Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

O čem je sedaj govora.

Dal sem ti link do kvalitetnega izdelka iz aluminija.

Objavljeno

On pa nima plastike  za plačat, ampak samo keš  :smoke:

Objavljeno

Nekaj podobnega sem videl na Bolhi. 6-9€... Kako je pa s kvaliteto pa ne vem...

Objavljeno

Žijo!

Tega plastičnega imam jaz. Kvaliteta je ok in nimam težav s kakim slabim oprijemom ali zmikanjem same navigacije. Ga bom pa predelal in dal višje nad instrumente, ker mi je nerodno in ne-varno gledat dol na balanco. Teh plastičnih pa imaš nekaj na bolhi ja. http://www.bolha.com/iskanje?q=garmin+nosilec&yt0=Iskanje&sort=3

 

LP

Objavljeno

No, hotel sem reči, da nakup Zumo-ta 350 se je izkazal kot pameten nakup. Res pa je, da bi lahko bila bolj prijazna denarnici. Cena naprave, res da je vse v kompletu, tako za avto kot motor, je vseeno previsoka. Zadeva je vseh sedem dni vandranja po Slo,Ita in Aut delovala BP. Brez ene same napake.

 

Kot sem že pisal ... presenetilo me je to, da se v tunelih samodejno preklopi na nočni način pogleda karte, radarje lepo izpiše v zgornji vrstivi po celotni širini zaslona. Izpiše podatke o radarju:

- koliko je omejitev

- in odšteva od 900m do 0m

- na sami karti pa prične ikona radarja že predčasno utripat, kar ti da vedet, da se približuješ radarju

 

Asistent voznega pasu deluje tudi lepo na naši avtocesti. Peljal sem se od Škofij do Kozine

Zanimiva funkcija je prikaz parkirišč, ko prideš v večje mesto. Izriše se ikona, na katero klikneš in v tvoji okolici ti izpiše vsa parkirišča. Enostavno iz spiska izbereš najbližje parkirišče.

 

Meni so te stvari pač nekaj novega, saj moja prejšnja, ki sem jo uporabljal na motorju, ni imela teh stvari narejenih tako.

 

Edino, kar je moteče je to, pri načrtovanju oziroma vožnja po "svoji splanirani poti":

Doma sem splaniral poti za vsak dan potovanja. Nekdo je o tem že pisal, da mora točke svoje poti planirat, oziroma izbirat sproti.

Če dam en simpl primer:

 

Naredimo svojo pot z tremi (3) točkami. Ena točka je štart MB, druga je CE, tretja pa LJ.

V MBju, ko štartam in izberem svojo pot iz seznama, me vpraša za ciljno točko. Če bom izbral 3, potem me bo peljal direktno v LJ in me ne bo zapeljal v CE, ki je prav tako splaniran.

Zato moram izbrat najprej točko 2 (CE) in ko prispem v CE, izberem naslednjo točko, torej 3.

 

Upam, da sem razumljivo napisal. Ta stvar ni ravno "uporabniku prijazna".

Jaz sem iz moje prejšnje naprave navajen, da ko sem izbral na seznamu v napravi svojo pot z tremi točkami 01MB, 02CE in 03LJ, da me je Garmin peljal najprej v CE, potem pa v LJ, saj se je držal "moje splanirane" poti, ki je bila sestavljena iz treh točk. No tukaj pri ZUMO-tu pa stvar deluje drugače in moraš točke izbirat sproti.

Ko pa na napravi narediš predogled svoje rute, potem pa jo lepo prikaže, kot si si jo splaniral.

Probal sem, če je možno izbrat več točk in da bi potem vodil po izbranih točkah, ampak ne, izbereš lahko samo eno točko iz tvoje rute.

Edino točke svoje poti bom moral sedaj poimenovati po krajih, kjer se točke nahajajo, da jih bom potem lažje izbiral iz spiska. Sem navajen, da svoje točke poti oštevilčim npr. 01 , 02 , 03 ...... 010, in potem res ne moreš vedet, kje točno je točka 08. Če pa bi jaz imel recimo točke označene 01MB, 02Laško, 03Črnomelj, potem bi pa izbiranje točk sproti bilo dosti lažje. In zgleda, da se bom moral tega navadit in opustit planiranje poti po sistemu, ki ga je omogočal Garmin Nuvi 765.

 

Toliko. To so moja opažanja.

Če kdo ve kaj več, pabi bil vesel bilo kakšnega namiga.

Objavljeno

No, hotel sem reči, da nakup Zumo-ta 350 se je izkazal kot pameten nakup. Res pa je, da bi lahko bila bolj prijazna denarnici. Cena naprave, res da je vse v kompletu, tako za avto kot motor, je vseeno previsoka. Zadeva je vseh sedem dni vandranja po Slo,Ita in Aut delovala BP. Brez ene same napake.

 

Kot sem že pisal ... presenetilo me je to, da se v tunelih samodejno preklopi na nočni način pogleda karte, radarje lepo izpiše v zgornji vrstivi po celotni širini zaslona. Izpiše podatke o radarju:

- koliko je omejitev

- in odšteva od 900m do 0m

- na sami karti pa prične ikona radarja že predčasno utripat, kar ti da vedet, da se približuješ radarju

 

Asistent voznega pasu deluje tudi lepo na naši avtocesti. Peljal sem se od Škofij do Kozine

Zanimiva funkcija je prikaz parkirišč, ko prideš v večje mesto. Izriše se ikona, na katero klikneš in v tvoji okolici ti izpiše vsa parkirišča. Enostavno iz spiska izbereš najbližje parkirišče.

 

Meni so te stvari pač nekaj novega, saj moja prejšnja, ki sem jo uporabljal na motorju, ni imela teh stvari narejenih tako.

 

Edino, kar je moteče je to, pri načrtovanju oziroma vožnja po "svoji splanirani poti":

Doma sem splaniral poti za vsak dan potovanja. Nekdo je o tem že pisal, da mora točke svoje poti planirat, oziroma izbirat sproti.

Če dam en simpl primer:

 

Naredimo svojo pot z tremi (3) točkami. Ena točka je štart MB, druga je CE, tretja pa LJ.

V MBju, ko štartam in izberem svojo pot iz seznama, me vpraša za ciljno točko. Če bom izbral 3, potem me bo peljal direktno v LJ in me ne bo zapeljal v CE, ki je prav tako splaniran.

Zato moram izbrat najprej točko 2 (CE) in ko prispem v CE, izberem naslednjo točko, torej 3.

 

Upam, da sem razumljivo napisal. Ta stvar ni ravno "uporabniku prijazna".

Jaz sem iz moje prejšnje naprave navajen, da ko sem izbral na seznamu v napravi svojo pot z tremi točkami 01MB, 02CE in 03LJ, da me je Garmin peljal najprej v CE, potem pa v LJ, saj se je držal "moje splanirane" poti, ki je bila sestavljena iz treh točk. No tukaj pri ZUMO-tu pa stvar deluje drugače in moraš točke izbirat sproti.

Ko pa na napravi narediš predogled svoje rute, potem pa jo lepo prikaže, kot si si jo splaniral.

Probal sem, če je možno izbrat več točk in da bi potem vodil po izbranih točkah, ampak ne, izbereš lahko samo eno točko iz tvoje rute.

Edino točke svoje poti bom moral sedaj poimenovati po krajih, kjer se točke nahajajo, da jih bom potem lažje izbiral iz spiska. Sem navajen, da svoje točke poti oštevilčim npr. 01 , 02 , 03 ...... 010, in potem res ne moreš vedet, kje točno je točka 08. Če pa bi jaz imel recimo točke označene 01MB, 02Laško, 03Črnomelj, potem bi pa izbiranje točk sproti bilo dosti lažje. In zgleda, da se bom moral tega navadit in opustit planiranje poti po sistemu, ki ga je omogočal Garmin Nuvi 765.

 

Toliko. To so moja opažanja.

Če kdo ve kaj več, pabi bil vesel bilo kakšnega namiga.

a pol ni možno uvoziti iz bscompa splanirano celotno traso-pot in jo prenesti v zumota, pa te potem lepo po poti vodi, da i treba vsakokrat točke izbirati, tako sem imel na 210-ki pa je lepo delalo.

Objavljeno

S katerim programom si delal in uvažal ruto?

 

Z Mapsource.

Objavljeno

a pol ni možno uvoziti iz bscompa splanirano celotno traso-pot in jo prenesti v zumota, pa te potem lepo po poti vodi, da i treba vsakokrat točke izbirati, tako sem imel na 210-ki pa je lepo delalo.

 

Jaz sem uvažal z MapSourc programom.

Z BC programom sem si uvažal samo priljubljene točke, drugače pa z MS delam, ker sem na njega navajen.

Načeloma nebi smelo biti problema, ali pač?

Objavljeno (popravljeno)

Jaz sem uvažal z MapSourc programom.

Z BC programom sem si uvažal samo priljubljene točke, drugače pa z MS delam, ker sem na njega navajen.

Načeloma nebi smelo biti problema, ali pač?

 

 

Očitno hrošč.

 

Na simulaciji očitno dela, med akcijo ne. Probaj v simulaciji, če dela.

 

To je tisto, o čemer sem pisal pri teh novih izdelkih. Kar nekaj časa potrebujejo, da uredijo software.

Popravljeno . Popravil Snecer
Objavljeno (popravljeno)

Točno to se dogaja, o čemer piše na linku eden od uporabnikov.

Mislim, da to ne igra nobene vloge z katerim programom je bilo uvoženo ... z BC ali MS.

Popravljeno . Popravil BREITNER
Objavljeno

Očitno nima prav nobene veze, ker sem gledal eno ruto v BC in ima identične nastavitve kot v MS, tudi vmesnik je bolj ali manj enak.

 

Mogoče bi bilo dobro malo pognjaviti proizvajalca, ker daje ven takšen software.

 

Saj na 765 je bil isti "cirkus". Od začetka je tako počasi izrisoval zemljevid, da se ni dalo delati, pa frizal, pa z AR neke težave. Tam so potem sicer hitreje popravljali FW, a vseeno nereseno za drago in priznano znamko. Da bistvene funkcije ne delajo. Včasih ne vem, al sploh probajo, preden dajo na police.

 

Gnjavit, ni druge, vsi majo ta problem očitno.

Objavljeno

Gnjavit, ni druge, vsi majo ta problem očitno.

 

Hja, za tako priznano firmo se tudi jaz čudim, da so lahko tako površni.

 

Pa kaj meniš, kam se naj obrnem? Verjetno ne na Garmin Slovenija, ali pač?

Objavljeno

Js uvažam s Tyre programom rute in super delajo! isto na zumo 350.

Me pa zanima, kje ste naloudali te radarje, da vas tako prijazno in kul opominja?

Objavljeno

jas sem na 210 sicer uvažal in delal traso iz mapsourceja(po navodilih snecerja-thank's), pol sem se pa že tk sfriziral, da sem zadevo do potankosti obvladal, zadeva je res delal u nulo.

 

Bo treba kr kašno leto še počakati glede 350-ke, da se zadeva ustali in normalizira, tako kot pravi snecer. Je pa res neresno od garmina, da vržejo ven nedodelano zadevo, čeprav v testih kao navajajo, da so to napravo delali motoristi za motoriste, no ne vem kateri ali pisarniški na video igricah. Nič, pošljimo peticijo na garmin.

Mislim, da se je kr brezveze obrniti na garmin slo, ker itak vemo kako je pri nas vse u kurcu, bolje direkt na garmin europa.

 

Je pa cena res precenjena, bo treba počakat, da jo pri Lojzu znižajo, ha, ha.

Objavljeno

Slabo se razumem v to stroko. 

Želela sem samo povedat, da običajno splaniram traso v Tyre programu tako, da vnesem vmesne točke na poti, ki jo želim prevozit in jih poimenujem. Potem to uvozim v Garmina in štartam program poti. Na ta način se mi zadeva še ni izneverila in izpolnjuje moje potrebe. Ki pa so, verjamem, veliko bolj preproste kot vaše.

Objavljeno

Ja, to "nas" zanima, ko prideš do prve vmesne točke, če ti 350ka to omeni in nadaljuje naprej do druge.

 

Tu sploh ne gre za vprašanje al je preprosto, naprava podpira do 30 točk na ruti, kar tudi javi in skrči, če je preveč.

 

Če ti dela, pol ok, zanimivo, maš zadnji FW?

Objavljeno

Ja, omeni. Vidim jo na zemljevidu označeno z oblačkom s puščico - je to dovolj? Ko jo prevozim, sama nastavi nov cilj - naslednjo točko.

FW = firmware? Nikoli nisem nič nadgradila, naprava je bila kupljena konec lanskega leta, takrat naložena in ne-apdejtana.

Objavljeno

Aha, torej tebi gre avtomatsko naprej, tako kot mora.

 

Očitno je torej napaka v novem FW.

Objavljeno (popravljeno)
 Nič, pošljimo peticijo na garmin.

Mislim, da se je kr brezveze obrniti na garmin slo, ker itak vemo kako je pri nas vse u kurcu, bolje direkt na garmin europa.

 

 

 

Se strinjam glede peticije!

Zdaj če prav razumem ti NIMAŠ Zumo 350?

 

Napaka v novem FW-ju?

Baje, da je bil zlo hroščat star nameščen FW, ki ima/je imel veliko težav, ki so jih z novim rešili, ampak zgleda, da je pa tukaj zdaj nastal nov problem.

Popravljeno . Popravil BREITNER
Objavljeno (popravljeno)

Ja, omeni. Vidim jo na zemljevidu označeno z oblačkom s puščico - je to dovolj? Ko jo prevozim, sama nastavi nov cilj - naslednjo točko.

FW = firmware? Nikoli nisem nič nadgradila, naprava je bila kupljena konec lanskega leta, takrat naložena in ne-apdejtana.

 

Ne ne, mislim, da nismo na isti valovni dolžini. Kakšno puščico? Vmesna točka ni puščica, temveč zastavica v kolikor ne izbereš drugega simbola.

Puščica je pa prikaz manevra na poti, oblaček pa je v zgornjem levem kotu, kjer je puščica še večje prikazana, tako da ne mislimo isto.

 

Normalno, če ti daš navigacijo od točke A do B in nimaš vmesnih točk, da ti v križiščih in krožiščih kaže puščice, prav tako v oblačku prikaže puščico in napiše 2.izvoz v krožišču.

V tem primeru TI GARMIN določi, kje se boš peljala, jaz pa ponavadi pred vsakim izletom/potovanjem naredim plan, kaj se na poti splača pogledat in naredim pot z 30-setimi točkami in JAZ s vmesnimi točkami DOLOČIM traso, kjer se bom peljal. Razumeš?

No, v tem primeru pač določam sproti ciljno točko, ker pač ta FW ne omogoča navigacije z vmesnimi samodejno. :headbang:

 

Je pa res, kot je Snečer napisal .... pot z večimi točkami razdeli v dve RUTI, ki jih pri zadnji 30seti točki samodejno združi - nadaljuje, in ni potrebno dodatno preklapljanje med rutami.

Popravljeno . Popravil BREITNER
Objavljeno

Se strinjam glede peticije!

Zdaj če prav razumem ti NIMAŠ Zumo 350?

 

Napaka v novem FW-ju?

Baje, da je bil zlo hroščat star nameščen FW, ki ima/je imel veliko težav, ki so jih z novim rešili, ampak zgleda, da je pa tukaj zdaj nastal nov problem.

Ne nimam, ima oziroma sem imel 220-ko. Sem pa resni kandidat za nabavo 350lm ali 660, zdaj pa ko vidim kr kup težav, bom še malo počakal.

Do spomladi bodo pa zadeve menda že kaj izboljšali.

Objavljeno

Ne nimam, ima oziroma sem imel 220-ko. Sem pa resni kandidat za nabavo 350lm ali 660, zdaj pa ko vidim kr kup težav, bom še malo počakal.

Do spomladi bodo pa zadeve menda že kaj izboljšali.

 

Ne skrbi, naprava deluje v nulo, ampak je ne znamo uporabljat, ker se držimo navade iz prejšnjih naprav kot "pijanec plota"!

Nove naprave so naprednejše in je uporaba drugačna!

 

Evo, zdaj sem si naredil TEST ruto na popolnoma drug način in v programu BC, in je izgled rute - moje načrtovane poti popolnoma drugačen. Ni posebej prikazanih vmesnih točk.

Zdaj grem pa na testno furo, da vidim, kako zadeva deluje v realnem času in ali bo vodil od točke do točke. Bom poročal, ko se vrnem če deluje.

 

Ruta iz 12ih točk zgleda na napravi tako:

 

20992660.jpg

 

20992661.jpg

 

20992663.jpg

 

20992664.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!