Skoči na vsebino

Honda CB 1000 R 2008


Priporočene objave

Objavljeno

Ne sej novi Z (2010+) je kul kar se tiče grušta. Stari ni bil. Vzmetenje pa ne vem kako je, upam da kej boljš kot na starem.

Objavljeno

Ne sej novi Z (2010+) je kul kar se tiče grušta. Stari ni bil. Vzmetenje pa ne vem kako je, upam da kej boljš kot na starem.

na nič od naštetega nimam pripomb...

Objavljeno

na nič od naštetega nimam pripomb...

Sej verjetno tudi na CB1 nisi imel nekih pripomb, jst jih imam pa polno. :)

Objavljeno (popravljeno)

Sej verjetno tudi na CB1 nisi imel nekih pripomb, jst jih imam pa polno. :)

ne moreš verjet kakšen talent ....spozna se na vse ropotulje...vse že imel in vozil, pa motorist dva dni in en torek :kva2:

Popravljeno . Popravil royal
Objavljeno (popravljeno)

ne moreš verjet kakšen talent ....spozna se na vse ropotulje...vse že imel in vozil, pa motorist dva dni in en torek :kva2:

 

Se opravičujem vsem prizadetim v tej temi, ker sem se izmislil da sem imel Hondo CB1000R. Tudi drugih mojih nasvetov in opazk ne upoštevajte.

Če vas karkoli zanima, pošljite zasebno sporočilo g. Royalu.

Tako razgledanega človeka v življenju se nisem srečal in njegovi prispevki so resnično kvalitetni in v pomoč vsem na motosvetu.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

Če ti vse drsa z vsemi motorji, ki jih voziš, potem je nekaj narobe...

Se strinjam. Japonski nakedi so nepremisljeno narejeni.

Objavljeno

Ne sej novi Z (2010+) je kul kar se tiče grušta. Stari ni bil. Vzmetenje pa ne vem kako je, upam da kej boljš kot na starem.

zgleda, da ti bom moral spet posodit, da boš še vzmetenje mau čekiral :D

Objavljeno

Se strinjam. Japonski nakedi so nepremisljeno narejeni.

sej jih ne moreš najbolj razumet teh japoncev, namesto samo slečt ss in dat ravno balanco pa popravit mapo, da je več navora v "uporabnih" vrtljajih je treba zmeri neki novega gruntat. tukaj ima krucymucy popolnoma prav.

Objavljeno

sej jih ne moreš najbolj razumet teh japoncev, namesto samo slečt ss in dat ravno balanco pa popravit mapo, da je več navora v "uporabnih" vrtljajih je treba zmeri neki novega gruntat. tukaj ima krucymucy popolnoma prav.

hm...z je bil najprej slečen in so ga pol oblekli v sxa....

Objavljeno

hm...z je bil najprej slečen in so ga pol oblekli v sxa....

sej zato pa noče na koleno :P

Objavljeno

sej zato pa noče na koleno :P

zakaj bi ga pa ti na koleno? A neb raj po nagi riti? :D

Objavljeno

sej jih ne moreš najbolj razumet teh japoncev, namesto samo slečt ss in dat ravno balanco pa popravit mapo, da je več navora v "uporabnih" vrtljajih je treba zmeri neki novega gruntat. tukaj ima krucymucy popolnoma prav.

če bi japonci svoje aktualne litrske ss-je samo slekli, jim dali ravno belanco in prilagodili mape, potem bi stali tako kot npr. tuono (beri: najmanj dva čuka več kot stanejo), 98% lastnikom pa so lastnosti, ki jih imajo čez glavo dovolj.

seveda pa se vedno najde kdo, ki mu kaj ne paše. tudi sam sem našel nekaj malenkosti, a tako je pač v lajfu.

Objavljeno

če bi japonci svoje aktualne litrske ss-je samo slekli, jim dali ravno belanco in prilagodili mape, potem bi stali tako kot npr. tuono (beri: najmanj dva čuka več kot stanejo), 98% lastnikom pa so lastnosti, ki jih imajo čez glavo dovolj.

seveda pa se vedno najde kdo, ki mu kaj ne paše. tudi sam sem našel nekaj malenkosti, a tako je pač v lajfu.

siks vem jst to in imaš prav. kar se tega tiče so japonci zelo racionalni :D včasih še preveč.

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

mene pa zanima ce ima kdo stojalo za zadnje kolo z levo roko in kako mu motor stoji na njem.. Namreč včeraj sem ga zmontiral in je motor rahlo nagnjen v desno-se pravi v stran kjer ni roke. Je to normalno. Bojim se da se bo prevrnil...

Objavljeno

Če imaš v mislh enojno nihajko je ponavadi narejeno tako da visi malo motor na tisto stran s  katere pride stojalo. Vsaj tako je pri ducatiju

Objavljeno

Ja enojno nihajko sm mislu. Sam pr men visi na kontra stran-na tisto s katere se sname kolo...

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni,

mene pa zanima ce ima kdo stojalo za zadnje kolo z levo roko in kako mu motor stoji na njem.. Namreč včeraj sem ga zmontiral in je motor rahlo nagnjen v desno-se pravi v stran kjer ni roke. Je to normalno. Bojim se da se bo prevrnil...

 

Jaz sem ga kupil na prek ebay-a. Del ki se nasadi v pesto je bil ulezajen in privarjen pod kotom, tako da je motor stal cisto ravno.

 

Je mogoce premajhen premer tistega vrtljivega dela? Ce je to, bi ga lahko oblekel v kako gumo ali kaj podobnega.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

če rabi kdo original zadek za cb1000r ga dam za 20 €.. je odlično ohranjen nič popraskan, :))

če kdo želi kaj rezat, al pa krajšat :)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Živjo

ima mogoče kdo owners maual (navodila za uporabo) v slovenščini pa ne potrebuje več? 

Objavljeno

Dvomim. To se ponavadi shrani in da poleg motorja ob prodaji.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zivjo,

Upam da ni vnasprotju s pravili; prodaja kdo oz. pozna kdo koga ki prodaja to Hondo?

Lp, Ales

Objavljeno (popravljeno)

Zivjo,

Upam da ni vnasprotju s pravili; prodaja kdo oz. pozna kdo koga ki prodaja to Hondo?

Lp, Ales

 

 

Saj jih imaš na 4vt0.n3t, ravno v zadnjih dneh se je pojavila ena zlata z ABS s ceno pod 6keur, imaš pa tudi kar nekaj brez ABS-a. Sam bi jo takoj vzel, samo barva... :BUA: , tako da čakam še naprej na črno, grafitno ali belo z ABS.

Popravljeno . Popravil jl79
Objavljeno

Tiste brez ABS-a imajo v bistvu boljse zavore. Sam pac nimajo ABS-a.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!