Dadi Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 če si prav meril porabo pol svaka čast tebi in še posebej japoncem. lp 6 14,85 litrov : 322 km = ?
biker77 Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 14,85 litrov : 322 km = ? še to povej..kolk tankov si spraznil? iz enga tanka pa res ne moreš nekih zaključkov delat ;)
P182 Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 res ne vem zakaj se toliko z porabo obremenjujete, liter gor ali dol :closedeyes:
Dadi Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 še to povej..kolk tankov si spraznil? iz enga tanka pa res ne moreš nekih zaključkov delat ;) to mi pa res ni jasno zakaj, čeprav ni bil samo en tank, vedno približno enako vozim, vedno sam, glej to je pač moje mnenje, moje videnje tega motorja, najboljš da si ustvariš svojo sliko in izkušnje, zame je v svoji klasi pri vrhu, verjamem tak kot je za 90 % kupcev plafon kar si upajo in niti 50 % ne znajo dobit iz njega tistega kar motor zmore, pa ne prosim o tem kdo si koliko upa in kdo ima večjega, jaz se tega ne grem več ! lepo se mejte !
biker77 Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 to mi pa res ni jasno zakaj, čeprav ni bil samo en tank, vedno približno enako vozim, vedno sam, glej to je pač moje mnenje, moje videnje tega motorja, najboljš da si ustvariš svojo sliko in izkušnje, zame je v svoji klasi pri vrhu, verjamem tak kot je za 90 % kupcev plafon kar si upajo in niti 50 % ne znajo dobit iz njega tistega kar motor zmore, pa ne prosim o tem kdo si koliko upa in kdo ima večjega, jaz se tega ne grem več ! lepo se mejte ! in kolk so bli ostali tanki??? :P
Dadi Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 in kolk so bli ostali tanki??? :P nikdar več kot petnajst litrov in vedno tam okoli 300 km prevoženih + - 10 km, pa sam kalkuliraj, drugače pa koliko je pa tebi popila hondica ?
biker77 Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 nikdar več kot petnajst litrov in vedno tam okoli 300 km prevoženih + - 10 km, pa sam kalkuliraj, drugače pa koliko je pa tebi popila hondica ? meni je pila od 6.5 do 8.0 kaj češ..test je pač test..kilometrov je blo dovolj da ni blo treba šparat.. kar je še vedno čist dober rezultat, glede na to da mi cb1300 pije od 7 naprej..
Dadi Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 meni je pila od 6.5 do 8.0 kaj češ..test je pač test..kilometrov je blo dovolj da ni blo treba šparat.. kar je še vedno čist dober rezultat, glede na to da mi cb1300 pije od 7 naprej.. u jebemu mast, maš pa težko roko :grim se mi pa poraja vprašanje in verjetno ne edinemu, kaj kurac so moto fabrike nardile glede porabe ? če primerjam avte in motorje so motorji požrešni ko krave, če primerjam težo in porabo vozil ?
Ice Objavljeno November 11, 2008 Opozori Objavljeno November 11, 2008 aerodinamika ni "ravno" zanemarljiv faktor pri porabi motociklov. prosil bi, da se debata o tem nadaljuje (ce hocete) v svoji temi (katero naj nekdo odpre, ce hoce).
Ice Objavljeno November 13, 2008 Opozori Objavljeno November 13, 2008 mogoce komu kaj pomaga: TuneUp CB1000R. prispevek z www.1000ps.at je v nemscini. cene, trgovine itd. za vse skupaj so dali ca. € 2.000.-.
Dadi Objavljeno November 16, 2008 Opozori Objavljeno November 16, 2008 mogoce komu kaj pomaga: TuneUp CB1000R. prispevek z www.1000ps.at je v nemscini. cene, trgovine itd. za vse skupaj so dali ca. € 2.000.-. ciklistika zna bit zelo šarf, cena dodelave je malo huda, vredna tega denarja !
Salieri Objavljeno Februar 22, 2009 Opozori Objavljeno Februar 22, 2009 Mater je lepa...poda se ji akrapovič in nosilec :OK:
JMatic Objavljeno Februar 22, 2009 Opozori Objavljeno Februar 22, 2009 v te feltne sm pa zalublen :] :worship: :worship: :worship:
cb1300 Objavljeno April 8, 2009 Opozori Objavljeno April 8, 2009 Evo še ena lepa...Nosilc sm delal jest Zdravo...a je ta od Gizmota?
radoracer Objavljeno April 9, 2009 Opozori Objavljeno April 9, 2009 eden lepšimih streetfighter-jev :hmm:
Port Folio Objavljeno April 9, 2009 Opozori Objavljeno April 9, 2009 . . . skoraj vsi motocikli bi estetsko dosti lepše izgledali, če bi imeli zadaj enojno nihajko . . . :krneki:
ZaskA Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 A je že kdo feltne v belo pihnu :naughty:
biker77 Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 eden lepšimih streetfighter-jev :hmm: to ni glih streetFIGHTER . . . skoraj vsi motocikli bi estetsko dosti lepše izgledali, če bi imeli zadaj enojno nihajko . . . :krneki: mrzel tuš zate..da mal bl pomisliš.. bna, straza in dukemb 2 1
cb1300 Objavljeno April 17, 2009 Opozori Objavljeno April 17, 2009 A je že kdo feltne v belo pihnu :naughty: mhm....gizmo z vrhnike.....mal se vidi par postov nazaj od T-ja, k hvali nosilc zadne tablce :-)
Port Folio Objavljeno April 19, 2009 Opozori Objavljeno April 19, 2009 mrzel tuš zate..da mal bl pomisliš.. :wacko: vem
TomazK Objavljeno Maj 26, 2009 Opozori Objavljeno Maj 26, 2009 Končno sem imel možnost sprobat tale motor pri AS domžale. Kaj naj rečem, igračka. Odlično se pelje. Okreten, vleče odlično iz nizkih obratov. Tudi pri višjih obratih motor ne "znori" ampak se da odlično kontrolirat hitrost. Peljal sem ga po ostrih ovinkih iz Polhovega Gradca na Črni vrh, šel na AC, vozil po LJ. V ovinkih je stabilen in zame je količina navora in moči idealna. Teh 125KM je popolnoma dovolj. V teh dveh urah vožnje mi je drža na motorju odlično ustrezala in veliko bolj udobno je kot na sportaku, pri katerem me še posebej moti vožnja po hribu navzdol, kjer je velik del teže telese obešene na roke (bo treba začet sklece delat ). Do 150km/h se da brez problema preživet čelni veter, nad to hitrostjo pa se je treba uležt na tank. Edino kar je še slabost manjkajoče šipe, je povečana količina mrčesa ki se lepo prilepi na sveže očiščen in požnosti bel kombinezon. Motor je bil tudi opremljen z ABS. Na gladkem suhem asfaltu se lepo obnese pri močnem zaviranju, res pa je da se tu niti ne rabi. Na makadamu se sicer lepo obnese, ampak samo dokler sem se peljal naravnost. Če sem rahlo zavijal levo ali desno in stisnil zavoro, me je pri blokadi precej zaneslo na stran in sem moral sam spustit zavoro da nisem padel. Drugače pa so zavore odlične. Pri čvrstem pritisku me dobesedno izpulijo iz sedeža in še vedno grabijo. Eno in edino kar me je pa precej motilo je vibracija desne ročke in zavorne ročice med 4k do 7k obrati. Vibracije se sicer čutijo tudi na levi ročki in stopalkah ampak niso moteče. Vožnja na Črni vrh je bila zato neprijetna zaradi otrplih prstov na desni roki, še posebej pri prstih, katere sem držal na zavori. Ali imate drugi podobne izkušnje z vibracijami? Kaj pa zamenjava ročk z alternativo (Rizoma,...), bi to kaj pomagalo? Res da pa je to potem kar lep finančni dodatek. A se da zamenjat le uteži za težje? To je res edina stvar ki me odvrača od nakupa. lp T
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se