Greencaj Objavljeno Avgust 28, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2019 Zdravo, lastim si Versysa 650 2018, punca pa ima Versysa 650 2007. Ko sem kupil mojega, sem si pričakoval podoben motor, je pa očitno drugačen. Manjka mu puncha, pospeškov in nasploh je ciklistika drugačna. To ni nujno da je razlika iz strani proizvajalca, saj je l. 2007 bil uvožen iz italje in bog ve, kaj so z njim delali, je pa dejstvo da se lepše pelje. Sama ciklistika mi je ok tudi pri mojemu, sem se privadu, mu pa pošteno zmanjka moči oz. je dosti bolj len. Torej, moje vprašanje bi bilo: na kakšen način naj se lotim pridobit kak HP? Naj začnem z avspuhom, filtri, zobniki....? Kaj vi kej predlagate? Nebi ga pa rad prodal, ker je nov in mislim da z malo uložka se ga da nadgradit, da bo dovolj mojim potrebam (ker nisem baš cestni dirkač ampak ko se potuje je lepo imet kakega konja na rezervi za kamijone prehitevat). Hwala
DAMI34 Objavljeno Avgust 29, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2019 pred 9 urami, Greencaj pravi: Zdravo, lastim si Versysa 650 2018, punca pa ima Versysa 650 2007. Ko sem kupil mojega, sem si pričakoval podoben motor, je pa očitno drugačen. Manjka mu puncha, pospeškov in nasploh je ciklistika drugačna. To ni nujno da je razlika iz strani proizvajalca, saj je l. 2007 bil uvožen iz italje in bog ve, kaj so z njim delali, je pa dejstvo da se lepše pelje. Sama ciklistika mi je ok tudi pri mojemu, sem se privadu, mu pa pošteno zmanjka moči oz. je dosti bolj len. Torej, moje vprašanje bi bilo: na kakšen način naj se lotim pridobit kak HP? Naj začnem z avspuhom, filtri, zobniki....? Kaj vi kej predlagate? Nebi ga pa rad prodal, ker je nov in mislim da z malo uložka se ga da nadgradit, da bo dovolj mojim potrebam (ker nisem baš cestni dirkač ampak ko se potuje je lepo imet kakega konja na rezervi za kamijone prehitevat). Hwala Verjetno ga EURO4 norme dušijo . Al pa je samo bolj polikan. Bi moral oba hkrati pospeševat, da bi ugotovil razliko. Drugače pa ekologijo stran najprej. Čudeža pa ne boš mogel narediti. Efendi in Snečer 2
Snečer Objavljeno Avgust 29, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2019 pred 9 urami, Greencaj pravi: Zdravo, lastim si Versysa 650 2018, punca pa ima Versysa 650 2007. Ko sem kupil mojega, sem si pričakoval podoben motor, je pa očitno drugačen. Manjka mu puncha, pospeškov in nasploh je ciklistika drugačna. To ni nujno da je razlika iz strani proizvajalca, saj je l. 2007 bil uvožen iz italje in bog ve, kaj so z njim delali, je pa dejstvo da se lepše pelje. Sama ciklistika mi je ok tudi pri mojemu, sem se privadu, mu pa pošteno zmanjka moči oz. je dosti bolj len. Torej, moje vprašanje bi bilo: na kakšen način naj se lotim pridobit kak HP? Naj začnem z avspuhom, filtri, zobniki....? Kaj vi kej predlagate? Nebi ga pa rad prodal, ker je nov in mislim da z malo uložka se ga da nadgradit, da bo dovolj mojim potrebam (ker nisem baš cestni dirkač ampak ko se potuje je lepo imet kakega konja na rezervi za kamijone prehitevat). Hwala Na papirju ima versys 2018 več moči in navora, zanimivo. Malo v hecu, poglej če nimaš 35kW verzije. Zračni filter ne bo nič prinesel (imel, ni razlike). Izpuh nebistveno (imam menjan, sicer na mk2). Verjetno bi še največ pridobil s prilagoditvijo elektronike, kakšen powercommander ali predelana mapa ipd. Efendi in DAMI34 2
perry Objavljeno Avgust 29, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2019 9 hours ago, Greencaj said: Zdravo, lastim si Versysa 650 2018, punca pa ima Versysa 650 2007. Ko sem kupil mojega, sem si pričakoval podoben motor, je pa očitno drugačen. Manjka mu puncha, pospeškov in nasploh je ciklistika drugačna. To ni nujno da je razlika iz strani proizvajalca, saj je l. 2007 bil uvožen iz italje in bog ve, kaj so z njim delali, je pa dejstvo da se lepše pelje. Sama ciklistika mi je ok tudi pri mojemu, sem se privadu, mu pa pošteno zmanjka moči oz. je dosti bolj len. Torej, moje vprašanje bi bilo: na kakšen način naj se lotim pridobit kak HP? Naj začnem z avspuhom, filtri, zobniki....? Kaj vi kej predlagate? Nebi ga pa rad prodal, ker je nov in mislim da z malo uložka se ga da nadgradit, da bo dovolj mojim potrebam (ker nisem baš cestni dirkač ampak ko se potuje je lepo imet kakega konja na rezervi za kamijone prehitevat). Hwala Takoj ga prodaj in menjaj za nekaj mocnejsega. Tako bos najmanj izgubil. C nasprotnem primeru bos zmetal veliko denarja in imel malo efekta. Daj ta denar za boljsega in mocnejsega rookie007 1
DAMI34 Objavljeno Avgust 29, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2019 Kawi res manjka v tem segmentu nekaj "vmesnega" Al je budget 650 al pa naloudan jurja (kar pa je že drago) Benti, lahko bi vzel agregat od Z900 pa klofnili eno vmesno verzijo na okvirju od 650.
Snečer Objavljeno Avgust 29, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2019 Je kar veliko uporabnikov, ki jim ustreza 650, tako po moči in ostalem, bolj gre za to, kaj "sosed" ponuja in tu so šli nekateri naprej. MK3 še nisem vozil, me pa čudi, da bi bil "slabši" po moči motorja.
Rey Objavljeno Avgust 29, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2019 pred 18 minutami, Snečer pravi: MK3 še nisem vozil, me pa čudi, da bi bil "slabši" po moči motorja. Na papirju in tudi po mnenju večine v IT skupini na FB je mk3 velik korak naprej napram mk2. Vprašanje kaj je s tistim mk1 od Greencaj, mogoče so tam kakšne predelave. Že en zobnik naredi veliko spremembo.
Greencaj Objavljeno Avgust 29, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2019 Točno to, zobnik je lahko menjan, mk3 ima večji rezerva tj. več teže, cevno zaščito motorja... tko, je nekaj razlik zobnik je bil tudi moj prvi pomislek za pridobit punch, samo to pride kasneje vrsto, po potovanju ki ga planiram (poraba goriva). Bom malo pogledal okoli powercommanderja, pa se še kej javim. hvala za input do zdej ?
dlicen Objavljeno Avgust 29, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2019 Tebe verjetno bolj moti občutek zalenjenosti, kot pa dejanska konjenica. Verjetno je letnik 2018 res bolj "green" in morda je zato zadušen. V vsakem primeru bi najbrž res največ pridobil z novo mapo v ecu-ju (iz lastnih izkušenj). Ne vem pa, kako je to pri japoncih, koliko je to izvedljivo oz. dostopno za končnega uporabnika.
Snečer Objavljeno Avgust 29, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2019 pred 2 urami, Rey pravi: Na papirju in tudi po mnenju večine v IT skupini na FB je mk3 velik korak naprej napram mk2. Vprašanje kaj je s tistim mk1 od Greencaj, mogoče so tam kakšne predelave. Že en zobnik naredi veliko spremembo. bova mela primerjalnega med mk2 in mk3?
perry Objavljeno Avgust 29, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2019 2 hours ago, Greencaj said: Točno to, zobnik je lahko menjan, mk3 ima večji rezerva tj. več teže, cevno zaščito motorja... tko, je nekaj razlik zobnik je bil tudi moj prvi pomislek za pridobit punch, samo to pride kasneje vrsto, po potovanju ki ga planiram (poraba goriva). Bom malo pogledal okoli powercommanderja, pa se še kej javim. hvala za input do zdej ? Če želiš ‘punch’, rabiš moč, po možnosti dvovaljnika... vse ostalo je kompromis sesir 1
Rey Objavljeno Avgust 29, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2019 pred eno uro, Snečer pravi: bova mela primerjalnega med mk2 in mk3? Drag race? Sej policaj ne bere te teme, ne? sesir 1
Snečer Objavljeno Avgust 29, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2019 pred 6 minutami, Rey pravi: Drag race? Sej policaj ne bere te teme, ne? zamenjava, da vidiva kakšna je razlika med vožnjo iz prve roke sesir 1
Rey Objavljeno Avgust 29, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2019 pred 2 minutami, Snečer pravi: zamenjava, da vidiva kakšna je razlika med vožnjo iz prve roke Komot ✌️ Če prideš na Obalo (oz.se dobimo kje na pol poti) lahko se @Greencaj svojega mk1 pripelje pa si ogledamo in preizkusimo vse 3 verzije.
Snečer Objavljeno Avgust 29, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2019 To je že srečanje ok, pa se probajmo zmenit sesir 1
Greencaj Objavljeno Avgust 31, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2019 Nedelja okoli 16h viki burger?
Dugales Objavljeno September 3, 2019 Opozori Objavljeno September 3, 2019 Ob 31. 8. 2019 ob 8:22, Greencaj pravi: Nedelja okoli 16h viki burger? Živjo! Pozdravjen. Čez poletje se nismo nič videli oziroma kaj vozili. s sopotnico sva julija prevozila Dolomite in Bosno do Sarajeva in čez Liko nazaj. Čez Liko je fantastična cesta brez prometa. Ampak za 2 je motor prešibek, sploh v Dolomitih se je to pokazalo. Zato sem tudi jaz hotel povečati moč motorja, ampak s čipiranjem kot se temu menda reče. V Elisi so mi rekli, da se to ne splača početi. Nikjer pa nisem našel strokovnjaka, ki bi to naredil. Eden, ki ima Versysa iz Kopra, je dejal, da ima čipiranega. Kdo mu je to naredil se ne spomni, minilo je pa že okrog 10 let. Njegovega motorja še nisem peljal, ampak se bom probal zmeniti in bom poročal; upam, da vdveh do treh tednih.
Scarabeo 500 Objavljeno September 3, 2019 Opozori Objavljeno September 3, 2019 pred 6 minutami, Dugales pravi: Živjo! Pozdravjen. Čez poletje se nismo nič videli oziroma kaj vozili. s sopotnico sva julija prevozila Dolomite in Bosno do Sarajeva in čez Liko nazaj. Čez Liko je fantastična cesta brez prometa. Ampak za 2 je motor prešibek, sploh v Dolomitih se je to pokazalo. Zato sem tudi jaz hotel povečati moč motorja, ampak s čipiranjem kot se temu menda reče. V Elisi so mi rekli, da se to ne splača početi. Nikjer pa nisem našel strokovnjaka, ki bi to naredil. Eden, ki ima Versysa iz Kopra, je dejal, da ima čipiranega. Kdo mu je to naredil se ne spomni, minilo je pa že okrog 10 let. Njegovega motorja še nisem peljal, ampak se bom probal zmeniti in bom poročal; upam, da vdveh do treh tednih. Najceneje pridobiš moč, da zamenjaš sprednji zobnik za zob manj. Če ti ne odgovarja, daš original nazaj in čipiraš.
DAMI34 Objavljeno September 4, 2019 Opozori Objavljeno September 4, 2019 Jaz ne bi preveč se igral. Čudežev ne moreš potegniti iz agregata. Vzameš Jurja versača in je mir. MiNa in IF7 2
maus Objavljeno September 4, 2019 Opozori Objavljeno September 4, 2019 pred 10 urami, Dugales pravi: V Elisi so mi rekli, da se to ne splača početi. Če so ti to tam rekli, potem tega ne počet. Na splošno pravim, da je 600 prešvoh za dva. Prodaj in kupi jurja, kot so ti že svetovali ... iz fičota se ne da narediti stoenko ... to ti govorim iz izkušenj MiNa, DAMI34 in IF7 3
Snečer Objavljeno September 4, 2019 Opozori Objavljeno September 4, 2019 pred 11 urami, Dugales pravi: Živjo! Pozdravjen. Čez poletje se nismo nič videli oziroma kaj vozili. s sopotnico sva julija prevozila Dolomite in Bosno do Sarajeva in čez Liko nazaj. Čez Liko je fantastična cesta brez prometa. Ampak za 2 je motor prešibek, sploh v Dolomitih se je to pokazalo. Zato sem tudi jaz hotel povečati moč motorja, ampak s čipiranjem kot se temu menda reče. V Elisi so mi rekli, da se to ne splača početi. Nikjer pa nisem našel strokovnjaka, ki bi to naredil. Eden, ki ima Versysa iz Kopra, je dejal, da ima čipiranega. Kdo mu je to naredil se ne spomni, minilo je pa že okrog 10 let. Njegovega motorja še nisem peljal, ampak se bom probal zmeniti in bom poročal; upam, da vdveh do treh tednih. S tuningom + menjava izpuha itd. pridobiš premalo, da bi spremenil naravo tega agregata. Kako se je pokazalo v Dolomitih? so te avtomobili prehitevali? DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno September 4, 2019 Opozori Objavljeno September 4, 2019 Verjetno ni problem, da te prehitevajo, ampak ko polno otovorjen premalo skoči, kot bi si lastnik želel. Recimo na jurja voziš povsod enako, solo, natovorjen, v dvoje in natovorjen, pri 650 so pa razlike, kjer se dodatna teža bolj pozna. Definitivno pa ni to agregat "race" zasnove, kjer bi čipiranje, razni powercommanderji in ostalo prišlo v poštev. Škoda agregata. MiNa 1
Greencaj Objavljeno September 4, 2019 Opozori Objavljeno September 4, 2019 On 8/29/2019 at 12:25 PM, Snečer said: To je že srečanje ok, pa se probajmo zmenit Sobota ob 11h zjutraj Viki Burger?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se