urkoman Objavljeno November 21, 2010 Opozori Objavljeno November 21, 2010 pozdravljeni....kje najceneje dobim zobnike za suzuki gsxr 600 k5....spredaj 14 zob zadaj pa 47 Google -> zobčeniki, nekje okoli celja, firma samo 2 črki, ne vem ali JG ali JK, to pa sam pobrskaj.
svobodnaptica01 Objavljeno November 21, 2010 Opozori Objavljeno November 21, 2010 S100 WEISSES KETTEN SPRAY V nemški reviji MOTORRAD je mazivo za verigo motorjev S100 dobil največ skupnih točk! Več v priponki. Dobi pa se ga v Eurotonu. Pa stric Lojz ga ma tud kolkr hočeš, tko da se ga tud v TRGu dobi.
Ni3ous Objavljeno November 21, 2010 Opozori Objavljeno November 21, 2010 Jaz sem S 100 sprej kupil samo enkrat. Ko sem ga hotel doma uporabit v piksni sploh ni bilo plina pod tlakom in nisem iz "polne" piksne dobil nič maziva ven. Morda manj kot 1% možnosti da sem naletel na točno tak izdelek, vendar od te znamke ne kupim več nobenega produkta. Sicer pa so nasploh vsi produkti ki so kao namenski za motorje takoj dražji od klasičnih. Sprej za mazanje verig strojev se dobi za tretjino cene v kaki kmetijski trgovini, je teflonski, dobro maže in vse ok, le cena je precej nižja. Mal poglejte po lokalnih trgovinah z mehanizacijo in opremo. Lp dotem 1
lmperator Objavljeno November 22, 2010 Opozori Objavljeno November 22, 2010 Ja, sam kmetijski stroj se vrti s 1.500 obrati (recimo), motor pa s 15.000 obrati. IMO slaba izbira, ker bo vso tisto mast dol pobralo v nekaj kilometrih.
Dolenc™ Objavljeno November 22, 2010 Opozori Objavljeno November 22, 2010 Ketna se ravno ne vrti s 15k
lmperator Objavljeno November 22, 2010 Opozori Objavljeno November 22, 2010 Evo, za R6: Gear Ratio - 6th Gear 23/20 (1.150) Kar pomeni, da se v 6. prestavi pri 16.200 obratih motorja (max glede na wiki), vrti sprednji zobnik s 14.000 obrati. malakai, danci1973 in svobodnaptica01 1 2
danci1973 Objavljeno November 22, 2010 Opozori Objavljeno November 22, 2010 Evo, za R6: Gear Ratio - 6th Gear 23/20 (1.150) Kar pomeni, da se v 6. prestavi pri 16.200 obratih motorja (max glede na wiki), vrti sprednji zobnik s 14.000 obrati. In pri končnem prestavnem razmerju 45/16 se zadnje kolo vrti s cca. 5000 obrati/min, kar pri obsegu kolesa 1,9m pomeni cca. 560 km/h? Prava raketa... Po moje si nekaj pozabil - recimo primarno prestavno razmerje (85/41). D.
lmperator Objavljeno November 22, 2010 Opozori Objavljeno November 22, 2010 U, pa res. sploh nisem vedel, da to obstaja. Primary Reduction Ratio 85/41 (2.073) Secondary Reduction Ratio 45/16 (2.813) to pomeni, je primary reduction ratio glede na prvi zobnik in nato secondary na zadnjega. Torej če zdej prav razumem: 16.200 obratov (blokada) / 1,15 (6. prestava) = 14.000 obratov 14.000 / primary reduction = 6800 obratov in to je hitrost prednjega zobnika 6800 / secondary reduction = 2430 obratov = hitrost zadnjega zobnika 2430 obr/min = 145800 obr/h * 2m (obseg kolesa) = 291600 m/h = 291,6 km/h carsko Kor13 1
Ni3ous Objavljeno November 22, 2010 Opozori Objavljeno November 22, 2010 Pa da ne boš preveč računal... riskiraj 4€ namesto 10 in več, pa se prepričaj. Jaz še nisem srečal spreja ki bi dejansko ostal dolgo na ketni... ja na boku ketne ostane in na feltni tut in gumi kar mimo špricne se tut še dolgo bela lisa pozna, na valjčkih od verige, kjer je mazanje ključno in kjer je trenje, se pa vsak sprej hitro "znuca", le da malokdo tako natančno pogleda tja na svetleče valjčke na zglobih. Tile strojni spreji so narejeni za resne obremenitve, obstajajo tut teflonski in je ravnotako lepljiv kot najdražji TFE od Motula. Jaz imam dobro izkušnjo, pa če komu prav pride toliko bolje. Nasplošno pa ne preveč vedno verjet, da če je specifično za motor, da je kaj bolje, včasih je le moto etiketa in višja cena. Npr: klasičen regler za avto dobiš za 20-30€, regler za motor je večinoma vsak nad 100€, pa če kdo misli da je tehnično kaj dražje za proizvedet, se moti. Naš hobi je nadstandarden (pa čeprav ima že vsak bumbar motor) in temu so primerno velikokrat tut cene navite. Tako bo tut ostalo, ker bo vedno nek velik procent folka, ki bo to tut prpravljen plačat. Prejšnji teden sem kupoval 1L antifriza, avtomobilski je bil 4€, za motor od Motula pa 12! Ko sem prodajalca vprašal v čem je razlika, pa ni vedel povedat. Jaz sem ziher, da je tisti avtomobilski popolnoma enako dober. Pomembno je le da je primern tut za aluminijaste litine blokov. Temperature in obremenitve so enake ali pa še nižje včasih, vsaj za mojo kleparco to drži. Pa veselo mazanje!
Snečer Objavljeno November 22, 2010 Opozori Objavljeno November 22, 2010 Jaz sem pa tega par mesecev uporabljal in ni slaba zadeva, zelo podobno kot S100, katerega sem tudi uporabljal. http://cgi.ebay.at/Nigrin-Bikeline-Kettenspray-Kettenreiniger-Set-/160482687113 Praktično zadeva nič ne packa, se res močno primer, vendar je potem veselica ko moraš občasno sneti zaščito pri sprednjem zobniku in je polno sprijete masti. Zdaj sem šel nazaj na "olje", ki se malo manj hudo prime.
Jure Objavljeno November 22, 2010 Opozori Objavljeno November 22, 2010 pozdravljeni....kje najceneje dobim zobnike za suzuki gsxr 600 k5....spredaj 14 zob zadaj pa 47 Google -> zobčeniki, nekje okoli celja, firma samo 2 črki, ne vem ali JG ali JK, to pa sam pobrskaj. Zakaj bi sploh hotel na k5 600 dat 14/47? A nima ta motor serijsko 13/45? Če boš, dal +1 spredaj in +2 zadaj boš skoraj na istem, samo 3 člene daljšo ketno boš moral dat gor. Da ne govorimo, da je take zobnike in tako verigo bistveno težje najt kot "stock" set. Razumem, če bi šel -1, +2, ne pa +1, +2 ker tu z drugim zobnikom izničiš, kar si na prvem pridobil. logarr in carmagedon 1 1
danci1973 Objavljeno November 22, 2010 Opozori Objavljeno November 22, 2010 Zakaj bi sploh hotel na k5 600 dat 14/47? A nima ta motor serijsko 13/45? Serijsko je 45/16 (2,8125), tako da je 47/14 ogromna razlika. D. dotem 1
Jure Objavljeno November 22, 2010 Opozori Objavljeno November 22, 2010 Huh my bad, sem imel v mislih da je serijsko 45/13 kar sem tudi napisal. V tem primeru omenjeno res ne bi imelo smisla. Ker je pa menda res 45/16 serijsko, potem je pa omenjena zamenjava vsekakor ZELO občtuna carmagedon in Gasperr 1 1
urkoman Objavljeno November 22, 2010 Opozori Objavljeno November 22, 2010 dogy http://www.jtsprockets.com/52.0.html?&L=0&sel_uid=5789&p=
Necky Objavljeno December 2, 2010 Opozori Objavljeno December 2, 2010 Pozdravljeni Eno vprašanje jst bi zamenju zobniško razmerje pa me zanima če bi moru podaljšat ketno. Zdej mam 16/43 naj bi blo original jst bi pa dal 15/43 al pa 16/45. Kolk je kej zezanja okol dodajanja dodatni členov pa če pride kak dodaten člen v škatli ko kupiš verigo al morš se to posebi kaj kupovat. Hvala za pomoč.
lmperator Objavljeno December 2, 2010 Opozori Objavljeno December 2, 2010 Če boš dal spredaj en zob manj bo kvečjemu predolga, ne prekratka. Če boš dal zadaj 2 več pa glej, da bo imela veriga dovolj členov. Ko kupuješ novo pač povej, da ti dajo daljšo. Lažje člene ven pobrat kot pa nove rihtat in doštukavat.
dogy Objavljeno December 2, 2010 Opozori Objavljeno December 2, 2010 Huh my bad, sem imel v mislih da je serijsko 45/13 kar sem tudi napisal. V tem primeru omenjeno res ne bi imelo smisla. Ker je pa menda res 45/16 serijsko, potem je pa omenjena zamenjava vsekakor ZELO občtuna sej ne da bi bil brihtn...sam pac jst tud nism vedu kolk mam zobnike...pa sm su gledat kolk mam serisko...v service manual in pise da je pac tko....tko da ce bom dobil po pametni ceni pol super....ampak bom zobnike zamenjal sam za pisto....za po cesti je original cist dost...pa se zajebat ne mores pri hitrosti
Necky Objavljeno December 2, 2010 Opozori Objavljeno December 2, 2010 Če boš dal spredaj en zob manj bo kvečjemu predolga, ne prekratka. Če boš dal zadaj 2 več pa glej, da bo imela veriga dovolj členov. Ko kupuješ novo pač povej, da ti dajo daljšo. Lažje člene ven pobrat kot pa nove rihtat in doštukavat. Pol bom rajš zadi dal 2 več velka hitrost itak brezveze boljš met boljše pospeške. Hvala za info. svobodnaptica01 1
lmperator Objavljeno December 3, 2010 Opozori Objavljeno December 3, 2010 sej je enak efekt, če daš spredaj enega manj ali zadaj dva več. A si med fiziko v srednji šoli bolj na ušesih sedel. LRR in svobodnaptica01 1 1
svobodnaptica01 Objavljeno December 3, 2010 Opozori Objavljeno December 3, 2010 Pol bom rajš zadi dal 2 več velka hitrost itak brezveze boljš met boljše pospeške. Hvala za info. Ehm, kontra. 2+ zadaj so boljši pospeški (-1 spredaj = cca + 2.8 zadaj). Lahk sicer da sem jest čudna, ampak zakaj bi hotu met slabše pospeške na motorju, sploh k mamo take super poligone za vozit se 299+ v sloveniji ? tamaraaaa in BIZIXXX 1 1
Necky Objavljeno December 3, 2010 Opozori Objavljeno December 3, 2010 Ehm, kontra. 2+ zadaj so boljši pospeški (-1 spredaj = cca + 2.8 zadaj). Lahk sicer da sem jest čudna, ampak zakaj bi hotu met slabše pospeške na motorju, sploh k mamo take super poligone za vozit se 299+ v sloveniji ? sej mislm dat 2 zoba več zadi zarad pospeškov.
svobodnaptica01 Objavljeno December 4, 2010 Opozori Objavljeno December 4, 2010 sej mislm dat 2 zoba več zadi zarad pospeškov. Ups, oprosti, sem razumela tko kot da brezveze met boljše pospeške. Da se pa prebrat tud kontra, ker nisi nikamor postavil vejice. Potem pa kar veselo na delo, pa poročaj če se bo kj zmanjšala obraba prve gume .) tamaraaaa in BIZIXXX 1 1
Necky Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Ups, oprosti, sem razumela tko kot da brezveze met boljše pospeške. Da se pa prebrat tud kontra, ker nisi nikamor postavil vejice. Potem pa kar veselo na delo, pa poročaj če se bo kj zmanjšala obraba prve gume .) Bom zamenju 2 zoba več, pol pa upam da bo kej bol vleku. Takoj ko bo prvi test opravljen, napišem moje občutke na prejšne pospeške pa na zamenjane zobnike.
dogy Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Bom zamenju 2 zoba več, pol pa upam da bo kej bol vleku. Takoj ko bo prvi test opravljen, napišem moje občutke na prejšne pospeške pa na zamenjane zobnike. pa ne pozabit da ti stevec ne bo kazal tocn...da ne bos na kaksen radar naletel....
svobodnaptica01 Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 pa ne pozabit da ti stevec ne bo kazal tocn...da ne bos na kaksen radar naletel.... Hmm, števc mu bo kazal več, kot je realno, tko da če se bo po števcu vozu, bodo plavčki čist zadovoljni :lol:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se