Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Zdravo,

lastim si Versysa 650 2018, punca pa ima Versysa 650 2007. Ko sem kupil mojega, sem si pričakoval podoben motor, je pa očitno drugačen. Manjka mu puncha, pospeškov in nasploh je ciklistika drugačna. To ni nujno da je razlika iz strani proizvajalca, saj je l. 2007 bil uvožen iz italje in bog ve, kaj so z njim delali, je pa dejstvo da se lepše pelje.

Sama ciklistika mi je ok tudi pri mojemu, sem se privadu, mu pa pošteno zmanjka moči oz. je dosti bolj len. Torej, moje vprašanje bi bilo: na kakšen način naj se lotim pridobit kak HP? Naj začnem z avspuhom, filtri, zobniki....?

Kaj vi kej predlagate? Nebi ga pa rad prodal, ker je nov in mislim da z malo uložka se ga da nadgradit, da bo dovolj mojim potrebam (ker nisem baš cestni dirkač ampak ko se potuje je lepo imet kakega konja na rezervi za kamijone prehitevat).

Hwala :)

Objavljeno
pred 9 urami, Greencaj pravi:

Zdravo,

lastim si Versysa 650 2018, punca pa ima Versysa 650 2007. Ko sem kupil mojega, sem si pričakoval podoben motor, je pa očitno drugačen. Manjka mu puncha, pospeškov in nasploh je ciklistika drugačna. To ni nujno da je razlika iz strani proizvajalca, saj je l. 2007 bil uvožen iz italje in bog ve, kaj so z njim delali, je pa dejstvo da se lepše pelje.

Sama ciklistika mi je ok tudi pri mojemu, sem se privadu, mu pa pošteno zmanjka moči oz. je dosti bolj len. Torej, moje vprašanje bi bilo: na kakšen način naj se lotim pridobit kak HP? Naj začnem z avspuhom, filtri, zobniki....?

Kaj vi kej predlagate? Nebi ga pa rad prodal, ker je nov in mislim da z malo uložka se ga da nadgradit, da bo dovolj mojim potrebam (ker nisem baš cestni dirkač ampak ko se potuje je lepo imet kakega konja na rezervi za kamijone prehitevat).

Hwala :)

Verjetno ga EURO4 norme dušijo :P. Al pa je samo bolj polikan. Bi moral oba hkrati pospeševat, da bi ugotovil razliko.

Drugače pa ekologijo stran najprej. Čudeža pa ne boš mogel narediti.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 9 urami, Greencaj pravi:

Zdravo,

lastim si Versysa 650 2018, punca pa ima Versysa 650 2007. Ko sem kupil mojega, sem si pričakoval podoben motor, je pa očitno drugačen. Manjka mu puncha, pospeškov in nasploh je ciklistika drugačna. To ni nujno da je razlika iz strani proizvajalca, saj je l. 2007 bil uvožen iz italje in bog ve, kaj so z njim delali, je pa dejstvo da se lepše pelje.

Sama ciklistika mi je ok tudi pri mojemu, sem se privadu, mu pa pošteno zmanjka moči oz. je dosti bolj len. Torej, moje vprašanje bi bilo: na kakšen način naj se lotim pridobit kak HP? Naj začnem z avspuhom, filtri, zobniki....?

Kaj vi kej predlagate? Nebi ga pa rad prodal, ker je nov in mislim da z malo uložka se ga da nadgradit, da bo dovolj mojim potrebam (ker nisem baš cestni dirkač ampak ko se potuje je lepo imet kakega konja na rezervi za kamijone prehitevat).

Hwala :)

Na papirju ima versys 2018 več moči in navora, zanimivo. Malo v hecu, poglej če nimaš 35kW verzije.

Zračni filter ne bo nič prinesel (imel, ni razlike). Izpuh nebistveno (imam menjan, sicer na mk2). 

Verjetno bi še največ pridobil s prilagoditvijo elektronike, kakšen powercommander ali predelana mapa ipd.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
9 hours ago, Greencaj said:

Zdravo,

lastim si Versysa 650 2018, punca pa ima Versysa 650 2007. Ko sem kupil mojega, sem si pričakoval podoben motor, je pa očitno drugačen. Manjka mu puncha, pospeškov in nasploh je ciklistika drugačna. To ni nujno da je razlika iz strani proizvajalca, saj je l. 2007 bil uvožen iz italje in bog ve, kaj so z njim delali, je pa dejstvo da se lepše pelje.

Sama ciklistika mi je ok tudi pri mojemu, sem se privadu, mu pa pošteno zmanjka moči oz. je dosti bolj len. Torej, moje vprašanje bi bilo: na kakšen način naj se lotim pridobit kak HP? Naj začnem z avspuhom, filtri, zobniki....?

Kaj vi kej predlagate? Nebi ga pa rad prodal, ker je nov in mislim da z malo uložka se ga da nadgradit, da bo dovolj mojim potrebam (ker nisem baš cestni dirkač ampak ko se potuje je lepo imet kakega konja na rezervi za kamijone prehitevat).

Hwala :)

Takoj ga prodaj in menjaj za nekaj mocnejsega. Tako bos najmanj izgubil. C nasprotnem primeru bos zmetal veliko denarja in imel malo efekta. Daj ta denar za boljsega in mocnejsega

Objavljeno

Kawi res manjka v tem segmentu nekaj "vmesnega"

Al je budget 650 al pa naloudan jurja (kar pa je že drago)

Benti, lahko bi vzel agregat od Z900 pa klofnili eno vmesno verzijo na okvirju od 650.

 

Objavljeno

Je kar veliko uporabnikov, ki jim ustreza 650, tako po moči in ostalem, bolj gre za to, kaj "sosed" ponuja in tu so šli nekateri naprej.

MK3 še nisem vozil, me pa čudi, da bi bil "slabši" po moči motorja.

Objavljeno
pred 18 minutami, Snečer pravi:

 

MK3 še nisem vozil, me pa čudi, da bi bil "slabši" po moči motorja.

Na papirju in tudi po mnenju večine v IT skupini na FB je mk3 velik korak naprej napram mk2. Vprašanje kaj je s tistim mk1 od Greencaj, mogoče so tam kakšne predelave. Že en zobnik naredi veliko spremembo.

Objavljeno

Točno to, zobnik je lahko menjan, mk3 ima večji rezerva tj. več teže, cevno zaščito motorja... tko, je nekaj razlik :)

zobnik je bil tudi moj prvi pomislek za pridobit punch, samo to pride kasneje vrsto, po potovanju ki ga planiram (poraba goriva). 

Bom malo pogledal okoli powercommanderja, pa se še kej javim.

hvala za input do zdej ?

Objavljeno

Tebe verjetno bolj moti občutek zalenjenosti, kot pa dejanska konjenica. Verjetno je letnik 2018 res bolj "green" in morda je zato zadušen. V vsakem primeru bi najbrž res največ pridobil z novo mapo v ecu-ju (iz lastnih izkušenj). Ne vem pa, kako je to pri japoncih, koliko je to izvedljivo oz. dostopno za končnega uporabnika.

Objavljeno
pred 2 urami, Rey pravi:

Na papirju in tudi po mnenju večine v IT skupini na FB je mk3 velik korak naprej napram mk2. Vprašanje kaj je s tistim mk1 od Greencaj, mogoče so tam kakšne predelave. Že en zobnik naredi veliko spremembo.

bova mela primerjalnega med mk2 in mk3? :) 

Objavljeno
2 hours ago, Greencaj said:

Točno to, zobnik je lahko menjan, mk3 ima večji rezerva tj. več teže, cevno zaščito motorja... tko, je nekaj razlik :)

zobnik je bil tudi moj prvi pomislek za pridobit punch, samo to pride kasneje vrsto, po potovanju ki ga planiram (poraba goriva). 

Bom malo pogledal okoli powercommanderja, pa se še kej javim.

hvala za input do zdej ?

Če želiš ‘punch’, rabiš moč, po možnosti dvovaljnika... vse ostalo je kompromis

Objavljeno
pred eno uro, Snečer pravi:

bova mela primerjalnega med mk2 in mk3? :) 

Drag race? :smoke: Sej policaj ne bere te teme, ne? :bum:

Objavljeno
pred 6 minutami, Rey pravi:

Drag race? :smoke: Sej policaj ne bere te teme, ne? :bum:

zamenjava, da vidiva kakšna je razlika med vožnjo iz prve roke

Objavljeno
pred 2 minutami, Snečer pravi:

zamenjava, da vidiva kakšna je razlika med vožnjo iz prve roke

Komot ✌️

Če prideš na Obalo (oz.se dobimo kje na pol poti) lahko se @Greencaj svojega mk1 pripelje pa si ogledamo in preizkusimo vse 3 verzije. 

Objavljeno
Ob 31. 8. 2019 ob 8:22, Greencaj pravi:

Nedelja okoli 16h viki burger?

Živjo!

Pozdravjen. Čez poletje se nismo nič videli oziroma kaj vozili. s sopotnico sva julija prevozila Dolomite in Bosno do Sarajeva in čez Liko nazaj. Čez Liko je fantastična cesta brez prometa. Ampak za 2 je motor prešibek, sploh v Dolomitih se je to pokazalo. Zato sem tudi jaz hotel povečati moč motorja, ampak s čipiranjem kot se temu menda reče. V Elisi so mi rekli, da se to ne splača početi. Nikjer pa nisem našel strokovnjaka, ki bi to naredil. Eden, ki ima Versysa iz Kopra, je dejal, da ima čipiranega. Kdo mu je to naredil se ne spomni, minilo je pa že okrog 10 let. Njegovega motorja še nisem peljal, ampak se bom probal zmeniti in bom poročal; upam, da vdveh do treh tednih.

Objavljeno
pred 6 minutami, Dugales pravi:

Živjo!

Pozdravjen. Čez poletje se nismo nič videli oziroma kaj vozili. s sopotnico sva julija prevozila Dolomite in Bosno do Sarajeva in čez Liko nazaj. Čez Liko je fantastična cesta brez prometa. Ampak za 2 je motor prešibek, sploh v Dolomitih se je to pokazalo. Zato sem tudi jaz hotel povečati moč motorja, ampak s čipiranjem kot se temu menda reče. V Elisi so mi rekli, da se to ne splača početi. Nikjer pa nisem našel strokovnjaka, ki bi to naredil. Eden, ki ima Versysa iz Kopra, je dejal, da ima čipiranega. Kdo mu je to naredil se ne spomni, minilo je pa že okrog 10 let. Njegovega motorja še nisem peljal, ampak se bom probal zmeniti in bom poročal; upam, da vdveh do treh tednih.

Najceneje pridobiš moč, da zamenjaš sprednji zobnik za zob manj. Če ti ne odgovarja, daš original nazaj in čipiraš. :)

Objavljeno

Jaz ne bi preveč se igral. Čudežev ne moreš potegniti iz agregata.

Vzameš Jurja versača in je mir.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 10 urami, Dugales pravi:

V Elisi so mi rekli, da se to ne splača početi. 

Če so ti to tam rekli, potem tega ne počet.

Na splošno pravim, da je 600 prešvoh za dva. 

Prodaj in kupi jurja, kot so ti že svetovali ... iz fičota se ne da narediti stoenko ... to ti govorim iz izkušenj ;) 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 11 urami, Dugales pravi:

Živjo!

Pozdravjen. Čez poletje se nismo nič videli oziroma kaj vozili. s sopotnico sva julija prevozila Dolomite in Bosno do Sarajeva in čez Liko nazaj. Čez Liko je fantastična cesta brez prometa. Ampak za 2 je motor prešibek, sploh v Dolomitih se je to pokazalo. Zato sem tudi jaz hotel povečati moč motorja, ampak s čipiranjem kot se temu menda reče. V Elisi so mi rekli, da se to ne splača početi. Nikjer pa nisem našel strokovnjaka, ki bi to naredil. Eden, ki ima Versysa iz Kopra, je dejal, da ima čipiranega. Kdo mu je to naredil se ne spomni, minilo je pa že okrog 10 let. Njegovega motorja še nisem peljal, ampak se bom probal zmeniti in bom poročal; upam, da vdveh do treh tednih.

S tuningom + menjava izpuha itd. pridobiš premalo, da bi spremenil naravo tega agregata.

Kako se je pokazalo v Dolomitih? so te avtomobili prehitevali? :) 

Objavljeno

Verjetno ni problem, da te prehitevajo, ampak ko polno otovorjen premalo skoči, kot bi si lastnik želel.

Recimo na jurja voziš povsod enako, solo, natovorjen, v dvoje in natovorjen, pri 650 so pa razlike, kjer se dodatna teža bolj pozna.

Definitivno pa ni to agregat "race" zasnove, kjer bi čipiranje, razni powercommanderji in ostalo prišlo v poštev. Škoda agregata.

Objavljeno
On 8/29/2019 at 12:25 PM, Snečer said:

To je že srečanje :) ok, pa se probajmo zmenit :) 

Sobota ob 11h zjutraj Viki Burger?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!