Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

to maš vse kul, in 60st je normalna delovna temperatura

Objavljeno (popravljeno)
ja špula je tomosova, ampak je zalaufou. Zalaufou je na štarter (kriv je bil akumulator, ker ni imel dovolj toka da bi rele ostal na enem položaju) laufa normalno (se mi zdi) obratomer pa neki zajebava - štantgas mi kaže 5500, ko so obrati nekje na polovici mi že kaže 14000 , ko pa se peljem je pa obratomer skos do konca (globoko čez števec) tko da obratomer morem še zrihtat, a ma kdo kkšno idejo kako? Špulo morem pa tut zamenjat z yamahino, ker mam bedn občutek s to tomosovo. A mi mogoče obratomer narobe kaže zarad špule al je kej povezan s števcem al kako? Kako vidm če mi akumulator fila med vožno?

LP

hihi reesko & his ex mito varianta... štrom te jebe... vsaj njega je tud ... ti bo kj odpisou k ne bo več na ban listi :D

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Objavljeno
pa imaš to original obratomer :hmm: ker če ti kaže obrate x 2 je nekako tako kot bi dal iz 4t motorja obratomer, na 2T

ni tok simpl zadeva... reesko je meu original obratomer paa mu je isto delal :D

Objavljeno

jah nevem kaj bi blo, moja armatura je taka zdej nevem kašno ma mito, pa povejte a je to od tzr al je od mito al kej druzga.

slika-pb250329zi0.th.jpg

obratomer se obrne od nule za 270 stopinj

Objavljeno
jah nevem kaj bi blo, moja armatura je taka zdej nevem kašno ma mito, pa povejte a je to od tzr al je od mito al kej druzga.

slika-pb250329zi0.th.jpg

obratomer se obrne od nule za 270 stopinj

nene sej obratomer bo že taprav... hočm povedat da te štrom jebe... ker reeskota je štrom jebov in mu je čist enako delal... učasmu ni hotu pržgat pa ga je mogu porint pol je pa šlo... spet drugič je kontakt pršu in je motor kresnu... obratomer je meu pa tk da je meu štanggas na 6000 in si mal gas obrnu in je na 14.000 skočlo... torej imaš enak problem... kako ga je pa on rešu boš mogu pa njega prašat :)

Objavljeno

Obratomer ti skače zaradi špule.

Objavljeno

reesko je mogu na poriv užigat zato ker mu regler ni delov in je meu prazn akumulator.

Pa kukr se spomnem, k mi je kazov, mu je cagrčk sam skakov , ni blo tko da bi kazov kr 2x več obratov.

Objavljeno

men pa učasih užge na štartr, učasih noče ga je treba porint, prej sm se vozu mi je motor crknu, pol čez en kilimetr spet ko da bi bencina zmankal, ampak brncina je dovol.

Objavljeno

reesko je mel nalomljeno varovalko ;) sam ker se pač ni vidl je šraufu ko budala in pa še vedno ni delu. Pol je dal pa varovalko novo je pa vse delal

Objavljeno (popravljeno)
reesko je mogu na poriv užigat zato ker mu regler ni delov in je meu prazn akumulator.

Pa kukr se spomnem, k mi je kazov, mu je cagrčk sam skakov , ni blo tko da bi kazov kr 2x več obratov.

noup ne bo to to

bo bolj tisto kar je ex stroj reku... takrat ni meu reesko sfukanga reglerja

ni mu sam skakov. na štangasu je biu med 7-9 rpm ko si pa gas dou je pa poskoču takoj do konca čeprov obrati še na polovic niso bli :)

tako kot je tale tukej opisov

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Objavljeno
men pa učasih užge na štartr, učasih noče ga je treba porint, prej sm se vozu mi je motor crknu, pol čez en kilimetr spet ko da bi bencina zmankal, ampak brncina je dovol.

Sam neki me zanima.

K ti zalaufaš motor, še čist mrzu recimo, pa se greš pelat, pa ti obrati sam padejo, pa crkne? Pol pa počakaš kkšnih 10 sekund, pa spet užgeš, pa je za kkšne pol minute dobr, spet laufa. A ti to kej dela?

Objavljeno

ja učasih tut to nardi, k laufa na štantgasu (5500 rpm) pol po eni minuti obrati padejo na 3000rpm, in glih tok dela da ne crkne, pol pa po 20 sekundah pa začne crkvt in crkne.

Objavljeno

ja zdele sva s sošolcem odprla mašino pa neveva kako naj snamem magnet, a je to na konusu, a je pršraufan samo z 1 matico al je še kje druge. pa kje kupujete dele za yamaho v okolici ljubljane.

Objavljeno

Čimprej si priskrbi repair manual, da ne boš kakšnih neumnosti delal.

Objavljeno

ali se dobi repair manual kje na internetu v pdf-ju in pa da ni plačljiv? jest sem zdele iskou, pa nism najdu sploh.. bi prosu če lahko kdo nalepi link do tja če ga pozna :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

Izvolio

sam se bos mogo prijavit, ampak je itak zastojn...

Popravljeno . Popravil Gixxer
Objavljeno
ali se dobi repair manual kje na internetu v pdf-ju in pa da ni plačljiv? jest sem zdele iskou, pa nism najdu sploh.. bi prosu če lahko kdo nalepi link do tja če ga pozna :hmm:

drgač frajer maš na eMulu use to ;)

Objavljeno

kako naj odblokiram yamaho tzr, kje so blokade, pa če je dobr že zdej odblokirat k je nov bat, al to pol nardim k je že ulaufan?

Objavljeno

Če ga ne boš gnal do konca, ga lahko že zdaj. Blokade so pa najbrž standard- auspuh, štrom?!, fergazer.

Objavljeno

kateri je najbolši izpuh za tzr-ko letnik93,

firma?

model?

cena?

kje se obnese (na katerih obratih)

najraje vidim da povete iz izkušenj.

Objavljeno (popravljeno)

ker premer bata je v originalni TZR125-R letnik 93 ?

Popravljeno . Popravil ps_tunner
Objavljeno

Na netu maš dva podatka, sam večkrat se pojavlja tale številka:

56,45 mm

56,45 mm

56,95 mm te so kovani

55.96 mm

55,97 mm

55,98 mm te dva sta lita

Pol maš pa kr eno verzijo, belgrada

Kolben A 64,94

Kolben B 64,95 te so pa tud liti

Kolben C 64,96

Ker maš pač te, naddimenzije an, ker ko bat menjaš naj bi dal še honat cilinder

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Mene pa zanima,če se da na netu naročit in vidt kak cenejši ror npr. arrow,leovinci,gianelli,jollymoto :whistle:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!