše gume? 

Lp :)

2018-09-22 20_06_54-WINDSCHUTZSCHEIBE GIVI KAWASAKI VERSYS 650 10-11-12-13-2014 COD.D410ST _ eBay.png

Objavljeno

Naslednje vprašanje oziroma dva..

Meglenke torej dodatne luči, bi montiral na zaščito mašine/motorja, zaradi boljše vidljivosti v prometu. Luči bi svetile bolj v tla kot naprej v smeri ceste, zanima me ali je potrebno te luči homologirati ali ne? 

Imajo več načinov delovanja (slike spodaj) in svoje stikalo, ki se montira na balanco. 

 

Drugo vprašanje so LED luči, torej H7, je kdo poskusil?  Kolega ima na Vstromu 650 in sam nisem mogel dojeti kako to sveti, svetloba je odrezana tako kot mora biti in ni moteče. V Bartogu sem vprašal kako je z LED lučmi in so rekli, če jih kupite tu in so v prodaji jih ni treba homologirati.... 

Pri naročanju stvari iz Aliexpressa se držim načela več Orderjev (naročil) boljša je roba in res redkokdaj sem bil razočaran..

 

 

2018-09-22 20_39_57-2x 125W U7 Store Motorcycle Angel Eyes Headlight DRL spotlights auxiliary bright.png

2018-09-22 20_40_06-2x 125W U7 Store Motorcycle Angel Eyes Headlight DRL spotlights auxiliary bright.png

2018-09-22 20_40_22-hlxg 2X 3000K H4 LED H7 H11 H8 HB4 H1 H3 HB3 Auto S2 Car Headlight Bulbs 72W 800.png

Objavljeno

Tam na motorju imas nekaj zelenega. Hladilna tekocina pusca? 

Posoda za hladilno mora biti cista, sicer nekaj ni v redu in zna bit drago. 

  • Žalosten 1
Objavljeno

Pri teh motorjih rad spusti semering na vodni črpalki.

Zakaj vgrajujete neoriginalne filtre?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!