J.a.m.e.s Objavljeno Maj 23, 2018 Opozori Objavljeno Maj 23, 2018 pred 22 urami, orlova pravi: Aja, kako misliš niso hoteli prodati, a pol prodajajo radiatorje al kaj, ta je pa bosa, kaj takega še nisem slišal. Sem se zanimal tam za novega Stroma 1000. Niti ga nimajo v salonu, kaj šele da bi ti omogočili kakšno testno vožnjo. Je rekel, da morajo moped oni najprej plačat in šele nato ga prodajajo naprej. Zato ga tudi nimajo v salonu. Ne vem kaj pričakujejo, da boš kupil nekaj za dobrih 12k na lepe oke? Tudi če se odločim zanj ni šans, da ga kupim pri njih. SAR-Solo Adventure rider 1
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Maj 23, 2018 Opozori Objavljeno Maj 23, 2018 Točno tako. Posijujejo stranke v nakup enega olivnomzelenega Versisa. Celo spomlad je bil Suzuki DL 650 v prihodu. Prvi je prišel tik pred prvomajskimi prazniki. Plačaj in ti naročimo je njihov moto! Ampak tudi to ni problem. Problem je, da ti niti predračuna ne pošljejo. Ko ga bodo, če ga bodo- bom po vsej verjetnosti že drugi ali tretji servis opravil MiNa, Quest, .... in 1 other 4
J.a.m.e.s Objavljeno Maj 23, 2018 Opozori Objavljeno Maj 23, 2018 Zanimivo kako se nekaterim zdi prodaja motorjev samoumevna. Matr, ko kupuješ avto in prideš v salon so vsi slinasti, skačejo okoli tebe, samo da prodajo. Pri motorjih pa ne vem, ali je res tako veliko povpraševanje, da se jim niti ne da s tem ukvarjati, ker več služijo s servisi. Mogoče bi moral priti v obleki in kravati? K sreči je Slovenija majhna in mi je načeloma vseeno, če se odpeljem 100km stran po moped. Ovim pa ni niti toliko, da bi vsake tolko prah obrisali iz mopedov, ki jim že leto stojijo v salonu. .... 1
Fadil Objavljeno Maj 23, 2018 Opozori Objavljeno Maj 23, 2018 Problem je v tem, ker se s prodajo ukvarjajo po večini kmetavzi, ki nimajo občutka za stranko. Res je, da je v salonu veliko firbcev, vendar se izgleda ne zavedajo, da je do vseh strank potrebno biti ustrežljiv in prijazen. Plače prodajalcev, pa so verjetno zelo blizu minimalcev, zato je precejšnja fluktuacija. Kadarkoli pridem v TC Motoshop v LJ, me ogovori drug prodajalec. Samo stari je vedno isti... igc1, J.a.m.e.s in bosa 3
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Maj 23, 2018 Opozori Objavljeno Maj 23, 2018 Kolega je prišel v moto trgovino, kje je bila razstavljena Tenerejka, si jo ogledoval, za pultom vso osebje, nezainteresirano! Reče, da prosi za ponudbo dveh!!!! Hmmmm! Iskreno so se mu nasmejali. Res! Prodali so dve na leto in pol pride tip ki hoče dve kupit naenkrat. Ta tip se zajebava iz nas! Ne. Ta tip je čez tri dni plačal dve Tenerejki pri konkurenci 17 km stran. Tega še danes, po dobrem letu in pol niso pozabili. Jaz pa nisem pozabil pogleda in besed moto trgovca, ko je pripeljal eno od teh dveh Tenerejk na moje dvorišče (saj je ena bila zame) : “To pa je blizu, da bližje ne gre”! - Saj je ta prvi trgovec, kateri ni dal ponudbe moj prvi sosed! Pri Suzuki DL 650V—Storm je bila podobna zgodba. Slużbo imam v neposredni bližini in se tja prisvetim v trenerki in teniskah. Hočem motor kateri je v prihodu. Ja, na avtonetu veselo oglašujejo, da prodajajo staro za novo. Jaz bi dal mojega v račun. Vprašanje, kdaj bi ga prodali in Suzukija morajo plačat takoj. Doplačilo pa ne pokrrije vsega. Razumem. Nihče pa mi ni ponudil opcije, kljub temu, da so si moj star motor pogledali, opravili testno vożnjo, da vplačam motor v celoti in se moj stari proda komisijsko, ali, da ga prodam sam. Zadovoljen bi že bil z ponudbo-predračunom. Raje je padel izgovor, da je prispeli Suzuki prodan, čeprav je skoraj mesec dni bil na dvorišču razstavljen. Mogoče je bil rezerviran-ara in se je čakal prevzem, ne vem in me niti ne zanima. V Kranju so bili pa druga slika. Takoj sem dobil ponudbo in motor je bil izdobavljen tako, kot so obljubili. To imam rad In to spoštujem. Tako bi naj tudi delovala normalna poštena trgovina, pa naj prodaja avtomobile, letala, motorje ali pa žemljice. Ni več važno! Motor je v garaži pod ključem in sedaj vem, kam na servis in kam na furo bosa, J.a.m.e.s, Fadil in 4 others 7
Scarabeo 500 Objavljeno Maj 23, 2018 Opozori Objavljeno Maj 23, 2018 Še moja štorija.. Če kdo misli, da je nakup motorja enostaven se moti. Slovenski trgovci, nakup vstroma 650. (pred dvema letoma) Želel sem nabaviti nov motor z vso dodatno opremo. Vse skupaj bi zneslo okoli 9200€. Kontaktiral sem štiri prodajalce. 1. K prvemu sem šel osebno z motorjem in se z njim dogovoril. Rekel je, da naj pošljem željeno in bo pripravil ponudbo. Spisek dobi še isti dan. Pokliče čez par dni in jamra, da nima časa in da ima veliko dela. Da naj naredi ponudbo kdo drug, oni pa bodo cenejši. 2. Drugi prodajalec je bil zelo zagret, a cene pri njih so bile visoke. 3. Tretji. Po pogovoru pošljem željeno. Ponudba bi naj sledila. Še do danes nič. 4. Četrti. Pošljem željeno, čez par dni me kontaktirajo. Bi naredili ponudbo, a imajo samo dražji motor. Vse skupaj je pri dveh zgledalo kot da meni delajo uslugo in da imajo oni s tem samo delo. Naročil sem pri petem trgovcu. BIF, SAR-Solo Adventure rider, MiNa in 6 others 6 1 1 1
Popularna objava SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Maj 26, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 26, 2018 (popravljeno) Evo! Pa mi je uspelo tudi kufre obesit na motorina. Počasi bo zgodba z opremo zaključena. Jutri prvi dolgi test v dvoje z polno obremenitvijo, da vedim, če bo kaj popustilo Popravljeno Maj 26, 2018. Popravil The Lakl Primosio, DAMI34, Scarabeo 500 in 7 others 10
nordkapp Objavljeno Maj 29, 2018 Opozori Objavljeno Maj 29, 2018 Ob 26. 5. 2018 ob 21:17, The Lakl pravi: Evo! Pa mi je uspelo tudi kufre obesit na motorina. Počasi bo zgodba z opremo zaključena. Jutri prvi dolgi test v dvoje z polno obremenitvijo, da vedim, če bo kaj popustilo No Lakl, kakšni so rezultati vožnje v dvoje, je ali ni. J.a.m.e.s 1
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Maj 29, 2018 Opozori Objavljeno Maj 29, 2018 Je-moram biti pošten. Ampak se je na predelanem sedežu tenerejke enako kvalitetno sedelo le, da su tukaj bolj pokrčene noge. Baba bo pa itak našla nekaj, kar ji ne bo všeč. Zdaj jamra, da je preveč prostora med nama, da me ne čuti. Meni je pa tak všeč, ker pa 27 letih zakona je že fajn, da da je včasih daleč stran. Scarabeo 500, MiNa, schwantz in 2 others 5
3nity Objavljeno Maj 29, 2018 Opozori Objavljeno Maj 29, 2018 (popravljeno) pred 5 urami, nordkapp pravi: No Lakl, kakšni so rezultati vožnje v dvoje, je ali ni. Sem bila sopotnica na testni novi 1000ki in lahko samo pohvalim. Nič me ni motilo, zelo komot vožnja, širok sedež, nič vibracij, kolena nič pokrčena (=živ dolgčas ). Desc pa se tudi ni pritoževal, saj, kot pravi Lakl, sem bila daleč stran ). Popravljeno Maj 29, 2018. Popravil 3nity SAR-Solo Adventure rider 1
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Maj 29, 2018 Opozori Objavljeno Maj 29, 2018 pred 3 urami, JamesTheMan pravi: Kolko si pa visok? Nimam pojma Od oka nekje 170 cm.
nordkapp Objavljeno Maj 29, 2018 Opozori Objavljeno Maj 29, 2018 pred 4 urami, 3nity pravi: Sem bila sopotnica na testni novi 1000ki in lahko samo pohvalim. Nič me ni motilo, zelo komot vožnja, širok sedež, nič vibracij, kolena nič pokrčena (=živ dolgčas ). Desc pa se tudi ni pritoževal, saj, kot pravi Lakl, sem bila daleč stran ). A to si ti bila z Laklom ali ne, ker on ma 650-ko , kolikor vidim iz slik. Če ne, potem mi približno povej, a je razlika med starim in novim stromom 1000. 3nity 1
3nity Objavljeno Maj 30, 2018 Opozori Objavljeno Maj 30, 2018 (popravljeno) Haha, ne, tisto nisem bila jaz Nov je prišel ven že lani in napram staremu je euro 4, ima pa dodatno ISC (idle speed control) low RPM assist ABSu je dodan motion track brake system pri močnem bremzanju kombinira zadnjo bremzo Ima nov design, višjo vetrno zaščito (5cm), kljun, cevno zaščito, ščitnike rok, črn auspuh, števc km se lahko briše z gumbom na krmilu, XT ima špice. Sicer pa če sprašuješ samo za udobje zadaj, ti ne znam odgovoriti, ker se na starem nisem nikoli vozila. Naj bi pa vse ostalo enako kot pri predhodniku. Popravljeno Maj 30, 2018. Popravil 3nity
nordkapp Objavljeno Maj 30, 2018 Opozori Objavljeno Maj 30, 2018 pred 16 minutami, 3nity pravi: Haha, ne, tisto nisem bila jaz Nov je prišel ven že lani in napram staremu je euro 4, ima pa dodatno ISC (idle speed control) low RPM assist ABSu je dodan motion track brake system pri močnem bremzanju kombinira zadnjo bremzo Ima nov design, višjo vetrno zaščito (5cm), kljun, cevno zaščito, ščitnike rok, črn auspuh, števc km se lahko briše z gumbom na krmilu, XT ima špice. Sicer pa če sprašuješ samo za udobje zadaj, ti ne znam odgovoriti, ker se na starem nisem nikoli vozila. Naj bi pa vse ostalo enako kot pri predhodniku. ok, thnk's. Kaj pa vibracije napram ta malemu, se sploh kaj poznajo, ker na starem sem jih jaz kr čutil.
Drosa Objavljeno Maj 31, 2018 Opozori Objavljeno Maj 31, 2018 Pozdrav, Mene pa zanima kje se da v SLO probati novega V-stroma 650, a ti sploh kakšen trgovc to omogoča, al moreš imeti dobrega prijatelja da ti sposodi testirati. Hvala
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Maj 31, 2018 Opozori Objavljeno Maj 31, 2018 Nima nihče. Ko sem jaz iskal ni bilo nobenega za test. Kupil sem pol na slepo. Verjel sem uporabnikom, da pri V-Stormu nimaš kaj zgrešit. Drugače pa poišči kako vezo z lastnikom, da ti malo naredi skomine z testnim krogom.
Primosio Objavljeno Maj 31, 2018 Opozori Objavljeno Maj 31, 2018 pred 1 uro, Drosa pravi: Pozdrav, Mene pa zanima kje se da v SLO probati novega V-stroma 650, a ti sploh kakšen trgovc to omogoča, al moreš imeti dobrega prijatelja da ti sposodi testirati. Hvala Kolikor vem, se da v TC-ju zmenit z Bojanom. Ob 26. 5. 2018 ob 21:17, The Lakl pravi: Evo! Pa mi je uspelo tudi kufre obesit na motorina. Počasi bo zgodba z opremo zaključena. Jutri prvi dolgi test v dvoje z polno obremenitvijo, da vedim, če bo kaj popustilo Katero mazivo za verigo uporabljaš?
Drosa Objavljeno Maj 31, 2018 Opozori Objavljeno Maj 31, 2018 pred eno uro, The Lakl pravi: Nima nihče. Ko sem jaz iskal ni bilo nobenega za test. Kupil sem pol na slepo. Verjel sem uporabnikom, da pri V-Stormu nimaš kaj zgrešit. Drugače pa poišči kako vezo z lastnikom, da ti malo naredi skomine z testnim krogom. In je izpolnil tvoja pričakovanja, oz. drži kaj pravijo uporabniki...glede na to da ga nisi sprobal.
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Maj 31, 2018 Opozori Objavljeno Maj 31, 2018 Vse drži. Pelje se lepo, tekoče, brez vibracij, udoben položaj, prostoren... zadovoljen! Uporabljam pa Motul offroad sprej za verigo. Že vem zakaj
farang Objavljeno Maj 31, 2018 Opozori Objavljeno Maj 31, 2018 The Lakl, kterga pa maš, čist ta nouga al prejšnjega z belo podloženimi števci?
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Maj 31, 2018 Opozori Objavljeno Maj 31, 2018 Novega! ...., bosa, J.a.m.e.s in 1 other 4
Drosa Objavljeno Maj 31, 2018 Opozori Objavljeno Maj 31, 2018 pred 5 urami, The Lakl pravi: Vse drži. Pelje se lepo, tekoče, brez vibracij, udoben položaj, prostoren... zadovoljen! Uporabljam pa Motul offroad sprej za verigo. Že vem zakaj Super, kaj pa z močjo, to je vedno vprašaj za 650, ali jo je dovolj, sedaj ko si polno naložen, a imaš tudi sopotnico zdraven
Popularna objava SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Maj 31, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 31, 2018 Zakaj pa ne bi bilo dovolj moči? AC se na veliko izogibam, po lokalnih poteh pa 55-100 z lahkoto z vso opremo v dvoje. Res, da to ni motor za na pisto. Je pa čudovit, udoben, vodljiv, miren za adventure užitke. Po ozkih cestah na goričkem sem se z njim lahkotno igral po razgibanih gričih v dvoje in polno otovorjen, ker sem testiral obremenitev opreme. Z lahkoto manevriraš in premaguješ hribčke in doline. (ps. Glede na tvoje vprašanje se mi je takoj porodila misel, da mit o motorjih še ne bo kmalu padel. Če ni 1000ka ni nič!!! Pa bi se z 1000ko hitreje vozil? Bolj pospeševal? Jaz ne! Jaz sem si že pred leti formatiral sofware in naložil nov program, da me doma nekdo čaka, da v ponedeljek grem v službo, da bom motor potisnil v garažo in bo zjutraj ready to go, da so moje kosti že malo krhke in ne na zadnje-na motorju sem zato, da uživam, kaj doživim, vidim...ter se zdrav in cel vrnem domov!!! Za to, pa ni potrebna 1000ka - 650 je popolnoma dovolj in če je folk z 650 prevozil cel svet bova midva tudi nekaj Balkana) ...., MitcH', Mavti in 14 others 12 5
Drosa Objavljeno Maj 31, 2018 Opozori Objavljeno Maj 31, 2018 pred 27 minutami, The Lakl pravi: Zakaj pa ne bi bilo dovolj moči? AC se na veliko izogibam, po lokalnih poteh pa 55-100 z lahkoto z vso opremo v dvoje. Res, da to ni motor za na pisto. Je pa čudovit, udoben, vodljiv, miren za adventure užitke. Po ozkih cestah na goričkem sem se z njim lahkotno igral po razgibanih gričih v dvoje in polno otovorjen, ker sem testiral obremenitev opreme. Z lahkoto manevriraš in premaguješ hribčke in doline. (ps. Glede na tvoje vprašanje se mi je takoj porodila misel, da mit o motorjih še ne bo kmalu padel. Če ni 1000ka ni nič!!! Pa bi se z 1000ko hitreje vozil? Bolj pospeševal? Jaz ne! Jaz sem si že pred leti formatiral sofware in naložil nov program, da me doma nekdo čaka, da v ponedeljek grem v službo, da bom motor potisnil v garažo in bo zjutraj ready to go, da so moje kosti že malo krhke in ne na zadnje-na motorju sem zato, da uživam, kaj doživim, vidim...ter se zdrav in cel vrnem domov!!! Za to, pa ni potrebna 1000ka - 650 je popolnoma dovolj in če je folk z 650 prevozil cel svet bova midva tudi nekaj Balkana) Popolnoma se strinjam s tabo, podpisujem vse kaj si rekel, sem enakega mnenja in pogleda na motor, saj imam sedaj er6 n 650 rednega dvovaljnika ki ima zame in mojo lepšo polovico dovolj moči, manjka pa nam udobja za potovanja. Namen mojega vprašanja je bil dobiti ta info iz prve roke, saj eni se res pritožujejo nad močjo 650, osebno pa po tvojih besedah je zame to dovolj. Hvala za potrditev. FrenkM, SAR-Solo Adventure rider in MiNa 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se