Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Brez skrbi bodi, pravočasno jo boš slišal....

... še bolj pa čutil ...

Objavljeno
in kaj si slisal za regino? osebno sem na 3 motorjih (750 - 1200 ccm) naredil z regina gold verigami ali kompleti regina vec kot 150k km brez problema. nobena ni zdrzala manj kot 30k km. torej razsvetli se mojo malenkost, da se bom lahko se jaz zacel zgrazati kaksen skart montiram na motor.....

......ali je vse skupaj varianta BCBR?!

Za regino slišal da se rada hitro raztegne in da kako nenapovedano strganje pride hitreje kot potrebno..........sej veš 'slišal' ..........torej vsekakor slabše kot DID!!! :? :unsure: :wacko: :P :hmm: Me pa zelo veseli slišat še kako drugo izkušnjo in me veseli da si zadovoljen!!!!

Ciao,by Pero

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

pri www.louis.de naročil teflonski suhi sprej za verigo za 9€/400ml

............................ime izdelka...............................

"procycle kettenspraj dry lube", trocken, 400ml

..........................................................................

bom poročal, kako se bo odvijala dobava

:hmm:

Objavljeno

Še vedno nisem dobil dovolj mnenj, da bi se odločil ali je že za zamenjat ali ne!!

Objavljeno

Jaz mam na krosli Regina ketno pa se mi tud dost razteguje. Ko sem jo zamenjal sem jo mogel nastavljat vsakic prve tri voznje. Zdej pa ne vec tolk. V prejsnje k sem bil na kros prog mi jo je pa spet ful stegnil. A je to normalno? A se ti ketna bolj steguje ce je bolj nasponana al ce je bolj sproscena)

Objavljeno
Jaz mam na krosli Regina ketno pa se mi tud dost razteguje. Ko sem jo zamenjal sem jo mogel nastavljat vsakic prve tri voznje. Zdej pa ne vec tolk. V prejsnje k sem bil na kros prog mi jo je pa spet ful stegnil. A je to normalno? A se ti ketna bolj steguje ce je bolj nasponana al ce je bolj sproscena)

Če je preveč našponana ne boš raztegnil le ketne ampak lahko uničiš ležaj prednjega zobnika. Zamenjava je draga in razkopat je treba cel motor. Raje imej preohlapno kot nasprotno..

Objavljeno
...k sem bil na kros prog mi jo je pa spet ful stegnil. A je to normalno? A se ti ketna bolj steguje ce je bolj nasponana al ce je bolj sproscena)

življenjska doba verige je veliko bolj, kot od vrste primernega maziva za verige (sej je kvaliteta skoraj identična), odvisna od načina vožnje - umirjeni vozniki narede z eno verigo veliko več km kot explozivni - sej veste kaj mislim, anede, sunke kateri raztegujejo verigo, da potem ohlapna tolče & uničuje zobnike

:)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
pri www.louis.de naročil teflonski suhi sprej za verigo za 9€/400ml

............................ime izdelka...............................

"procycle kettenspraj dry lube", trocken, 400ml

..........................................................................

bom poročal, kako se bo odvijala dobava

:hmm:

Tudi jaz sem kupil to "stvar" na priporočilo prijatelja. On je bil ful zadovoljen, problem je v tem, da on vozi Virago 250 - ne vem če ta motorček kaj obremenjuje ketno. Pravi, da mu nič ne masti zadnje felne. Na otip je zadeva precej suha - bomo vidli! :hmm: . Zaradi kardana na Vmaxu sem čisto iz forme kar se ketnsprejev tiče - 6 let brez mazanja. Prej sem pa na FZRki uporabljal Motula ali Castrola oba kao bela pa sta bla na felni oba črna :blink: !

LP Bajsi

Objavljeno (popravljeno)
pri www.louis.de naročil teflonski suhi sprej za verigo za 9€/400ml

............................ime izdelka...............................

"procycle kettenspraj dry lube", trocken, 400ml

..........................................................................

bom poročal, kako se bo odvijala dobava

:hmm:

Tudi jaz sem kupil to "stvar" na priporočilo prijatelja. ..LP Bajsi

ys sm pa odpovedal naročilo, ker so mi poslali predračun

ki je bil 4X večji od cene v internet-katalogu

(kao pakiranje in pošta toliko nanese)

:angry: :angry: :angry:

kje si kupil Bajsi - a pri nas?

ali je mogoče da še meni enega zrihtaš po normalni ceni.. tja do pomladi

:?

odjavilmotorprekozimepress

Popravljeno . Popravil 1
Objavljeno

Jaz sem ga kupil v Gradcu v Louisu. Cena je bila višja ker so cene v Nemčiji malenkost nižje kot v Avstriji, pa poštnina je 19,50€ :BUA: ! Naslednjič ko grem jaz al pa kaki kolega gor lahko dobiš zadevo.

Škoda, da si odjavil motor! :(

LP Bajsi

Objavljeno

Tudi jaz sem kupil to "stvar" na priporočilo prijatelja. On je bil ful zadovoljen, problem je v tem, da on vozi Virago 250 - ne vem če ta motorček kaj obremenjuje ketno. Pravi, da mu nič ne masti zadnje felne. Na otip je zadeva precej suha - bomo vidli! :hmm: . Zaradi kardana na Vmaxu sem čisto iz forme kar se ketnsprejev tiče - 6 let brez mazanja. Prej sem pa na FZRki uporabljal Motula ali Castrola oba kao bela pa sta bla na felni oba črna :blink: !

LP Bajsi

Beli v bistvu pomeni, da je beli samo pri mazanju. Skratka, da lepo vidis kje si namazal, kje

pa si falil. Na felni pa se gor prime prah od ploscic in potem je crn.

Meni osebno je Castrol, kar fejst felno napacal. Mislim da celo Hein Gericke za nianso boljsi. Imam pa pripravljenega Motul, samo se ga nisem stestiral.

lp Loyo

Objavljeno (popravljeno)

Zanimajo me masti za mazanje verige...omenjena so bila litijeva, grafitna, Cyclovo litij-teflonska, Molykote...

Katera je boljša (oprijemljivost, obstojnost na vodo, mazilnost, itd)?

Obstajajo mogoče original masti za verige?

Ve kdo mgoče, za kakšen link, kjer bi dobil več informacij?

Lp

Popravljeno . Popravil Denny
Objavljeno

castrol je delal mast za verigo

zadevo si segrel do tekočega stanja, namočil verigo, čez čas potegil ven, obrisal višek in finito

prišlo v poštev le pri non O, X ring verigah, se pravi bolj racing zadeva

pišem v pretekliku, ker mi na netu ni uspelo o tem nič najti

Objavljeno

Najprej moraš ločiti masti ki se lahko takoj nanesejo od tistih, ki jih je treba najprej segreti in nato vanje namočiti verigo. Te druge v primeru o-ring verige kar odpiši.

Cyclova litij-teflonska, ki jo uporabljam jaz je namenjena za heavy-duty vsestransko uporabo; delovni stroji, mazanje vseh vrst verig, ležajev, itd. Kupiš jo kot sprej, ki po nekaj sekundah od nanosa postane "gumijast" in se spremeni v mast. Sam imam dobre izkušnje, ker ne paca, veriga pa na otip tudi po 500 km še ni suha. V primeru shella, motula, pa tudi s100 je bila precej suha že po 300 km.

Za ostale ne vem. Ne vem koliko se splača kupovati specializirane spreje za motorje, ker navsezadnje veriga ni neka hi-tech zadeva in v veliki meri plačujemo marketing. Uporabi mazivo ki je namenjeno običajnim (ne o-ring) ketnam in le glej ali je dovolj lepljivo, da ne paca naokoli...

Objavljeno

se ena "nova" zadeva - veriga katero naj bi bilo nepotrabno mazati -> Tsubaki

Objavljeno

tsubaki uvoznik pri nas je isti kot za ČZ verige, ki jo uporabljam sam

to so navadne industrijske verige, ki so razvite v drugih prizvodnih procesih in prenešene na tržišče, kjer se za enako količino zasluži več, zaradi manjšega obsega prodaje

ko stvar postane godna za moto tržišče jo začnejo spremljat izrazi, kot so superior, high tech, exceptional (prebrano na zgornjem linku), preizkušena pa je vsekakor v industriji, ki precej bolj obremeni verigo, kot jo motocikel

pri nakupu verige ne moreš zgrešiti, če primerjaš podano obremenilno vrednost in ceno

Objavljeno

A kdo mogoce vé kje bi se dal kupit renthalove zobnike in verigo?

Objavljeno
A kdo mogoce vé kje bi se dal kupit renthalove zobnike in verigo?

GIL motosport! :D

Objavljeno
Zanimajo me masti za mazanje verige...omenjena so bila litijeva, grafitna, Cyclovo litij-teflonska, Molykote...

Katera je boljša (oprijemljivost, obstojnost na vodo, mazilnost, itd)?

Obstajajo mogoče original masti za verige?

Ve kdo mgoče, za kakšen link, kjer bi dobil več informacij?

Lp

Pričakoval sem bolj konkreten odgovor...

Nekaj informacij sem najdel:

Dodatki:

-molibden sulfidom (MOS2): poviša sposobnost mazanja in zmožnost prenašanja pritiskov.

-Teflon:molekule teflona z negativnim statičnim nabojem prodrejo v mikroskopske pore na kovini, kjer se s pomočjo veznih elementov, pritiska in temperature, plastificirajo in vežejo ter tako nudijo perfektno zaščito pred napadom korozije in drastično zmanjšujejo obrabo

-Zink: baje zelo pomaga pri lepljivosti (nisem ziher)

-...

NA internetu sem neuspešno iskal masti za verige, da bi videl sestavine, tako da bi se lažje odločil pri nakupu.

Objavljeno

in kako boš ti nekaj reklamno podprtega strokovnega teksta prenesel v prakso?

sploh bi bilo fino povedat kakšno zvrst motorja imaš v mislih in v kombinaciji s kakšno verigo

Objavljeno

Deni,

na inetu poskusi najti teste iz kake revije. Če ne najdeš ti lahko pošljem skenirane iz neke ameriške revije. Spreji ki jih dobiš pri nas (motul, castrol) so nekje v sredini. Merili so začetni kotalni upor, kotalni upor po mazanju, odpornost na prah, odpornost na korozijo, odletavanje (sling off)...

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

problem, ki se pojavlja pri vseh verigah je naslednji: veriga dokler je nova ima enak korak kot verižniki, to pomeni, da se prenaša na verigo sila iz več zob verižnika, oziroma zadnji verižnik sprejema silo preko večih zob. Ko se veriga raztegne, se sila ne prenaša preko več zob ampak samo preko enega. To pomeni dosti večjo obrabo verižnikov in verige.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Imam eno vprašanje glede spreja DID, katerega bom uporabil prvič:

Na Sprayu piše:

POMEMBNO !!!

Sprej nanašati na vročo verigo, ter ga pustiti delovati nekaj ur ali najbolje čez noč,da se dobro prime nanjo in ne pušča umazanije na ostalih delih motorja.

Jaz se do zdaj vedno verigo očistil z čistilom( Motul Chain cleaner) in nato našprical spray ( castrolovega ).

In zdaj me zanima oziroma mi ni jasno, kako se uporablja omenjeni spray?

Ali naj enako očistim verigo in potem tega našprican ali ta spray deluje kot mazilo in čistilo, verjetno ne? V glavnem ni mi jasno, da piše nanašati na vročo ( po vožnji ) verigo, saj bi bilo boljše prej očistiti?

KAKO VI UPORABLjate DID spray? Hvala!!!

Objavljeno

Vročo, segreto, verigo proizvajalec verjetno predlaga zato, ker s segrevanjem mazivu pade viskoznost in mazivo lažje prodre v stike med členi verige.

Saj lahko verigo generalno očistiš, kot si tega vajen in nato opraviš 10 do 20 km vožnjico, da se verižica zopet segreje, nato pa špric, špric, špric s mazilnim pršilom.

Če te je strah, da boš očiščeno verigo v teh 10 do 20 km popolnoma uničil, jo lahko po čiščenju hladno špricneš, se zapelješ naokoli in jo potem še enkrat, toplo, špricneš.

V glavnem, okoli takih zadev se da v nedogled komplicirati.

Objavljeno
KAKO VI UPORABLjate DID spray? Hvala!!!

dokler sem DID spray še uporabljal, se mi je najbolj obnesel naslednji način ...

1. po vožnji po potrebi (ko/če je začelo zmanklovati maziva na valjčkih) našprical verigo po valjčkih, vsake toliko tudi po spojih členkov in o-ringih, če so izgledali suhi in nemastni

2. za tem sem verigo obrisal s starim štumfom na delih, za katere mazanje ni pomembno (členki od strani in na zunanji strani verige)

... tako je veriga ostaja čista in namazana, ter umazanija ni letela naokoli ...

... sedaj že 15k km zadovoljno uporabljam Scot-Oiler ... bolj enostavno in učinjkovito ...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!