XTR Objavljeno Marec 28, 2019 Opozori Objavljeno Marec 28, 2019 4 hours ago, Delirium said: Hvala za odgovor. A mogoče še veš odgovor na vprašanje glede power commanderja? Pri menjavi lonca ne rabiš nove elektronike, ob odstranitvi katalizatorja pa naj bi se menjala mapa. Označen del je bil barvan... bodi previden. Delirium 1
Spasku Objavljeno Marec 28, 2019 Opozori Objavljeno Marec 28, 2019 (popravljeno) 4 hours ago, Delirium said: Zanimata pa me ta dva: (pa pustimo ceno, ker sta oba kar dobro nastavljena) 1 2 Ta bela Honda je brez katalizatorja po sliki sicer se ne vidi dobro mislim da ga ni gor???? ta bi morala obvezno imet Power commander sicer so možne okvare motorja.Vprasi za komplet original auspuh.Vpraši za homologacijo:auspuha nosilca tablice in smerokazov. Mene so 14 dni nazaj hebali poli...za nosilec.Tud bela je bla barvana mogoče samo lepotno. Ta rdeča mi deluje nekako čudno spet slabe slike čim je bla barvana je že znak za previdnost tudi tukaj vpraši za homologacijo auspuha,nosilca tablice,smerokazov in ročki( ni original) in če ima original dele.Pri katalizatorju manjka pokrov katalizatorja za lepši izgled (poglej na moji sliki)Obvezno pelji nekoga ki se razumi na motorje zraven pri obeh. Popravljeno Marec 28, 2019. Popravil Spasku Delirium 1
DAMI34 Objavljeno Marec 28, 2019 Opozori Objavljeno Marec 28, 2019 2009 pa verjetno še kak kasnejši letnik nimajo (vsaj po mojem znanju imel sem xj6 2009 in je laufal kul) problemov z zamenjavo komplet sistema (lambda mora ostati) da bi rabila power kommander. Motor sam z ECU zna poiskati prave parametre in laufa čisto normalo. Sicer pa kresneš in če laufa normalno je to to. Delirium 1
Spasku Objavljeno Marec 28, 2019 Opozori Objavljeno Marec 28, 2019 3 hours ago, DAMI34 said: 2009 pa verjetno še kak kasnejši letnik nimajo (vsaj po mojem znanju imel sem xj6 2009 in je laufal kul) problemov z zamenjavo komplet sistema (lambda mora ostati) da bi rabila power kommander. Motor sam z ECU zna poiskati prave parametre in laufa čisto normalo. Sicer pa kresneš in če laufa normalno je to to. Delno se strinjam za starejše motorje ni potrebno za mojo Hondo sem šel vprašat strokovnjaka v It ki se ukvarja z motorji za dirke in mi je reku če je menjan lonc ni potrebno drugače pa obvezno Power Co...nisem siguren zdaj mislim da mi je reku da bati in ventili gredo v faliment.
perici Objavljeno Marec 28, 2019 Opozori Objavljeno Marec 28, 2019 jaz sem imel CB-jko l.2008 in sem takrat malo raziskoval po internetu ter ugotovil to, kar je bilo napisano zgoraj. če menjaš celoten sistem, je priporočljivo vgraditi powercommander (ali podobno). evo, na akrapovičevi spletni strani imaš še danes opozorilo v zvezi s tem, če vgradiš link pipe (in seveda odstraniš katalizator). ne spomnim pa se kaj natančno se lahko okvari. klik
Lipstick Objavljeno Marec 29, 2019 Opozori Objavljeno Marec 29, 2019 Spoštovani, Zadeva je čisto enostavna ( ne velja samo za Hongdo ), zaradi ekologije laufajo vsi novejši motorji na revno mešanico in ker to še ni dovolj za doseganje dovoljenih izpustov rabijo še katalizatorje. Eko, nato odstraniš katalizator ( katalizator, zato, da kuri in pretvarja-čisti izpušne pline, potrebuje-ustvarja visoko temperaturo cca 1100°C ), posledično pade temperatura izpušnih plinov, elektronika odreagira, žal narobe, ( lambda, ecu, ...) in še zmanjša količino goriva, mašina laufa še z revnejšo mešanico, zato narašča temperatura v izgorevalnem prostoru, pregrevat se začne čelo bata, sedeži ventilov, krožniki ventilov, hladilni sistem je preobremenjen. Tako tera Hans na avtobanu ful gas 300km/h ene 15-20 min in pridela lukno v batu ......Kako ohladit izgorevalni prostor ???? pri mortorju z notranjim izgorevanjem je edini način dovod večje količine goriva in to motor ( in njegova elektronika ) sam ne zmore, zato potrebuje ( napiši kar želiš ) " prevaranta", kateri poskrbi, da malo predela informacije z določenih senzorjev in poskrbi, da ECU dvigne količino goriva ....... vuk76, krucymucy, 3nity in 6 others 6 3
Spasku Objavljeno Marec 29, 2019 Opozori Objavljeno Marec 29, 2019 (popravljeno) 12 minutes ago, Lipstick said: Spoštovani, Zadeva je čisto enostavna ( ne velja samo za Hongdo ), zaradi ekologije laufajo vsi novejši motorji na revno mešanico in ker to še ni dovolj za doseganje dovoljenih izpustov rabijo še katalizatorje. Eko, nato odstraniš katalizator ( katalizator, zato, da kuri in pretvarja-čisti izpušne pline, potrebuje-ustvarja visoko temperaturo cca 1100°C ), posledično pade temperatura izpušnih plinov, elektronika odreagira, žal narobe, ( lambda, ecu, ...) in še zmanjša količino goriva, mašina laufa še z revnejšo mešanico, zato narašča temperatura v izgorevalnem prostoru, pregrevat se začne čelo bata, sedeži ventilov, krožniki ventilov, hladilni sistem je preobremenjen. Tako tera Hans na avtobanu ful gas 300km/h ene 15-20 min in pridela lukno v batu ......Kako ohladit izgorevalni prostor ???? pri mortorju z notranjim izgorevanjem je edini način dovod večje količine goriva in to motor ( in njegova elektronika ) sam ne zmore, zato potrebuje ( napiši kar želiš ) " prevaranta", kateri poskrbi, da malo predela informacije z določenih senzorjev in poskrbi, da ECU dvigne količino goriva ....... Ja točno tako mi je povedu mehanik v IT Popravljeno Marec 29, 2019. Popravil Spasku
krucymucy Objavljeno Marec 29, 2019 Opozori Objavljeno Marec 29, 2019 (popravljeno) 14 hours ago, DAMI34 said: 2009 pa verjetno še kak kasnejši letnik nimajo (vsaj po mojem znanju imel sem xj6 2009 in je laufal kul) problemov z zamenjavo komplet sistema (lambda mora ostati) da bi rabila power kommander. Motor sam z ECU zna poiskati prave parametre in laufa čisto normalo. Sicer pa kresneš in če laufa normalno je to to. Brca v temo ... Je ze @Lipstick napisal zakaj. Jaz na svoji sicer nisem kompliciral prevec. Imel sem arrow komplet, decat in za kompenzacijo boosterplug. Ima svoj senzor in ECU-ju motorja laze temperaturo zraka na vhodu za 20°C konstantno. https://www.boosterplug.com/shop/boosterplug-honda-cb1000r-750p.html Popravljeno Marec 29, 2019. Popravil krucymucy Spasku 1
DAMI34 Objavljeno Marec 29, 2019 Opozori Objavljeno Marec 29, 2019 pred 4 urami, krucymucy pravi: Brca v temo ... Je ze @Lipstick napisal zakaj. Jaz na svoji sicer nisem kompliciral prevec. Imel sem arrow komplet, decat in za kompenzacijo boosterplug. Ima svoj senzor in ECU-ju motorja laze temperaturo zraka na vhodu za 20°C konstantno. https://www.boosterplug.com/shop/boosterplug-honda-cb1000r-750p.html Brca gor al dol, moja bivša jamaha, brez katalizatorja in z MASS rorom se še vrti. Nov lastnik je sam g. MASS iz Renč moped ima vsaj na papirju 55 jurjev in 9 let.
XTR Objavljeno Marec 29, 2019 Opozori Objavljeno Marec 29, 2019 (popravljeno) 44 minutes ago, DAMI34 said: moped ima vsaj na papirju 55 jurjev in 9 let. Če je pa turistično vožena... je treba kdaj zavrtet mašinco, da kaj odleti. Po mojem spominu je bila Cb1000r med prvimi z zahtevano menjavo mape (vsaj pri Akrapoviču). @Lipstick, je možno, da zaradi pregrevanja malenkost zvije izpušni ventil? Po mojem mnenju je. Imaš kakšne informacije iz prakse? (lahko tudi na privat). O tem sem razmišljal med odpiranjem motorja moje cb-jke. Ob nakupu je bil nameščen serijski izpuh. Kaj se je dogajalo pred tem pa ne vem. Popravljeno Marec 29, 2019. Popravil XTR
marincspeedshop Objavljeno Marec 29, 2019 Opozori Objavljeno Marec 29, 2019 Imamo kaksen poznan primer ko je komu zaradi de-cat naredilo luknjo v batu ali prislo do okvare motorja? NX650 1
Spasku Objavljeno Marec 29, 2019 Opozori Objavljeno Marec 29, 2019 Jaz osebno ne poznam nobenga primera enostavno zaupam majstru ki šravfa motorje za dirke ga bom pa šel povprašat ko bom imel pot tja mimogrede.
marincspeedshop Objavljeno Marec 29, 2019 Opozori Objavljeno Marec 29, 2019 Preveri se kako deluje lambda sonda, po mojem vedenju nemeri temperature temvec O2. NX650 1
DAMI34 Objavljeno Marec 30, 2019 Opozori Objavljeno Marec 30, 2019 pred 19 urami, XTR pravi: Če je pa turistično vožena... je treba kdaj zavrtet mašinco, da kaj odleti. Po mojem spominu je bila Cb1000r med prvimi z zahtevano menjavo mape (vsaj pri Akrapoviču). @Lipstick, je možno, da zaradi pregrevanja malenkost zvije izpušni ventil? Po mojem mnenju je. Imaš kakšne informacije iz prakse? (lahko tudi na privat). O tem sem razmišljal med odpiranjem motorja moje cb-jke. Ob nakupu je bil nameščen serijski izpuh. Kaj se je dogajalo pred tem pa ne vem. Vrtela se je čisto lepo, prav nič ji ni manjkalo, le na dirkališčih ni bila. Je pa igor (MASS) ves srečen, pa je že nov ror gor nabil. Upam, da mu ne bo luknjo v bat nardilo Sicer pa so to bolj primerne debate za temo izpuhi, pa tudi z Lipstikom se strnjam, da je pri vsakem posegu bolje nastaviti pravo mapo. Meni je bilo samo rečeno, da se ob taki spremembi ECU sam prilagodi. Pa seveda da vemo da govorimo o letniku 2009 (Euro ne vem kok norme)
XTR Objavljeno Marec 30, 2019 Opozori Objavljeno Marec 30, 2019 (popravljeno) 18 minutes ago, DAMI34 said: Sicer pa so to bolj primerne debate za temo izpuhi, pa tudi z Lipstikom se strnjam, da je pri vsakem posegu bolje nastaviti pravo mapo. Meni je bilo samo rečeno, da se ob taki spremembi ECU sam prilagodi. Lahko kar v tej temi, ker niso predpisali nadgradnjo elektronike pri vseh motorjih. Cb-jka je bila ena prvih, verjetno z razlogom. 10 hours ago, marincspeedshop said: Imamo kaksen poznan primer ko je komu zaradi de-cat naredilo luknjo v batu ali prislo do okvare motorja? Moj je imel ob nakupu malenkost zvit izpušni ventil na tretjem cilindru. Edina logična razlaga je bil "hydrolock" (zaradi minimalnih prečnih prask na motorju, ki so nastale 100% pri padcu na mestu). Razmišljal sem tudi o tej opciji, da so menjali izpuh in se je vse skupaj pregrevalo...) Tvoje mnenje? Lahko pride do take okvare zaradi menjave izpuha? Popravljeno Marec 30, 2019. Popravil XTR DAMI34 1
Lipstick Objavljeno Marec 31, 2019 Opozori Objavljeno Marec 31, 2019 On 3/29/2019 at 1:52 PM, XTR said: Če je pa turistično vožena... je treba kdaj zavrtet mašinco, da kaj odleti. Po mojem spominu je bila Cb1000r med prvimi z zahtevano menjavo mape (vsaj pri Akrapoviču). @Lipstick, je možno, da zaradi pregrevanja malenkost zvije izpušni ventil? Po mojem mnenju je. Imaš kakšne informacije iz prakse? (lahko tudi na privat). O tem sem razmišljal med odpiranjem motorja moje cb-jke. Ob nakupu je bil nameščen serijski izpuh. Kaj se je dogajalo pred tem pa ne vem. Takrat ( 2008 ) se je začela ta šulomastika z izpusti, CB 1000 r ( ra ) je bila ena izmed prvih katera je laufala z tako revno mešanico, po odstranitvi kat. lambda pokaže nad 15 , na določenih višjih vrtlajih celo 17 ..... Zelo malo verjetno je, da bi se ventil zvil zaradi povečane temperature, je narejen s tem namenom, da prenaša visoke temperature.
Lipstick Objavljeno Marec 31, 2019 Opozori Objavljeno Marec 31, 2019 On 3/29/2019 at 1:08 PM, DAMI34 said: Brca gor al dol, moja bivša jamaha, brez katalizatorja in z MASS rorom se še vrti. Nov lastnik je sam g. MASS iz Renč moped ima vsaj na papirju 55 jurjev in 9 let. Verjetno različni pogonski agregati različno prenašajo maltretiranja ......Moja Shiverca, katera nima možnosti poseganja v ECU, nima katalizatorja že 188 000 km, pa še vedno lavfa z skoraj ( izmerjeno ) isto močjo kot jo je imela nova..... Tuona V4 Factoriy Superpole ne bi upal laufat na tak način, ker ima že original problem z pregrevanjem....
DAMI34 Objavljeno Marec 31, 2019 Opozori Objavljeno Marec 31, 2019 Pravkar, Lipstick pravi: Verjetno različni pogonski agregati različno prenašajo maltretiranja ......Moja Shiverca, katera nima možnosti poseganja v ECU, nima katalizatorja že 188 000 km, pa še vedno lavfa z skoraj ( izmerjeno ) isto močjo kot jo je imela nova..... Tuona V4 Factoriy Superpole ne bi upal laufat na tak način, ker ima že original problem z pregrevanjem.... pa o tem sem nekje govoril, čeprav nisem strokovnjak na tem področju. Vem pa da novejše mašine niti pod razno ne mislim "rihtati" v domači garaži in raje ostanem na stock varianti.
Lipstick Objavljeno Marec 31, 2019 Opozori Objavljeno Marec 31, 2019 On 3/29/2019 at 11:08 PM, marincspeedshop said: Imamo kaksen poznan primer ko je komu zaradi de-cat naredilo luknjo v batu ali prislo do okvare motorja? Direkne dokazane povezave zaradi luknje v batu in odstranitve katalizatorje verjetno ne boš našel nikjer, ker .... Napisal pa sem v kakšnem primeru bi se lahko to zgodilo ( "Hans", ki je popil pivo in šnaps in je napaljen s strani frendov, da ne more v določenem času prit iz Minhna v Studgart...... ) Za nas pusije itak tak scenarij ne pride v poštev, ker ne upamo držat ful gasa več kot par sekund ... DAMI34 1
Lipstick Objavljeno Marec 31, 2019 Opozori Objavljeno Marec 31, 2019 On 3/29/2019 at 11:55 PM, marincspeedshop said: Preveri se kako deluje lambda sonda, po mojem vedenju nemeri temperature temvec O2. Če rapliciraš mene, jaz nikjer nisem zapisal - trdil, da meri temperaturo....je pa res, da je izmerjena vrednost ( naj bi bila v motorizmu 13,5 ) v posredni povezavi z temperaturami v ......
NX650 Objavljeno April 1, 2019 Opozori Objavljeno April 1, 2019 22 hours ago, Lipstick said: Če rapliciraš mene, jaz nikjer nisem zapisal - trdil, da meri temperaturo....je pa res, da je izmerjena vrednost ( naj bi bila v motorizmu 13,5 ) v posredni povezavi z temperaturami v ...... Navajaš neke številke.... v tej repliki... 13,5 česa ? vsaka meritev ima vrednost in merilne enote... navedi še enote da vemo o čem sploh govoriš?
Lipstick Objavljeno April 1, 2019 Opozori Objavljeno April 1, 2019 1 hour ago, NX650 said: Navajaš neke številke.... v tej repliki... 13,5 česa ? vsaka meritev ima vrednost in merilne enote... navedi še enote da vemo o čem sploh govoriš? Se ti globoko oproščam, če ti pa bo kaj pomagalo: Enota je lambda ( simbol je grška črka enakega imena ), od tu tudi posplošeno ime Lambda sonda ( A/F sensor ), predstavlja pa ( Air-Fuel Ratio ) razmerje zraka in goriva .... ukica 1
NX650 Objavljeno April 1, 2019 Opozori Objavljeno April 1, 2019 4 minutes ago, Lipstick said: Se ti globoko oproščam, če ti pa bo kaj pomagalo: Enota je lambda ( simbol je grška črka enakega imena ), od tu tudi posplošeno ime Lambda sonda ( A/F sensor ), predstavlja pa ( Air-Fuel Ratio ) razmerje zraka in goriva .... Se ti globoko zahvaljujem za tvojo razlago! Ker si bil prijazen in se potrudil, se bom še jaz! Vendar: Lambda ni enota, ampak je izračunani koeficient med mešanico goriva in zraka kot si že rekel air to fuel ratio. (Idealno razmerje je 1 kg goriva in 14,7 kg zraka) to je vrednost 1 kar je idealno razmerje. Kot drugo: Tudi izmerjena vrednost lambda sonde ni v povezavi s temperaturo ker je lambda kisikova sonda (O2), njen izhod pa se meri v Voltih. Izhod lambde sonde pri delojočem in ogretem sistemu skozi oscilira in daje podatke motornemu računalniku! Ti si pa govoril o Air/Fuel ratio (14,7 idealno)? Torej nisi govoril o lambdi! Še teorija: Lambda sonda je del regulacijskega sistema v motornem vozilu, ki zagotavlja idealno mešanico goriva in zraka v stehiometričnem razmerju 1kg (goriva): 14,7 kg (zraka). Grška črka λ označuje izračunani koeficient, ki nam pove, ali je naša mešanica blizu idealnega stehiometričnega razmerja ali od njega odstopa. Za pravilno delovanje katalizatorja in čim manjše škodljive izpuste v okolje je pomembno, da je λ koeficient čim bližji vrednosti 1. Če je ta koeficient nižji (recimo 0,9), potem je naša mešanica bogata, gosta, v njej je preveč goriva in premalo zraka. Če je koeficient višji (recimo 1,1), potem je naša mešanica revna, redka, vsebuje torej premalo gorivo in preveč zraka. Graf delovanja ozko in širokopasovne lambda sonde: Delovanje katalizatorja v odvisnosti od stehiometričnega razmerja:
Lipstick Objavljeno April 1, 2019 Opozori Objavljeno April 1, 2019 17 minutes ago, NX650 said: Kot drugo: Tudi izmerjena vrednost lambda sonde ni v povezavi s temperaturo ker je lambda kisikova sonda (O2), njen izhod pa se meri v Voltih. Izhod lambde sonde pri delojočem in ogretem sistemu skozi oscilira in daje podatke motornemu računalniku! Spoštovani, ne mislim it v akademsko razpravo z "teoretikom", ker jaz specialnega znanja iz tega področja nimam, imam pa možnost vtaknt moj nos tam, kjer uporabljajo veliko te teorije in še več prekse ( moto gp, superbike,.... ) od tu so tudi preverjene in potrjene navedbe....Samo eno vprašanje, če spremenimo količino goriva ali zraka, kaj bo z izmerjeno vrednostjo ??? po zdravi kmečki logiki se bo spremenila ( ta trenutek ni važno ali na gor ali na dol ) in posledično s tem, kakšno temperaturo bodo imeli merjeni izušni plini ???? ali lahko mojstri telemetrije glede na izmerjene vrednosti ( sklepajo, preračunajo, ščarajo,.... ) določijo temperturo izuhov ???? Verjemi, da lahko, in to zelo natančno, pa ne čarajo kaj preveč. Kako, pa morda kdaj drugič ...... Lep dan še naprej in jaz z tem zadevo končujem. ukica 1
NX650 Objavljeno April 1, 2019 Opozori Objavljeno April 1, 2019 1 hour ago, Lipstick said: Spoštovani, ne mislim it v akademsko razpravo z "teoretikom", ker jaz specialnega znanja iz tega področja nimam, imam pa možnost vtaknt moj nos tam, kjer uporabljajo veliko te teorije in še več prekse ( moto gp, superbike,.... ) od tu so tudi preverjene in potrjene navedbe....Samo eno vprašanje, če spremenimo količino goriva ali zraka, kaj bo z izmerjeno vrednostjo ??? po zdravi kmečki logiki se bo spremenila ( ta trenutek ni važno ali na gor ali na dol ) in posledično s tem, kakšno temperaturo bodo imeli merjeni izušni plini ???? ali lahko mojstri telemetrije glede na izmerjene vrednosti ( sklepajo, preračunajo, ščarajo,.... ) določijo temperturo izuhov ???? Verjemi, da lahko, in to zelo natančno, pa ne čarajo kaj preveč. Kako, pa morda kdaj drugič ...... Lep dan še naprej in jaz z tem zadevo končujem. Pametno tole končat ker nima veze z dotičnim motorjem, mogoče pa komu koristi kdaj. Dvomim v vse te tvoje vpoglede, ker še vedno ne veš kaj gledaš.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se