filip77 Objavljeno Julij 31, 2003 Opozori Objavljeno Julij 31, 2003 Evo da uprašam kje se dobi tista ČZ ketna in kakšne natezne obremenitve še zdrži (110 km?) Hvala :ph34r:
D.J. Objavljeno Avgust 3, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2003 Evo da uprašam kje se dobi tista ČZ ketna in kakšne natezne obremenitve še zdrži (110 km?) Hvala :ph34r: ČZ-seznam uvoznik
filip77 Objavljeno Avgust 9, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2003 Evo da uprašam kje se dobi tista ČZ ketna in kakšne natezne obremenitve še zdrži (110 km?) Hvala :ph34r: ČZ-seznam uvoznik Jo! hvala za namig ,ampak tam so mi ponujal sam 12 metrov ketne skupi češ da nimajo tehnike za razstavitev ,cena za meter pa kar štima .Maš še kej več info? :ph34r:
D.J. Objavljeno Avgust 10, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2003 a si se zanimu v Lj al v Radgoni? naroči v Radgoni in ti pošljejo v Lj, če ti je bližje ni treba naročit na metre ampak kar število členov + vezni link vedeti pa moraš tip verige, ki bi ga naročil (520, 525, 530...in kašne ringe si želiš - O, X) noben normalen ne bo pričakoval, da boš kupil 12m verige za svoj motor, poleg tega pa je še nek MS član začel z illegal reklamo tu gor in pametnejši smo zagrabili v Lj sekciji tega podjetja pa so zelo neresni, zato jih raje prej pokliči, če je roba že prispela, če jim slučajno računalniki ne delajo (takrat kar zapustijo delovno mesto...) in če je prava dolžina verige
bosstja Objavljeno Avgust 25, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2003 A je ze kdo sprobal spray S100? Je bel, tako kot DID, zanima pa me ce dobro maze, pa če ostane na verigi, ali namaze se celo feltno zraven?
matic Objavljeno Avgust 25, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2003 Zadnjič so mi v AS-u, ko sem imel redni servis na HONDI, našpricali ketno z SHELL-ovim sprejem. Po 10 minutah sem ga pritegnil na 240+ in moram reči, da zadnja feltna ni bila nič umazana !!!!! Sedaj sprašujem: ali kdo ve, kje se da kupiti SHELL-ov sprej za ketno??? matic
Desmo Objavljeno Avgust 25, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2003 Jaz sem ga nazadnje kupil pri Habatu. :rolleyes:
MARJA Objavljeno Avgust 25, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2003 A je ze kdo sprobal spray S100? Je bel, tako kot DID, zanima pa me ce dobro maze, pa če ostane na verigi, ali namaze se celo feltno zraven? Jaz ga uporabljam že kar nekaj časa. Edina umazanija na feltni je prh. Maže pa super.
andrej Objavljeno Avgust 25, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2003 A je ze kdo sprobal spray S100? Je bel, tako kot DID, zanima pa me ce dobro maze, pa če ostane na verigi, ali namaze se celo feltno zraven? S100 se dobro lepi na ketno, does not fling. Andrej
Ice Objavljeno Avgust 26, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2003 ahem...... grafitna mast.maze in ne leti naokoli (vsaj tistih par pik je zanemarljivih).cena je tudi zelo primerna (samo kupiti jo se morem :) ).
D.J. Objavljeno Avgust 26, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2003 DID me je razočaral, pa ne zato, ker bi bil slab, ampak ker ni primeren za OFF sedaj mažem z navadnim rabljenim motornim oljem, poleg ketne je namazano še marsikaj drugega, je pa poceni, po prvi amortizaciji še vedno uporabno, pa tudi mazalni učinek ni slabši kot pri sprejih
pero Objavljeno Avgust 26, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2003 To pa maš veselja s pucanjem pol kaj??????????? :D :P ;) :P :D Kaj pa kak scotoiler z rabljenim oljem bi mogla bit cool varianta za off road pa maš za dolg cajta mir ob velikem začetnem vložku!! :( Res tele spreji nase vežejo velik prahu in pol delujejo k šmirgel papir!!! Ciao,by Pero
D.J. Objavljeno Avgust 26, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2003 še posebi teflonski so hudič ravno zaradi tega, pa tut zelo hitro izpuhtijo scottoiler na teren ne paše, to zahteva mirno (cestno) vožnjo, sicer ne vem, kje je namontiran ampak bi ga izpod gume leteči material verjetno lahko poškodoval :o poleg tega veriga pri terencu precej poskakuje, zato tiste kapljice v veliko % najbrž nebi padle na pravo mesto :o čiščenje oljnih pikic ni potrebno, če pa se že odločiš, kupiš sprej za razmastitev in bike je kot now B) najbolši vložek je najnižji in najkoristneje izkoriščen :) ;) :D
hotschko Objavljeno Avgust 26, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2003 (popravljeno) scottoiler na teren ne paše, to zahteva mirno (cestno) vožnjo, sicer ne vem, kje je namontiran ampak bi ga izpod gume leteči material verjetno lahko poškodoval :o poleg tega veriga pri terencu precej poskakuje, zato tiste kapljice v veliko % najbrž nebi padle na pravo mesto :o Pri Scot-u kapljice padajo na verigo na spodnji strani zadnjega zobnika, kjer je veriga vedno na svojem mestu. Rezervoarček z oljem je lahko kjerkoli in seveda skrit pred umazanijo. Sploh pa količino olja lahko zelo natančno doziraš. Priporočam tudi za teren ravno zato ker je olje "nelepljivo" in sproti onaša umazanijo iz verige. Popravljeno Avgust 26, 2003. Popravil hotschko
D.J. Objavljeno Avgust 26, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2003 za enduro sigurno priporočljivo, za hard pa ne zelo veliko šusov dobiva namreč ravno alu usmerjevalec verige, ki je od terena stalno na udaru, potem pa so tu še luže, blato, prah, ki odprtini mazalca ravno ne koristijo zadeva bi mogla v vseh pogojih delovati zanesljivo, zato odpade edina opcija bi bila napeljati cevko na spodnji del verige k prednjemu zobniku
hotschko Objavljeno Avgust 26, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2003 edina opcija bi bila napeljati cevko na spodnji del verige k prednjemu zobniku cevka mora biti na spodnjem koncu zadnjega verižnika, kjer je veriga že "v zobeh" in pri miru. Na ta način centrifugalna sila kapljico potegne "v verigo" in je najmanj izgub olja in špricanja naokoli.
andrej Objavljeno Avgust 26, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2003 (popravljeno) Mimogrede, tako Honda kot Kawasaki v svojih servisnih priročnikih za mazanje verige še vedno priporočata SAE 90 gear oil, torej olje za menjalnike. In to kljub temu da oba tržita pod svojo znamko tudi spreje za verige. Če koga zanima imam poskeniran primerjalni test sprejev z neke angleške revije. Merili so mazalne sposobnosti, lepljivost, odpornost na vodo, itd. Motul se je zaradi lepljenja peska nase precej slabo odrezal. Dobil je malo boljšo oceno kot wd-40 ;) ANdrej Popravljeno Avgust 26, 2003. Popravil andrej
Aleron Objavljeno September 3, 2003 Opozori Objavljeno September 3, 2003 koliko mora biti napeta veriga? Zdi se mi , da je na mojem motorju malo ohlapna (gre preveč gor in dol na sredini). Je to poseg, ki se ga lahko opravi doma (brez nevemkakšnega orodja) al je treba peljat na servis?
Roman Objavljeno September 4, 2003 Opozori Objavljeno September 4, 2003 koliko mora biti napeta veriga? Zdi se mi , da je na mojem motorju malo ohlapna (gre preveč gor in dol na sredini). Je to poseg, ki se ga lahko opravi doma (brez nevemkakšnega orodja) al je treba peljat na servis? Veriga mora biti napeta toliko, kolikor predpisuje proizvajalec (motorja), kar je od modela do modela različno. Pravilna napetost verige se lahko preveri tudi tako, da se zadek motorja toliko obremeni, da so os sprednjega verižnika, os zadnjih vilic in os zadnjega kolesa v ravni liniji. Takrat veriga ne sme biti trda, niti ohlapna. Napetost verige je treba meriti na več mestih (tako, da se nekoliko obrne kolo in ponovi merjenje), ker je veriga lahko neenakomerno stegnjena. Napenjanje verige je seveda čisto domač poseg (skoraj kot pranje motorja - proti koncu življenske dobe verige celo bolj pogost od pranja :P ), saj je potrebno samo nekoliko odviti os zadnjega kolesa in z "šponarji" potegniti kolo nekoliko nazaj. Pri tem je treba paziti, da se to opravi na obeh straneh enako (lahko se štejejo zavrtljaji ključa, v pomoč so pa tudi označbe na vilicah) in pa da se pred ponovnim zategovanjem zadnje osi porine kolo čisto naprej (sam to naredim tako, da dam med verigo in zadnji verižnik kos lesa, ter obrnem kolo toliko, da se veriga napne).
rebel Objavljeno September 4, 2003 Opozori Objavljeno September 4, 2003 koliko mora biti napeta veriga? Zdi se mi , da je na mojem motorju malo ohlapna (gre preveč gor in dol na sredini). Je to poseg, ki se ga lahko opravi doma (brez nevemkakšnega orodja) al je treba peljat na servis? naj bi imela približno 2cm ohlapa, 1 gor, 1 dol, pravzaprav 2cm gor ko stojiš na mestu to meriš seveda ko na motorju sediš to velja skoraj za vse cestne motorje
Aleron Objavljeno September 4, 2003 Opozori Objavljeno September 4, 2003 aaa, to se torej meri, ko gor sediš? pol je pa vse v redu :) hvala
hotschko Objavljeno September 4, 2003 Opozori Objavljeno September 4, 2003 aaa, to se torej meri, ko gor sediš? pol je pa vse v redu :) hvala Aleron, Rebel, ni res, da se napetost verige meri, ko sediš gor ... ponavadi se verigo napenja, ko ni nikogar na motorju ... "luft" pa mora biti, da ni preveč napeta, ko je motor obremenjen. Najbolj pravilen odgovor je poglej v navodila za svoj motor !!
rebel Objavljeno September 4, 2003 Opozori Objavljeno September 4, 2003 Aleron, Rebel, ni res, da se napetost verige meri, ko sediš gor ... ponavadi se verigo napenja, ko ni nikogar na motorju ... "luft" pa mora biti, da ni preveč napeta, ko je motor obremenjen. Najbolj pravilen odgovor je poglej v navodila za svoj motor !! ja kaj pa mi pravimo, napneš po občutku pol pa se z gospodično gor usedeš še malo zazibaš motor naprej in nazaj in vidiš kako se veriga obnaša najbolj pomembno je da ni nikoli napeta -brez povisa-
jozl Objavljeno September 5, 2003 Opozori Objavljeno September 5, 2003 O verigah oz. po domače ketnah ne bom nič rekel. Edono kaj vem, da je foter vzel bratu sprej za mazanje verig in našrica vse tečaje oz. pante na vratah na garaži in je t sprej veliko boljši od WD-40, ker je mast, ne pa olje.
MARJA Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 naj bi imela približno 2cm ohlapa, 1 gor, 1 dol, pravzaprav 2cm gor ko stojiš na mestu to meriš seveda ko na motorju sediš to velja skoraj za vse cestne motorje V navodilih za moj motor piše 4 cm od ene do druge skrajne lege.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se