k0ci Objavljeno November 25, 2007 Deli Objavljeno November 25, 2007 to maš vse kul, in 60st je normalna delovna temperatura Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JeRn3j Objavljeno November 25, 2007 Deli Objavljeno November 25, 2007 (popravljeno) ja špula je tomosova, ampak je zalaufou. Zalaufou je na štarter (kriv je bil akumulator, ker ni imel dovolj toka da bi rele ostal na enem položaju) laufa normalno (se mi zdi) obratomer pa neki zajebava - štantgas mi kaže 5500, ko so obrati nekje na polovici mi že kaže 14000 , ko pa se peljem je pa obratomer skos do konca (globoko čez števec) tko da obratomer morem še zrihtat, a ma kdo kkšno idejo kako? Špulo morem pa tut zamenjat z yamahino, ker mam bedn občutek s to tomosovo. A mi mogoče obratomer narobe kaže zarad špule al je kej povezan s števcem al kako? Kako vidm če mi akumulator fila med vožno? LP hihi reesko & his ex mito varianta... štrom te jebe... vsaj njega je tud ... ti bo kj odpisou k ne bo več na ban listi :D Popravljeno November 25, 2007. Popravil JeRn3j Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JeRn3j Objavljeno November 25, 2007 Deli Objavljeno November 25, 2007 pa imaš to original obratomer :hmm: ker če ti kaže obrate x 2 je nekako tako kot bi dal iz 4t motorja obratomer, na 2T ni tok simpl zadeva... reesko je meu original obratomer paa mu je isto delal :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ps_tunner Objavljeno November 25, 2007 Deli Objavljeno November 25, 2007 jah nevem kaj bi blo, moja armatura je taka zdej nevem kašno ma mito, pa povejte a je to od tzr al je od mito al kej druzga. slika- obratomer se obrne od nule za 270 stopinj Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JeRn3j Objavljeno November 25, 2007 Deli Objavljeno November 25, 2007 jah nevem kaj bi blo, moja armatura je taka zdej nevem kašno ma mito, pa povejte a je to od tzr al je od mito al kej druzga.slika- obratomer se obrne od nule za 270 stopinj nene sej obratomer bo že taprav... hočm povedat da te štrom jebe... ker reeskota je štrom jebov in mu je čist enako delal... učasmu ni hotu pržgat pa ga je mogu porint pol je pa šlo... spet drugič je kontakt pršu in je motor kresnu... obratomer je meu pa tk da je meu štanggas na 6000 in si mal gas obrnu in je na 14.000 skočlo... torej imaš enak problem... kako ga je pa on rešu boš mogu pa njega prašat :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Igorr Objavljeno November 25, 2007 Deli Objavljeno November 25, 2007 Obratomer ti skače zaradi špule. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Fingi_ Objavljeno November 25, 2007 Deli Objavljeno November 25, 2007 reesko je mogu na poriv užigat zato ker mu regler ni delov in je meu prazn akumulator. Pa kukr se spomnem, k mi je kazov, mu je cagrčk sam skakov , ni blo tko da bi kazov kr 2x več obratov. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ps_tunner Objavljeno November 25, 2007 Deli Objavljeno November 25, 2007 men pa učasih užge na štartr, učasih noče ga je treba porint, prej sm se vozu mi je motor crknu, pol čez en kilimetr spet ko da bi bencina zmankal, ampak brncina je dovol. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gost Objavljeno November 25, 2007 Deli Objavljeno November 25, 2007 reesko je mel nalomljeno varovalko ;) sam ker se pač ni vidl je šraufu ko budala in pa še vedno ni delu. Pol je dal pa varovalko novo je pa vse delal Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JeRn3j Objavljeno November 25, 2007 Deli Objavljeno November 25, 2007 (popravljeno) reesko je mogu na poriv užigat zato ker mu regler ni delov in je meu prazn akumulator.Pa kukr se spomnem, k mi je kazov, mu je cagrčk sam skakov , ni blo tko da bi kazov kr 2x več obratov. noup ne bo to to bo bolj tisto kar je ex stroj reku... takrat ni meu reesko sfukanga reglerja ni mu sam skakov. na štangasu je biu med 7-9 rpm ko si pa gas dou je pa poskoču takoj do konca čeprov obrati še na polovic niso bli :) tako kot je tale tukej opisov Popravljeno November 25, 2007. Popravil JeRn3j Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Fingi_ Objavljeno November 25, 2007 Deli Objavljeno November 25, 2007 men pa učasih užge na štartr, učasih noče ga je treba porint, prej sm se vozu mi je motor crknu, pol čez en kilimetr spet ko da bi bencina zmankal, ampak brncina je dovol. Sam neki me zanima. K ti zalaufaš motor, še čist mrzu recimo, pa se greš pelat, pa ti obrati sam padejo, pa crkne? Pol pa počakaš kkšnih 10 sekund, pa spet užgeš, pa je za kkšne pol minute dobr, spet laufa. A ti to kej dela? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ps_tunner Objavljeno November 26, 2007 Deli Objavljeno November 26, 2007 ja učasih tut to nardi, k laufa na štantgasu (5500 rpm) pol po eni minuti obrati padejo na 3000rpm, in glih tok dela da ne crkne, pol pa po 20 sekundah pa začne crkvt in crkne. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ps_tunner Objavljeno December 1, 2007 Deli Objavljeno December 1, 2007 ja zdele sva s sošolcem odprla mašino pa neveva kako naj snamem magnet, a je to na konusu, a je pršraufan samo z 1 matico al je še kje druge. pa kje kupujete dele za yamaho v okolici ljubljane. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Igorr Objavljeno December 1, 2007 Deli Objavljeno December 1, 2007 Čimprej si priskrbi repair manual, da ne boš kakšnih neumnosti delal. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno December 1, 2007 Deli Objavljeno December 1, 2007 na konusu je ja pršraufan samo z eno matico Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ps_tunner Objavljeno December 2, 2007 Deli Objavljeno December 2, 2007 ali se dobi repair manual kje na internetu v pdf-ju in pa da ni plačljiv? jest sem zdele iskou, pa nism najdu sploh.. bi prosu če lahko kdo nalepi link do tja če ga pozna :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gixxer Objavljeno December 2, 2007 Deli Objavljeno December 2, 2007 (popravljeno) Izvolio sam se bos mogo prijavit, ampak je itak zastojn... Popravljeno December 2, 2007. Popravil Gixxer Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JeRn3j Objavljeno December 2, 2007 Deli Objavljeno December 2, 2007 ali se dobi repair manual kje na internetu v pdf-ju in pa da ni plačljiv? jest sem zdele iskou, pa nism najdu sploh.. bi prosu če lahko kdo nalepi link do tja če ga pozna :hmm: drgač frajer maš na eMulu use to ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ps_tunner Objavljeno December 8, 2007 Deli Objavljeno December 8, 2007 kako naj odblokiram yamaho tzr, kje so blokade, pa če je dobr že zdej odblokirat k je nov bat, al to pol nardim k je že ulaufan? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Igorr Objavljeno December 9, 2007 Deli Objavljeno December 9, 2007 Če ga ne boš gnal do konca, ga lahko že zdaj. Blokade so pa najbrž standard- auspuh, štrom?!, fergazer. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ps_tunner Objavljeno December 15, 2007 Deli Objavljeno December 15, 2007 kateri je najbolši izpuh za tzr-ko letnik93, firma? model? cena? kje se obnese (na katerih obratih) najraje vidim da povete iz izkušenj. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ps_tunner Objavljeno December 23, 2007 Deli Objavljeno December 23, 2007 (popravljeno) ker premer bata je v originalni TZR125-R letnik 93 ? Popravljeno December 23, 2007. Popravil ps_tunner Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ps_tunner Objavljeno December 24, 2007 Deli Objavljeno December 24, 2007 bump :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Fingi_ Objavljeno December 24, 2007 Deli Objavljeno December 24, 2007 Na netu maš dva podatka, sam večkrat se pojavlja tale številka: 56,45 mm 56,45 mm 56,95 mm te so kovani 55.96 mm 55,97 mm 55,98 mm te dva sta lita Pol maš pa kr eno verzijo, belgrada Kolben A 64,94 Kolben B 64,95 te so pa tud liti Kolben C 64,96 Ker maš pač te, naddimenzije an, ker ko bat menjaš naj bi dal še honat cilinder Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
slo07 Objavljeno Januar 1, 2008 Deli Objavljeno Januar 1, 2008 Mene pa zanima,če se da na netu naročit in vidt kak cenejši ror npr. arrow,leovinci,gianelli,jollymoto :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se