Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

to niso moje osebne izkušnje, ampak izkušnje lastnikov versys/er6 & co iz tujih forumov pa tudi sicer

lahko, da je prav stator povzročil defekt reglerja in z menjavo novega reglera kaj dosti ne boš naredil, oboje je potrebno pregledati, sploh če so bili kontakti na reglerju tako korodirani, kakšni so šele spodaj iz alternatorja ven

stator je velikokrat vzrok za uničen regler

in obratno, če menjaš stator, menjaš tudi regler, v setu za menjavo je oboje + tesnilo za pokrov alternatorja

s-l1600.jpg

cene sploh ne pretirane, med 100 in 200 eur

motor pač zahteva vzdrževanjem pri letniku 2008 ni to nič neobičajnega, poleg benz pumpe, ki je bila tudi problematična v začetku

menjaš, vse pregledaš in imaš, sam poseg pa ni zahteven

 

Objavljeno
15 minutes ago, Snečer said:

Lahko, da je prav stator povzročil defekt reglerja

Kako?

Objavljeno
Just now, Snečer said:

s trifaznim tokom

če je tok trifazn, je stator brezhiben. Kaj lahko nardi stator, dd scvre reg/rec?

Objavljeno
pred 1 minuto, Kugelschreiber pravi:

če je tok trifazn, je stator brezhiben. Kaj lahko nardi stator, dd scvre reg/rec?

ga preobremeni? tistega, ki se je na to najbolj spoznal, žal ni več med nami

Objavljeno
Just now, Snečer said:

ga preobremeni? 

Sneč, ne ga bixat. Dost blefiranja. 

Objavljeno
pred 2 urami, Snečer pravi:

praviloma se manjava komplet, regler+stator, iz previdnosti, ker ponavadi je ena okvara povezana z drugo

jaz bi besedo "praviloma" zamenjal z "izjemoma".

Objavljeno

Stator je bil menjan lansko leto avgusta, tako da ima narejenih 3000 km. Nikoli pa ne veš...

Objavljeno (popravljeno)

Meni je pri VN900 dvakrat šel stator. Ko sem ga drugič menjal, sem menjal tudi vijak, s katerim je pritrjen na gred, in sicer s takim, ki ima luknjo na sredi, skozi katero teče olje in hladi generator. Novi modeli že imajo ta vijak. Cena pa se razlikuje od modela do modela - je pa precej dražji od navadnega, glede na predpisane momente zategovanja pa je zelo obremenjen - skoraj do meje plastičnosti.

Videl pa sem, da so nekateri elementi enaki za različne tipe motorjev.

Popravljeno . Popravil Darko3g
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Oj!

Kako stestiram najlažje ležaje v križu?

Včasih pri speljevanju, če pribremzam, malenkost čutim in slišim kot klik , pa niso diski.

Sem pa tudi pri počasni vožnji pri nagibu v levo slišal malenkost drsanje diska po ploščici, kot bi bili ležaji kolesni...

Kako najlaže oboje preverim?

 

Popravljeno . Popravil rookie007
Objavljeno

Ko sem imel probleme na mojem sivem "eFu" sem opazil edino pri počasni (res počasni) vožnji naravnost, da je pri malih odklonih krmila kot nekakšna stopnička.

Nobenega pokanja, klikanja ipd.

Ko sem "podrl" se je na ležaju, posebej spodnjem lepo videlo utorčke, ki jih naredijo valjčki na ohišju ležaja (slike na povezavi).

Objavljeno
pred 1 uro, MiNa pravi:

Ko sem imel probleme na mojem sivem "eFu" sem opazil edino pri počasni (res počasni) vožnji naravnost, da je pri malih odklonih krmila kot nekakšna stopnička.

Nobenega pokanja, klikanja ipd.

Ko sem "podrl" se je na ležaju, posebej spodnjem lepo videlo utorčke, ki jih naredijo valjčki na ohišju ležaja (slike na povezavi).

Kje si kupil ležaje?

Sam gledam all balls na motoscenter...

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, rookie007 pravi:

Kje si kupil ležaje?

V Celju imamo Gita in Intercom.

Bližji mi je prvi, tam sem tudi kupil, NTN takšne kot so bili original.

Cene so praktično enake. Koliko pa ima motor kilometrov?

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
pred 24 minutami, MiNa pravi:

V Celju imamo Gita in Intercom.

Bližji mi je prvi, tam sem tudi kupil, NTN takšne kot so bili original.

Cene so praktično enake. Koliko pa ima motor kilometrov?

Skoraj 43kkm...

Objavljeno
pred 1 minuto, rookie007 pravi:

Skoraj 43kkm...

Hm, ne ravno veliko. Za ležaje in tudi ostalo je največji "strup" visokotlačno pranje. Naj napišem, da Benko nima semeringov niti protiprašnih gumic, pa so ležaji zdržali nekaj več kot 120Kkm bil sem pa prvi lastnik in vem kaj sem "počel" z motorjem.

Pa še to vsi "takoimenovani" testi stanja ležajev so kazali na to da so BP. Šele ko sem razstavil sem videl kakšno je stanje. Edino  opisan čuden občutek pri počasni vožnji je nakazoval na probleme.

Boš zamenjal sam?

Objavljeno

Pranja s kerharjem še ni videl...

Kolesne bom sam, križne ne.

Objavljeno

če neki piše na števcu ...še ne pomen da je res :D

Objavljeno
pred 10 minutami, Rogerg pravi:

če neki piše na števcu ...še ne pomen da je res :D

Verjemi, na mojem kar piše, je res! ;)

Objavljeno

aja nism vedu da si novega kupu... pol pa dobr

je pa res mal km za take zadeve menjat, mogoce je samo  mal matica za zategnit?

Objavljeno (popravljeno)
pred 15 minutami, Rogerg pravi:

aja nism vedu da si novega kupu... pol pa dobr

je pa res mal km za take zadeve menjat, mogoce je samo  mal matica za zategnit?

Motor je bil kupljen od znanca, star še ne 2 let s 16kkm, potrjeno servisno in potem še potrjeno pri prodajalcu, serviserju(kolegu).

In seveda še garancijo 2letno...

Motor je bil kot nov, ko sem ga pripeljal domov.

Je pa zdaj star 12 let in pri meni več kot 10 let.  ;)

 

Popravljeno . Popravil rookie007
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Na tujem forumu sem zvohal kateri ležaji so za sprednje in za zadnje kolo!

Bearings

Front 
2 x 601B6004UU  BEARING-BALL,#6004UUC3 (SKF 6004-2RS)

Rear
2 x 601B6204UU  BEARING-BALL,6204UUC3 (SKF 6204-2RS)
1 x 601B6205UU  BEARING-BALL (SKF 6205-2RS)


Seals

Front 
92049-1057 SEAL-OIL,BJN30427-C3 42mm outside diameter, 7mm high and 30mm bore

Rear 
2049-1056 SEAL-OIL,BJN28475 47mm outside diameter, 5mm high and 28mm bore (there is enough room for a 7mm high seal in the hub if 5mm ones are hard to obtain)

92052-006 SEAL-OIL,TWC35527 (marked NOK AE2066E) 52mm outside diameter, 7mm high and 35mm bore

Objavljeno

Cena kompleta ležajev za prvo kolo:

6119767856119808.png

Objavljeno
pred 2 urami, Rogerg pravi:

mal matica za zategnit?

In naredil bo še več škode.

V takem primeru, ko dvomiš da je vse v redu se zadeva strokovno razstavi, preveri vse elemente (na tem motorju ni vse OK, vem zakaj) okvarjene ali obrabljene dele se zamenja in strokovno sestavi in bo OK.

Samo dodatno pritegovanje nekaterih "matic" stanja ne bo uredilo.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

matica se tudi ni odtegnila, ker je varovalo skozi os, tako da je to. praktično nemogoče

razen če v startu ni zategnjeno na mislim da 107nm

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!