Skoči na vsebino

Dainese


devilish

Priporočene objave

Jure ... ne govoriva o meni ali o tebi ... preveč osebno jemlješ ... ko boš priznani odvetnik (o čemer niti ne dvomim), boš nasprotni strani sleku gate, da boš svojo stranko zadovoljil... če ne, boš lačen ostal ... to je BIZNIS ...

Ni stvar pomagati ... poklič me kadar hočeš ... pridem ... pomagam, zaflikam gumo, porivam :P ... govorimo o firmi, priznani, ki naj bi pomagala nekomu, ki je nekaj kupil preko neke avkcije z njihovo blagovno znamko, ki naj bi bil ponaradek. In oni naj bi mu dali neko potrdilo, da je to ponaredek... če mu bodo super, ampak še vedno mislim, da tega ne bodo. Če bi kupil tako stvar pri njih, mu jo zamenjajo, popravijo, bilo kaj ... in tako se dela ime blagovni znamki... mogoče se motim, ali sem pa preveč realen ...

Ti je vse od mene v teli temi ... PIKA

Dainese torej ne sme reagirati na tako zadevo, saj le tako drži ne- do pol-legalno konkurenco!

Salko...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dainese torej ne sme reagirati na tako zadevo, saj le tako drži ne- do pol-legalno konkurenco!

Salko...

Kje sem to napisal :? (glej boldano)

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Ko sem gledal slike na e-bayu je kupljeni izdelek dejansko enak prikazanemu. Tekstovni opis pa ne ustreza izdelku vendar je tudi napisano nekako v stilu: 37°tehnologija je najboljša bla bla bla in XX material se obnese v najtežjih razmerah. Ko sem bral ta oglas sem dobil občutek, kot da tekst piše o odličnih materialih, slika pa pokaže kaj boš dejansko dobil.

2. Enostavno bi bilo nesti ta kos v Dainese trgovino in vprašati ali tak model pri njih obstaja oz. ali je to proizvod firme Dainese. Zastopniki bi to recimo morali vedeti. Kje pa naj preveriš ali je nek proizvod original, če ne v sami firmi oz. pri zastopniku. Drugo vprašanje pa je ali bodo hoteli napisati izjavo, da je zadeva ponaredek, čeprav po mojem mnenju imajo interes preprečevati prodajo njihovih ponaredkov.

Da pa kupuješ preko e-baya, pa je danes normalno. Če bi na primer kupil gume pri "Gume direkt" in bi namesto Michelina dobil gumo sumljivega porekla, kam bi šel preverit, če je original? Verjetno k zastopniku za Michelin. Pa smo zdaj vsi škrti, ker kupujemo gume preko spleta in ne pri uradnem zastopniku?

Prav lahko pa se tudi motim.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jure .. stop na realna tla ... Rolex, Dainese in podobne znamke, si delajo reklamo drugače. Odkar je poplava kitajskih ponaredkov za vse vrste priznanih znam (kar je seveda kaznivo in jih policaji in druge inšpekcijske službe preganjajo), bi se moral, vsaj koliko toliko osveščen kupec, zavedati, da se "firma" kupuje pri uradnih prodajalcih.

Vsaj jaz to tako počnem in me še niso nategnili .... res pa je, da me vse dražje pride.

Svašta človek tukaj prebere. Kakšna pa je definicija ozaveščenega kupca oz. potrošnika? Morda ta, ki govori, da je ozaveščen in informiran potrošnik tisti, ki kupi kvaliteten in ustrezen izdelek za čim manj denarja? Določeni izdelki bodo vedno dragi in tudi na eBay-u ne boš našel mobilnih telefonov, ki gredo za med, po cenah bistveno nižjih od tistih pri nas. Tudi nov hardware za računalnik ne boš našel po bistveno nižjih cenah, saj je pri nas že kar nekaj računalniških trgovin, ki imajo zelo konkurenčne cene in dobre spletne strani in so prisotne tako v iskalnikih kot v oglasih (npr. Bolha). Lahko pa najdeš rabljene stvari, stare zaloge ali artikle, ki se prodajajo v posezoni (tudi od priznanih znamk), ki se prodajajo po bistveno nižjih cenah kot v naših trgovinah.

Ampak dajmo se raje vrniti na Salkota in njegov problem. S strani eBay:

Listing practices

For a satisfying and fun experience on eBay, we're helping sellers list their items in the most effective ways possible. As general rules, sellers have to:

  • Select a category that matches the item for sale.

  • Provide a clear, honest, and accurate description about the item.

Avoid tactics like keyword spamming

Prodajalec je dolžan zagotoviti jasen, pošten in natančen opis artikla. V kolikor temu ni tako, krši pravila, ki jih je eBay določil in je s tem podana osnova za pritožbo na eBay, odstop od nakupa in zahtevo za povračilo kupnine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pregledala sem cel Dainesev arhiv in tega zal nisem nikjer zasledila,vsaj od kadar delajo kataloge;)

Je pa morda varjanta tudi taka...pac moje mnenje...Od kadar hodim v Vicenzo v show room,ni mogoce na licu mesta prevzeti robo .Zato robo narocis in cakas cudez....bo ali ne bo????

2x se je zgodilo,da izdelka pol niso vec mnozili,oziroma so mi kr poslali 'kampjoncek',preko veze se do izdelka prisla,s tem da je skoraj da ostal unikat,ampak samo zato,ker je bil osebno zame.

Ne vem ce ste me razumeli,ampak dogaja se vendar to,da ne izdelajo serijsko vsega kar nam prodajalcem pokazejo toliko casa prej.

Zato sem pomislila,morda je bil to Dainesejev 'zgreseni,zamoceni' model,ki kasneje ni sel v prodajo,ker niso imeli narocil.Pac naredili so jih tot?komadov in prodali po banalni 'STOCK' ceni enemu dilerju,ki se je tudi sam ne more resit in se je pac znasla na netu.

Skratka,je original,ki pac ni cvetel,kot vecina.

Glede imena,pa lahko potrdim,da znajo po tolikih letih ponoviti imena na izdelkih,s tem,da jim menja stevilka artikla (po navadi je to tista 7 mestna stevilka na dnu kartoncka,ki ga pripnejo zraven vseh moznih papirjev,ki oznacujejo materjale iz katerega je zadeva narejena) in morda k imenu dodajo kot je njim podobno: 'new', 'pro', 'evo' , itd.

To je pa tudi vse.

Ne vzami zdaj,da je stvar 100% originalna,to sem napisala le svoje osebno mnenje glede izkusenj.Na tvojem mestu,bi zadevo poslala v Vicenzo,ker za pridet temu do dna,morajo oni imet zadevo v rokah.

Meni se nebi slo za 70eu,ampak princip je princip=)

Pametno se odloci in srecno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo videt, da so še ljudje, ki so pripravljeni pomagat z iformacijami :OK: :OK: Se mi pa ob tem poraja samo eno vprašanje.. Če bi res šlo za kakšen maloserijski opuščen Dainese izdelek, mar ne bi vseeno morale bit všite etikete o materijalu, pranju, itd? Ne pa zgolj en površno prišit napis :?

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, tudi mene je to žuljenje blazno zmotilo...

ne moreš dati za rokavice 270 ali 350 eur, nato te pa vse tišči in v notranjosti čutiš vsak šiv posebej...

sam sem si potem za isti denar kupil dvoje cloverjeve rs4... dejansko style and comfort... vsaj če primerjam z "full metal pro" in "replica valentino".

Ko prebiram tole temo se spomnem kako sem hotela kupit ene bolj 'ozke' kaubojke,ker pac 'take se zdaj nosijo'

Armani Jeans,zategnjene u p.m...no sem rekla,ce jih cel svet nosi jih bom se jz....verjeno je prav ce tako trpis.....aha jajca je tko....model,ki je za anorexicne deklice,ni varjante,tudi vecja stevilka sprobana in je vse siroko okrog bokov...

no se jz pametna -takrat blondinka odlocim za manjse,pa dva tedna prez vecerje,pa bo....

tretji teden je teku,lakota pretrpljena,te k...Armani za 280eu se vedno ne stojijo na riti kot bi morale in ,ko se usedem,jao fotka z mercedes znakom iz cipke sredi kriznega dela....marsikdo je bil vesel te moje nekomoditete dragihkosvinja hlac,vedar ni to to...pol pa te varjante ...hja si hotla Armani,pa nizek ozek jeans,zdaj mas...za modo je treba potrpet...

Pol sem znorela , pac niso ble za mojo rit in konec,ne glede na Armani oh in sploh in denar, ni blo to to...

Danes pa moje znamke,ki so sicer tudi malo drazje so pac bolj 'komo ,in sport ' verzija, niso pa Armani,ne?!

Ni vse zlato(titan)kar se sveti!!!!

Mislim,da isto velja za vse ostalo ne samo za vase rokavice....

In se vsakemu povem,raje kot Dainese rokavice,se odlocte za Alpinestars,ker ce znajo kaj delat so to cevlji in rokavice,verjemte mi!!!!

Gp Pro so dobre in poceni rokavice,vecji komfort in vsi sivi so zunanji....noben clenk ne bo rdec!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo videt, da so še ljudje, ki so pripravljeni pomagat z iformacijami :OK: :OK: Se mi pa ob tem poraja samo eno vprašanje.. Če bi res šlo za kakšen maloserijski opuščen Dainese izdelek, mar ne bi vseeno morale bit všite etikete o materijalu, pranju, itd? Ne pa zgolj en površno prišit napis :?

Vprasanje kolko se je to vleklo po skladiscu in ves kolkokrat sama po nesreci strgam listke dol,ali stranka,ko proba,pa kaj cem....Ne vem,vem samo,da se je prodajalcu zdelo ,da pac za tak denar ne bo delal problemov,verjetno,kaj pa vem...

Jz sem samo enx na netu kupila soperge shoxice od Nike,pa so stale 68 eu,ker je bi zadnji kos/barva pa to,ble so mi malo velike,pa mi ni padlo na pamet,da bi ga klicala za zamenjavo in doplacilo za manjse itd...ker sem vedla,da so ble zadnje in za manjse bi odstela celih 140eu,ki seveda mi ni blo tako nujno,zaradi tega,ker ce omaro za treninge odpres,vidis,da ni blo potrbno niti teh 68eu zagonit,ne?!

Babe pacrolleyes.gif

Drugace pa mislim samo to,da pac bliznjemu dilerju bi moral dat ,da posle v Vicenzo,ker to trgovca nic ne stane,mislim vsaj pri meni tje tako....poklicem,povem problem,mi posljejo soferja UPS-e in vse je na njihove stroske.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za listke pa...

Se danes so nekateri prisiti,kot bi jih jaz,ki ne vem niti cvirna v iglo vtaknit;)

Popravljeno . Popravil Bela81
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem si mislil, da se bo glede tega tukaj razvnela tako burna debata ... :OK:

Da še povem moje stališče ali so ti zastopniki dolžni pomagati pri zadevi, čeprav zadave ni bila kupljena direktno pri njih. Siguren sem, da pri podpisu pogodbe med Dainesejem in zastopnikom nekje v pogodbi tiči člen, ki od zastopnika zahteva, da dela le v dobrobit imena firme, torej Daineseja, saj kot je bilo tukaj že rečeno, prestižne znamke kot so Dainese imajo lahko takšno dodano vrednost na svojih izdelkih ravno zaradi svojega imena. Zastopnik, ki to pogodbo podpiše se s tem tudi strinja in tako mu Dainese v zameno da določen rabat na vse izdelke, s katerim uvoznik potem lahko sploh služi. Torej čeprav neposredno verjetno nikjer ne piše, da mora pomagati tudi stranki, ki je kupila drugje, če pa pomagajo gre to vsekakor za velik dobrobit imena Dainese-ja kot znamke in tudi lokalnega zastopnika. In ker tukaj na forumu zadevo očitno spremlja že kar precej ljudi, ima zadeva lahko tudi razsežnejše posledice, kot si mislimo na prvi pogled, vprašanje je le ali dobre ali slabe ... no skratka zastopnik tako res ni bil plačan direktno iz mojega žepa, ga pa zato posredno (z ponujenim rabatom) plačuje sam Dainese, katerega se pa zadeva, sploh če je res ponaredek, precej tiče ....

Mene pa zanima, kolkim je Rolex pomagal, ker so kupili ponaredek ... po mojem laičnem mnenju, nobenemu.

Da smo si na jasnem... ne privoščim nobenemu, da ga tako grdo nategnejo. Priznane znamke se pač kupujejo pri pooblaščenih prodajalcih in seveda to košta ... tko je to in nikakor drugače.

Jaz nisem zadeve kupil na sumljivem trgu oz. "ulici", kjer greš kot kupec nekako zavedno v to in veš, da če kupiš Rolex za par 10 EUR, da to ni original ... in da se noben kupec tega Rolexa še ni šel pritoževat prodajalcu ali zastopniku, da pač ni dobil original Rolex, pravtako na ulici ponavadi ne dobiš nobenega računa oz. potrdila, da si zadevo sploh tam kupil tako da ... tukaj sploh ni možno primerjave ...

1. Ko sem gledal slike na e-bayu je kupljeni izdelek dejansko enak prikazanemu. Tekstovni opis pa ne ustreza izdelku vendar je tudi napisano nekako v stilu: 37°tehnologija je najboljša bla bla bla in XX material se obnese v najtežjih razmerah. Ko sem bral ta oglas sem dobil občutek, kot da tekst piše o odličnih materialih, slika pa pokaže kaj boš dejansko dobil.

2. Enostavno bi bilo nesti ta kos v Dainese trgovino in vprašati ali tak model pri njih obstaja oz. ali je to proizvod firme Dainese. Zastopniki bi to recimo morali vedeti. Kje pa naj preveriš ali je nek proizvod original, če ne v sami firmi oz. pri zastopniku. Drugo vprašanje pa je ali bodo hoteli napisati izjavo, da je zadeva ponaredek, čeprav po mojem mnenju imajo interes preprečevati prodajo njihovih ponaredkov.

Da pa kupuješ preko e-baya, pa je danes normalno. Če bi na primer kupil gume pri "Gume direkt" in bi namesto Michelina dobil gumo sumljivega porekla, kam bi šel preverit, če je original? Verjetno k zastopniku za Michelin. Pa smo zdaj vsi škrti, ker kupujemo gume preko spleta in ne pri uradnem zastopniku?

Prav lahko pa se tudi motim.

1. Po kakšni logiki bi lahko kupec v opisu opisoval Mercedesa, prodajal bi pa dejansko Yugota? Prodajalec je imel 100% feedback (preko 400 pozitivnih točk), opis oglasa je ustrezal, na slike pa nisem polagal toliko pozornosti, saj če je opis spisan tako kot je bil, zame ni bilo dvoma ... če bi v opisu bilo napisano vsaj kaj v stilu "dobili boste točno to, kar je prikazano na slikah" bi jaz prodajalcu sigurno poslal vprašanje, ali je zadeva na slikih res prava in ustreza opisu itd ... Skratka slike priložene oglasom so ponavadi simbolične, če ni eksplicitno napisano, da so od dejanskega prodajanega izdelka ... In slike v oglasu so tudi simbolične, saj jaz konec koncev nisem dobil identične podobleke, kot je na prvi sliki oglasa (D od Dainese nima takšne oblike) ...

2. Ustnega potrdila oz. mnenj, da je zadeva ponaredek seveda ni bilo problem dobiti, cel od večih prodajalcev, ki so zadevo videli v živo ... ampak ko je bilo potrebno zadevo dati na papir, se je vse ustavilo: to lahko napiše samo Dainese ... no zadeva (vsaj slike) je s strani zastopnika že bila posredovana v Dainese, in sedaj čakamo odgovor, če sploh kdaj bo ... ko se zadeva pri meni razplete in če mi ne bo potrebno te podobleke vrniti nazaj prodajalcu, jo lahko vsekakor tudi pošljem v Vincenzo, da jo v Dainese-ju temeljito pregledajo, ker jaz te podobleke tako ali tako nimam za kaj imeti ...

Pregledala sem cel Dainesev arhiv in tega zal nisem nikjer zasledila,vsaj od kadar delajo kataloge;)

Je pa morda varjanta tudi taka...pac moje mnenje...Od kadar hodim v Vicenzo v show room,ni mogoce na licu mesta prevzeti robo .Zato robo narocis in cakas cudez....bo ali ne bo????

2x se je zgodilo,da izdelka pol niso vec mnozili,oziroma so mi kr poslali 'kampjoncek',preko veze se do izdelka prisla,s tem da je skoraj da ostal unikat,ampak samo zato,ker je bil osebno zame.

Ne vem ce ste me razumeli,ampak dogaja se vendar to,da ne izdelajo serijsko vsega kar nam prodajalcem pokazejo toliko casa prej.

Zato sem pomislila,morda je bil to Dainesejev 'zgreseni,zamoceni' model,ki kasneje ni sel v prodajo,ker niso imeli narocil.Pac naredili so jih tot?komadov in prodali po banalni 'STOCK' ceni enemu dilerju,ki se je tudi sam ne more resit in se je pac znasla na netu.

Skratka,je original,ki pac ni cvetel,kot vecina.

Glede imena,pa lahko potrdim,da znajo po tolikih letih ponoviti imena na izdelkih,s tem,da jim menja stevilka artikla (po navadi je to tista 7 mestna stevilka na dnu kartoncka,ki ga pripnejo zraven vseh moznih papirjev,ki oznacujejo materjale iz katerega je zadeva narejena) in morda k imenu dodajo kot je njim podobno: 'new', 'pro', 'evo' , itd.

To je pa tudi vse.

Ne vzami zdaj,da je stvar 100% originalna,to sem napisala le svoje osebno mnenje glede izkusenj.Na tvojem mestu,bi zadevo poslala v Vicenzo,ker za pridet temu do dna,morajo oni imet zadevo v rokah.

Meni se nebi slo za 70eu,ampak princip je princip=)

Pametno se odloci in srecno!

Kako si pa naj potem razlagamo prvo sliko v ebay oglasu, kjer je več kot očitno na hrbtu napisano nekaj drugega kot Dainese? Prodajalec se je pridno zgovarjal, da sem dobil točno to kot je na sliki, o neskladnem opisu sploh ni hotel slišati ali komentirati ... Jaz si sedaj zadevo predstavljam nekako takole: prodajalec je našel kakšnega kitajskega prodajalca oz. stran, kjer prodajajo dotične podobleke skoraj za đabe, potem si pa tam izbereš pač katerega od napisov priznanih znamk hočeš imeti na tem artiklu in oni ti pač pošljejo podobleko z željenim napisom ... Seveda obstaja tudi možnost, da je imel pripravljeno tudi originalno podobleko in če bi končna cena bila ustrezno visoka, bi poslal tapravo, če ne pa pač ta poceni ponaredek in se potem zgoravarjal na slike, če bi se kupec bunil ... obstaja celo možnost, da če bi avkcijo za isto ceno zmagal nemec, bi mu poslal original, ker je pa pač zmagal nekdo iz "balkana" pa tako ne bo vedel kaj je original in kaj ne, pa bo poslal kar ta poceni ponaredek ... Saj če kupuješ to fake zadevo za sebe ni panike, ker pač veš da imaš fake ... ampak če zadevo prodajaš naprej, sploh pa pod dejanskim opisom neke originalne Dainese zadeve, prej ali slej zabredeš v težave ... In upam da ga vsaj iz Dainese-ja pokličejo in opozorijo, da se bo tipson malce u**** v hlače :evilgrin:

In prav imaš, meni se tudi gre pri zadevi predvsem za princip, ker kolikor sem za reševanje zadeve že zapravil svojih (in drugih) živcev, časa za pisanje po forumih in mejlov, raznih potov itd. ... bi se mi za teh 70 EUR skoraj sigurno bolj izplačalo pozabiti na vse skupaj .... ampak toliko sem karakterja, da si ne bi mogel kar tako pustiti na suho n******** brez, da bi skušal dokazati svoj prav ...

In sedaj ko že imam nekako potrjeno, da je zadeva fake, sem prodajalcu z mirno vestjo prilimal negativni feedback ... ker se mi je že enkrat zgodilo, da ko je pri neki drugi zadevi Paypal razrešil zadevo, da ni bilo več možno dati feedbacka prodajalcu ... tukaj pa nočem reskirati, da ne bi nategunski prodajalec vsaj negativnega feedbacka skasiral :evilgrin:

Popravljeno . Popravil salko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dokazi karakter in pejd za teh 70 € k tipu v Nemcijo... Povej mu, da ni prav ravnal, ko te je tko nategnu... Jebi ga, kolk ljudi je bolj nategnjenih kot ti, pa se ne pritozujejo in stokajo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko bi jo, spodobi se pa ne. Gre se za znamko katere ugled je na slovenskih tleh odvisen od slovenskega zastopnika.

Uspeh te znamke na slovenskih tleh je odvisen tudi od prodaje na slovenskih tleh.

Kaj se spodobi in kaj ne pa - daj, ne nabijaj. Če nekdo išče le najnižjo ceno, se to spodobi ali ne? Če hoče najboljši in najbolj korekten odnos - a je to povezano kaj s ceno ali ne? Kaj meniš, a?

Slovenčki so pač tko - kupili bi tudi na ciganski tržnici, da le dobijo ceneje ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh, zdaj pa res mimo tolčeš. A smo potem vsi, ki kupujemo preko eBay-a škrti? Vključno s tabo? Jaz denarja ne pobiram po tleh pa tudi časa nimam, da bi obletal vse slovenske trgovine (še posebej glede na to, da jih ima večina slabe spletne strani na katerih niso nujno zanesljivi podatki - čast izjemam).

Ne, posploševanje je seveda najslabši manever v takih debatah. Odvisno do primera do primera. Ampak dejstvo je, da ima ebay kot prodajni kanal pač druga tveganja in tudi stroški pri uveljavljanju "kupčevega prav" so pač drugačni, kot če gre v štacuno, tam kupi in potem gre nazaj v taisto štacuno težit, da so ga nategnili.

Jebiga, specifika ebayja. In še vedno - zagovarjam teorijo, da je kvaliteta storitev tudi vezana na prodajni kanal, specifično pač.

Denarja nihče ne meče rad stran, a pri nekaterih zadevah je pač tveganje večje. No, tudi, če bi pri Neckermannu kupil kavbojke po pošti, bi se lahko nategnil - a tam ni nekih komplikacij pri zamenjavi itd ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz bi mu pomagal, marsikdo pa verjetno ne. bomo videli!

Jaz tudi, vendar pa - hej, a ni fajn debata? Namreč, kar naenkrat se enim zdi samoumevno, da mu slovenski prodajalec MORA pomagati itd itd itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej. A razumeš, da neglede na to kje je originalni Dainese izdelek kupljen, je oseba ki ga kupi stranka znamke Dainese, ker izdelek drugje kakor iz Dainese fabrke, ki ga v prodajo odda po svojih pogojih (komurkoli že) ne more priti.

Cigan nekje ukrade XX kosov Dainese, potem nekje še nekaj podobnih, na njih nalima nalepke Dainese, ki jih je kupil v trgovini, potem preko E-baya nategne XX folka s to dainese robo - in potem je Dainese kriv, da se je to zgodilo?

Če recimo kupujem avto Honda, ga ne grem kupovat v salon Hyundai ali cigu-migu market ... in Honda ni kriva, če mi nek cigo podtakne hyundaia z nalepko honda na haubi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo vas prosim, čemu mu bo nekdo pisal papir kar na lepe oči, brez, da vidi izdelek...in zakaj bi mu nekdo zastonj naredil uslugo, da bo dobil € nazaj in šel naslednjič spet na ebay kupovat namesto k njemu. Nekateri pravite, da zastopnika pa nekaj minut za pisanje lista nič ne stane, ga, stane ga toliko kot bi lahko v tistem časa zaslužil z urno postavko, toliko je vreden njegov čas.

+ ne pozabimo, da bi tudi oškodovani lahko v tem času užival ali pa služil denarce, tako pa se mora ukvarjati s tem, da bi nazaj dobil tisto, za kar so ga našponali.

Če je kupil stvar za 140 evrov, ocenjujem, da je zraven sedaj že za 30 0evrov stroškov - ebay, pa čas mene in tebe in vseh, ki tu debatiramo, pa čas strokovnjakov, ki mu bodo napisali papir, itd itd.

No, seveda marsikdo cajt investira pro-bono :-).

Jure, ti kot pravnik pa bi si lahko vzel 2-6 uric časa in mu še po pravni poti pomagal, a ?

Na konc bi blo cenej, če bi šel oškodovani še enkrat v štacuno in kupil "pravi izdelek". Rezultat trenutnega trajbanja in poskusa povrnitve izgoljufanega zneska je namreč nesiguren .

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uspeh te znamke na slovenskih tleh je odvisen tudi od prodaje na slovenskih tleh.

Kaj se spodobi in kaj ne pa - daj, ne nabijaj. Če nekdo išče le najnižjo ceno, se to spodobi ali ne? Če hoče najboljši in najbolj korekten odnos - a je to povezano kaj s ceno ali ne? Kaj meniš, a?

Slovenčki so pač tko - kupili bi tudi na ciganski tržnici, da le dobijo ceneje ...

1. Če kdo ni kompetenten obtoževanja drugih o nabijanju si to v prvi vrsti ti.

2. Ebay ni ciganska tržnica. Na ebayu veljajo napisana pravila in predpisi, ki zavezujejo obe stranke. Če jih ena ali druga prekrši sledijo pravne sankcije. Za svoj nakup na Ebayu dobiš od Paypala račun. To nima popolnoma nič s cigansko tržnico.

3. Eno je pač nek fer odnos in dobra poslovna praksa, ki pomaga vzdrževati ugled tebi kot trgovcu in znamki s katero imaš sklnenjeno pogodbo o zastopanju. Drugo je pa privoščljivost, češ ne bom ti pomagal, ker nisi kupil pri meni in bom raje kot da bi ti naredil uslugo, ki me nič ne stane (lahko samo doprinese) zbijal ugled znamke katero predstavljam na domačih tleh.

Kar se mene tiče ni nobene dileme kako se odločit. Očitno pa je privoščjivost in foušija pri nekaterih res nacionalni šport.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In ja, pisanje ga ne stane nič..

Time is money.

Ura trgovca tekom 8 urnega delovnika stane tolk pa tolk v vsakem primeru, če prodaja, če gleda v luft, al pa če nekaj minut posveti nesrečnežu, ki je prišel iskat pomoč.

+ stroški za postavitev delovnega mesta, + ostali stroški, itd itd., + da v tem času ne bo naredil nekaj drugega, kar bi lahko (in ne mi rečt, da si prepričan, da v štrcuni ni vedno overload dela .... ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri vsem skupaj pa je seveda samoumevno, da se bo Salko moral kar precej potruditi. In je že kar vprašanje, če se mu za 70€ to sploh splača.

Je pa zanimivo, kako različne poglede imamo ljudje tudi na navidez zelo samoumevne in preproste stvari.

Strinjam absolutno! In zgolj zato debatiram o tem tukaj!

Namreč, Salkotu tudi sam privoščim, da dobi keš nazaj - tako, kot vsakemu, ki naredi kako napako, privoščim, da ga ta ne bi preveč bolela.

Ne ni treba bit nerodno. Nerodno bi ti lahko bilo, če bi kupil ponarejen Persil in šel težit v lokalno štacuno, ki s Persilom nima nič, razen to, da je to eden izmed 10000 izdelkov, ki jih držijo.

Saj točno tako je. Ka jmisliš, da ima Dainese pri nas kakšno "zastopniško pisarno"? Kolikor vem, ima samo neke prodajalce, ki pač robo nabavijo in jo prodajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kolkim je pomagal, ampak če bi nekdo kupil Rolex na avkciji za nekaj čez polovico uradne cene Rolexa (na za 20€ na ulici), kar pomeni, da je lahko čisto upravičeno pričakoval, da ni ponaredek, potem verjamem, da bi marsikateri zastopnik Rolexa imel razumevanje in pomagal nesrečnežu dobit tistih par jurjev evrov nazaj (ki bi jih lahko potem zapravil za tapravega), če bi bilo vse kar je treba napisat en list papirja.

Zakaj že?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, očitno moram res.. Ker zgleda, da sem eden redkih, ki sem še pripravljen pomagati sočloveku, če rabi pomoč, če je to v moji moči in zaradi tega ne grem v lastno škodo.

Emmm, a hočeš rečt, da nihče od nas ni pomagal ali ponudil pomoč Salkotu? Dej, ne nabijaj ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem si mislil, da se bo glede tega tukaj razvnela tako burna debata ... :OK:

Da še povem moje stališče ali so ti zastopniki dolžni pomagati pri zadevi, čeprav zadave ni bila kupljena direktno pri njih. Siguren sem, da pri podpisu pogodbe med Dainesejem in zastopnikom nekje v pogodbi tiči člen, ki od zastopnika zahteva, da dela le v dobrobit imena firme, torej Daineseja, saj kot je bilo tukaj že rečeno, prestižne znamke kot so Dainese imajo lahko takšno dodano vrednost na svojih izdelkih ravno zaradi svojega imena. Zastopnik, ki to pogodbo podpiše se s tem tudi strinja in tako mu Dainese v zameno da

Brez zamere prosim, ampak:

- skrb za dobro ime Daineseja je, da pač oni skrbijo, da ti prodajo dobro robo. Kaj pa ti od cigu-miguja prek neta kupiš, je pa tvoj problem, lahko tudi kitajska roba ... saj očitno nisi bil v "uradni Dainese prodajalni", kajne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cigan nekje ukrade XX kosov Dainese, potem nekje še nekaj podobnih, na njih nalima nalepke Dainese, ki jih je kupil v trgovini, potem preko E-baya nategne XX folka s to dainese robo - in potem je Dainese kriv, da se je to zgodilo?

Še Enkrat. Ebay ni ciganska tržnica. Na Ebayu se ne sme prodajati ukradenih stvari. Če se jih je to v nasprotju s pravili Ebaya in sledijo pravne sankcije. Oseba, ki kupuje na Ebayu in na uraden način sklene transakcijo upravičeno pričakuje, da bo dobila legalno stvar za katero je pošteno plačala in za plačilo dobila potrdilo. Če ni tako ima zato na voljo pravno varstvo. Očitno pa mora z nekim dokazilom dokazat, da je prišlo do kršitve in tu pa res ne vem kdo bi bil bolj kompetenten kot ravno domači zastopnik znamke o kateri se gre, da pač poda mnenje. Pomaga stranki znamke katero zastopa, sebi dvigne ugled in pomaga skenslat enga lopova, ki znamki kot taki dela škodo. Sami plusi. Razen če te premami privoščjivost :naughty:

+ ne pozabimo, da bi tudi oškodovani lahko v tem času užival ali pa služil denarce, tako pa se mora ukvarjati s tem, da bi nazaj dobil tisto, za kar so ga našponali.

Ma krneki. O tem je blo že predebatirano, zakaj eno in isto. Dejstvo je, da v realnosti in ne v nekem utopičnem popolnem scenariju, kjer bi bile trgovine polne od jutra do večera, slovenski moto trgovci niso zasedeni po 8 ur vse dni v tednu. Ob prepostavki, ki sem jo že prej navedel, torej da oseba ki rabi pomoč že prej pripravi en tekst v stilu Pervyevega, da ne obreenjuje trgovca po nepotrebnem, bo njegov realen strošek kvečemu 15 minut, ki jih bo namenil stranki, namesto da bi šel enkrat tekom delovnika na čik pavzo ali kofe. Seveda, da ni dolžen to naredit. Spodobi pa se.

Jure, ti kot pravnik pa bi si lahko vzel 2-6 uric časa in mu še po pravni poti pomagal, a ?

Na žalost zaradi vmesne prekinitve študija to še nisem. Mislim, pa da ni treba iz tega delati nobene pravniške znanosti, če je človek jasno povedal, da potrebuje samo neko mnenje, da zadeva ni pač to kar je bila opisana. Bi si mislil, da kaj takega res ni problem dobit, pa očitno je.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Time is money.

+ stroški za postavitev delovnega mesta, + ostali stroški, itd itd., + da v tem času ne bo naredil nekaj drugega, kar bi lahko (in ne mi rečt, da si prepričan, da v štrcuni ni vedno overload dela .... ).

Ja to drži, če si smotan in greš gledat s strogega računovodskega vidika. Ti stroški obstajajo ne glede na to, al trgovec 15 minut pije kofe, al pa če jih namesto tega posveti nekomu, ki rabi pomoč.

Vsekakor verjamem, da je v trgovini veliko dela. Ampak do sedaj skoraj vedno kadar sem bil v kakšni motor štacuni, ni bil skoraj nikoli samo nakup, ampak vedno tudi kdajša ali daljša debate o tej ali oni opremi, itd. Izjemoma parkrat, ko je bla res gužva. Očitno ni tolk drugega dela, da se ne bi dalo stranki še malo popihat na dušo, poklepetat, itd.. In 10 minutni klepet o tem katere škornje bodo dobili naslednji mesec spada čist v isto kategorijo kot 10 minut ukvarjanja z nekom, ki rabi pomoč. Namen obojega se je prikupiti stranki, da bo še naslednjič prišla.

Saj točno tako je. Ka jmisliš, da ima Dainese pri nas kakšno "zastopniško pisarno"? Kolikor vem, ima samo neke prodajalce, ki pač robo nabavijo in jo prodajo.

Daj ne primerjaj jabolk in satelitskih anten. Prodajalci prestižnih znamk imajo s podjetji sklenjene posebne podobe. Verjetno morajo izpolnjevati določene pogoje in imajo posledično tudi določene ugodnosti. Zato kupiš Dainese na 3 mestih v slo, Persil pa na 30.000. Zastopnik takih znamk so vedno hkrati tudi neke vrste "ambasadorji" te znamke v svoji državi.

Zakaj že?

Zato ker ga to nič ne stane, in ker bo raje pomagal človeku in si dvignil ugled, kakor mu privoščil da se je nasankal. Seveda ne bi smel naleteti za mashino za pultom.

Emmm, a hočeš rečt, da nihče od nas ni pomagal ali ponudil pomoč Salkotu? Dej, ne nabijaj ...

A sem kje napisal, da nihče od nas ni pomagal? Prav nikjer.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!