Skoči na vsebino

Honda CB 1000 R 2008


marko55

Priporočene objave

Saj jih imaš na 4vt0.n3t, ravno v zadnjih dneh se je pojavila ena zlata z ABS s ceno pod 6keur, imaš pa tudi kar nekaj brez ABS-a. Sam bi jo takoj vzel, samo barva... :BUA: , tako da čakam še naprej na črno, grafitno ali belo z ABS.

 

Ja, to je bil razlog, da še tudi tule malo povprašam... Zeleno zlata je tudi pri meni izvzeta iz ožjega izbora...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem imel zelenozlato, pa čeprav sem se ji želel izognit (točno ta, ki jo omenja jl79). takšno sem pač uspel dobit z abs. moram pa rečt, da v živo boljše zgleda kot na sliki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj jih imaš na 4vt0.n3t, ravno v zadnjih dneh se je pojavila ena zlata z ABS s ceno pod 6keur, imaš pa tudi kar nekaj brez ABS-a. Sam bi jo takoj vzel, samo barva... :BUA: , tako da čakam še naprej na črno, grafitno ali belo z ABS.

 

In zakaj ne brez ABS-a?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In zakaj ne brez ABS-a?

 

Bil sem lani na Vranskem in videl razliko med ABS in non-ABS v zavorni poti. Vem, da so radialne zavore na non-ABS različici tehnično gledano boljše, ampak 'manualno' se nikoli ne približaš idealnemu zaviranju na meji zdrsa kot to lahko dosežeš z ABS-om. V glavnem, stvar osebnih preferenc.  ;)  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem no. Jaz nisem pogresal ABS-a. Edino zavorne cevi sem menjal takoj. Je bil precej boljsi obcutek na rocici.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ob nakupu preverite lezaje krmila in pa vodno crpalko. S spodnje strani ima varnostno luknjico, ce spusti semering crpalke, da gre hladilna tekocine ven in ne v motor.

Jaz sem menjal crpalko pri 8.000km, lezaje pa pri 17k.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi lahko kdo predlaga kakšno ugodno prvo šipico, da vsaj malo bolj visoko porine zrak?

MRA

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ob nakupu preverite lezaje krmila in pa vodno crpalko. S spodnje strani ima varnostno luknjico, ce spusti semering crpalke, da gre hladilna tekocine ven in ne v motor.

Jaz sem menjal crpalko pri 8.000km, lezaje pa pri 17k.

 

Hvala za hint!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni,

 

mogoče kdo ve, kje bi se dalo ugodno kupiti/naročiti karbonske pokrove za agregat pri nas? Da bi se zaščitla mašina, nikoli ne veš, kaj srečaš na cesti :)

 

Hvala in lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Živjo dečki! Če kdo kupuje CB 1000 R , prodajam 08 letnik, črne barve, ohranjena v piko, 17.000 km, 2. latnik,... Če koga zanima, naj me kontaktira na PM.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Letos sem vzel CB100R in z motorjem sem zadovoljen. Imam pa par vprašanj, morda je imel kdo podobne težave in ve kako jih rešiti:

- parkrat se mi je zgodilo, da sem v levem ovinku podrajsal (distančnika na stopalkam sta odstranjena) s katalizatorjem, ki je očitno preglomazen. Ali uporaba decat pipe pomaga in ali je potrebna potem tudi vgradnja PC? Glede na to, da so decat Leovince/Arrow ipd dokaj dragi, ali obstaja kaka cenejša varianta?

- v zadnjem času sem opazil, da imam pri malo hitrejši vožji občutek, kot da mi zadnji konec zdrsava. Enak občutek je imel tudi brat, ki je to opazil brez da bi mu o tem govoril. Gume so praktično nove (Bridgesotne S20), mi je pa bilo pri zadnjem servisu rečeno, da je ketna že bolj proti koncu. Je možno da je to posledica slabe ketne, ali bi lahko bila težava v vzemetenju?

 

Hvala in lp

Popravljeno . Popravil jl79
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

Eno vprašanje za lastnike motorjev. Pri nizkih obratih in prostem teku se iz motorja sliši nek zvok, tk.tk.tk.tk..., v predelu za izpušnim kolektorjem. Tako nekako kot šivalni stroj. Je to običajno za ta model? Kakšna tipična okvara ali samo nekoliko glasnejši motor? Mehanik pravi da je med glasnejšimi, po njegovem mnenju pa nič kritičnega. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje za lastnike motorjev. Pri nizkih obratih in prostem teku se iz motorja sliši nek zvok, tk.tk.tk.tk..., v predelu za izpušnim kolektorjem. Tako nekako kot šivalni stroj. Je to običajno za ta model? Kakšna tipična okvara ali samo nekoliko glasnejši motor? Mehanik pravi da je med glasnejšimi, po njegovem mnenju pa nič kritičnega. 

Tudi pri moji se to sliši v prostem teku. Enako sem slišal pri prejšnjem motorju (CBF1000) pa mi je mehanih rekel, da se sliši samo ketnica v motorju in ni nič kritičnega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Letos sem vzel CB100R in z motorjem sem zadovoljen. Imam pa par vprašanj, morda je imel kdo podobne težave in ve kako jih rešiti:

- parkrat se mi je zgodilo, da sem v levem ovinku podrajsal (distančnika na stopalkam sta odstranjena) s katalizatorjem, ki je očitno preglomazen. Ali uporaba decat pipe pomaga in ali je potrebna potem tudi vgradnja PC? Glede na to, da so decat Leovince/Arrow ipd dokaj dragi, ali obstaja kaka cenejša varianta?

- v zadnjem času sem opazil, da imam pri malo hitrejši vožji občutek, kot da mi zadnji konec zdrsava. Enak občutek je imel tudi brat, ki je to opazil brez da bi mu o tem govoril. Gume so praktično nove (Bridgesotne S20), mi je pa bilo pri zadnjem servisu rečeno, da je ketna že bolj proti koncu. Je možno da je to posledica slabe ketne, ali bi lahko bila težava v vzemetenju?

 

Hvala in lp

 

Živjo,

 

sam imam na CB1000R Arrow Decat Pipe in njihov slip on... koliko sem raziskoval po drugih forumih ravno zaradi tega lonca ne potrebuješ PC.

 

PC se priporoča pri uporabi Akrapovič link pipe-a, ker nima tistega lonca za kompenziranje plinov in je (po besedah drugih) večja verjetnost, da ob eksploziji goriva v link pipe-u udari nazaj v cilinder...

 

Sem pa glede PC govoril tudi z Igorjem Jermanom in mi je rekel, da dejansko to pride v poštev v primeru, če bi motor na polno priganjal na daljše relacije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...odlične so na zelo podobnih motorjih...kot lahko prebereš v drugih temah...ni razloga, da tudi na tvojem ne bi špilale...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...odlične so na zelo podobnih motorjih...kot lahko prebereš v drugih temah...ni razloga, da tudi na tvojem ne bi špilale...

js jih mam na z1000...pa sem zelo zadovoljen...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...
Ob 20. 4. 2015, XTR pravi:

Eno vprašanje za lastnike motorjev. Pri nizkih obratih in prostem teku se iz motorja sliši nek zvok, tk.tk.tk.tk..., v predelu za izpušnim kolektorjem. Tako nekako kot šivalni stroj. Je to običajno za ta model? Kakšna tipična okvara ali samo nekoliko glasnejši motor? Mehanik pravi da je med glasnejšimi, po njegovem mnenju pa nič kritičnega. 

Na moji CBF 2012 na semaforju tudi slišim včasih tak zvok. Dokler sem imel original izpuh, tega nisem opazil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!