Slow Objavljeno Junij 11, 2017 Opozori Objavljeno Junij 11, 2017 pred 5 urami, 5ERR pravi: Žijo. Ali vsi v dl 650 pijejo olje? Je to normalno? Moj prakticno nic olja ne pije. Lansko leto sem po cca. 5k km dotocil cca. pol decilitra. Pazi kako oz. predvsem kdaj "meris". Pelji se za par minutk, da se motor segreje in potem obvezno pocakaj cca. 10 minut preden pogledas, koliko je olja. Pri Stromih je kar znano, da olje "razmecejo" in potem zgleda, kot da ga pol manjka. Ce pa pri segreti masini pocakas cca. 10 minut, pa potem vidis pravilno stanje. Jaz sem tudi lansko leto, ko sem tisto dotocil mislil, da ga manjka vsaj pol litra. V resnici pa ni slo notri niti en deci. Wakasaki 1
Scarabeo 500 Objavljeno Junij 11, 2017 Opozori Objavljeno Junij 11, 2017 pred 11 urami, 5ERR pravi: Žijo. Ali vsi v dl 650 pijejo olje? Je to normalno? Ne vsi, nekateri letniki (serija) pa malo več. Moj je bil 2008 in je pil že kot novi okoli liter na 6000 km. Najmanj je pil motorexa. In pil ga je enako do 112 tkm. Če gre normalno in ne dimi, je to normalno. . Slow 1
Cartman Objavljeno Junij 21, 2017 Opozori Objavljeno Junij 21, 2017 a kdo morda pozna tegale http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=11907791&show=2
Mumija Objavljeno Junij 27, 2017 Opozori Objavljeno Junij 27, 2017 Pozdravljeni! Imam prošnjo! Prejšnji teden, v četrtek, sem v Poljanski dolini stresu svojega DL 1000, l 2006, črne barve. Poškodovana je leva stran. Nujno bi potreboval cevno zaščito motorja, nosilce kovčkov za Givi N41 in zadnjo levo plastiko pod sedežem. Poškodovani sta še tački za voznika in sopotnika. smerokaz,...nič večjega. Če morda kdo koga pozna, ki bi imel potrebne dele, bi bil kontakt dobrodošel. Zaenkrat sem še na berglah, ampak računam, da bom v 14 dneh mobilen. lp Vlado
Slow Objavljeno Junij 27, 2017 Opozori Objavljeno Junij 27, 2017 Mogoce lahko kaksen ustrezen del dobis tu (?) http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=4919986 Tisti del plastike in tacki vsaj.
Mumija Objavljeno Junij 27, 2017 Opozori Objavljeno Junij 27, 2017 Hvala! Sej nekaj kontaktov že mam (Motobox, DTK, Goldi, Pani moto, Moto IGL...). Zdej mam čas iskat po netu. Sem mislil če kdo pozna koga, ki mu roba ostaja!!!
sohen Objavljeno Julij 9, 2017 Opozori Objavljeno Julij 9, 2017 Če mogoče koga zanima?Motor v nulo z veliko dodatne opreme http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12279774&display=Suzuki DL 650 XA V-Strom
pero_ Objavljeno Julij 17, 2017 Opozori Objavljeno Julij 17, 2017 Živjo, zanima me če je že kdo imel podoben ali enak problem ... pri hitrosti približno 80-120km/h mi glede na slišano v prednjem delu motorja nekje občasno žvižga, kot da bi mi zrak nekje med vožnjo žvižgal skozi masko motorja (včasih je zvok podoben rahlemu cviljenju jermena pri avtu) ... imam pa V strom 650 l. 2007
Scarabeo 500 Objavljeno Julij 17, 2017 Opozori Objavljeno Julij 17, 2017 pred 7 urami, pero_ pravi: Živjo, zanima me če je že kdo imel podoben ali enak problem ... pri hitrosti približno 80-120km/h mi glede na slišano v prednjem delu motorja nekje občasno žvižga, kot da bi mi zrak nekje med vožnjo žvižgal skozi masko motorja (včasih je zvok podoben rahlemu cviljenju jermena pri avtu) ... imam pa V strom 650 l. 2007 Meni je enkrat počilo steklo smerokaza. Odletel je majhen del in tam noter je zajemal zrak. Žvižgalo je kot piščalka. pero_ 1
ore123 Objavljeno Julij 23, 2017 Opozori Objavljeno Julij 23, 2017 Ob 11. 6. 2017 ob 11:21, Wakasaki pravi: si že kaj poštimal...... Zdravo kolegi.... Strom spet dela --kot kaže je bil problem senzor na tački Slow 1
izibajker Objavljeno Julij 24, 2017 Opozori Objavljeno Julij 24, 2017 pred 10 urami, ore123 pravi: .... Strom spet dela --kot kaže je bil problem senzor na tački Kateri mojster je našel in odpravil napako?
hladov Objavljeno Julij 25, 2017 Opozori Objavljeno Julij 25, 2017 Ob 17. 7. 2017 ob 14:57, pero_ pravi: Živjo, zanima me če je že kdo imel podoben ali enak problem ... pri hitrosti približno 80-120km/h mi glede na slišano v prednjem delu motorja nekje občasno žvižga, kot da bi mi zrak nekje med vožnjo žvižgal skozi masko motorja (včasih je zvok podoben rahlemu cviljenju jermena pri avtu) ... imam pa V strom 650 l. 2007 Enkrat je nekdo opisoval podobne simptome. Na koncu je ugotovil, da je težava v polžu števca kilometrov na osovini prednjega kolesa. Bil je suh kot poper. Menda je zelo pomagalo malo masti. pero_ 1
Rokic Objavljeno Julij 26, 2017 Opozori Objavljeno Julij 26, 2017 Verjetno je mišljeno tole, kot je meni delalo? Če je zvok podoben, je potrebno vzeti "senzor" hitrosti vn iz osi kolesa in ga malo namazati. LP pero_ 1
pero_ Objavljeno Julij 26, 2017 Opozori Objavljeno Julij 26, 2017 ŽIvjo, hvala za vse nasvete. Res sem imel malo počen smernik, katerega sem zalepil že dolgo časa nazaj, sedaj pa je lepilo popustilo in je nastala majhna špranjica. Sicer zvok ni bil ravno tak kot na posnetki, vendar sem vseeno preveril tudi senzor, kateri je bil še nekako malo masten (sedaj sem ga še malo podmaza). Po trenutnih testnih vožnjah ne "žvižga" več, tako da mislim da je zadeva urejena! Slow, GoBobi in Scarabeo 500 3
matjazy Objavljeno Avgust 23, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2017 Kolega ima velikega vstroma, ki nima sekundarnih loput na fergazerjih. Ima kdo te lopute oziroma ve, kje se jih da dobit?
Scarabeo 500 Objavljeno September 6, 2017 Opozori Objavljeno September 6, 2017 Mene pa zanima. Tisti, ki imate nove suzukije 650 z iridijum svečkami. Na koliko kilometrov jih menjate. V knjigi piše na 12 tisoč. Pravzaprav pri enakih kilometrih kot na starem z navadnimi svečkami. Scarabeo
borcik Objavljeno September 7, 2017 Opozori Objavljeno September 7, 2017 Men so jih zamenjali na 18000km Scarabeo 500 1
Snečer Objavljeno September 7, 2017 Opozori Objavljeno September 7, 2017 pred 10 urami, Scarabeo 500 pravi: Mene pa zanima. Tisti, ki imate nove suzukije 650 z iridijum svečkami. Na koliko kilometrov jih menjate. V knjigi piše na 12 tisoč. Pravzaprav pri enakih kilometrih kot na starem z navadnimi svečkami. Scarabeo 12 tisoč je interval za navadne, za laser iridium je 60k+. Scarabeo 500 1
MK Mare Objavljeno September 7, 2017 Opozori Objavljeno September 7, 2017 (popravljeno) Imam SUZUKI V-Strom DL 1000 letnik 2014 zanima me katere svečke rabim bojda so zelo drage, mislim pa da se menjajo na 18k. In seveda katero so najbolj primerne in ugodne, Marko Popravljeno September 7, 2017. Popravil MK Mare
DAMI34 Objavljeno September 7, 2017 Opozori Objavljeno September 7, 2017 Se strinjam s Snecerjem, kawa SX ima predpis menjave na 24kkm (iridium), pa mi je mehanik rekel, če hočeš jih menjam, ampak ti povem, zdržijo najmanj 40kkm, no potem sem jih menjal na 45kkm, ko smo kontrolirali ventile. Isti interval uporablja tudi novi lastnik Sxa. Seveda če je moped v garanciji se je težje dogovorit za tak način dela, ampak če sam servisiraš, potem ni problem. Scarabeo 500 1
Snečer Objavljeno September 7, 2017 Opozori Objavljeno September 7, 2017 Citiraj NGK Laser Iridium plugs have iridium center and a Platinum ground electrodes. If installed in a regular engine, they would likely last longer than most people keep their car (barring any motor problems that can cause premature plug death). All Laser Iridium plugs are an OEM design, made for a specific engine. Some feature a special resistor or electrode design, depending on the OE requirements. In their OE application, NGK's Laser Iridium plugs typically last 80-100k miles. ni toliko svečka problem, kot je dobro na določene kilometre malo zadevo "pogledat", sploh kontakt v "kapicah", tam rado kje pokorodira DAMI34 in Scarabeo 500 2
Scarabeo 500 Objavljeno September 7, 2017 Opozori Objavljeno September 7, 2017 pred 6 urami, Snecer pravi: ni toliko svečka problem, kot je dobro na določene kilometre malo zadevo "pogledat", sploh kontakt v "kapicah", tam rado kje pokorodira Malo sem pregledal glede Denso's Iridium Power (takšne imam sedaj v motorju). Življenjska doba je predvidena od 60 - 80 tisoč milj. Vendar firma Denso priporoča zamenjavo na 30 tisoč milj, zaradi zmanjšane učinkovitosti svečke.
Snečer Objavljeno September 7, 2017 Opozori Objavljeno September 7, 2017 pred 11 minutami, Scarabeo 500 pravi: Malo sem pregledal glede Denso's Iridium Power (takšne imam sedaj v motorju). Življenjska doba je predvidena od 60 - 80 tisoč milj. Vendar firma Denso priporoča zamenjavo na 30 tisoč milj, zaradi zmanjšane učinkovitosti svečke. ja, saj jaz tudi menjam iz "zabave", ker sta samo dve in je "lepše" imeti nove, to ni nek strošek. sesir 1
Scarabeo 500 Objavljeno September 7, 2017 Opozori Objavljeno September 7, 2017 pred 4 minutami, Snecer pravi: ja, saj jaz tudi menjam iz "zabave", ker sta samo dve in je "lepše" imeti nove, to ni nek strošek. Pri mali konjenici se učinkovitost svečk zelo pozna. sesir 1
Snečer Objavljeno September 7, 2017 Opozori Objavljeno September 7, 2017 pred 21 minutami, Scarabeo 500 pravi: Pri mali konjenici se učinkovitost svečk zelo pozna. Si kdaj zaznal pešanje svečke? bosa 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se