Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Vijočični štrajfni na nezvoženem robu ne nakazujejo pregrevanja gume. Tof-ka je zate prava izbira.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 12 minutami, XTR pravi:

Vijočični štrajfni na nezvoženem robu ne nakazujejo pregrevanja gume. Tof-ka je zate prava izbira.

kaj pa nakazujejo? da sem iz mb? 

  • Haha 2
Objavljeno
1 minute ago, Snečer said:

kaj pa nakazujejo? da sem iz mb? 

Prilepi sliko, da ne bomo na pamet...

Objavljeno
1 minute ago, Snečer said:

kaj pa nakazujejo? da sem iz mb? 

De jo srbi, in je nima kdo popraskat. 

Pac ogreta je bla. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

A lahko kdo iz prve roke pove razliko med starim in novim versysom 650?

 

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 7 minutami, mato295 pravi:

A lahko kdo iz prve roke pove razliko med starim in novim versysom 650?

 

 

Vzami najmanj od letnika 2012 naprej, če se le da se odloči za zadnjo MK3 verzijo torej od 2015 naprej oblika podobna Ninđi :)

MK3 verzija ima posodobljen Software in s tem 5 konjev več, oblika je 999x lepša, posodobljen je števec, ki prikazuje dosti več kot na prejšnjih modelih. Motor je pri sovoznikovem sedežu narejen drugače. Posodobljeno vzmetenje z lahko dostopnim nastavljanjem višine in trdote (ne rabiš ključa).... Jaz, če bi se še enkrat odločal bi definitivno iztisnil 2K € več in kupil 2015 ampak jih lani ni bilo dosti na Anetu, pa še tista 2, ki sta bila, sta bila uvožena.....

Popravljeno . Popravil thetruetheory
Objavljeno
pred 18 minutami, mato295 pravi:

A lahko kdo iz prve roke pove razliko med starim in novim versysom 650?

 

 

novi je 13 kg težji

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
8 hours ago, Snečer said:

kaj pa nakazujejo? da sem iz mb? 

Tudi moja prednja SF+ je bila že na prvi furi modra po robovih pa definitivno ni bila pregreta. Ob kasnejših vožnjah z hitrejšim tempom sledu o modrikasti barvi ni bilo.

 

 

Lp, Samo

  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)

men je Conti SA3 na cca 4100 km poti zlezla za cca 1,5 mm :huh: ( LJ - Litva - LJ)

morm točno preverit, ker je prijatu meru .. na pnevmatiki se je še poznal napis Conti na robovih napisa ... na sredini se ga ni več videlo .. tok o porabah gum in načinu vožnje ... torej .. če bi skoz potoval , bi mi zadnja guma zdržala tam okoli 20.000 ... nuben problem :P 

tisti, ki ne veste, nimam glih švoh motorja ... po moji laični oceni tudi sune bolj kot Versys 650 (nimam uradnih testov) ...

 

 

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno
pred 17 minutami, Nightmare pravi:

že na prvi furi modra

To je normalno, guma ima zaščitni premaz zato je treba prvih 100km pazit, že zaradi same prilagoditve pnevmatike na platišče... To piše v navodilih pri vsaki gumi.....posebej priporočajo neagresivno speljevanje in zaviranje... ??

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 minutami, thetruetheory pravi:

To je normalno, guma ima zaščitni premaz zato je treba prvih 100km pazit, že zaradi same prilagoditve pnevmatike na platišče... To piše v navodilih pri vsaki gumi.....posebej priporočajo neagresivno speljevanje in zaviranje... ??

na Contiju, ki ga namestiš na Versysa 650, tega ne piše :P 

p.s.

guma je brez tega premaza ... vseeno pazim cca 20-30 km

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
9 hours ago, Snečer said:

Meni je do sedaj vsaka guma zdržala preko 10k :) normalna vožnja seveda, saj o drugem nima smisla debatirat, a ne :)

Za normalno vožnjo bi raje dal gor ToF na versysa kot RS3.

Razmišljam, ali naj ostanem na SF+ ali menjam za ToF naslednji set, ki bi moral zdržati 14k.

Meni pač ni všeč vsakih par tisoč km odvijat čeljusti, osi itd, pa da mi platišče ob vsaki menjavi dobi kakšno novo mini praskico.

Z oprijemom do sedaj nisem imel težav.

RS1 na versaču

mBG5LjDSwT3nMFiiblgOvxkrLlCKYbML2u_2C9NzcwLHNiN8XgDcwmryCzxOh-jMGdnV1EpTUD82iTVJ-mlrRrSpgLFzLyoTUzU7OI71OfWoSlLMGN1Y38x3kCcnPTyePpMlhIUW6BarKD9VaEfeTpLOkxazZ51Hhjt9TYE0pdxFSxOLr21sm_6IPQAd7hps31S0UMrwZr6S3QlE_W1Z8Imff8BW9NowS7V0muguBtnGGQiVX22AQE6cD0RiXP1VOyr7yztBMPcYopkDjLg1D28gjClK8QrjAA5J1bvKEzEr-d8lx0HzUCJPuupKuh6jOIluT34e5vu1KZG2w2EXy5TJtS6Ipw_s5VtlNbhdE2iwOzMETR2iojQAZI5MfwtmNJ22Ub9iYXgqLGvY-kU4sL4KQpYJS2oPhFoGW76MftIRB1ZblwZyZcnLo8QrcVPzoS1Tz4Miy-5gCPHe9fDxKyAuxOjBq8vHkaZ0qMmJ_PUT-9_ykYTBRmntoSn767wRJMlilYZJqguChjqD5rnUUV6YVvviKTONBwg4l7eGzm1u9XjaS7SJ-a0mtQKtSjJAUqrGn-eh2jan4QarKvot3z9K0MIe4Y_5Bn2K1eL5QkRPi55VqxtLvjzQ_ND_0ElWhV0xwNHweTq-9ofzmXBgxEu055dcnNC83VFriCEHU5M0eNYGn6TPnHLGOfoCSgthGgTDJonMHu7pcepZrypzYCFjZA=w477-h635-no

tak je zgledala pri 11k, zdržala je 12.233km

taka je bila ob menjavi

BQyAUGCkObh8ZfqNctI1XLE0x5dDVdcOn-bRtUZD3sOLkhGR9TJMIKa3DUupE5iQKTbvAmK0sThk_RnWNyJAPI_vpZCkKsI8B1EX7h7wF68abaZKYhS8DBMzH54K4MNgi45zy4h29lhamw1F_WRPnwc0ARgTtv99oP3TMkL5MzO1s7M-9oUF3NhkGosFWaPc48AlpH4M1dmCNG_pj0mmbBvCECBwcYjDTAPRdBySYXMgO_Yq1yPiaP_IIM5Hjhn2ooDcuoTP1-diDNHUOfTjBHpvtCg-arneIeGQ0wVOU_QRW3vl-is2dBDBTX4JGUMHsXFgs9exPYgif1zX99_TjzSZINNHoL4vUUf_gLy_FvDm9FXi6CBOQhSkBLhC8Oxc8mu72MkJFsFOuOS7F2FNXiQRt8Mer3UB8mYZ2Bwgb_KbbaTJE5PbQMFNNQrouc8wWrviQD0pHsgNKoDd878TPH9o7AVDYRGEe9tvN6L9yivLmlce3b1T8yILL0GgyyGIEpjC17-aoTh_CHaiDQofBrmoLrQVFWPaJ0qjikxu8N9ucLEU2DpnoqV2h0VxXECiS42TXTCgXpQ3c3DEB_LkdlShUv_PbUpA_LflddX3nLPZDCzHzH_a9zIVcz-nNxwC5JUFld2huLOO63nDN-9o6dGeiQp_kyw6JVfsjhb88kEjsKhHVQsequgs3bmnAzbiTS-ZfQwkAw_EEQOA14kW6GVS0w=w477-h635-no

z gumo sf+ prvi set sem prevozil več :) 

dejstvo je, da če se pelješ in voziš na daljše fure, potem guma drži dolgo, če pa drajsaš golice itd. pa se tikaš z vulkanizerjem

Definiraj normalno? Kaj je nenormalnega iti skozi zavoj na Jezerskem 50 na uro, po svoji strani ceste in ob omejitvi 90? Ali morda po tackah, 60, 65 na uro, pa se vseeno po svoji strani ceste, meter od crte in 30 pod omejitvijo hitrosti? Pa mal pospesevanja ven, ne cez 100 po dolgi ravnini, blago zaviranje pa spet 50 skoz zavoj? Kaj je tu nenormalnega? Je torej boljsi nekdo ki opleta cez crto, pa se pelje 30 ali manj skoz serpentino, prek crte seka in ker je pocasen tud reagirat ne more? To kar pravis ti, ni normalna voznja. Ali bolje, je normalna pocasna voznja z ciljem sparat gumo pred uzitkom v voznji. In pol se pametovat tule gor. Dokler se drzimo omejitev vsaj priblizno, vozimo tud precej pod omejitvo, je tudi kak hiter zavoj po robu gume bolj varen kot pa taista serpentina pocasi na robu padca zaradi nebrzine.   Normalna voznja ima kar velik razpon, in obraba gume ni indikator normalne voznje.  

Objavljeno

Nenormalno je že, da ti sprašuješ, s kakšno hitrostjo je treba odvoziti ovinke, razdalj od črte itd.

Vožnja po omejitvah ustreza približku normalne vožnje, pri čemer upoštevaj, da table za omejitev hitrosti pomenijo zgornjo mejo hitrosti, ki pa ni nujno da ustreza razmeram itd.

Obraba gume in vožnja po njenem robu je nevarna in tvegana.

Mimogrede, jaz gum ne šparam, vendar pa na cesti z vožnjo ne pretiravam. Moja vožnja ni počasna.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

in ja, guma je prvi pokazatelj, kako kdo vozi in kaj počne na cesti

"zapis" vožnje, pa mogoče mogoče še ogled stopalk, drsnikov in čeveljev pri supermoto objestnežih, ki ovinek zvozijo tudi s čevljem

 

Objavljeno

Strinjam se z obema, bolj kot to je pomembno da vsak vozi po svojih sposobnostih in upošteva dejavnike ceste, temperature, opreme itd... Ne more nekdo s 140 široko adventure kramp gumo polagati ovinke kot nekdo s SF+... Prepucavanja glede obrabe so brezvezna, meni redko rata izkoristit robe, ker je tudi 160 širinska guma vseeno ozka glede na 180 ali več, tam se rob lažje doseže, zaradi večje naležne površine se počutiš bolj varno oziroma manj spodnaša...  Nevem, moje mnenje... ??

Objavljeno
49 minutes ago, thetruetheory said:

To je normalno, guma ima zaščitni premaz zato je treba prvih 100km pazit, že zaradi same prilagoditve pnevmatike na platišče... To piše v navodilih pri vsaki gumi.....posebej priporočajo neagresivno speljevanje in zaviranje... ??

Pa ravno na tem forumu pri vsaki Mitas objavi piše, da te nimajo zaščitnega premaza, da jo lahko tiščiš takoj iz garaže v prvo serpentino in kako je tovarna zaradi tega na slabšem saj imajo s tem nekaj več odpada. :?:hmm:

 

 

Lp, Samo

Objavljeno
pred 18 urami, HyperJack pravi:

Poznano, sam kaj ko je pol slik "fejk"...v oglasu slike dveh različnih motorjev.

Dobr motor je bil, še zdej ga mam v lepem spominu :)

dsc0648-1500.jpg

Se mi je zdelo, da je tvoj!

Objavljeno
On 7/26/2019 at 9:26 AM, thetruetheory said:

Strinjam se z obema, bolj kot to je pomembno da vsak vozi po svojih sposobnostih in upošteva dejavnike ceste, temperature, opreme itd... Ne more nekdo s 140 široko adventure kramp gumo polagati ovinke kot nekdo s SF+... Prepucavanja glede obrabe so brezvezna, meni redko rata izkoristit robe, ker je tudi 160 širinska guma vseeno ozka glede na 180 ali več, tam se rob lažje doseže, zaradi večje naležne površine se počutiš bolj varno oziroma manj spodnaša...  Nevem, moje mnenje... ??

 Ne. Ne doseze se lazje rob gume na sirsi gumi, ce je ta na pravilnem platiscu. Od kod vam te ideje?  Ce je 180 guma na optimalnem platiscu je njena oblika (recemo parabola) enaka paraboli 160 gume na pravilnem platiscu. (enak model gume, seveda). Sam imam najec dela da pridem do roba gume prav z 990-ko, pa ima 180 gumo. Duke ima 150 pa se lazje pride do roba...  Ampak smo ze izven teme...

 

Objavljeno
Ob 26. 7. 2019 ob 9:26, thetruetheory pravi:

Strinjam se z obema, bolj kot to je pomembno da vsak vozi po svojih sposobnostih in upošteva dejavnike ceste, temperature, opreme itd... Ne more nekdo s 140 široko adventure kramp gumo polagati ovinke kot nekdo s SF+... Prepucavanja glede obrabe so brezvezna, meni redko rata izkoristit robe, ker je tudi 160 širinska guma vseeno ozka glede na 180 ali več, tam se rob lažje doseže, zaradi večje naležne površine se počutiš bolj varno oziroma manj spodnaša...  Nevem, moje mnenje... ??

z roadsmart (vozil enko) precej hitro dosežeš rob, ker je drugače ukrivljena, za razliko od sf+, tako da so razlike že med samimi gumami na istem platišču

o gumah in obrabi se veliko piše, prav zato pa vedno napišem, da če se "normalno" vozi, bo tudi guma precej zdržala

imaš na mednarodnih forumih za versysa, model je z mišelinko pilot road 2 (100kg šofer z opremo) prevozil 20.000km z zadnjo

z roadsmart2 je tam en normalno naredil 16.000km

ne moreš pa poslušat nekih nasvetov od takih, ki mu že na štandgasu brusi gumo

tema je o versysu, tako da je najbolje, da tu izkušnje o obrabi limamo uporabniki tega motorja, ne pa da se zraven prijavljajo motogp dirkači in supermoto projektili, kjer je menjava gume skupaj s tankanjem

ko sem kupoval roadsmart1 oziroma je bila na motorju 2009, tovarna je lepo napisala, da je pričakovana doba 10.000km

potem se res vprašaš, zakaj eni iztisnejo 5000km

Objavljeno

Živjo, imam Versysa 650 2008 letnik. V petek planiram vožnjo na Poljsko, ampak je vremenska napoved bolj slaba (celo pot me bo pralo). Pred enim mesecem mi je na motorju šel regler (mehanik je rekel, da je vanj vdrla voda skozi konektorje), sedaj imam novega. Zanima me, ali ste do sedaj imeli kakše probleme zaradi dežja in če se da kako zaščititi konektor reglerja (glede na to, da so konektorji obrnjeni navzgor in voda iz njih ne odteka). Mogoče sem samo paranoičen ampak zadnje kar si želim je, da mi zopet odpove elektrika 800 km od doma. Lp ?

Objavljeno
pred 24 minutami, zkalan pravi:

Živjo, imam Versysa 650 2008 letnik. V petek planiram vožnjo na Poljsko, ampak je vremenska napoved bolj slaba (celo pot me bo pralo). Pred enim mesecem mi je na motorju šel regler (mehanik je rekel, da je vanj vdrla voda skozi konektorje), sedaj imam novega. Zanima me, ali ste do sedaj imeli kakše probleme zaradi dežja in če se da kako zaščititi konektor reglerja (glede na to, da so konektorji obrnjeni navzgor in voda iz njih ne odteka). Mogoče sem samo paranoičen ampak zadnje kar si želim je, da mi zopet odpove elektrika 800 km od doma. Lp ?

ne, teh težav z reglerjem še nisem imel, pa sem vozil po hudem deževju, je pa dejstvo, da zadnji blatnik kar veliko pripomorek zaščiti reglerja, da ne meče vode direkt gor

na mk2 in dalje so sicer z gumico mislim vsaj malo bolje zaščitili kontakte, sicer jaz tam vedno lepo očistim in pošpricam med gumico in konektorjem s kontakt sprejem

daj slikaj regler, kako je pri tebim, na mk2 je konektor v vodoravnem položaju

moraš pa vedet, da z leti vseeno pride do korozije na kontaktih, kar privede potem do okvar reglerja itd... verjetno si imel vse korodirano

če ti je sedaj zamenjal za novega, imaš mir spet nekaj let, tako da brez bojazni

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hvala za razlago! Regler je nov ja, pa še original je, ker sem ga čakal 2 tedna. Mehanik je rekel, da je med kontakte dal tudi mast, da naj bi zadihtal za vsak slučaj spoje. Slikati ga pa danes ne morem, ker me ni doma, lahko pa jutri prilepim sliko. Res da nimam strehce na zadnjem kolesu, ampak upam da bo vseeno prenesel dež brez težav... Sicer imam asistenco ampak še vedno ti da malo misliti pred potjo...

Objavljeno
pred 18 urami, zkalan pravi:

Hvala za razlago! Regler je nov ja, pa še original je, ker sem ga čakal 2 tedna. Mehanik je rekel, da je med kontakte dal tudi mast, da naj bi zadihtal za vsak slučaj spoje. Slikati ga pa danes ne morem, ker me ni doma, lahko pa jutri prilepim sliko. Res da nimam strehce na zadnjem kolesu, ampak upam da bo vseeno prenesel dež brez težav... Sicer imam asistenco ampak še vedno ti da malo misliti pred potjo...

praviloma se manjava komplet, regler+stator, iz previdnosti, ker ponavadi je ena okvara povezana z drugo

Objavljeno

to si pa tolk mimo useku da je joj.... stator je loh dobr še za 100.000 km, loh pa jutr crkne ja, nemors vedt.. loh ga pomeris ce je trenutno ok saj  ni težko.... ce bi pa iz previdnosti menju pol pa nov motor kupit, prevec stvari....

regler loh zalije voda, slab akumulator, kontakti razlosani... pregreje se poleti in gre u kurac itd itd... 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!