Skoči na vsebino

Honda CB 1000 R 2008


Priporočene objave

Objavljeno

Kdor je gor natikal Akrapoviča ali kak drug aftermarket izpuh; kako je z optimizacijo fuel mape? Je to vključeno v ceno pri serviserju ali se moraš sam podvizat, najdet nekoga s PowerCommanderjem, da ti naloži mapo? Upam, da lastniki to delajo in ne laufajo motorja na 'lean' mešanici... :surrender:

Objavljeno (popravljeno)

Kdor je gor natikal Akrapoviča ali kak drug aftermarket izpuh; kako je z optimizacijo fuel mape? Je to vključeno v ceno pri serviserju ali se moraš sam podvizat, najdet nekoga s PowerCommanderjem, da ti naloži mapo? Upam, da lastniki to delajo in ne laufajo motorja na 'lean' mešanici... :surrender:

je kaj narobe, če tega ne naredijo?

sam pri prejšnjem z750 nisem naredil po montaži akrapota nič (čeprav pravijo pri akrapoviču, da naj bi montiral tudi powercommander), pa ni bilo nič narobe (v 10kkm)! za cb1000r pa sem tudi v fazi nabave rora, samo je akrapo predrag.

Popravljeno . Popravil siks
Objavljeno

je kaj narobe, če tega ne naredijo?

sam pri prejšnjem z750 nisem naredil po montaži akrapota nič (čeprav pravijo pri akrapoviču, da naj bi montiral tudi powercommander), pa ni bilo nič narobe (v 10kkm)! za cb1000r pa sem tudi v fazi nabave rora, samo je akrapo predrag.

nič ne bo narobe..ampak lih optimum pa ne boš ven spravu..

samo PC pa tudi ni dovolj..treba zadevo še poštimat..to pa vse stane..

zdej pa, če je že akrapo predrag, potem nabaviš nekaj drugega in se zadovoljiš z malo drugačnim zvokom in izgledom..

mogoče bo še v kakem območju celo bolje delal..ni pa to seveda optimum..

Objavljeno

OK, da se dotaknem še informacije glede Power Commanderja - za avtomobile poznam približno, kako se fuel mape dela - se pravi na dynu. Ma, je tule postopek enak? Ker sem mislil, da nabaviš Power Commanderja, si z neta naložiš mapo, ki jo predlaga Akrapovič in se lahko pelješ? V nasprotnem imaš poleg nakupa izpuha še polovico vrednosti dodatnih stroškov.

Verjamem, da je za čisti optimum potreben dyno-run, ampak verjetno da že default popravljena mapa, ki jo je verjetno sestavil Akrapovič, deluje z motorjem kot mora.

Objavljeno (popravljeno)

OK, da se dotaknem še informacije glede Power Commanderja - za avtomobile poznam približno, kako se fuel mape dela - se pravi na dynu. Ma, je tule postopek enak? Ker sem mislil, da nabaviš Power Commanderja, si z neta naložiš mapo, ki jo predlaga Akrapovič in se lahko pelješ? V nasprotnem imaš poleg nakupa izpuha še polovico vrednosti dodatnih stroškov.

Verjamem, da je za čisti optimum potreben dyno-run, ampak verjetno da že default popravljena mapa, ki jo je verjetno sestavil Akrapovič, deluje z motorjem kot mora.

tule je verjetnost najbrž zelo majhna ;)

Popravljeno . Popravil biker77
Objavljeno

nič ne bo narobe..ampak lih optimum pa ne boš ven spravu..

samo PC pa tudi ni dovolj..treba zadevo še poštimat..to pa vse stane..

zdej pa, če je že akrapo predrag, potem nabaviš nekaj drugega in se zadovoljiš z malo drugačnim zvokom in izgledom..

mogoče bo še v kakem območju celo bolje delal..ni pa to seveda optimum..

no saj to je tut moj problem. recimo na strani od arrow-a so celo napisali, da z montažo homologiranih rorov ni potrebno narediti nobenih drugih prilagoditev (tudi ne PC-ja), saj so njihovi homologirani rori namenjeni cestni rabi in temu primerno razviti. akrapoviči pa so napisali, da priporočajo tudi PC, v "izogib hudim okvaram motorja". zdaj pa bodi pameten, če moreš, jaz ne vem.

itak pa večina po cestah vozečih voznikov aftermarket rore montira zaradi izgleda in zvoka (kot tudi jaz).

Objavljeno (popravljeno)

OK, sej če ti motor malenkost zaliva z bencinom ni tako velike težave, kot če doziraš prerevno mešanico. Na kar opozarja Akrapovič - "ECU fuel mapping enrichment" - pri 'Optional link pipe' oziorma de-catu. Klasičen Slip-On tega pač ne potrebuje.

Bostrom ima PC, ne vem pa ali ga je kupil ker je potreben ali je hotel narediti zgolj fine-tuning.

Popravljeno . Popravil RenoRaines
Objavljeno

Ja jaz ga imam ja...in po pravici povedano sem ga montiral zato,ker ga pri Akrapoviču pod nujno priporočajo,sem tudi klical tja in so mi rekli,da če hočem,da bo motor delal,da naj ga pod nujno montiram,ker drugače zna poškodovat bate ali ventile v motorju.

No na koncu mi pa ni žal,ker motor gre veliko bolje kot prej,sploh iz nizkih obratov:rolleyes: ...no mapo imam pa od Akrapoviča.

Objavljeno

Ja jaz ga imam ja...in po pravici povedano sem ga montiral zato,ker ga pri Akrapoviču pod nujno priporočajo,sem tudi klical tja in so mi rekli,da če hočem,da bo motor delal,da naj ga pod nujno montiram,ker drugače zna poškodovat bate ali ventile v motorju.

No na koncu mi pa ni žal,ker motor gre veliko bolje kot prej,sploh iz nizkih obratov:rolleyes: ...no mapo imam pa od Akrapoviča.

evo, še en primer, ko eni govorijo tako, drugi drugače. pol pa ti vedi. sam sem s financami omejen in ne mislim dajat tolko denarja za ror pa polše pc pa ...

Objavljeno

@siks: Saj ni rečeno, da pa kak Arrow ali pa Leo tega ne potrebuje. Le napisano ni. Zato je mogoče najbolje, da zadevo orenk premisliš, se sam pozanimaš in se na koncu SAM odločiš, ne pa na podlagi domnev, predvidevanj ipd drugih. Mislim pa, da Akrapovič ne bi za brez veze pisal, da je nekaj potrebno. Več kot se boš poglabljal v določeno tematiko, bolj jo boš spoznaval in bolj kompleksna bo postajala. Pojavljalo se ti bo pa seveda tudi več vprašanj. Zato si vzemi čas.

@Bostrom: tvoja CB-jka je za moj okus ena najlepših, kar sem jih uspel zaslediti oziroma je spedenana zelo po mojem okusu B) Mapo od Akrapoviča? Je to druga kot na strani od PC za ta motor?

Objavljeno (popravljeno)

Ja mapo iz strani PC-ja,ki jo priporoča Akrapovič (narejena za njihov avspuh)

Reno Raines hvala...bom dal gor še katero od slik...še se najde kaka nova malenkost :naughty:

Popravljeno . Popravil bostrom155
Objavljeno (popravljeno)

kako vezo ima pa original lonec?

bolj zaduši kot športni lonec. Ker brez katalizatorja in s športnim loncem, bi blo mogoče že treba kej štelat.

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno

@siks: Saj ni rečeno, da pa kak Arrow ali pa Leo tega ne potrebuje. Le napisano ni. Zato je mogoče najbolje, da zadevo orenk premisliš, se sam pozanimaš in se na koncu SAM odločiš, ne pa na podlagi domnev, predvidevanj ipd drugih. Mislim pa, da Akrapovič ne bi za brez veze pisal, da je nekaj potrebno. Več kot se boš poglabljal v določeno tematiko, bolj jo boš spoznaval in bolj kompleksna bo postajala. Pojavljalo se ti bo pa seveda tudi več vprašanj. Zato si vzemi čas.

@Bostrom: tvoja CB-jka je za moj okus ena najlepših, kar sem jih uspel zaslediti oziroma je spedenana zelo po mojem okusu B) Mapo od Akrapoviča? Je to druga kot na strani od PC za ta motor?

ja, saj že nekaj časa premišljujem. lahko pa da akrapoviči "sodelujejo" z dynojetom??!! ne vem. so mi iz leovinceta že javli, da njihovi street legal rori ne potrebujejo nobenih posebnih nastavitev (kaj šele PCja), kar pa ne pomeni, da ne bi s PCjem motor deloval še bolje (beri: bližje popolnosti ali željam posameznika).

se strinjam,da je bostromova cbjka zalo lepo dodelana, kar pa košta.(ko bom mel denar bom tut mel tako :naughty: )

Objavljeno

sigurno je že kdo med vami menjal prednje smerokaze. sam bi jih zamenjal za led. kakšen rele ste montirali? menda se dobi takšen ki paše na hondine konektorje (oz. enak kot serijski samo da za led žmigavce!?) in kje bi to nabavil?

kako se pa sploh serijski žigavci odstranijo (oziroma kako se maska demontira- bolš prej vprašat, kot pol dneva cajta porabit pa živcev :winkiss: )? ni glih veliko placa za šarit pod masko!

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Kakšne gume kaj vozite na CBjki? Jaz razmišljam o Dunlop Q2. Ima kdo izkušnje z njimi?

lp

T

Objavljeno

Vozim jih odkar sem zamenjal prvi (Bridgestone) komplet in se obnesejo super. Z mojim nacinom voznje naredim z njimi cca. 1500 kilometrov vec in tudi med ovinkarjenjem proti limitu (mojemu limitu, seveda) se obnasajo izredno predvidljivo.

Objavljeno

Original so bile itak Bridgestone BT015,potem sem imel Michelin Power One,sedaj imam Bridgestone BT016,naslednje pa bojo Michelin Power Pure.

Z nobenimi do sedaj nisem imel težav,čeprav so najbolj držale Powe One...ko so bile ogrete seveda in malo trajale.:rolleyes:

Objavljeno

Ta motor je divji! :devil: A hkrati uglajen. O:-) Preprost tourer, ki omogoča, da ga zajahaš kot super-moto. Zlezeš na tank, komolce navzven in povezovat zaprte ovinke. Tako hudičevo pozitivno me je motor presenetil, da kar ne morem verjet. Sedi se relativno visoko, kot bi lezel na kakega cestaka. Železne stopalke ti dajo takoj vedeti, da ta motor ni toliko mišljen za touring, kot za zabavo in uživancijo. In to je tista kemija, da jo vsakič tako zaljubljeno :wub: gledam. Saj v tem je vse bistvo motoriranja - zabava, fun factor.

Sedenje visoko nad cilindri agregata omogoča, da so inženirji tank zožali, da sprva misliš, da sediš na kakem V2. Tank in sedlo je celo tako ozko, da človek rabi da se navadi. A se navadi hitro. Všeč mi je, ker za sta krmilom omogočeni dve poziciji - prva, ki sem jo že omenil malo višje in druga, ko se na sedežu premakneš nekoliko nazaj, na širši del sedeža in preprosto, dinamično kruzaš po cestah. Za kako hitrjše preganjanje, pa se je treba že nekoliko bolj prijeti za rogove, saj na motorju presenetljivo močno piha. Dejansko sem bil presenečen, koliko vetra pobiraš na tem motorju. Vozim naked, ampak pri CB-jki je tornado med hitrejšo možnjo dejansko moteč. Je pa zanimivo, da se zajemanje vetra lahko drastično spremeni, če zamenjaš pozicijo sedenja.

Ko smo ravno pri sedenju. Sedež je na občutek hecen. Zadaj širok in ploščat, spredaj ozek, kot bi le 1/3 riti počivalo na njem. Sem si rekel "Vraga, tole bo rit na vsakih 100km otrpnila." Pa ni! Isti trenutek, ko pozabiš na sedež in se začneš ukvarjati s prometom in ovinki, se zaveš da sedež, kljub hecni obliki in občutku, popolnoma solidno služi svojemu namenu. In točno to kar pišem, sem zasledil že drugje, ko so komentirali CB-jko.

Vožnja super - poskočna. Podajanje moči je predvidljivo, pusti se voziti kot kaka muca. Uboga in prede. Tako dolgo, da že malo pozabiš na rešpekt do motorja. In takrat da tisočak med nogami vedeti, da bo ugriznil :bum:, če boš z ročico grob. V nebo lahko sprednja luč posveti krepko pod polovico možnih obratov in to samo z sunkovitim zasukom ročice glasnosti. Vzmetenje deluje mehko, da neravnine duši brez najmanjše drame a hkrati dovolj trdo, da omogoča hitro dinamiko skozi ovinke. Pred počasnimi ovinki sem se moral nekoliko navaditi sprednje zavore, saj ploščice kar močno ugriznejo v diske. Tog okvir motorja omogoča, da se jahač posveča vožnji in ne izgublja časa s tem, da čaka geštel, da se umiri. Motor med vožnjo vliva zaupanje.

:music4:akrapovic.gif tole pa je tisto, kar bi zahteval, da se kot obvezna opcija prodaja ob motorju. Namreč ob vsej tehniki in uživanciji vožnje imaš občutek, da se voziš na elektriko. Ne slišiš drugega, kot piš in bučanje vetra. :slap: Overall, jaz sem čisto zaljubljen v ta motor. Namesto, da bi okoli hiše pokosil travo, dal prati žehto, mogoče prelistal horoskop in rešil 5x sudoku, sem si šel sposodit CB-jko. Da sedaj premetavam številke na TRR. Hehe, super motorček. Moja subjektivna ocena je zelo visoka. Bomo pa videli, če bo na koncu čez čas ($$) res kaj prinesel v domačo garažo :) Lastniki uživajte v vožnji :OK:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

mater si se razpisal. fajn. sam bom kaj več napisal,ko naredim kaj več, kot začetnih 1000km za utekanje mašine/menjalnika. v primerjavi z zjem, ki sem ga(oba modela) vozil pet sezon, je razlika, ki pa ni tolikšna, kot je razlika v ceni. po moje je z še vedno najboljše razmerje med ceno in zmogljivostmi, oz tem kar dobiš. seveda je čuk pač čuk. sem mislil, da bo po občutku cbjka večja od zja pa ni opazno. na cbjki tudi roke bolj delajo. cbjka je tudi lažja po občutku in lepše vodljiva, lažje gre v nagib-kar je sicer odvisno tudi od gum. največja razlika pa je pri zavorah in menjalniku. na cbjki zavore primejo kolikor stisneš in lahko natačno doziraš, občutek je super, menjalnik je sicer glasen tudi po menjavi olja, a veliko bolj natančen, kot na zju. vetrne zaščite ni takoalitako na nobenem nagcu, tako da tu nisem opazil razlike (pri vožnji do max 150). res je motor oz. ror zelo tih, zato že nabavljam nekaj glasnejšega. akrapovič je nesramno drag (a kvaliteten)-problem pri cbjki je v tovarniškem katalizatorju, ki je ko odstraniš originalni ror zelo velik in grd, zato imaš dve možnosti: ali nabaviš blendo (cca 80-120€)ali pa ga odstraniš in montiraš "midpipe" z ali brez katalizatorja(160€ min). eni pravijo, da moraš v tem primeru montirati še power commander (akrapovič), drugi pa da ga ne rabiš (tudi mehaniki so mnenja, da ga ne rabiš,ni pa nič narobe če je, pa tudi na tujih forumih berem podobno). sam ga ne bom montiral. v glavnem veliko €€€.(začne se pri zanimivem ixil-u za 200€, pa do 700+€ za akrapota). bomo videli. najprej pa seveda moraš odstraniti rit, ki ni za nikamor. pol pa še velike or. žmigavce. pol si pa že tu tu.

kar se zmogljivosti motorja in podvozja tiče, pa bom poročal, ko ga malo "stisnem".

Popravljeno . Popravil siks
Objavljeno

Jaz sem ga kupil letos maja in naredil 6k. Moram rečt da se motor odlično pelje. Menjalnik je res glasnejši in se moram potrudit da od 2-4 prestave menjam brez škljoca. Se pa mi je celo 1x zgodilo da sem nekak "napol" prestavil v višjo prestavo in ko sem kasneje stisnil gas da prehitim avto je vrglo iz brzine. Kar se ovinkarjenja tiče je zakon in gre zlahka do tačke z original gumami (BT015). Gume so zdržale 6k, pa se ne vozim veliko po AC, če pa že pa 130 max. Kar pa mi je res všeč je da nad 5k obrati začne ful vlečt. Mašina tudi precej bolj bremza, ko spustim gas v primerjavi z 600, kar je dobrodošlo predvsem pri ovinkih navzdol. Glede zavor sem tudi sam navdušen in primejo odlično. Zaradi vetrne zaščite ne ne sekiram saj se do 150km/h da peljat bp. Pa če ne zaradi drugega, je veter celo dobrodošel, saj razbremenjuje težo na rokah :D.

Ko bo še kaj financ bom tudi jaz zamenjal nosilec tablice (ker bolje zgleda če je zadnja guma bolj odprta) pa akrapoviča dal gor.

lp

T

Objavljeno

Kako vam s tem motorjem uspe naredit 6000 km z parom gum:eek: Jaz jih imam sedaj 7000 in je tretji par že pri koncu:slap:

...kot zgleda jo moram na optiko peljat...:huh:

Objavljeno

Kako vam s tem motorjem uspe naredit 6000 km z parom gum:eek: Jaz jih imam sedaj 7000 in je tretji par že pri koncu:slap:

...kot zgleda jo moram na optiko peljat...:huh:

Eni pač znamo :P. Začetek je bil bolj počasen ker sva se mogla bolj osebno spoznat... :whistle:

lp

T

Objavljeno

Kako vam s tem motorjem uspe naredit 6000 km z parom gum:eek: Jaz jih imam sedaj 7000 in je tretji par že pri koncu:slap:

...kot zgleda jo moram na optiko peljat...:huh:

prvih 1000 je bilo zaradi utekanja na izi, obraba na bt15 se pozna minimalno, a kolikor poznam bridgestone, bo zdaj šlo bolj hitro. če bom priklepal do 4kkm bom zadovoljen. pol pa verjetno m5. alpa corsa 3. načeloma zaradi obrabe ne šparam z gasom. motor mam za užitke in pospeševanje iz ovinka je del tega.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!