Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Nisem ciljal ravno na plačljive servise, ampak na razne brezplačna garancijska popravila, ki so jih v imenu Audija dolžni izvajati vsi pooblaščeni zastopniki/serviserji. Seveda to ni ista situacija, hotel sem samo ponazorit, da je oboje v interesu znamke, ki ščiti svoj ugled in z imenom nudi tudi določeno mero kakovosti in zanesljivosti, na kakršenkoli način že.

Daj ne nakladaj. Taista "znamka" lahko reče lepo "gospud, sem tam v sosednji vasi od vašga domka ljubega je naša prodajalna, mi vas spodbujamo ,da pejte ke k našim kupit, vse vam bodo pokazal predn kupte in vam bodo zagarantiral maksimalno udobje. Če pa hočte, da vam neki napišemo, pa bomo za to porabl eno uro in ena ura pr nas košta 50 €."

Objavljeno

Iz tega vidika bi pač lahko slovenski prodajalci gospodu zaračunali za ekspertizo, ki mu jo morajo napisati ;-).

Tudi tebi bi lahko tukaj kdaj/kaj zaračunali, zaradi e-onesnaževanja. :evilgrin:

To se bodo že sami zmenili, če bodo čutili potrebo...

lp

Objavljeno

Gre se preprosto za ugled firme.. Zadovoljen kupec je dober kupec. Očitno je človek želel Dainese, zato ga je kupil. Če so ga pač nategnili je edino logično, da se to tiče tudi tovarne.

Oprosti, motiš se. In to moje kar bom napisal ne leti konkretno na salkota, je le filozofiranje na temo ...

Človek je želel Dainese, ampak je bil tudi škrt (ok, hotel je "ceneje skozi priti, izkoristiti prednosti, ki jih nudi prosti trg", zato je kupil preko nezanesljivega kanala robo, za katero enostavno ni mogel biti prepričan, da je to, kar on misli, da kupuje. In se je sam nategnil. NI logično, da se to tiče tudi tovarne - tiče se predvsem njega in prodajalca, ki ga je nategnil. Saj je ebay podobno kot pri avtomobilih - "videno-kupljeno" (čeprav vemo,d a tisto ne velja čisto ... ).

Objavljeno (popravljeno)

Iz tega vidika bi pač lahko slovenski prodajalci gospodu zaračunali za ekspertizo, ki mu jo morajo napisati ;-).

Lahko bi jo, spodobi se pa ne. Gre se za znamko katere ugled je na slovenskih tleh odvisen od slovenskega zastopnika. Vsak prvošolček ve, da uspešnost trgovca ni odvisna strogo samo od izdelkov, ki jih ima na policah in cen, ampak tudi od odnosa do strank. Dober glas seže v deveto vas, slab pa še dlje. Nisem nikoli rekel, da je zastopnik dolžan to naredit. Ampak glede na to, da ga to ne stane nič, mislim da pri vsakem dobrem trgovcu, ki se spozna na svoj posel ni nobene dileme ko sta na tehtnici 1 papir in 10 min dela ter zelo zadovoljna stranka na eni strani in 10 minut, ki bi jih sicer porabil za čik ter slaba volja potencialne stranke, na drugi strani.

Daj ne nakladaj. Taista "znamka" lahko reče lepo "gospud, sem tam v sosednji vasi od vašga domka ljubega je naša prodajalna, mi vas spodbujamo ,da pejte ke k našim kupit, vse vam bodo pokazal predn kupte in vam bodo zagarantiral maksimalno udobje. Če pa hočte, da vam neki napišemo, pa bomo za to porabl eno uro in ena ura pr nas košta 50 €."

Če kdo naklada, nakladaš ti. Z vidika tovarne in znamke kot take jim je popolnoma vseeno ali je izdelek kupljen v Sloveniji ali v Nemčiji, Italiji, Franciji.. V vsakem primeru gre za Dainese in v vsakem primeru gre za njihovo prodajalno. Glede na to, da dandanes praktično vsak trgovec prodaja tudi preko spletnih trgovin in spletnih strani ala Bolha pri nas in Ebay v tujini ni nič nenavadnega, da kupec ki kupuje pri trgovcu z dobrim raitingom in celim naborom Dainese izdelkov v repertoarju pač sklepa da gre za enega izmed miljon trgovcev, ki trži Dainese izdeke.

Oprosti, motiš se. In to moje kar bom napisal ne leti konkretno na salkota, je le filozofiranje na temo ...

Človek je želel Dainese, ampak je bil tudi škrt (ok, hotel je "ceneje skozi priti, izkoristiti prednosti, ki jih nudi prosti trg", zato je kupil preko nezanesljivega kanala robo, za katero enostavno ni mogel biti prepričan, da je to, kar on misli, da kupuje. In se je sam nategnil. NI logično, da se to tiče tudi tovarne - tiče se predvsem njega in prodajalca, ki ga je nategnil. Saj je ebay podobno kot pri avtomobilih - "videno-kupljeno" (čeprav vemo,d a tisto ne velja čisto ... ).

Vsekakor je logično, da se ponaredki tičejo znamke kot take. Če ne zaradi neposrednga izpada dohodkov, ki jim ga nekdo povzroča s ponaredki v obliki manj prodanih konkretnih izdelkov, se jih tiče zato, ker jim ponaredki zbijajo ugled in kvaliteto katera je sicer njihov glavni atribut, da lahko prodajajo svoje izdelke po takšni ceni kot pač jo. Če to ne bi bila skrb znamk oziroma tovarn, potem res ne vem zakaj po svetu obstaja tako razširjeno in razdelano konkurenčno pravo, ki se v veliki meri ukvarja prav s takimi zadevami.

In ne, pri ebay ne velja videno-kupljeno. Zakaj ne? Ker ti tega NE VIDIŠ. Ravno zato obstajajo varovalke, ki jih nudi sam Ebay in posledično tudi Paypal in ravno zato si prodajalci na Ebayu ne morejo in ne smejo privoščiti popolne samovolje in goljufanja, saj za tako početje nosijo pravne posledice.

Znamka pač v tem primeru res ni pravno obvezana kupcu nuditi pomoči. Ampak edino logično pa je, da v takih primerih, sploh če jo ne stane nič, zavaruje svoj ugled in poskuša narediti kar se v okviru konkretne situacije pač da.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno (popravljeno)

Oprosti, motiš se. In to moje kar bom napisal ne leti konkretno na salkota, je le filozofiranje na temo ...

Človek je želel Dainese, ampak je bil tudi škrt (ok, hotel je "ceneje skozi priti, izkoristiti prednosti, ki jih nudi prosti trg", zato je kupil preko nezanesljivega kanala robo, za katero enostavno ni mogel biti prepričan, da je to, kar on misli, da kupuje. In se je sam nategnil.

Eh, zdaj pa res mimo tolčeš. A smo potem vsi, ki kupujemo preko eBay-a škrti? Vključno s tabo? Jaz denarja ne pobiram po tleh pa tudi časa nimam, da bi obletal vse slovenske trgovine (še posebej glede na to, da jih ima večina slabe spletne strani na katerih niso nujno zanesljivi podatki - čast izjemam).

Dainese ni poceni, pri naših zastopnikih pa je še dražji kot npr. v Gorici ali Sistiani. Salko si je do neke mere sam kriv, ker ni bil pozoren na fotografije a to prodajalca ne odveže odgovornosti do tega, da morajo tako posnetki kot tudi opis izdelka ustrezati dejanskemu stanju.

Popravljeno . Popravil Fritz
Objavljeno

Pa saj ni kupil na štantu.. Preko Ebaya prodajajo opremo tudi uradni zastopniki Dainese in velikokrat se ne da na podlagi odlasov videt, da je tip prevarant, če ima vse izdelke kao Dainese, z logotipi, opisi, višjimi cenami, itd..

Pomoje je v interesu neke znamke, da se pospravi folk, ki prodaja ponaredke. Ne vem zakaj ne bi pomagali oškodovani stranki in s tem tudi sebi, ker bodo mogoče tega tipa skenslali z Ebaya in bo kdo, ki bi kupil tam, namesto tega kupil pravi izdelek.

najprej mormo razjasnit da on ni oškodovana stranka ampak človek ki se je nekje pač nategnil. men se zdi po toči zvont prepozno. Kje se je model nategnil ni pomembno, a je kupil na ebayu al ponterossu al pa ferlachu u supermarketu ne igra nobene vloge. Slovenski dilerji daineseja se mu lahko le upravičeno in privoščljivo nasmehnejo. Če bi se tak nategnis zgodil v Sloveniji, bi blo kej za narest, če pa ludje po batine hodjo v Nemčijo. . . ej. .. žali se Nemcu.

de nebo nesporazumov. jaz mislim da nas "uradni uvozniki" marsikdaj odirajo in nas imajo za ovce. zato pred nakupom mal preverim situacijo, sm se tud že nategnil, ampak. . ej. . . cvilit KRIVIIICAAA POMAAAGITEEEEE jah to pa ne gre. Za vse velja da včasih nismo tako pametni kot si mislimo.

Objavljeno (popravljeno)

Oprosti, motiš se. In to moje kar bom napisal ne leti konkretno na salkota, je le filozofiranje na temo ...

Človek je želel Dainese, ampak je bil tudi škrt (ok, hotel je "ceneje skozi priti, izkoristiti prednosti, ki jih nudi prosti trg", zato je kupil preko nezanesljivega kanala robo, za katero enostavno ni mogel biti prepričan, da je to, kar on misli, da kupuje. In se je sam nategnil. NI logično, da se to tiče tudi tovarne - tiče se predvsem njega in prodajalca, ki ga je nategnil. Saj je ebay podobno kot pri avtomobilih - "videno-kupljeno" (čeprav vemo,d a tisto ne velja čisto ... ).

Prosim ne mi govoriti, da sem škrt. Prvo kot prvo vemo kakšne so plače tukaj v Sloveniji in kakšne so v drugih evropskih državah kot je npr. Nemčija. Cene izdelkov v trgovini Dainese so primerljive z našimi, plače v Nemčiji so pa že večkratniki naših ... Če bi bil škrt ne bi gledal po znamki Dainese. Vsak, ki kupuje katerokoli zadevo vsaj malo gleda, kje bo določeno stavar najceneje kupil, ti ne? In če zadevo kupiš v prvi trgovini brez da bi vsaj preveril cene drugje, si len ali pa te denarnica preveč tišči ... In kot sem že dejal, imam precej izkušenj z ebayem in vglavnem same dobre ... Konec koncev pa sploh ni pomembno, kdo na ebayu (ali katerikoli drugi strani) zadevo prodaja, dejstvo je da je prodajalec opisal originalen Dainese produkt in če bi le tega tudi dobil, bi Dainese imel nekaj od tega, saj bi kupec tako ali drugače zadevo moral kupiti od Daineseja po ceni ki mu jo določi Dainese trgovina ali uvoznik, čeprav jo je glede na rezultat dražbe moral prodati več kot pol ceneje or Dainese-jeve RRP cene. Če pa prodaja fake stvari in jih označi za Dainese, je to dobesedno kraja "trga" Dainese-ju in nategovanje kupcev ... Torej strinjam se da naši dealerji oz. uvoznik nima nič od tega, če bi mi že pomagali, ampak pomoje bi posredno tudi morali skrbeti za ugled njihovega dobavitelja Daineseja, saj lahko samo tako ohranjajo tudi lokalen ugled znamke ...

Pervy in Fritz: Se popolnoma strinjam z vama!

Popravljeno . Popravil salko
Objavljeno

na eni strani poslovna etika, ki te jo učijo v šoli in je konec konca del zdrave pameti in na drugi strani slovenska faušija.

slovenski uvoznik mu lahko napiše to ker ga nič ne stane in ker lahko računa, da bo s tem človek ostal zvest znamki in tisti trgovini ki se je potrudila ko ji nebi bilo treba.

naš trgovec se lahko samo vpraša: "kaj mi je bolj v interesu oziroma kaj mi je slajše? Lahko se naslajam nad njegovo situacijo in ga odslovim ter računam da se več ne prikaže v moji trgovini ko bo imel denar in iskal original ALI tokrat mu pomagam zastonj in upam da mu bo to lekcija ter da bo drugič raje prišel k meni po original robo."

Zdaj pa je vse vprašanje kmečke logike in ali si koliko toliko trgovec in človek ali še en zarukan faušljiv slovenec, ki rajše izgubi potencialno stranko sam zaradi užitka da vidi kako se je nekdo nategnil.

jaz bi mu pomagal, marsikdo pa verjetno ne. bomo videli!

Objavljeno

najprej mormo razjasnit da on ni oškodovana stranka ampak človek ki se je nekje pač nategnil. men se zdi po toči zvont prepozno. Kje se je model nategnil ni pomembno, a je kupil na ebayu al ponterossu al pa ferlachu u supermarketu ne igra nobene vloge. Slovenski dilerji daineseja se mu lahko le upravičeno in privoščljivo nasmehnejo. Če bi se tak nategnis zgodil v Sloveniji, bi blo kej za narest, če pa ludje po batine hodjo v Nemčijo. . . ej. .. žali se Nemcu.

Brez zaamere ampak malo čudna logika.. In seveda je oškodovana stranka, ne stranka slovenskega uvoznika, oziroma katerega izmed prodajalcev, ampak stranka družbe oziroma znamke Dainese, katero po svetu predstavljajo nihče drug kot uradni zastopniki.

Slovenski dilerji se mu lahko privoščljivo nasmejejo, vsekakor pa ne upravičeno, če se mu, se mu iz škodoželnosti in foušije. Zastopnik neke znamke je hkrati tudi ambasador te znamke. Zato morajo uradni zastopniki tudi izpolnjevat določene pogoje in ne more bit kar vsak Pajo, ki bi se to spomnil, uradni zastopnik ali uvoznik Dainesa. Zakaj ne? Ker predstavlja znamko, ki je kvalitetna, ugledna in prestižna in dolžnost zastopnikov je, da ta ji ta status ohranjajo. Nima torej veze Slovenec, Nemec, Francoz.. Vsi Dainese izdelki predstavljajo znamko kot celoto. Vsak uradni zastopnik poleg sebe predstavlja tudi znamko in njen ugled. In vsaka oseba, ki kupuje izdekle Dainese jih kupuje zato ker je stranka Dainesa. Nima veze kje izdelek kupi, če je originalen in ni bil ukraden, je v vsakem primeru moral prit na trg iz Dainese tovarne, katera ga je prodala in zaračunala po svojih pogojih. Kaj se je pa dogajalo z maržami posrednikov, da je nekje cena taka, nekje pa drugačna pa vsekakor v tem primeru ni bistveno.

Sicer pa je že Pervy lepo odgovoril in se lahko tudi jaz v celoti podpišem pod njegov post.

na eni strani poslovna etika, ki te jo učijo v šoli in je konec konca del zdrave pameti in na drugi strani slovenska faušija.

slovenski uvoznik mu lahko napiše to ker ga nič ne stane in ker lahko računa, da bo s tem človek ostal zvest znamki in tisti trgovini ki se je potrudila ko ji nebi bilo treba.

naš trgovec se lahko samo vpraša: "kaj mi je bolj v interesu oziroma kaj mi je slajše? Lahko se naslajam nad njegovo situacijo in ga odslovim ter računam da se več ne prikaže v moji trgovini ko bo imel denar in iskal original ALI tokrat mu pomagam zastonj in upam da mu bo to lekcija ter da bo drugič raje prišel k meni po original robo."

Zdaj pa je vse vprašanje kmečke logike in ali si koliko toliko trgovec in človek ali še en zarukan faušljiv slovenec, ki rajše izgubi potencialno stranko sam zaradi užitka da vidi kako se je nekdo nategnil.

jaz bi mu pomagal, marsikdo pa verjetno ne. bomo videli!

Objavljeno

Brez zaamere ampak malo čudna logika.. In seveda je oškodovana stranka, ne stranka slovenskega uvoznika, oziroma katerega izmed prodajalcev, ampak stranka družbe oziroma znamke Dainese, katero po svetu predstavljajo nihče drug kot uradni zastopniki.

Slovenski dilerji se mu lahko privoščljivo nasmejejo, vsekakor pa ne upravičeno, če se mu, se mu iz škodoželnosti in foušije. Zastopnik neke znamke je hkrati tudi ambasador te znamke. Zato morajo uradni zastopniki tudi izpolnjevat določene pogoje in ne more bit kar vsak Pajo, ki bi se to spomnil, uradni zastopnik ali uvoznik Dainesa. Zakaj ne? Ker predstavlja znamko, ki je kvalitetna, ugledna in prestižna in dolžnost zastopnikov je, da ta ji ta status ohranjajo. Nima torej veze Slovenec, Nemec, Francoz.. Vsi Dainese izdelki predstavljajo znamko kot celoto. Vsak uradni zastopnik poleg sebe predstavlja tudi znamko in njen ugled. In vsaka oseba, ki kupuje izdekle Dainese jih kupuje zato ker je stranka Dainesa. Nima veze kje izdelek kupi, če je originalen in ni bil ukraden, je v vsakem primeru moral prit na trg iz Dainese tovarne, katera ga je prodala in zaračunala po svojih pogojih. Kaj se je pa dogajalo z maržami posrednikov, da je nekje cena taka, nekje pa drugačna pa vsekakor v tem primeru ni bistveno.

Sicer pa je že Pervy lepo odgovoril in se lahko tudi jaz v celoti podpišem pod njegov post.

hecno je, da je prav Dainese trendseter tudi pri prodaji. so prvi ki imajo logično in uradno trgovsko verigo, za dobrobit kupca so v hierarhiji trije oddelki. D Store velike trgovine kjer je vsa nova aktualna konfekcija, D Corner, manjše, butične bi rekel, kjer nimajo vsega na zalogi a naročijo, in D Garage outlet z robo iz preteklih sezon in odličnimi cenami. Povsod imajo tudi usposobljen kader, usluga na nivoju. Dainese je poskrbel, da se skoraj nemoreš najebat. Ampak ko je treba kej kupit, pa je 20€ dražje kot na ebayu, Slovenci tega ne cenimo. niti malo. Ko pa se Slovenec najebe, pa teče k uradnim dilerjem, naj mu rešijo rit? in vam se zdi da mu jo morajo, in da je to njim v interesu? no, meni se ne zdi tako. Lahko mu pomagajo. pro-bono. in to vedo že v naprej.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Poglej. A razumeš, da neglede na to kje je originalni Dainese izdelek kupljen, je oseba ki ga kupi stranka znamke Dainese, ker izdelek drugje kakor iz Dainese fabrke, ki ga v prodajo odda po svojih pogojih (komurkoli že) ne more priti.

Tle se gre za ugled znamke kot take in ne posameznih zastopnikov, poslovalnic, prodajalcev. Oseba, ki je kupila Dainese se je zanj očitno odločila z razlogom, čene bi kupila katero izmed poplave bistveno cenejših XX firm. Edino smiselno je torej, da je v interesu znamke, oziroma njenih zastopnikov, da taki osebi v okviru svojih zmožnost pomagajo, sploh če jih to ne stane popolnoma nič. S tem lahko edino utrdijo prepričanje očitno že njihove stranke (če ne bi bila, ne bi kupila Dainese), da bo to ostala še naprej in jim po možnosti iz zadovoljstva naredila še kakšno reklamo.

Noben ne pravi, da mu uradni zastopnik mora kej ustreč.. Bi bilo pa smiselno in predvsem dobro za ugled Dainesa, da mu. Pasivnost in privoščljivost nekomu samo zato ker ni kupil v tvoji trgovini, ti sigurno ne bo koristila pri poslovni uspešnosti. Pa ne bi rekel, če bi res zahteval nevem kaj.. Ampak en bogi list papirja z vsebino podobno tisto, ki jo je napisal Pervy, ki ničesar ne zatrjuje, le podaja neobvezujoče mnenje, ki bi blo verjetno za Paypal dovolj, pa res ne bi smel biti problem. Dejmo bit mal človeški in ne sam privoščljivo gledat kako si je nekdo "zaslužil" ker ni kupil pri meni.

Pa tudi, če odmislimo znamke, je tudi z vidika navadnega trgovca smiselno pomagat:

Če daš stranki papir te to stane 0€ in imaš dobro možnost, da v naslednjih letih dobit od nje XX€, ker je velika možnost da se bo zadovoljna stranka še vrnila

Če pa ne daš papirja te pa še vedno stane 0€, le šansa da bo stranka kdaj v prihodnje prišla nazaj je bistveno manjša

Objavljeno

Samo nakladanje že 4 strani, se je zaj... sam si je kriv.

Dainese je taka znamka, da se jim milo rečeno je.. za take osebke, ki se takole zaj.... Ker bo šel še itak kaj od njih kupit.

Lepo vas prosim, čemu mu bo nekdo pisal papir kar na lepe oči, brez, da vidi izdelek...in zakaj bi mu nekdo zastonj naredil uslugo, da bo dobil € nazaj in šel naslednjič spet na ebay kupovat namesto k njemu. Nekateri pravite, da zastopnika pa nekaj minut za pisanje lista nič ne stane, ga, stane ga toliko kot bi lahko v tistem časa zaslužil z urno postavko, toliko je vreden njegov čas.

Objavljeno

Salko..Pervy, ti je dal primer kako se piše takšno uradno pisanje da ni treba našemu prodajalcu zgubljati več kot par minut časa. Vendar bodi malo iznajdljiv in uporabi do zdaj podane informacije ter z njimi založi eBay/Paypal, saj popolnoma zadostujejo. V opisu so navedeni materiali, ki kakor gore-tex zahtevajo posebno označbo na izdelku. Izdelek, ki si ga dobil tega nima in če je nov (oglaševan je kot nov) bi to moral imeti. Torej je opis izdelka neustrezen, lažen in zavajajoč, saj gre za opis nekega dugega izdelka. To bi moralo zadostovati. Pač povej, da si manj pozornosti namenjal slikam kot tekstu in da si zaupal prodajalcu z veliko pozitivnimi feedbacki.

Objavljeno (popravljeno)

Poglej. A razumeš, da neglede na to kje je originalni Dainese izdelek kupljen, je oseba ki ga kupi stranka znamke Dainese, ker izdelek drugje kakor iz Dainese fabrke, ki ga v prodajo odda po svojih pogojih (komurkoli že) ne more priti.

Tle se gre za ugled znamke kot take in ne posameznih zastopnikov, poslovalnic, prodajalcev. Oseba, ki je kupila Dainese se je zanj očitno odločila z razlogom, čene bi kupila katero izmed poplave bistveno cenejših XX firm. Edino smiselno je torej, da je v interesu znamke, oziroma njenih zastopnikov, da taki osebi v okviru svojih zmožnost pomagajo, sploh če jih to ne stane popolnoma nič. S tem lahko edino utrdijo prepričanje očitno že njihove stranke (če ne bi bila, ne bi kupila Dainese), da bo to ostala še naprej in jim po možnosti iz zadovoljstva naredila še kakšno reklamo.

Noben ne pravi, da mu uradni zastopnik mora kej ustreč.. Bi bilo pa smiselno in predvsem dobro za ugled Dainesa, da mu. Pasivnost in privoščljivost nekomu samo zato ker ni kupil v tvoji trgovini, ti sigurno ne bo koristila pri poslovni uspešnosti. Pa ne bi rekel, če bi res zahteval nevem kaj.. Ampak en bogi list papirja z vsebino podobno tisto, ki jo je napisal Pervy, ki ničesar ne zatrjuje, le podaja neobvezujoče mnenje, ki bi blo verjetno za Paypal dovolj, pa res ne bi smel biti problem. Dejmo bit mal človeški in ne sam privoščljivo gledat kako si je nekdo "zaslužil" ker ni kupil pri meni.

Pa tudi, če odmislimo znamke, je tudi z vidika navadnega trgovca smiselno pomagat:

Če daš stranki papir te to stane 0€ in imaš dobro možnost, da v naslednjih letih dobit od nje XX€, ker je velika možnost da se bo zadovoljna stranka še vrnila

Če pa ne daš papirja te pa še vedno stane 0€, le šansa da bo stranka kdaj v prihodnje prišla nazaj je bistveno manjša

nene, nebo šlo. nikamor nebova pršla...

jaz upm de bo model dobil papir, da bo dobil svoje težko prislužene cekine in da se bo zaplet končal. Upam pa da se vsi vpleteni v to "debato" zavedate da je to reševanje problemov na hrbtu nekoga drugega, ki mu z ebayanjem dobesedno odžirate kruh, in da vam mora bit vsaj malo nerodno fehtat pomoč.

Popravljeno . Popravil Cartman
  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Samo nakladanje že 4 strani, se je zaj... sam si je kriv.

Dainese je taka znamka, da se jim milo rečeno je.. za take osebke, ki se takole zaj.... Ker bo šel še itak kaj od njih kupit.

Lepo vas prosim, čemu mu bo nekdo pisal papir kar na lepe oči, brez, da vidi izdelek...in zakaj bi mu nekdo zastonj naredil uslugo, da bo dobil € nazaj in šel naslednjič spet na ebay kupovat namesto k njemu. Nekateri pravite, da zastopnika pa nekaj minut za pisanje lista nič ne stane, ga, stane ga toliko kot bi lahko v tistem časa zaslužil z urno postavko, toliko je vreden njegov čas.

Glede pisanja papirja na lepe oči se strinjam.. Treba it osebno ke, predstavit zadevo, najbolje že prej pripravit napisano izjavo v par stavkih, tako da osebe, ki ti bo naredila uslugo ne obremenjuje po nepotrebnem.

In ja, pisanje ga ne stane nič.. Stalo bi ga, če bi bile naše motoristične trgovine polne od jutra do večera in bi tisti, ki bi si vzel 15 min časa moral zato odslovit kakšnega potencialnega kupca. Ker pa vsi vemo, da ni tako, da imajo tekom dneva trgovci tudi kakšno minuto frej časa, ga pa razen nekaj dobre volje in mogoče ene kavice, ali cigareta manj, ne stane nič.

Ja vem, sedaj bo argument, da ura dela stane tolk pa tolk. Ja, res je, ampak ni treba bit pikolovski. Ura trgovca tekom 8 urnega delovnika stane tolk pa tolk v vsakem primeru, če prodaja, če gleda v luft, al pa če nekaj minut posveti nesrečnežu, ki je prišel iskat pomoč.

Objavljeno (popravljeno)

Ne pozabi, nesrečnežu, ki je namesto izdelek kupil pri njemu ga kupil drugje zdaj ga pa prosi za pomoč.

In tak bo šel še naslednjič na ebay iskat, ker je tam nekoliko ceneje in bolj tvegano kot pri trgovcu, ki mu je pomagal.

Popravljeno . Popravil aero
Objavljeno

Ma debata je malo zašla v subjektivne vode.

Jaz mislim takole: če je izdelek original Dainese in je pač star recimo 10 let, se je Salko pač zelo verjetno zajebal.

Če je pa izdelek ponaredek, bi mu moral originalni proizvajalec podoblek (Dainese), oz. njegov lokalni zastopnik, pač pomagati. Ker je to neposredna škoda stranki in dobremu ugledu firme. Sori, ampak če si zastopnik neke firme, jo pač moraš zastopat v dobrem in slabem.

Pri vsem skupaj pa je seveda samoumevno, da se bo Salko moral kar precej potruditi. In je že kar vprašanje, če se mu za 70€ to sploh splača.

Je pa zanimivo, kako različne poglede imamo ljudje tudi na navidez zelo samoumevne in preproste stvari.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

nene, nebo šlo. nikamor nebova pršla...

jaz upm de bo model dobil papir, da bo dobil svoje težko prislužene cekine in da se bo zaplet končal. Upam pa da se vsi vpleteni v to "debato" zavedate da je to reševanje problemov na hrbtu nekoga drugega, ki mu z ebayanjem dobesedno odžirate kruh, in da vam mora bit vsaj malo nerodno fehtat pomoč.

Ne ni treba bit nerodno. Nerodno bi ti lahko bilo, če bi kupil ponarejen Persil in šel težit v lokalno štacuno, ki s Persilom nima nič, razen to, da je to eden izmed 10000 izdelkov, ki jih držijo.

Če pa kupiš nekaj kar se ne dobi na vsakem vogalu, ima svoj sloves in ugled in se s problemom obrneš na uradnega zastopnika v tvoji matični državi, ki je v bistvu ambasador te znamke v tvoji domovini, ti pa nima bit kej nerodno. Jaz nisem nikoli napisal naj gre težit kar nekim random trgovcem, ampak lepo k slovenskemu zastopniku. Autocommerce mogoče?

Še stotič. Fora je v tem, da "prestižne znamke" ala Dainese, Audi, itd.. živijo od svojega ugleda. Njihovi realni proizvodni stroški niso taki, da bi sami po sebi upravičili takšne cene. Ampak človek je pripravljen za njih plačat več, ker želi imidž in kvaliteto. Da lahko podjetje to vzdržuje mora imeti narejeno neko mrežo, ki asistira vsem uporabnikom njihovih izdelkov in ohranja ugled. Zato so to artikli, ki jih ne dobiš v Šparu in Mercatorju ampak v uradnih salonih in zastopnikih, ki morajo izpolnjevat določene pogoje in zahteve. Vse zaradi ohranjanja ugleda znamke. To pa seveda stane, zato so tudi cene višje. Cene pa ne bi mogle bit višje brez tega. Začaran krog, ampak tako je.

Objavljeno

Ne ni treba bit nerodno. Nerodno bi ti lahko bilo, če bi kupil ponarejen Persil in šel težit v lokalno štacuno, ki s Persilom nima nič, razen to, da je to eden izmed 10000 izdelkov, ki jih držijo.

Če pa kupiš nekaj kar se ne dobi na vsakem vogalu, ima svoj sloves in ugled in se s problemom obrneš na uradnega zastopnika v tvoji matični državi, ki je v bistvu ambasador te znamke v tvoji domovini, ti pa nima bit kej nerodno. Jaz nisem nikoli napisal naj gre težit kar nekim random trgovcem, ampak lepo k slovenskemu zastopniku. Autocommerce mogoče?

Še stotič. Fora je v tem, da "prestižne znamke" ala Dainese, Audi, itd.. živijo od svojega ugleda. Njihovi realni proizvodni stroški niso taki, da bi sami po sebi upravičili takšne cene. Ampak človek je pripravljen za njih plačat več, ker želi imidž in kvaliteto. Da lahko podjetje to vzdržuje mora imeti narejeno neko mrežo, ki asistira vsem uporabnikom njihovih izdelkov in ohranja ugled. Zato so to artikli, ki jih ne dobiš v Šparu in Mercatorju ampak v uradnih salonih in zastopnikih, ki morajo izpolnjevat določene pogoje in zahteve. Vse zaradi ohranjanja ugleda znamke. To pa seveda stane, zato so tudi cene višje. Cene pa ne bi mogle bit višje brez tega. Začaran krog, ampak tako je.

I'm telling you, we're getting nowhere. :D

Objavljeno

Mene pa zanima, kolkim je Rolex pomagal, ker so kupili ponaredek ... po mojem laičnem mnenju, nobenemu.

Da smo si na jasnem... ne privoščim nobenemu, da ga tako grdo nategnejo. Priznane znamke se pač kupujejo pri pooblaščenih prodajalcih in seveda to košta ... tko je to in nikakor drugače.

Objavljeno (popravljeno)

Ne vem kolkim je pomagal, ampak če bi nekdo kupil Rolex na avkciji za nekaj čez polovico uradne cene Rolexa (na za 20€ na ulici), kar pomeni, da je lahko čisto upravičeno pričakoval, da ni ponaredek, potem verjamem, da bi marsikateri zastopnik Rolexa imel razumevanje in pomagal nesrečnežu dobit tistih par jurjev evrov nazaj (ki bi jih lahko potem zapravil za tapravega), če bi bilo vse kar je treba napisat en list papirja.

Dolžan seveda ni, ampak zakaj ne bi pomagal človeku če lahko. Dvojno dobro, pomagaš oškodovanemu in sebi narediš dober glas.

Popravljeno . Popravil Jure
  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Ne vem kolkim je pomagal, ampak če bi nekdo kupil Rolex na avkciji za nekaj čez polovico uradne cene Rolexa (na za 20€ na ulici), kar pomeni, da je lahko čisto upravičeno pričakoval, da ni ponaredek, potem verjamem, da bi marsikateri zastopnik Rolexa imel razumevanje in pomagal nesrečnežu dobit tistih par jurjev evrov nazaj (ki bi jih lahko potem zapravil za tapravega), če bi bilo vse kar je treba napisat en list papirja.

Dolžan seveda ni, ampak zakaj ne bi pomagal človeku če lahko. Dvojno dobro, pomagaš oškodovanemu in sebi narediš dober glas.

Jure .. stop na realna tla ... Rolex, Dainese in podobne znamke, si delajo reklamo drugače. Odkar je poplava kitajskih ponaredkov za vse vrste priznanih znam (kar je seveda kaznivo in jih policaji in druge inšpekcijske službe preganjajo), bi se moral, vsaj koliko toliko osveščen kupec, zavedati, da se "firma" kupuje pri uradnih prodajalcih.

Vsaj jaz to tako počnem in me še niso nategnili .... res pa je, da me vse dražje pride.

sem samo svoje mnenje povedal ... itak, da mi ni vseeno, da so ga zajebal ... ni ,ne zadnji ... saj veš, se tudi ne naseda bogatim denarnim nagradam, samo 20 € mu je treba nakazat, pa ti bo poslal 500.000 € ... samo toliko. da svoje stroške pokrije ...yes right :P

Objavljeno (popravljeno)

Jure .. stop na realna tla ... Rolex, Dainese in podobne znamke, si delajo reklamo drugače. Odkar je poplava kitajskih ponaredkov za vse vrste priznanih znam (kar je seveda kaznivo in jih policaji in druge inšpekcijske službe preganjajo), bi se moral, vsaj koliko toliko osveščen kupec, zavedati, da se "firma" kupuje pri uradnih prodajalcih.

Vsaj jaz to tako počnem in me še niso nategnili .... res pa je, da me vse dražje pride.

sem samo svoje mnenje povedal ... itak, da mi ni vseeno, da so ga zajebal ... ni ,ne zadnji ... saj veš, se tudi ne naseda bogatim denarnim nagradam, samo 20 € mu je treba nakazat, pa ti bo poslal 500.000 € ... samo toliko. da svoje stroške pokrije ...yes right :P

Ja, očitno moram res.. Ker zgleda, da sem eden redkih, ki sem še pripravljen pomagati sočloveku, če rabi pomoč, če je to v moji moči in zaradi tega ne grem v lastno škodo. Naj bo to na cesti, v službi, na faksu, kjerkoli. Če bi do mene prišel nekdo, mi povedal situacijo in če bi bilo vse kar je treba mojih 5 min in en podpis, potem mi na kraj pameti ne bi prišlo, da bi iz kakršnega koli razloga odvrnil pomoč.

In še enkrat, eno je če bi šlo za kar en nakup. Ampak če pa človek kupi preko spleta, kjer za svoj nakup dobi račun (Da, Paypal ti na mail pošlje račun) in kjer veljajo strogi predpisi, ki se jih morajo tako kupci in prodajalci držat, sicer sledijo pravne sankcije, potem se pa meni zdi zadeva malo drugačna. Ob vsej pravni zaščiti, ki jo nudita Ebay in Paypal ima kupec nekako pravico pričakovat, da bo dobil kar je plačal. In če je vse kar je treba en bog papir, da ta oseba lahko potem pravno reši zadevo v svojo korist, zame tu ni nobene dileme ali pomagati ali ne, če je v tvoji moči. But, that`s just me..

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno (popravljeno)

Ja, očitno moram res.. Ker zgleda, da sem eden redkih, ki sem še pripravljen pomagati sočloveku, če rabi pomoč, če je to v moji moči in zaradi tega ne grem v lastno škodo. Naj bo to na cesti, v službi, na faksu, kjerkoli. Če bi do mene prišel nekdo, mi povedal situacijo in če bi bilo vse kar je treba mojih 5 min in en podpis, potem mi na kraj pameti ne bi prišlo, da bi iz kakršnega koli razloga odvrnil pomoč.

In še enkrat, eno je če bi šlo za kar en nakup. Ampak če pa človek kupi preko spleta, kjer za svoj nakup dobi račun (Da, Paypal ti na mail pošlje račun) in kjer veljajo strogi predpisi, ki se jih morajo tako kupci in prodajalci držat, sicer sledijo pravne sankcije, potem se pa meni zdi zadeva malo drugačna. Ob vsej pravni zaščiti, ki jo nudita Ebay in Paypal ima kupec nekako pravico pričakovat, da bo dobil kar je plačal. In če je vse kar je treba en bog papir, da ta oseba lahko potem pravno reši zadevo v svojo korist, zame tu ni nobene dileme ali pomagati ali ne, če je v tvoji moči. But, that`s just me..

Jure ... ne govoriva o meni ali o tebi ... preveč osebno jemlješ ... ko boš priznani odvetnik (o čemer niti ne dvomim), boš nasprotni strani sleku gate, da boš svojo stranko zadovoljil... če ne, boš lačen ostal ... to je BIZNIS ...

Ni stvar pomagati ... poklič me kadar hočeš ... pridem ... pomagam, zaflikam gumo, porivam :P ... govorimo o firmi, priznani, ki naj bi pomagala nekomu, ki je nekaj kupil preko neke avkcije z njihovo blagovno znamko, ki naj bi bil ponaradek. In oni naj bi mu dali neko potrdilo, da je to ponaredek... če mu bodo super, ampak še vedno mislim, da tega ne bodo. Če bi kupil tako stvar pri njih, mu jo zamenjajo, popravijo, bilo kaj ... in tako se dela ime blagovni znamki... mogoče se motim, ali sem pa preveč realen ...

Ti je vse od mene v teli temi ... PIKA

Popravljeno . Popravil maus

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!